Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MAC (alle steder)

Liker generelt ikke MAC ansatte fordi de skal påpeke alle feil du har. Jeg får stadig høre hvor utrolig blek jeg er, at leppene mine er så små, nesen min er stor osv...

Anonymkode: 861c8...0d6

:sjokkbla:

Håper alle som blir utsatt for slik lavmåls oppførsel setter seg i respekt.

Anonymkode: a7f64...ca3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.3.2017 den 22.07, MaggiSwaggi skrev:

Har vel aldri opplevd at jeg har blitt så dårlig behandla at jeg ALDRI går tilbake.. Men har opplevd mye ubehagelig når jeg har besøkt enkelte butikker..

Da jeg var 7-8 år, var jeg innom den lokale Safari butikken i nabolaget (som nå er en Kiwi butikk). Meg og min daværende bestevenninne skulle bare kjøpe noe godteri og brus til fredagskvelden. Vi tok en handlevogn for barn (det fantes sånne små handlevogner for barn den gangen). Mens vi gikk gjennom butikken, ''hang'' jeg litt på vognen mens jeg kjørte den (jeg var jo trossalt et barn). Mot oss kom kassedama, en sur gammel dame trampende imot oss og roper høyt så nesten alle kan høre det: ''Reis deg nå opp! Du ser jo helt dum ut der du går!'' Jeg sto der bare å måpte og selv om jeg var svært ung den gangen så forsto jeg at slikt sier man da ikke til kunder! Uansett ''hvor dum'' dem skulle sett ut.

 

Åååh ja. Jeg husker de små handlevognene for barn, de var kule. Lurer på hvor de er nå. Hadde helt glemt av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrebutikken på Lagunen Storsenter, tror de har misforstått service. De er bare nedlatende og pushy.

Anonymkode: 35c8d...deb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat når dette skjedde var det blitt min tur i køen. Jeg satte fra meg foundationen på kassa, og sa "Beklager, men jeg handler faktisk ikke i en butikk som ikke kan prate skikkelig til kundene sine.", og så gikk jeg.

Anonymkode: 9fba7...9e5

BOOM! *Drop the mic*

Bra jobba. Høres ut som den dama trenger et kundebehandlingskurs eller to. Eller ti.

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus Oslo city. Skulle ha My bh og ville prøve skikkelig push-UP. Sæ jeg spurte jenta om de hadde push-up med cup C eller D. Så fikk jeg veeeeldig surt svar: "nei. Har man C eller D så trenger man ikke pust up!". Det syntes jeg ikke hun kan legge seg i. Hun kunne sagt hyggelig "nei dessverre, største cupen vi har sånn å sånn". 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 09/02/2017 den 12.03, Derpderp skrev:

Haha, en gang skulle jeg kjøpe angrepille på oslo city. Dette var under en periode da de tydeligvis var plaget med at folk stjal angrepiller, slik at det sto tomme esker i hylla og man måtte ta den tomme eska til disken for å betale og så la de angrepillen inni.  Apoteket var helt fullt, men alle sto og ventet på resepten bortsett fra meg som skulle ha pillen min. Da jeg kom til disken fant hun ikke angrepillen, så hun ropte over de femten kundene og inn bak reseptskranken "VET DERE HVOR ANGREPILLENE ER? JEG FINNER DEM IKKE FOR HENNE!". Alle, både kunder og personale, stoppet naturligvis det de gjorde og stirret på meg - trodde jeg skulle døøøøh.

Veeeldig gammelt innlegg :fnise: Men tror faktisk at det meste på apoteket der på Oslo City er tomme esker. Skulle kjøpe noe resepfritt for å bli litt bedre i magen og det måtte også hentes. Oslo City har sikkert sååå mye nasking

Anonymkode: acca8...9aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frksølekopp skrev:

Cubus Oslo city. Skulle ha My bh og ville prøve skikkelig push-UP. Sæ jeg spurte jenta om de hadde push-up med cup C eller D. Så fikk jeg veeeeldig surt svar: "nei. Har man C eller D så trenger man ikke pust up!". Det syntes jeg ikke hun kan legge seg i. Hun kunne sagt hyggelig "nei dessverre, største cupen vi har sånn å sånn". 

Da er du feilinformert, kjøpte senest push-up i D-cup, tror det var på Strandtorget da og husker ikke hva modellen heter😐

IMG_0030.JPG

IMG_0031.JPG

Anonymkode: 7b7c6...e4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På cubus naturligvis 👆🏼

Anonymkode: 7b7c6...e4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Skay skrev:

Åååh ja. Jeg husker de små handlevognene for barn, de var kule. Lurer på hvor de er nå. Hadde helt glemt av dem.

