Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev:

Da var du uheldig. Jeg har alltid fått god hjelp der. Enig i at det er trangt.. jeg prøver å unngå butikker generelt på lørdager. Orker ikke alle folka. 

Jeg har langt flere dårlige erfaringer på MAC enn jeg har god, men i det siste har de bedret servicen veldig. 

Spesielt på Glasmagasinet er de utrolig hyggelige, og det er ei på MAC Oslo City som jobbet tidligere i en annen butikk(ved Rockefeller som selger litt spesielle merker og endel scenesminke) som er veldig flink. Hun er sånn at hun kunne nevne masse kombinasjoner utfra mine ganske spesifikke krav. 

Anonymkode: 4978a...a7b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 5 May 2016 at 16.23, AnonymBruker skrev:

Bianco på Ski Storsenter. Har vært der flere ganger, men nå er det slutt på tålmodigheten min. Maken til innpåslitne, påtrengende og falske medarbeidere skal man lete lenge etter. 

Anonymkode: e3772...538

Haha, enig. Og hater den falske påtatte "velkommen inn" kommentaren jeg ofte får der.. Uuusj.

Jeg går dit fortsatt, da. Da jeg er mann, og setter pris på puppestellet et par av de ansatte virker meget glad i å vise frem der :))

Anonymkode: e34e8...e22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har langt flere dårlige erfaringer på MAC enn jeg har god, men i det siste har de bedret servicen veldig. 

Spesielt på Glasmagasinet er de utrolig hyggelige, og det er ei på MAC Oslo City som jobbet tidligere i en annen butikk(ved Rockefeller som selger litt spesielle merker og endel scenesminke) som er veldig flink. Hun er sånn at hun kunne nevne masse kombinasjoner utfra mine ganske spesifikke krav. 

Anonymkode: 4978a...a7b

Hun asiatiske som jobbet på visage? Ja hun er kjempe flink. Han blonde gutten er også flink. Men mange av de jentene fokuserer mer på å selge produktene. Får ikke korrekt svar på det man lurer på og de har flere ganger valgt feil farge på foundation eller concealer. Generelt hud ville jeg styrt unna alt som har med Mac å gjøre. sminkørene der har mest kunnskap om selve produktene  og innholdet enn hvordan de virker best på ulike folk. I tillegg har de altfor lite kunnskap og erfaring med mørkere hudfarger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å besøke butikken igjen, dette var bare en hitorie jeg kom på etter AB dbf sin historie (uff, det må ha vært ukomfortabelt! :klem: )

Jeg var på min lokale H&M for to uker siden. Fant en kjole jeg VIRKELIG likte. Men greide ikke bestemme meg for hvilken størrelse jeg skulle ha. Kjolen var veldig billig, så jeg plukket opp alle tre fargene i to størrelser så jeg kunne dra hjem og prøve og få mannens vurdering også. Står og småprater med hun i kassa mens hun slår inn ting, betaler, og går hjem. Prøver kjolene, jeg prøver kun en av fargene i begge størrelsene, så 2 av kjolene jeg skal returnere er altså ikke blitt prøvd.

Går ned dagen etterpå for å returnere de 3 kjolene i den størrelsen jeg ikke ville ha. Det er hun samme som jeg handlet av dagen før som står i kassa. Hun begynner å ta de ut av posen og slå de inn. Plutselig viser det seg at det er en alarm på den ene. Hun begynner å oppføre seg litt mistenksomt mot meg og roper over en annen ansatt. "La du ikke merke til alarmen når du prøvde de på hjemme altså" osv. Jeg forklarer at jeg ikke prøvde på to av kjolene og en av dem er da den med alarmen. De finner ut at alarmen er defektiv og jeg fikk igjen pengene mine... Men holdningen deres og blikkene de ga meg var utrolig ubehagelig. Jeg er litt bekymret for hvordan hele den samtalen hadde gått om det ikke var hun samme jeg hadde handlet av dagen før så hun husket meg.

Jeg har jobbet i butikk selv, og tyveri er noe dritt. Men 99% av kundene dine er ærlige, og å behandle alle som tyver tjener ingen på.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyer Bergen, hopper på deg med en gang du kommer inn, ser jeg på en veske så er det følgende: er den ikkkeeeee fiiiiiiin.... ( det blir FOR mye falskhet, fixer ikke slikt-bestiller på nett i stedet.

Anonymkode: a7f64...ca3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, April 10, 2016 at 12.43, AnonymBruker skrev:

Dressmann XL på Sørlandssenteret. Mannen min er stor i størrelse og vi bor i Arendal. Gledet oss til å handle klær til mannen da han sjeldent kjøper noe. Makan til sur jente har jeg aldri møtt. Hun så rett og slett veldig bitch ut og ga oss ikke akkurat lysten til å handle. Hun hadde en veldig sur mine. Hun var veldig ung så var kanskje derfor. Vi handler noe men ikke i nærheten av hva vi hadde tenkt. Nå er det kun netthandel som gjelder for oss.

