Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

*feil tråd gitt*

Endret av Sugar&Spice
Feil tråd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zara BOGSTADVEIEN. Jeg handler mye på Zara, og legger igjen mye penger der hver måned. Men en av de ansatte der er SÅ SUR..uansett når på dagen, uansett hva du spør om. Kan beskrive denne personen, sikkert mange andre som handler der som vet har opplevd lignende. En av de andre ansatte måtte unnskylde seg på vegne av denne personen sist. Jeg er en veldig hyggelig person,..sist tok det kaken. Jeg spurte manageren i første etasje om hun kunne sjekke et plagg for meg, selvfølgelig kunne hun det, hun bad meg spørre en av jentene i 2 etasje så skulle de hjelpe meg. Jeg så da at den alltid sure personen var der...men så ingen andre så måtte spørre. "Nei, den er utsolgt". ......hun sjekket ikke engang..SÅ KNAPT på meg..

Gikk ned igjen, henvendte meg til en annen person som hentet opp varen med et smil. Dette var på formiddagen, var svært få kunder i butikken.

VITA exclusive på oslo city.

Er alltid de samme jentene som står å skravler med hverandre når jeg er innom. Om jeg skal ha noe så har de ikke peiling. Finner alltid produktene selv...men noen ganger må jeg lete i evigheter.

Anonymkode: decb0...c3c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2014 den 22.47, Gjest skrev:

Svigerfaren min sitter langt over gjennomsnittet godt i det. Men han er bonde og kan ofte gå litt "ruskete" kledd :ler:

Han var innom en av de større Volvoforhandlerne i Oslo-området og ble rett og slett oversett... Han gikk der ganske lenge og tittet før det omsider kom en kar bort til han og begynte å småsludre litt. Uten å egentlig spørre om han ville ha hjelp.

Etter en stund så sa svigerfar at han egentlig var på utkikk etter bil og hadde tenkt seg en sånn med firehjulsstrekk.... Han mente en xc 90 og da fikk han til svar at -joda den er nok fin den. Men tror nok den er langt over ditt budsjett.

Snakk om å dømme folk etter utseendet da... Mannen er jo god for 50-60 mill...

Det ble ingen Volvo, men et uhyre av en Audi i stedet. Betalt cash :ler:

Og etter det blir det nok ingen Volvo på noen av oss... ;)

Haha genialt. Er utrolig hvor mye service og smøring har å si for om man tenker satse og gjlre et stort kjøp. Har vært borti det samme. Dvs jeg har fundert litt på å oppgradere bilen, ringte og avtalte kjøretime. Så hyggelig som det på telefon. Kom dit og fikk mildt sagt laber oppmerksomhet fra selger. Stryk i boka mi. Tenker fortsatt på bilen, men det blir hvertfall ikke hos den bilforhandleren. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Jordbærpikene. Café med elendig service,som at vi sto lenge og ventet før noen kom og tok bestilling. Dyrt for elendig mat! Nei,aldri mer. En kan forvente langt mer selv om det bare er en cafe. Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan reglementet er på Kicks, men på LUSH har ikke de ansatte lov til å fylle på varer mens det er kunder i butikken. Alle skal hilses på (som hør og bør) og skal kontaktes nesten umiddelbart. Veldig mange vil jo gjerne gå og kikke litt alene, men de ansatte har da fått streng beskjed om at de skal prøve å bruke ulike teknikker for å få kontakt med kunden..Ofte innebærer det å rett og slett ta kunden sin hånd og bare smøre produkter på kundens hud. Kunder har_ikke_lov_til_å_kikke. Og ansatte har ikke lov til å la kundene kikke. Det er helt sprøtt. 