De små vognene har den lokale butikken vår. Kjempestas for de små! :) Brukte selv de vognene da jeg var liten og ville trille selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du feilinformert, kjøpte senest push-up i D-cup, tror det var på Strandtorget da og husker ikke hva modellen heter😐

IMG_0030.JPG

IMG_0031.JPG

Anonymkode: 7b7c6...e4f

Ja, du ikke vet jeg altså :fnise: eller jo, jeg veeeet jo nå, sjekket jo andre steder og på nett. Tonen hennes var uansett uakseptabel og dømmende :) men takk 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

I begynnelsen av mai var jeg i Sandnessjøen for å besøke familie.
Hadde lagt igjen foundationen min hjemme, så dro innom Cubus for å kjøpe en billig en som dekket greit. Sist jeg handlet på den butikken var for maange år siden. og jeg husker at jeg da reagerte på hvordan daglig leder snakket til både kundene og de ansatte. Denne gangen var det en veldig travel helg, som hele byen var forberedt på, men de var bare to på jobb; daglig leder og ei som virket veldig ny.
Jeg sto altså i sminkeavdelinga, og prøvde ett par foundationer på hånda. Opplevde da at daglig leder kjeftet en liten jente på 5-6 år huden full, fordi hun sto i nærheten av sminkehyllene. Moren kikket etter noe, og hadde nettopp sagt til ungen at hun skulle stå der mens hun fant det hun skulle ha, så hun så hvor hun var. Daglig leder sa at "Her er du alt for liten til å være, dette er for voksne. Har du vært borti noe? Tatt på noe? Få se på hendene dine, for du er sikkert møkkete og klissete! Ja, nettopp ja, her har du altså vært å rotet i hyllene, og det er IKKE LOV, så da må jeg bli streng altså!" Ungen hadde ikke rørt noe! Moren fikk ikke med seg det som skjedde med en gang, men applaus til  to tenåringsjenter som sto i nærheten. En av dem gikk rett bort til daglig leder og sa "Unnskyld, men er dette ditt barn? Kjenner du barnet?" Noe furt svarte hun at nei, det gjorde hun ikke, og tenåringsjente nr to sier da at "Vel, slik er det faktisk ikke greit å snakke til noen, barn eller voksne, så jeg foreslår at du lar henne være eller snakker med en forelder" Daglig leder snurpet sammen munnen, snudde på hælen og gikk, mens jentene trøstet jenta som gråt, og fant mor. Deretter satte de pent fra seg det de hadde kikket på, og gikk ut fra butikken.

Da jeg hadde funnet det jeg skulle ha, gikk jeg til kassa for å betale. Det var kø i begge kassene, og begge to som var på jobb måtte betjene. Ved siden av kassen kom det etterhvert en dame, som kikket litt på daglig leder med ett sånt "unnskyld-meg-kan-du-hjelpe-blikk". Daglig leder så på henne, og sa "Ja, er det noe du vil, vi er litt opptatte her!" Kvinnen: "Nei, jeg bare lurte på om dere var flere, om det er noen som er ute i butikken? Jeg leter etter et skjørt skjønner du :) " Hun var tydelig ikke fra byen, men fikk deretter en reprimade som gikk omtrent slik "NEI, det er BARE oss to, og som du ser er det VELDIG travelt, og vi kan faktisk bare være ett sted av gangen! Sånn er det faktisk i en butikk!! Skal du ha ett skjørt? Vel, har du PRØVD å se i DAMEAVDELINGEN??"

Akkurat når dette skjedde var det blitt min tur i køen. Jeg satte fra meg foundationen på kassa, og sa "Beklager, men jeg handler faktisk ikke i en butikk som ikke kan prate skikkelig til kundene sine.", og så gikk jeg.

Anonymkode: 9fba7...9e5

Wow. Har aldri likt de ansatte på Cubus, men akkurat daglig leder har jeg ikke opplevd noe negativt med. Hun har alltid vært hyggelig og hjelpsom mot meg. Nå ble jeg litt sjokkert, faktisk. :ohmy:

Men reagerer alltid på tomme og VELDIG støvete hyller på den butikken.

Anonymkode: 43c9c...dc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kicks på Oslo City! Føler man forstyrrer.  Forrige gang jeg dro dit stod alle de ansatte i en gjeng midt i lokalet, klemte og skravet mens butikken var full av kunder. 

Gangen før hadde ikke butikkdamen noe kjennskap til produktet jeg ville kjøpe, og leste bare rett fra pakken. Jeg husket ikke helt hvilken type jeg skulle ha, og det endte med at hun anbefalte meg feil. Surt når det er 500 kr det er snakk om. 

