Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Europris Lillehammer. Dette er mange år siden så er ikke samme Europris som er der nå heldigvis. 

Det var rett før jul og jeg tenkte å handle litt julepynt. Hadde med meg babyen min,først bar jeg henne med inn, men så hadde de bare handlevogner uten babystol. Så jeg hentet barnevognen ute i bilen. Når jeg kom til kassen og hadde betalt og skulle gå begynte alarmen å pipe. Han som sto i kassen ringte sjefen som kom, og de leter gjennom alt. Babyen min lå og sov så de ville ikke løfte opp henne og se under madrassen, men de så under dynen osv. Hun hadde en liten bamse der med noe rødt på. Sjefen sier høyt:" ja hva med den lille julenissen der da?"  Jeg tar frem bamsen som ikke var noen nisse i det hele tatt ( tror det var pho i fra teletubbiene ), ingen unnskyldning eller noe bare et ok. Etter at køen hadde blitt drit lang og jeg følte meg virkelig som en kriminell, hadde lyst til å synke i jorden osv, så sier sjefen: ja ja vi har hatt litt problemer med at alarmene løser seg ut av barnevogner innimellom. Hvorfor i svarte kunne han ikke sagt det med engang da?  Gikk aldri dit igjen, har begynt å våge meg dit igjen nå da. Men har jo fått helt noia for butikk alarmer. Var bare 19 år gammel så overbevist om at de som så på meg som blakk navende alenemor på stjeletokt. Ikke noe av det stemte da. 

Anonymkode: c8132...ba5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gullfunn i Trondheim. Føler meg som en tyv før jeg går inn i butikken. Går rundt og ser i butikken og ei høy, lys ekkel dame går å forfølger deg. Altså, hun fotfølger deg, skikkelig ekkelt. De roter bort bestillinger og man må plutselig betale mer enn estimert pris på reparasjoner. Helt håpløst! Kommer aldri til å gløtte innom der noen gang. 

Anonymkode: b74d8...edd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Carlingsbutikker. Hvor i landet spør du? Har det noen betydning? Alle ansetter mobilavhengige slasker som ignorerer kundene sine. Med tanke på at man behøver hjelp for å få tak i 80% av varene deres (som henger 4 meter for høyt oppe), så burde de virkelig være mer interessert i å se opp fra mobilen og faktisk løfte rumpa fra stolen bak disken... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess butikken på Bryne - av den ene grunnen at de har et hespetre av en butikkansatt.

Var innom å skulle ha en rund voksduk. Spurte høflig om de hadde det.

Fikk følgende svar: "Nei vet du hva!! Jeg er ny her, så hvordan skal jeg kunne vite det?"  

Nå handler jeg andre steder.

Anonymkode: 52f26...e3e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

På Friday, May 09, 2014 den 16.24, makkapakka skrev:

kappahl, kjøpte en del barnetøy her jeg bor og bare for å irritere så kjøper jeg andre plasser da støtter jeg ikke lokalbutikken og jeg driter i om den blir lagt ned her for da blir vi bare kvitt de ræva folka som jobber der.

Du støtter ikke lokalt ved å kjøpe på kappalh. Eiere bor ikke der. Når vi handler på kjedebutikkene går pengene ut

Anonymkode: a058e...d87

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av bilverkstedene her jeg bor. De hadde fortjent å bli hengt ut med navn, men da ville jeg avslørt meg selv for mye siden jeg bor på et lite sted. De somler og roter noe fryktelig, tar betalt for ting de ikke har gjort og er attpåtil frekke mot kundene. Jeg tok EU-kontroll der en gang og fikk en kjempelang liste med nødvendige reparasjoner. Bilen var etter min mening i utmerket stand, så jeg tok ny kontroll på et annet verksted. Der gikk den gjennom uten anmerkninger. 

Glitter - dårlig kvalitet på både smykker og hårpynt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, antbug skrev:

Et av bilverkstedene her jeg bor. De hadde fortjent å bli hengt ut med navn, men da ville jeg avslørt meg selv for mye siden jeg bor på et lite sted. De somler og roter noe fryktelig, tar betalt for ting de ikke har gjort og er attpåtil frekke mot kundene.

 

 

 

Du kunne ha tatt denne som anonym, og da ville ingen ha kunnet avsløre deg :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Name IT. Alltid trøbbel med kundeservice. Fikk ikke byttet størrelser på bodyer jeg hadde fått i barselgave fordi jeg ikke hadde kvittering. Neste gang ville de ikke gi meg penger tilbake da de hadde solgt meg et defekt produkt, måtte ta tilgodelapp, hadde ikke flere av samme produkt.

Bestemoren min hadde kjøpt en genser på fullpris i en Name IT butikk, fikk med byttelapp hvor det sto dato for når fristen var til å bytte. Gikk inn i lokal Name IT, fikk er surt svar om at de hadde ikke den genseren i sitt sortiment, og bytting kunne bare glemmes. Ikke interessert i å ta inn varen.