AnonymBruker skrev (På 16.6.2017 den 23.14):

Jeg vet ikke hvordan reglementet er på Kicks, men på LUSH har ikke de ansatte lov til å fylle på varer mens det er kunder i butikken. Alle skal hilses på (som hør og bør) og skal kontaktes nesten umiddelbart. Veldig mange vil jo gjerne gå og kikke litt alene, men de ansatte har da fått streng beskjed om at de skal prøve å bruke ulike teknikker for å få kontakt med kunden..Ofte innebærer det å rett og slett ta kunden sin hånd og bare smøre produkter på kundens hud. Kunder har_ikke_lov_til_å_kikke. Og ansatte har ikke lov til å la kundene kikke. Det er helt sprøtt. 

Anonymkode: 40227...d7a

Denne kommentaren var til den posten om Kicks, der h*n spurte om hvorfor de ansatte fotfølger kundene i butikken. 

Anonymkode: 40227...d7a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2017 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid blitt hilst på innen 4 sekunder når jeg er på Kicks, så det stemmer sikkert. En annen ting jeg har opplevd i flere Kicks-butikker, av flere forskjellige ansatte er følgende;

*Jeg sier neitakk til hjelp, men den ansatte fotfølger meg rundt i butikken. Utrolig ubehagelig oppførsel. Hvis det er sånn de garderer seg mot butikktyver eller tror de kan smette inn noen velvalgte kommentarer  som skal få meg til å kjøpe et produkt, så burde de være klar over at de samtidig skremmer bort de fleste kunder. 

I tillegg har jeg aldri fått hjelp til noe som helst hos Kicks, annet enn å finne frem det produktet jeg til slutt bestemmer meg for. Det eneste de kan bidra med er stort sett å følge etter meg. Fyller de på varer når jeg kommer, så setter de fra seg varene for å følge etter. Er det en grunn til dette, er det noe kjeden har bestemt? 

Jeg har forresten aldri veske eller jakke når jeg går i sånne butikker, men går med lommeboken i hånden. Det er altså ikke overveiende sannsynlig at jeg får stjålet noe som helst. 

Forresten ga jeg opp å handle på Kicks for noen måneder siden, og bruker Vita Exclusive hvis jeg trenger å dra i en fysisk butikk. Der er de både hjelpsomme og tilsynelatende kunnskapsrike, og jeg får alltid gå i fred hvis jeg ønsker det (derfor virker det enda merkeligere det de Kicks-ansatte driver med).

Anonymkode: 448a3...a74

Grunnen til at du blir forfulgt er at det er daglig nasking/tyveri i Kicks. Det er folk uten vesker og med barnevogner, man vet aldri! Plutselig har man blitt frastjålet varer for over 5000 kr uten å merka det om man ikke holder øye med kundene, men de fleste vet hva slags oppførsel man skal se etter. Kundene hadde sikkert klaget om de ansatte stod på bakrommet for å følge med på kameraet også?
Kjeden har bestemt at man alltid skal være tilgjengelig for kunden og vise at man "bryr seg", ja det kan være plagsomt, men det er sånn Kicks driver butikk. Kicks er svensk og i Sverige ser kundene helt annerledes på det, enn i Norge hvor man ikke tåler at noen ser på en.
Vita er norsk og Kicks er svensk, der har du forskjellen. Det jobbes helt forskjellig i de to kjedene blant annet. Dersom du går på en Kicks butikk og treffer på en som det står "hudpleier" "kosmetolog" eller "make up artist" har vedkommende utdanning i faget og vet hva de driver med, står det dermed "makeuprådgiver" eller "skjønnhetsekspert" er alt de kan selvlært!

Så her har du svaret på hvorfor Kicks ansatte opptrer som de gjør. Men selvfølgelig finnes det ansatte som helst vil snakke med de andre på jobb og drive med sitt.

Anonymkode: 0f003...af1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.6.2017 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Jo! Har man hatt noe som helst salgskurs, så er det akkurat det man gjør. Det går fint an å hjelpe flere samtidig. Noen ganger holder det med et nikk og et smil til kunde som står å venter, slik at de vet at de er sett. Da kan de gjerne vente noen minutter. 

Om det drøyer med kunden som man er opptatt med så sier en bare: "jeg skal bare ta betalt jeg" eller lignende. Alle kunder skjønner det og hadde satt pris på det selv. 

