Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke hva som var galt med dette. Ville du at de ansatte skulle kappe for deg? 

Anonymkode: 35c8d...deb

Jeg savnet en sag ved hyllene. Og andre steder er det folk som går rundt og scanner varene etterhvert som man plukker. Her måtte man legge alt i hengeren, kjøre rundt, stå i kø, plukke ut for å sage også legge tilbake igjen. Utrolig dårlig organisert!

Anonymkode: 66dfe...f8f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hund som Hobby! Værste kundebehandlingen jeg noen gang har opplevd. Ikke bare en gang, men flere ganger. Sist gang tok kaka, setter aldri mine ben der igjen. Makan til holdning man har til sine kunder

Anonymkode: 83395...b4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polet på Linderud, Oslo.

Der er et vemmelig kvinnemenneske som alltid spydig kommenterer hva du kjøper, hvor mye du kjøper, hvor ofte du kjøper. Og som høylytt påpeker at du bør drikke mindre. 

Slik har ansatte på Polet forbud mot å si til/oppføre seg mot kunder. Så håper hun blir borte når Sjefen får innsendt klage.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Sånn skal du ikke finne deg i. Anmeld henne @Jerry Lee

Har sendt klage til Sjefen, som sagt.

Gidder ikke slikt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor skulle jeg støtte opp om en lokal butikk i byen jeg bor i, og kjøpte maling for 15 000,-. Skulle da pusse opp et hus fra 1850, og ba spesifikt om høy glans. Jeg kom hjem, så på spannene at ALLE var helmatt, og dro rett tilbake. Fargene var av typen ikke ferdigblandet, og fikk derfor ikke levert tilbake, men fikk en kompensasjon på 1000,-.  Sitter nå igjen med vegger og gulv som er UMULIG å vaske, og drømmer jevnlig om at butikken brenner ned. Sukk....

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Sånn skal du ikke finne deg i. Anmeld henne @Jerry Lee

En anmeldelse er ikke den riktige veien å gå her

Anonymkode: fe079...667

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Borg -butikken på Byporten i Oslo. De som eier butikken er helt forferdelige. Jobbet der en stund for noen år siden og nesten alle de ansatte ville spy av kona til han som hadde starta butikken. Syns visse ting de sto for var på grensen til at jeg tenkte at de rett og slett var ute etter å lure kunder. Alt for å få mer penger i sin egen lomme. Håper alltid at de har gått konkurs hver gang jeg går forbi butikken. Glad Bjørn Borg-undertøy ikke er særlig om lenger. 

Anonymkode: 1a202...0b3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lefdal i Tromsø, noen år siden: På julehandel fredag ettermiddag like før jul, skulle kjøpe en kameralinse i gave, typ 2-3 tusen kr. Aner ikke noe om linser og måtte vente lenge og vel på hjelp (30 min +). Den ansatte fant fram en linse som virket OK, og la inn bestilling i mitt navn. Går deretter til kassa, laaaang kø, endelig min tur. Betaler og får beskjed om å gå ut til lageret, som ligger i nabobygget. Ny kø i utleveringsskranken, endelig min tur. Den ansatte skal hente linsen, og blir borte i en hel evighet, før han kommer tilbake og beklager, men det er feil i systemert de har ikke produktet på lager likevel. Tilbake inn i butikken, nye laaaang kø i kassa, endelig min tur, beklager, men de har ikke lov til å gi meg pengene mine i kontanter, pengene må refunderes til konto, og det tar 3-5 virkedager. (Altså, selv om de hadde nok kontanter i butikken)

Kjente jeg holdt på å eksplodere. Jeg hadde forsåvidt penger til overs og mulighet til å gå til konkurrenten og handle der, men det kunne jo ikke de vite? Brukte nesten to timer der og kom ut uten penger og varer. Mulig jeg var ørlite ufin før jeg gikk, selv om det ikke var han i kassa sin feil. Handler uansett ALDRI mer der (hadde fra før flere dårlige opplevelser der, men dette tok kaka).

Endret av mmd
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2017 den 12.27, Navne Løs skrev:

Hvis du går rundt i en LUSH butikk uten at de ansatte prøver å få kontakt med deg etter du ha sagt at du  kikker, så følger ikke de ansatte LUSH sin kundeservicestandard. Heldigvis ikke, kan man si. Trenerne fra England vil at de ansatte skal gi hver kunde 5 demoer (på huden) til hver kunde. Hvis en kunde (selv en som kan produktene) får gå i ro og se, så er det i følge hovedkontoret elendig service. Butikkene som følger en mer behagelig salgstil får som regel svært dårlig score på kundeservicebarometeret til hovedkontoret. Veldig synd, siden det er nettopp de butikkene kundene kommer tilbake til..

Å fy satan jeg kjenner at jeg hadde vært raskt ute med både ørefik og en rett høyre om en av de ansatte der hadde grabba tak i meg for å gni noe ekkelt drit på armen min.
Tenker de ikke over at ikke alle liker å få ting smurt på huden? Eller at ikke alle tåler parfyme/produkter/whatever?-

Nei, takke meg til de butikkene hvor jeg får se meg om uten å bli overfalt av ekle parfymeflasker og lotions jeg ikke tåler.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det riktignok ikke en butikk, men likevel en historie verdt å dele. 

Jeg og venninnen min skulle teste ut en asiatisk sushi-sjappe rett ved Majorstuen tbane en dag. Jeg var ganske tydelig med bestillingen min, og viste hvilket nummer jeg skulle ha; stekte risnudler med kylling. En stund etter stund kommer servitøren tilbake og sier at hun ikke har svin, og derfor ikke kunne lage det jeg hadde bestilt. "Men jeg har ikke bestilt svin? Jeg spiser ikke svin" sier jeg til henne, og etter litt om og men ble vi enige om at det er kylling jeg skal ha. Maten min kom et kvarter etter min venninnes, noe som i for seg er OK, men problemet var at jeg ble servert eggnudler og ikke risnudler, som jeg hadde bestilt. 