Anonymkode: 307d5...748

Dere handlet ikke fordi hun i kassa så sur ut...?

Anonymkode: fbf40...225

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppes Pizza ved bryggen i Bergen.

Var der med to venner og skulle bestille pizza. For det første bestilte vi en stor pizza vi alle skulle dele. Pizzaen kom, men servitrisen hadde klart å bestille en medium. Greit nok, vi skulle få en medium til, til samme pris som en stor. Vi spiste opp, og ventet på ny pizza. Men det tok fryktelig lang tid før den kom.. I mellomtiden sto det tallerkener og tomme glass på bordet vårt. Hun kom ikke og ryddet, spurte om vi ville ha mer å drikke og informerte heller ikke om at pizzaen var voldsomt forsinket. I tillegg så vi henne gå forbi bordet vårt en del ganger, men hun ignonerte oss fullstendig (vi satt ute rett ved inngangen, så hun måtte fysisk forbi hver gang).
Etter omlag 50 minutter kom pizza nr 2. Det synes vi var ufattelig lenge å vente! Ikke nok med at vi ventet såpass lenge, men hun oppdaterte oss heller ikke underveis om at dette muligens ville ta litt tid, og beklaget heller ikke ventingen.

Endte opp med at en av oss sa til servitrisen at vi ikke går med på å betale full pris da å vente så lenge uten noen form for informasjon underveis, er uakseptabelt. At (personen som sa i fra), selv jobber i restauntbransjen, vet hvor hektisk ting kan være; men at det å la vær å rydde, informere underveis og det og heller ikke beklage, ikke er greit. Endte opp med at vi etter mye om og men, betalte for bare én medium pizza. Synes egentlig ikke det var godt nok etter såpass mye venting, men bedre enn ingenting for så vidt.

Finner et annet sted og spiser pizza neste gang jeg er i Bergen :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme inntrykket av den nå nedlagte Peppes Pizza i Stavanger. Kunne ikke gå der dersom vi skulle noe mindre enn halvannen time etterpå, ettersom maten brukte så lang tid. Det har skjedd både at vi måtte gå før maten kom (da hadde vi ventet i over en time) og at vi måtte ta med maten da den kom (fikk reduksjon i prisen). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ALDRI mer til å handle på det lokale parfymeriet i byen. Var innom med ei venninne fordi jeg skulle ha en ny parfyme. For det første, blir du fotfulgt av hun som driver stedet og får ikke lukte og teste i fred, for hun vet jo best hva du vil ha. Kommer med parfyme etter parfyme som ikke er min stil i det hele tatt. Greit nok det, altså, hun tok jo hintet til slutt og lot oss være i fred. Står og prater med venninna mi og hun kommenterer en parfyme hun liker hvorpå jeg svarer at jeg har den i rollerball. Venninna mi spør hvor jeg har kjøpt den og jeg sier "på nett, fikk gavekort til bursdagen". Dette hører jo hun som driver butikken og klikker. Kommer med en lang tale om hvordan "sånne som meg" ødelegger for nærbutikker og at alt kommer til å bli lagt ned til slutt og begynner å klage på at folk ofte er der og finner parfymer de liker for så å kjøpe de på taxfree. Jeg sier etterhvert "men dere selger vel ikke parfyme i rollerballs her, vel?" Nei, det gjør de ikke, men kunne sikkert skaffet det, må skjønne. Jeg blir oppgitt og sier at jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe noe, ellers hadde jeg ikke vært der, men nå gidder jeg ikke. Enn å stå å lytte på andres samtaler for så å kjefte for noe du har hørt? Frister å stikke dit neste gang jeg har gavekort på en annen butikk, be om noe de ikke har i butikken etterfulgt av et "du fikser det, du ja?"

Anonymkode: 43c9c...dc7

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mestergrønn på Jessheim. Uhyggelige som bare det.. Spesielt hun med lyst kort hår, ser alltid sur ut. De pakker ikke inn blomster, får alltid to spm "er det gave" og "vil du ha pose". Neida, jeg skal bære det uten. 

Anonymkode: 1c6c9...b29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mestergrønn på Jessheim. Uhyggelige som bare det.. Spesielt hun med lyst kort hår, ser alltid sur ut. De pakker ikke inn blomster, får alltid to spm "er det gave" og "vil du ha pose". Neida, jeg skal bære det uten. 

Anonymkode: 1c6c9...b29

Posen koster vel penger der, og da må de jo selvfølgelig spørre. 

Anonymkode: 448a3...a74

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Posen koster vel penger der, og da må de jo selvfølgelig spørre. 

Anonymkode: 448a3...a74

Dæææ, det visste jeg ikke gitt!