Anonymkode: 35c8d...deb

Så enig i dere som skriver dette. Jeg hadde ikke vært interessert i å stå å vente i nesten en halvtime på å betale en vare jeg hadde hentet i løpet av de første sekundene i butikken. Jeg hadde nok gått etter 10 minutter om jeg ikke hadde fått noe oppmerksomhet. Etter 20 minutter hadde jeg gått uansett. 

Anonymkode: 0e86e...4af

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt ille berørt hver gang jeg er innom Joe & The Juice i Tønsberg. Synes alle som jobber der er veldig kleine. Men det største problemet er at de spiller så utrolig høy musikk at de hører jo ikke hva du bestiller engang. Har ofte opplevd at de har gitt meg noe helt annet enn det jeg bestilte, for så å si at det var det jeg ba om.

Anonymkode: 3b78e...a56

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2017 den 8.32, blabla- skrev:

Er man dårlig bemannet på jobb og det står folk å venter på å få betale er det vel bare å unnskylde seg, si at du må ta kassen men at du er tilbake på et blunk? Det gjør alltid jeg, og de aller fleste har full forståelse for det. 

I min forrige jobb arbeidet vi kun én person på lørdager, altså 9 timer mutters alene med masse kunder. Da må man rett og slett bare beklage seg høflig og ile bort til kassa for å ekspedere de som står å venter. I det tilfellet du siterer hadde det tatt den ansatte 20 sekunder å ekspedere hun som stod klar og ville betale for seg.

I alle de årene jeg har jobbet i klesbutikk har jeg lært meg at man har rett og slett ikke råd til å la kunder stå å vente ved kassa. Det er DE som legger igjen penger i kassa, og det er de som kommer igjen og igjen:) De som skal ha hjelp til alt mulig og bruker lang tid på å bestemme seg er ofte sånne "kanskje"-kunder som skal hjem å tenke over saken, og som går tomhendte ut av butikken. Jeg hjelper de jo, er jeg alene i butikken med en slik kunde flyr jeg frem og tilbake og henter klær til de mens de er i prøverommet og gir de all den hjelpen de ønsker. Trenger de hjelp med å få av og på seg klær, målebånd, bakspeil - jeg fikser det:)  Men står det plutselig en kunde ved disken, er det rett bort til han/henne for å ta kassa.

Jeg vet ikke hvordan policyen er der du jobber, men hos meg er det i alle fall sånn at når jeg stenger butikken for dagen er omsetning og tall det eneste sjefen min ser på. 

Så har du jo de, spesielt den eldre garde, som jamrer seg over dette og kaller det dårlig service. Ikke så rart egentlig, da det før i tiden var vanlig å få full ekspertise fra  én og samme person fra man gikk inn døra, inne i prøverommet og hele veien til man var ute av butikken. Sånn er det ikke lenger, butikkene er underbemannet og tiden strekker ikke til.

Hvorfor vil du ikke ha kunder som henne? Hun gjorde da ingenting galt! 

Man må få ifra kunder som oppholder deg for å ta imot betaling i kassa, vi kan selvsagt ikke miste det salget. Og mange ganger er kunder som oppholder oss kun ute etter informasjon og ikke har tenkt å kjøpe noe. Jeg pleier også bare å unnskylde meg på en høflig måte. I dag da jeg var alene på jobb så hadde jeg en kunde som jeg hjalp, vi fant et produkt som hun skulle kjøpe seg og vi begynner å se på det andre produktet hun er Intr i. Men så ringer telefonen hennes og hun svarer på den og begynner å snakke. Men hun snakker kommer det en ny kunde inn i butikken som jeg hjelper med å finne riktig produkt, så når kunden jeg først hadde var ferdig med samtalen sin så blir hun sur for at jeg har begynt med ny kund og deretter går hun. Jammen ikke lett å være oss som jobber i butikk heller;)

Anonymkode: fa4ef...776

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan reglementet er på Kicks, men på LUSH har ikke de ansatte lov til å fylle på varer mens det er kunder i butikken. Alle skal hilses på (som hør og bør) og skal kontaktes nesten umiddelbart. Veldig mange vil jo gjerne gå og kikke litt alene, men de ansatte har da fått streng beskjed om at de skal prøve å bruke ulike teknikker for å få kontakt med kunden..Ofte innebærer det å rett og slett ta kunden sin hånd og bare smøre produkter på kundens hud. Kunder har_ikke_lov_til_å_kikke. Og ansatte har ikke lov til å la kundene kikke. Det er helt sprøtt. 