Jeg tåler at folk gjør feil, både en og to ganger, men det jeg ikke tåler er servitører som ikke klarer å forstå at det for det første er stor forskjell mellom kylling og svin, og eggnudler og risnudler. Ikke ville hun ta maten tilbake, og ikke fikk jeg noe form for unnskyldning uansett hvor mye jeg prøvde å forklare. "Men det er jo nudler du har bestilt?"- ja visst faen, hipp som happ hva jeg velger, dere steker uansett bare det dere har tilgjengelig, ikkesant?

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Yorker på Strømmen Storsenter. De spiller så høy bakgrunnsmusikk at det gjør fysisk vondt. Sist jeg var der måtte jeg bare holde meg for ørene. Det er faktisk en klesbutikk, ikke et diskotek! :kjefte:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plantasjen.  Iallefall ikke for å kjøpe blomster. Har dere sett reklame og nettsiden?for så å komme inn i butikken å se de sarvete blomstene.  Var der for 1 mnd siden. Blomstene var ikke så aller verst. Kjøpte mange. Nå er de død. Kjøpte samtidig hos gartner. Blomstene så ut som i reklamen. Vokser og gror.

Så innom senere på plantasjen.  Prøver å selge blomster som er moden for fyllinga. Gidder ikke å spa opp,for å levere de tilbake

Anonymkode: a058e...d87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å handle i en dagligvarebutikk som skal få være navnløs, fordi han i kassen var for blid (!). 

Jeg var langt ifra alene om å synes det. Han var en snakkis i nabolaget. Mange som reagerte på ham. Og flere kunder som ble provosert og aggressive mot ham i butikken. 

Han var så voldsomt utagerende glad. Sånn "Heiehi!!! Så HYGGELIG å se deg!!! Så fantastisk fint at du er her i dag!!!!!!! Du har  helt FABELAKTIG flott jakke i dag!!", mens han omtrent hoppet opp og ned på setet. 

Vanskelig å forklare med ord, men han var så ekstremt superduperblid og glad at det føltes påtatt og ekkelt og provoserende. Og ubehaglig. 

Anonymkode: 1a8fc...fca

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sluttet å handle i en dagligvarebutikk som skal få være navnløs, fordi han i kassen var for blid (!). 

Jeg var langt ifra alene om å synes det. Han var en snakkis i nabolaget. Mange som reagerte på ham. Og flere kunder som ble provosert og aggressive mot ham i butikken. 

Han var så voldsomt utagerende glad. Sånn "Heiehi!!! Så HYGGELIG å se deg!!! Så fantastisk fint at du er her i dag!!!!!!! Du har  helt FABELAKTIG flott jakke i dag!!", mens han omtrent hoppet opp og ned på setet. 

Vanskelig å forklare med ord, men han var så ekstremt superduperblid og glad at det føltes påtatt og ekkelt og provoserende. Og ubehaglig. 

Anonymkode: 1a8fc...fca

Det føles påtatt.. typisk norsk.

Vi er så lite vant med god service at vi dropper å handle der folk er for blide.

Anonymkode: 35c8d...deb

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En mann er sånn i min nærbutikk. Han har tydeligvis et syndrom (jeg aner ikke hva), men han er tvers igjennom herlig! Og han virkelig elsker jobben sin, og alle kundene blir bare glade av å bli ekspedert av han. Hvorfor er dere så hårsåre? Ikke alle kan være A4

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plantasjen.  Iallefall ikke for å kjøpe blomster. Har dere sett reklame og nettsiden?for så å komme inn i butikken å se de sarvete blomstene.  Var der for 1 mnd siden. Blomstene var ikke så aller verst. Kjøpte mange. Nå er de død. Kjøpte samtidig hos gartner. Blomstene så ut som i reklamen. Vokser og gror.

Så innom senere på plantasjen.  Prøver å selge blomster som er moden for fyllinga. Gidder ikke å spa opp,for å levere de tilbake

Anonymkode: a058e...d87

Jeg har aldri sett så neglisjerte blomster som på Plantasjen. Visne blader og blomster knipes ikke bort og de ansatte er likegyldige til jobben og virker som om de har svært lite kunnskap om plantene som de selger

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fysisk butikk, men Komplett.no!

Makan til elendig kundeservice har jeg aldri vært borti! Føler ikke for å fortelle da det er lett gjenkjennelig, men kommer aldri til å handle der igjen, noe som er synd da de har best utvalg på data...

Anonymkode: f7e02...569

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg har aldri sett så neglisjerte blomster som på Plantasjen. Visne blader og blomster knipes ikke bort og de ansatte er likegyldige til jobben og virker som om de har svært lite kunnskap om plantene som de selger

De blir mishandlet. Så en som skulle vanne blomster der. De bruker slange. Alle planter får likt. Så er det planter som skal ha lite,noen mye. Så ille som det var i pr har jeg ikke sett her.

Sku bla kjøpe stemorsblomster. 10 planter 79 kr. De hang...visne. dro frem den ene etter den andre. De fleste kurver manglet blomster. Var 5/7 i hver. Dagen før pinse var de døde. Da var prisen 19.90. De tar jo lysten fra folk til å kjøpe.

Jeg var å så på buskbom der. De er veldig dyre. De sto ute. Halve buskbom var død. Helt brun. Spørre noen som jobber der om anbefaling eller noe...hæ? Har ikke peiling

Anonymkode: a058e...d87

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...