Alle gode ting er 3, takk for meg, setter ikke mine føtter i en Name IT butikk igjen.

Anonymkode: 8c508...ed5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, hysj skrev:

 

Du kunne ha tatt denne som anonym, og da ville ingen ha kunnet avsløre deg :) 

Ja, men jeg nekter meg selv å skrive anonymt. Jeg liker bedre den jeg er når jeg skriver med fast nick :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zara må ha de sureste ansatte i landet. Herremingud. Skulle tro de fikk stempla geipen godt fast under haka før skiftet deres begynner. Som regel rister jeg på hodet når jeg går ut og skjønner ikke hvorfor jeg gidder, men så ligger den jo i lysløypa og så havner man der igjen. Sist måtte jeg gå rundt og spørre om noen visste hvor en genser jeg hadde sett på nett var, hade med meg hjemmsiden med genseren på telefonen, men ingen visste hvor den var eller hadde tid til å sjekke om den faktisk var inne. Tror det ble siste strået altså.

Anonymkode: 34087...d13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har babydun på siden av ansiktet, alltid hatt det og de fleste i familien min har det. Jeg skulle kjøpe foundation på kicks og fikk beskjed om at det ikke var noen vits i å hjelpe meg før jeg hadde fått voksa ansiktet og at jeg heller kunne komme etter det så skulle de hjelpe meg. Trodde jeg skulle daue. Kan forøvrig nevne at "beduningen" ikke har vært noen hindring de 12 årene jeg hadde brukt foundation før dette og heller ikke i ettertid. In fact er hun den eneste i mitt 28 år gamle liv som har nevnt dette.  FOLK altså.

Anonymkode: 34087...d13

De fleste jenter har jo dette! Noen som har levd livet sitt litt for mye blant perfekte bilder på IG ja...

Anonymkode: 1ddb8...79d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, antbug skrev:

Ja, men jeg nekter meg selv å skrive anonymt. Jeg liker bedre den jeg er når jeg skriver med fast nick :) 

 

Dette blir en liten avsporing, men det var virkelig fint sagt! :dagens-rose:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå mange fæle kunder også, noen er så grusomme at de blir snakket om på hele senteret😝 Noen er virkelig urimelige, sure, skjønner nada og er noen forbannede hespetrær. Noen kam man aldri gjøre fornøyd uansett og noen TROR de kan kjøpsloven.

Anonymkode: c07d7...14e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Michael Kors ved Eger. Var innom der for en stund siden fordi jeg skulle se etter en kjole. Kommer inn, ingen andre enn meg og tre butikkansatte som står og skravler rundt en smykkedisk eller hva det var. Får ikke et hei. Må gå bort til dem og spørre hvor de har kjoler. De henviser meg til 2. etasje, ingen som blir med opp eller spør hva jeg er ute etter. De bare fortsetter med sin skravling seg i mellom. Der oppe var det to andre kunder som prøvde sko. Ingen av de ansatte så seg tydeligvis bryet med å spørre noen av oss om det var noe vi trengte hjelp til, noe vi så etter ol. Vi kunne jo fått en ansatt hver! ¨

Jeg gikk, og ingen sa ha det. De var fortsatt opptatt med å skravle seg i mellom. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2016 den 21.13, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Du har all verdens med penger og fikk sparket en som sikkert har en inntekt på 250000. Bra jobba. 

Anonymkode: 60201...bc5

 

På 5.5.2016 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Spør du meg, så er det selgeren som skal ha gratulert. Makan til på trynet oppførsel skal man lete lenge etter. 

Anonymkode: 3c2cf...9d4

 

På 7.5.2016 den 16.51, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig i at han oppførte seg dustete, men jeg synes det er patetisk at du framstiller det som en slags seier. Du har sannsynligvis uansett et bedre liv enn ham. 

Anonymkode: 60201...bc5

Det er en vandrehistorie.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnas Hus på Strømmen storsenter....

Hver eneste gang jeg har vært i butikken har ikke de bak kassen orket å hilse engang, de spør aldri om hjelp og beveger seg ikke vekk fra kassa enda butikken er så godt som tom. Når jeg skulle ha hjelp, prøvde jeg å finne noen i butikken til å hjelpe meg, og hun bak kassa virket nesten som om jeg forstyrret henne da jeg spurte om hjelp.

Virker ikke som om de har noe særlig med kunnskap heller, jeg fikk iallefall ikke noe god hjelp der enda jeg var der flere ganger og prøvde... kjøper heller fra nettsiden deres, eller drar innom en annen baby butikk og spør om hjelp.

Anonymkode: be02c...a12

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesbutikker, veskebutikker ol med dørvakter i dress. Så viktige er de ikke. 

Anonymkode: 827ff...a4b

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...