Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Butikker uten prislapper!  Har av og til opplevd det i dyre klesbutikker. kan gjerne betale en del om jeg finner noe jeg liker, men vil at det skal stå pris på slik at jeg kan gjøre en vurdering. Sluttet å gå i enkelte butikker på grunn av dette. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, JulieA skrev:

Butikker uten prislapper!  Har av og til opplevd det i dyre klesbutikker. kan gjerne betale en del om jeg finner noe jeg liker, men vil at det skal stå pris på slik at jeg kan gjøre en vurdering. Sluttet å gå i enkelte butikker på grunn av dette. 

Det er irriterende uansett om det gjelder dagligvarer eller dyrere varer som klær etc. Rema er enkelte steder veldig dårlige på å prise snacks-produkter. Kiwi og Coop er litt flinkere til akkurat det, men de er ikke feilfri der de heller.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joker butikken på Virik, i S.fjord. Forferdelige sure gamle krek som jobber der. 

Anonymkode: 4051a...340

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kanskje ikke helt riktig tema, men er vel en slags butikk denne også. Hold dere langt unna Grandiosa. Jeg vil ikke si hva jeg fant i den. Er redd dere skal bli kvalm.

Anonymkode: b1aa5...12c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Jeg misliker pågående selgere som blir sure om man bare vil titte eller om de ikke straks kan selge deg det dyreste de har. Titting fører ofte til spontankjøp så butikker burde være svært imøtekommende om noen vil titte i butikken deres. Overhjelpsomhet er heller ikke gøy. Nå før jul går jeg mye å titter i butikker for å få ideer til julegaver. Plutselig finner man noe. Verste jeg har vært borti er en bruktbilbutikk. En slibrig eldre selger ville selge meg en bil, hvilket jo er greit nok, det var derfor jeg kom, men mens vi skrev kontrakt spurte han om han og jeg skulle kjøre en måneskinnstur sammen i den nye bilen min....    jeg ble helt satt ut. Ekle grisen!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Verste jeghar vært borti er en bruktbilbutikk. En slibrig eldre selger ville selge meg en bil, hvilket jo er greit nok, det var derfor jeg kom, men mens vi skrev kontrakt spurte han om han og jeg skulle kjøre en måneskinnstur sammen i den nye bilen min....    jeg ble helt satt ut. Ekle grisen!  

:fnise:

Anonymkode: b1aa5...12c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke helt riktig tema, men er vel en slags butikk denne også. Hold dere langt unna Grandiosa. Jeg vil ikke si hva jeg fant i den. Er redd dere skal bli kvalm.

Anonymkode: b1aa5...12c

:klo:

Anonymkode: fe079...667

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Verste jeghar vært borti er en bruktbilbutikk. En slibrig eldre selger ville selge meg en bil, hvilket jo er greit nok, det var derfor jeg kom, men mens vi skrev kontrakt spurte han om han og jeg skulle kjøre en måneskinnstur sammen i den nye bilen min....    jeg ble helt satt ut. Ekle grisen!  

Var sikkert bare en morsomhet da. :fnise: En dårlig en som sådan. Har opplevd noe liknende selv, men jeg bare lo og tok det ikke alvorlig. Hadde vært annerledes om han hadde tatt deg på låret mens han sa det, da hadde det vært ekkelt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
Akkurat nå, Salka skrev:

Var sikkert bare en morsomhet da. :fnise: En dårlig en som sådan. Har opplevd noe liknende selv, men jeg bare lo og tok det ikke alvorlig. Hadde vært annerledes om han hadde tatt deg på låret mens han sa det, da hadde det vært ekkelt. 

Han sa det ikke for å være morsom. Jeg har humor og er lite nærtagende, men han mente det og lot det skinne igjennom at han var ute etter et ligg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mrs.Purdey skrev:

Han sa det ikke for å være morsom. Jeg har humor og er lite nærtagende, men han mente det og lot det skinne igjennom at han var ute etter et ligg.. 

OK, da beklager jeg. Da er selvfølgelig saken helt annerledes. Men utfra hva du skrev i det første innlegget virket det som han bare tullet. Har som sagt vært borti menn som har kommet med liknende spøker før og de har trodd de har vært veldig morsomme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, Salka said:

OK, da beklager jeg. Da er selvfølgelig saken helt annerledes. Men utfra hva du skrev i det første innlegget virket det som han bare tullet. Har som sagt vært borti menn som har kommet med liknende spøker før og de har trodd de har vært veldig morsomme. 

Ikke tulle med sånt nå for tiden må du da skjønne!!!

Anonymkode: e34e8...e22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke tulle med sånt nå for tiden må du da skjønne!!!

Anonymkode: e34e8...e22

:hoho: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2017 den 12.58, lurerpåmasse skrev:

Jeg har jo andre familiemedlemmer som ikke er store da, søsteren min bruker 36 i klær. så jeg hadde lånt en bukse fra henne. Ja jeg var så heldig at jeg fikk sponset en hel ny garderobe med både pent og litt mer hverdagslig garderobe. Jeg trengte alt mer eller mindre, alt fra strømperbukser til kåper, skjerf, gensere osv osv.... nei jeg tror jeg endte med ca 90-100 plagg med alt sammen

Trenger man nye skjerf når man har gått ned i vekt? 

Anonymkode: fd21f...7b7

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trenger man nye skjerf når man har gått ned i vekt? 

Anonymkode: fd21f...7b7

:hoho:

Anonymkode: af1e6...1b1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurerpåmasse
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger man nye skjerf når man har gått ned i vekt? 

Anonymkode: fd21f...7b7

Regner med at dette var en form for ironi eller spydighet men jeg kvittet meg med alt av klær når jeg skule kjøpe nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lurerpåmasse skrev:

Regner med at dette var en form for ironi eller spydighet men jeg kvittet meg med alt av klær når jeg skule kjøpe nytt

Det var sarkasme ja, men for all del ikke ment på noen spydig eller frekk måte. Bare som en liten morsomhet. Beklager hvis du ikke tolket det slik.

Anonymkode: fd21f...7b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt opp å handle på en lokal Rema butikk. Flere av de ansatte lukter.. Synes det er svært ubehagelig å kjenne stram svettelukt når jeg skal betale, det lukter ikke litt, det lukter mye og intenst! Det gjelder flere på samme butikk så kanskje de er immune mot lukt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...