Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 9.4.2019 den 13.38, Catalina Culès skrev:

Bruk av robot stemmer på for eksempel youtube, da gidder jeg ikke å se, selv om temaet er interessant.

Hater det intenst!   :overrasket:     Hvor kommer disse robotstemmene fra?  Hvordan gjøres det??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Catalina Culès skrev:

Folk som sier, sino, sylling, sjøtt osv Prat skikkelig :kjefte:

I følge en annen tråd her er det ikke en talefeil i verken Rogaland eller i Hordaland.  Det er dialekt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2019 den 2.40, SupaWoman skrev:

Er dette en av de alle merkelige ting som folk tenner på seksuelt?  Stapping, slafsing, smatting og søling med mat?

Asmr. Mange synes bare det er deilige lyder å høre på. Jeg derimot klikker av slafsing og høy tygging. 

 

Folkjølelse. Så lei nå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ryuk skrev:

Asmr. Mange synes bare det er deilige lyder å høre på. Jeg derimot klikker av slafsing og høy tygging. 

 

Folkjølelse. Så lei nå! 

Jeg ser på ASMR videoer nesten hver kveld, gjør meg avslappet og da blir det enda deiligere å sove :) Men tygge og slafse lyder gjør meg bare irritert, spesielt tyggistygging :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du går inn på hovedsiden her på KG. En tråd under "Dette snakker vi om nå" ser interessant ut. Akkurat når jeg skal klikke den, hopper trådene over til noen andre og den viser ikke mer. :rolleyes:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Undermann skrev:

Når du går inn på hovedsiden her på KG. En tråd under "Dette snakker vi om nå" ser interessant ut. Akkurat når jeg skal klikke den, hopper trådene over til noen andre og den viser ikke mer. :rolleyes:

Samme har skjedd her mange ganger, skikkelig frustrende 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har blitt holdt våken av en unge som skråler og hyler hver natt tre uker i strekk, og så endelig, når ungen har en stille natt, så får man ikke sove og blir liggende og høre på en unge som snorker og purker i vei... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg når folk slenger ut helt ville statestikker uten noe rot i virkeligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Undermann skrev:

Været nå, og at det ikke er en regndråpe i sikte fremover. Passet meg dårlig nå 😒

Er faktisk enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har klart å få et eller annet borti venstre øyet mitt slik at det svir skikkelig når jeg prøver å åpne det opp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alarmklokken til kjæresten min, for den hører aldri han så den går og går.. Er ganske sikker på at han bruker alarmklokken fordi det er jeg som våkner av den og begynner irritert å bjeffe han opp for å skru dem av.... Ofte en halvtime senere kommer det ny alarm og da er det samme prosedyren :bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.4.2019 den 19.37, isbre skrev:

Alarmklokken til kjæresten min, for den hører aldri han så den går og går.. Er ganske sikker på at han bruker alarmklokken fordi det er jeg som våkner av den og begynner irritert å bjeffe han opp for å skru dem av.... Ofte en halvtime senere kommer det ny alarm og da er det samme prosedyren :bond:

Jeg trodde jeg var den eneste som hadde det slik. Føles som at de gjør det med vilje på pur faenskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg tenker så mye på det fornuftige jeg egentlig burde gjort, at jeg ikke får nytt å være lat heller.:balltre:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Maleficenta skrev:

Jeg trodde jeg var den eneste som hadde det slik. Føles som at de gjør det med vilje på pur faenskap

Jepp, det er kanskje det mest irriterende. Verste er alarmene som i tillegg oppfører seg som lamper når lyden slår inn, og da må man strekke seg, se på lyset og prøve å skru av. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannverk!!! :grine:Kan ikke tenke meg noe verre. Skal rotfylle igjen rett etter påske. JIPPI, det blir gøy og dyrt! :rolleyes: på det verste, så lå jeg å grein i senga 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...