Anonymkode: 40227...d7a

Eh? <_<  Jeg handler på LUSH omtrent like ofte som jeg gjør på Kicks, og kan hilse og så gå rundt og finne det jeg skal ha (hvis jeg vet hva jeg skal ha da). Null problem. Hvor i alle dager skjer dette for øvrig?  O_o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.6.2017 den 2.11):

Vero moda generelt! De ansatte steller seg ofte utenfor prøverommet og roper gjerne "hvordan går det der inne?" og deretter "passer buksa?". Får helt fnatt av slikt! Liker å prøve klær i fred og ro :) 

Anonymkode: 5074e...ea3

Dette er en del av jobben deres, som ansatt i butikk så krever det at se opptrer etter kjedens policy:) De er pliktige til å stille disse spørsmålene.

AnonymBruker skrev (På 13.3.2017 den 22.25):

Vita butikken på Sartor storsenter. Er en sykt pågående dame der som pråkker på deg ting man egentlig ikke trenger! Skulle kjøpe en hårfarge der engang og samtalen gikk slik:

Meg: '' Hei! skal bare ha denne hårfargen jeg''

Hun: ''Ja nå har vi også sykt mye tilbud på hårspray! Bare til 200 kr''

Meg: Neitakk, skal bare ha den hårfargen jeg''

Hun: ''Sikker på du ikke trenger en hudkrem? Man kan fort få tørr hud på denne tiden av året''

Meg: ''Neitakk! Trenger bare denne hårfargen jeg!''

Hun: ''Vel, vi har tilbud på flere hårfarger der borte! Kan nok lønne seg med 2 pakker!''

Meg: '' *Ler falskt* Nei jeg trenger bare denne jeg!''

Hun: ''Greit..''

Jeg betaler og løper ut av butikken. Vurderer å boikotte butikken hvis hun ikke forsvinner snart for er faktisk veldig slitsomt og irriterende når man blir nærmest ''tvunget'' til å kjøpe flere produkter enn man trenger. :S

Anonymkode: 86855...1d0

Mange som jobber i butikker har er stort press på seg. Vi er pliktig til å stille spørsmål om kundeklubb, mersalg , vise nyheter, informere om kampanjer og tilbud. Det er en del av stillingsinstruksen. Jeg vet at det noen ganger er litt too much

Anonymkode: fa4ef...776

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema 1000 på Laksevåg senter i Bergen!  Opplevd at sjefen har skjelt ut ansatte høylytt to ganger, foran oss kunder. Ufattelig uprofesjonelt. Handler nå på Kiwi som ligger på samme senter. Flere bekjente av meg har gått over til Kiwi pga sjefen på Rema 1000. 

Anonymkode: 1d544...786

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at du blir forfulgt er at det er daglig nasking/tyveri i Kicks. Det er folk uten vesker og med barnevogner, man vet aldri! Plutselig har man blitt frastjålet varer for over 5000 kr uten å merka det om man ikke holder øye med kundene, men de fleste vet hva slags oppførsel man skal se etter. Kundene hadde sikkert klaget om de ansatte stod på bakrommet for å følge med på kameraet også?
Kjeden har bestemt at man alltid skal være tilgjengelig for kunden og vise at man "bryr seg", ja det kan være plagsomt, men det er sånn Kicks driver butikk. Kicks er svensk og i Sverige ser kundene helt annerledes på det, enn i Norge hvor man ikke tåler at noen ser på en.
Vita er norsk og Kicks er svensk, der har du forskjellen. Det jobbes helt forskjellig i de to kjedene blant annet. Dersom du går på en Kicks butikk og treffer på en som det står "hudpleier" "kosmetolog" eller "make up artist" har vedkommende utdanning i faget og vet hva de driver med, står det dermed "makeuprådgiver" eller "skjønnhetsekspert" er alt de kan selvlært!