Anonymkode: 1c6c9...b29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mestergrønn på Jessheim. Uhyggelige som bare det.. Spesielt hun med lyst kort hår, ser alltid sur ut. De pakker ikke inn blomster, får alltid to spm "er det gave" og "vil du ha pose". Neida, jeg skal bære det uten. 

Anonymkode: 1c6c9...b29

Jeg bruker å si i fra hvor mange poser jeg skal ha til varene min før butikkansatte spør, for jeg går ut i fra at de er drittlei av å stille dette spørsmålet X antall ganger om dagen. For de må spørre, de kan jo ikke bare gå ut i fra at kunden skal ha noe, spesielt om det koster penger for kundene. Mange har også gamle poser eller handlenett i lommene sine eller i en sekk eller veske som de tar frem når de skal pakke varene sine. Eller legger varene rett i sekk/veske. Så skjønner ikke hvorfor du blir så irritert over dette spørsmålet, om du skal ha poser er det vel heller bedre at du sier i fra hvor mange poser du skal ha mens den ansatte slår inn varene. Da slipper du i alle fall å irritere deg over det ;) 

Og om det er gave så er det vel hyggelig å få tilbudet om å få det pakket inn, vel? 

Anonymkode: 1ab84...faf

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitus Apotek rett utafor sentrum. De som jobber der (spesielt hun ene) er så masete og skal prøve å selge alt mulig jeg ikke har bruk for. Så fort jeg kommer inn i butikken,  så hiver de seg over meg.

Sist gang jeg var der, så skulle jeg ha Canesten mot sopp og da sier dama jeg MÅ kjøpe Vivag kapsler for å få best mulig effekt. Jeg ser på prisen og de kostet over 300! Jeg sa det går greit. Jeg har brukt Canesten før og det funket fint på meg. Hun gir seg ikke og sier jeg bør kjøpe med vivag. Det er jo får at soppen skal forsinne og ikke komme tilbake. Jeg sa nei og da sier hun at jeg må ha solkrem i påsken og peker på der solkremene står. Nei, det greit. Jeg har solkrem fra i fjor. Du må kjøpe ny hvert år fordi de fra i fjor er ikke like effektive som de fra i år sa ho. Hun tar frem den dyreste og sier den er veldig bra. 

Nå måtte jeg bli krass og si jeg skal KUN betale for denne pakken og jeg skal ikke ha noe mer! Da ga hun seg, men Makan til mas. Vet flere som ikke orker å handle der pga det. 

Anonymkode: bc61b...399

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 21. mai 2016 at 17.07, AnonymBruker skrev:

Haha, enig. Og hater den falske påtatte "velkommen inn" kommentaren jeg ofte får der.. Uuusj.

Jeg går dit fortsatt, da. Da jeg er mann, og setter pris på puppestellet et par av de ansatte virker meget glad i å vise frem der :))

Anonymkode: e34e8...e22

Æsj, så ekkel du er. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vitus Apotek rett utafor sentrum. De som jobber der (spesielt hun ene) er så masete og skal prøve å selge alt mulig jeg ikke har bruk for. Så fort jeg kommer inn i butikken,  så hiver de seg over meg.

Sist gang jeg var der, så skulle jeg ha Canesten mot sopp og da sier dama jeg MÅ kjøpe Vivag kapsler for å få best mulig effekt. Jeg ser på prisen og de kostet over 300! Jeg sa det går greit. Jeg har brukt Canesten før og det funket fint på meg. Hun gir seg ikke og sier jeg bør kjøpe med vivag. Det er jo får at soppen skal forsinne og ikke komme tilbake. Jeg sa nei og da sier hun at jeg må ha solkrem i påsken og peker på der solkremene står. Nei, det greit. Jeg har solkrem fra i fjor. Du må kjøpe ny hvert år fordi de fra i fjor er ikke like effektive som de fra i år sa ho. Hun tar frem den dyreste og sier den er veldig bra. 

Nå måtte jeg bli krass og si jeg skal KUN betale for denne pakken og jeg skal ikke ha noe mer! Da ga hun seg, men Makan til mas. Vet flere som ikke orker å handle der pga det. 

Anonymkode: bc61b...399

Utenfor hvilket sentrum?

Anonymkode: fe079...667

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utenfor hvilket sentrum?

Anonymkode: fe079...667

Jobber du der eller :fnise:

Anonymkode: 2bc03...4ed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Nå vurderer jeg enda sterkere enn før å bare kutte ut Brilleland og finne meg en annen optiker. Jeg var innom for å kjøpe brillespray. Det burde egentlig ikke ta mer en et minutt eller så. Men mersalg, mersalg og atter mersalg gjorde at jeg ble stående der en stund. Det er så sleskt, for siden jeg ikke hadde briller på da jeg var der så hun sitt snitt til å spørre om jeg bruker linser. For da kunne hun jo mase på meg alt mulig til dem. 

Jeg vet at de blir drillet på mersalg, men det får være måte på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...