Anonymkode: 9caa2...c0b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med Oslo City? Har også reagert på en av de ansatte ved VC, hun mobbet meg fordi jeg så etter en underbukse i str L.

Anonymkode: a7f64...ca3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med Oslo City? Har også reagert på en av de ansatte ved VC, hun mobbet meg fordi jeg så etter en underbukse i str L.

Anonymkode: a7f64...ca3

Ikke at det unnskylder dårlig oppførsel men med så varierende kunder som kommer innom der kan jeg tenke meg at de opplever mye rart :fnise:

Anonymkode: acca8...9aa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den cafeen på Sørenga i Oslo. 

På menyen over disken stod det på menyen "smoothie" og jeg kunne velge mellom forskjellige bær, .. 

Så jeg sier "hei, kan jeg få en smoothie med bringebær"

Hun I kassa "hva mener du..?" 

Jeg bare "sånn smoothie med bringebær..sånn det står på menyen?"

"Vi har ikke eplejuice"

"Åja, da tar jeg appelsinjuice da.." 

"Vi har eplemos da, men det blir kanskje ikke så godt" 

"Jeg vet ikke hvordan dere tilbereder smoothie med bringebær, men jeg ønsker en slik en som det står på menyen."

"Ja, hvordan skal vi få til det Da??"

Jævla drittkjerring, tenkte jeg. 

"Jeg vet ikke. Bland ut med vann Da! Jeg skal også ha en iskaffe latte til min venninne og denne kaken"

"Betale sammen??"

"Ja."

"Ok. Skal du bare ha kaffe latte med isbiter da eller?"

Min venninne" ja er det ikke sånn kald kaffe??"

"Jeg kan jo prøve, men du må nesten smake å se om det blir riktig" 

Denne stod også oppført på menyen. 

Tror hun var rasist eller bare stokk dum. Eller nervøs. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.6.2017 den 20.15, Uglems skrev:

Den cafeen på Sørenga i Oslo. 

På menyen over disken stod det på menyen "smoothie" og jeg kunne velge mellom forskjellige bær, .. 

Så jeg sier "hei, kan jeg få en smoothie med bringebær"

Hun I kassa "hva mener du..?" 

Jeg bare "sånn smoothie med bringebær..sånn det står på menyen?"

"Vi har ikke eplejuice"

"Åja, da tar jeg appelsinjuice da.." 

"Vi har eplemos da, men det blir kanskje ikke så godt" 

"Jeg vet ikke hvordan dere tilbereder smoothie med bringebær, men jeg ønsker en slik en som det står på menyen."

"Ja, hvordan skal vi få til det Da??"

Jævla drittkjerring, tenkte jeg. 

"Jeg vet ikke. Bland ut med vann Da! Jeg skal også ha en iskaffe latte til min venninne og denne kaken"

"Betale sammen??"

"Ja."

"Ok. Skal du bare ha kaffe latte med isbiter da eller?"

Min venninne" ja er det ikke sånn kald kaffe??"

"Jeg kan jo prøve, men du må nesten smake å se om det blir riktig" 

Denne stod også oppført på menyen. 

Tror hun var rasist eller bare stokk dum. Eller nervøs. 

Og rasisme har hva med dette å gjøre? 

Anonymkode: cb9e0...886

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og rasisme har hva med dette å gjøre? 

Anonymkode: cb9e0...886

Kanskje ab som skrev ikke er av samme opphav som den ansatte..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og rasisme har hva med dette å gjøre? 

Anonymkode: cb9e0...886

Vi er begge synlige muslimer og jeg så hun var vanskelig med vilje, for hun var ikke slik med de andre kundene. Ikke rasisme da, men annerledes atferd på bakgrunn av utseende/religion. 

Anonymkode: 542a5...fa2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2017 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Wow. Har aldri likt de ansatte på Cubus, men akkurat daglig leder har jeg ikke opplevd noe negativt med. Hun har alltid vært hyggelig og hjelpsom mot meg. Nå ble jeg litt sjokkert, faktisk. :ohmy:

Men reagerer alltid på tomme og VELDIG støvete hyller på den butikken.

Anonymkode: 43c9c...dc7

Jeg ble også overrasket, for jeg har veldig god erfaring med den butikken, både der den lå før og der den er nå. Men alle kan selvsagt ha en dårlig dag, og alle kan få en dårlig kundeopplevelse. Den nevnte helga var det et større arrangement i byen, med mye folk, og med underbemanning var det vel ikke så rart at det gikk en kule varmt.

Anonymkode: 5bdd7...353

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...