Så her har du svaret på hvorfor Kicks ansatte opptrer som de gjør. Men selvfølgelig finnes det ansatte som helst vil snakke med de andre på jobb og drive med sitt.

Anonymkode: 0f003...af1

Det gjør ingenting at de ser på meg, det forventer jeg egentlig i alle butikker. Problemet er at de hele tiden stiller seg rett bak meg, uten å si noe fornuftig, de bare står der. Utrolig ubehagelig oppførsel, og noe helt annet enn å følge med.

Hvis det er slik de følger med på tyver, så kunne de kanskje ha gjort det mer diskret ved å snakke litt med kunden om produktet kunden ser på e.l.. Jeg skjønner at man ikke har lyst til å stjele med en butikkansatt 10 cm bak seg, men man får kanskje ikke så lyst til å handle heller. 

Anonymkode: 448a3...a74

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Peanut skrev:

Eh? <_<  Jeg handler på LUSH omtrent like ofte som jeg gjør på Kicks, og kan hilse og så gå rundt og finne det jeg skal ha (hvis jeg vet hva jeg skal ha da). Null problem. Hvor i alle dager skjer dette for øvrig?  O_o

Hvis du går rundt i en LUSH butikk uten at de ansatte prøver å få kontakt med deg etter du ha sagt at du  kikker, så følger ikke de ansatte LUSH sin kundeservicestandard. Heldigvis ikke, kan man si. Trenerne fra England vil at de ansatte skal gi hver kunde 5 demoer (på huden) til hver kunde. Hvis en kunde (selv en som kan produktene) får gå i ro og se, så er det i følge hovedkontoret elendig service. Butikkene som følger en mer behagelig salgstil får som regel svært dårlig score på kundeservicebarometeret til hovedkontoret. Veldig synd, siden det er nettopp de butikkene kundene kommer tilbake til..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rett ut av butikker der selgeren skal presse seg på. Liker at de sier hei og spør når man kommer inn slik at det blir mer "åpent" for å spørre om hjelp senere hvis man skulle behøve det.

Skjønner det er kjipt for de ansatte som får beskjed om å være så på men jeg takler det ikke. Men jeg hadde godtatt det litt mer hvis de hadde holdt seg unna når man ba om det. Burde ikke være slik at man enten må bli sint eller gå fra butikken for å få de til å stoppe.
 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:


Kjeden har bestemt at man alltid skal være tilgjengelig for kunden og vise at man "bryr seg", ja det kan være plagsomt, men det er sånn Kicks driver butikk. Kicks er svensk og i Sverige ser kundene helt annerledes på det, enn i Norge hvor man ikke tåler at noen ser på en.

 

Anonymkode: 0f003...af1

Kan ikke si at jeg merker noe forskjell på å hande i Norge eller Sverige. Når selgere presser seg på får jeg litt sånn svindel vibber fra land hvor de er litt mer på. Og ofte hvis de presser ordentlig på så blir det nesten så man ikke tør si nei fordi de har gitt fra seg så mye prøver og styr. Lurer ofte på om de kjedene som driver slikt vet og ønsker den type salg, det gir jo ikke kunder som kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Navne Løs skrev:

Hvis du går rundt i en LUSH butikk uten at de ansatte prøver å få kontakt med deg etter du ha sagt at du  kikker, så følger ikke de ansatte LUSH sin kundeservicestandard. Heldigvis ikke, kan man si. Trenerne fra England vil at de ansatte skal gi hver kunde 5 demoer (på huden) til hver kunde. Hvis en kunde (selv en som kan produktene) får gå i ro og se, så er det i følge hovedkontoret elendig service. Butikkene som følger en mer behagelig salgstil får som regel svært dårlig score på kundeservicebarometeret til hovedkontoret. Veldig synd, siden det er nettopp de butikkene kundene kommer tilbake til..

Klassisk stil når det gjelder kjeder og firma som har kontorer/butikker verden over. Jobbet for ett internasjonalt firma før og vi måtte arbeide etter deres salgsmodell men for nordmenn var det alt for slitsomt, og de nektet å høre. Så vi måtte trikse litt for å oppfylle deres score.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Byggmax på Kløfta! Kjørte bil med henger og skulle ha noe i hyllene rett innenfor porten. Prøvde å finne en ansatt slik at jeg kunne kappe lektene så jeg fikk de nedi hengeren (skulle ha noen plater som skulle ligge oppå). Ikke et menneske å se. Fant til slutt noen inni butikken og fikk beskjed om at kappebordet stod ved utgangen. Så da måtte jeg finne platene først også lehge de lange lektene oppå. Kjørte rundt bygget og der var det kø på vei ut. Stod biler her og der, noen kappet og noen var inne for å betale. Endte med at jeg måtte ta en og en planke ut av hengeren, gå bort til bordet og tilbake igjen. I mellomtiden var det jo folk som reiste så måtte flytte bilen framover i køen flere ganger. Som dame som ikke er stor fan av å kjøre med henger på slike trange plasser var det første og siste gang i denne butikken! Makan til rotete system!

Anonymkode: 66dfe...f8f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
3 timer siden, Navne Løs skrev:

Hvis du går rundt i en LUSH butikk uten at de ansatte prøver å få kontakt med deg etter du ha sagt at du  kikker, så følger ikke de ansatte LUSH sin kundeservicestandard. Heldigvis ikke, kan man si. Trenerne fra England vil at de ansatte skal gi hver kunde 5 demoer (på huden) til hver kunde. Hvis en kunde (selv en som kan produktene) får gå i ro og se, så er det i følge hovedkontoret elendig service. Butikkene som følger en mer behagelig salgstil får som regel svært dårlig score på kundeservicebarometeret til hovedkontoret. Veldig synd, siden det er nettopp de butikkene kundene kommer tilbake til..

Idiotisk i så fall. Jeg foretrekker behagelig salgstil. De ansatte ved en av LUSH-butikkene i Oslo kjenner meg så pass godt at jeg alltid får klem når jeg kommer inn ^^, 

Butikker der folk er pågående skyr jeg som pesten. Jeg skjønner jo konseptet på en måte, men jeg er introvert og da å få en person "kastet" over meg- da blir det et særdeles kort besøk gitt  >_< 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Byggmax på Kløfta! Kjørte bil med henger og skulle ha noe i hyllene rett innenfor porten. Prøvde å finne en ansatt slik at jeg kunne kappe lektene så jeg fikk de nedi hengeren (skulle ha noen plater som skulle ligge oppå). Ikke et menneske å se. Fant til slutt noen inni butikken og fikk beskjed om at kappebordet stod ved utgangen. Så da måtte jeg finne platene først også lehge de lange lektene oppå. Kjørte rundt bygget og der var det kø på vei ut. Stod biler her og der, noen kappet og noen var inne for å betale. Endte med at jeg måtte ta en og en planke ut av hengeren, gå bort til bordet og tilbake igjen. I mellomtiden var det jo folk som reiste så måtte flytte bilen framover i køen flere ganger. Som dame som ikke er stor fan av å kjøre med henger på slike trange plasser var det første og siste gang i denne butikken! Makan til rotete system!

Anonymkode: 66dfe...f8f

Skjønte ikke hva som var galt med dette. Ville du at de ansatte skulle kappe for deg? 

Anonymkode: 35c8d...deb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke hva som var galt med dette. Ville du at de ansatte skulle kappe for deg? 

Anonymkode: 35c8d...deb

Det kunne kanskje vært et kappebord et annet sted enn akkurat ved utgangen, slik at man slapp å kappe mens man sto i kø for å komme ut? Slik har jeg sett det andre steder.

Anonymkode: 37dc2...cc0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...