Gå til innhold

Butikken du ALDRI besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelte ansatte på H&M på Jessheim Storsenter har virkelig ingenting bak disken å gjøre. Makan til sure og lite serviceinnstilte damer skal man lete lenge etter. Er ikke snakk om å smile og være generelt hyggelig når man skal ta betalt og glefser når man spør noe om H&M club... Hater du jobben din så mye så si opp og la andre ta over, hadde mer enn gjerne jobbet der og ikke vært pottesur fordi noen spør et spørsmål...

Anonymkode: b2592...1d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Her forleden på H&M var det en av de ansatte som jobbet på prøverommet som sa til alle kundene som kom inn at de måtte være såå nøye med å ta med alle klær ut igjen av prøverommene, det var veldig viktig for sikkerheten. Skjønner at de har fått beskjed om å informere om det, og at det sikkert er regler de følger, men hun sa det på en så vanvittig nedlatende tone. I tillegg hørte jeg den frasen fra henne 5 ganger på 2 minutter, dere kan tro jeg ikke orket å være lenge i det prøverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neimen stakkars deg, da. Du kunne jo ha bedt henne om å holde opp en plakat i stedet for å si det, for det må virkelig ha vært fryktelig plagsomt for deg.

Anonymkode: 19f5c...74c

Var greit plagsomt ja, men led ikke nød og synes ikke synd på meg selv. Synes det var en grei historie å dele. Jeg kommer vil til å besøke butikken igjen, men dette føyet seg inn under diskusjonen om prøverom på HM. 

Ditt dårlige humør bidrar ikke til tråden, det kan du ta er annet sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, er det så flaut å ha sopp? Jeg har hørt folk snakke om sopp på apoteket flere ganger, og aldri tenkt noe over det. Det er helt naturlig og synes egentlig det bare er fint at de vil informere om bruk, selv om de kanskje burde spørre om du har brukt det før først. Trodde det bare var folk i puberteten som synes sånt er så flaut. 

Anonymkode: 5a7fd...4b9

Nei er jo ikke det, men hele butikken var full og hun snakket så UTROLIG høyt.... Tregt og monotont også, tror 90% av folkene der inne fikk med seg at jeg skulle stikke en pille inn i vaginan før jeg skulle sove, for hvis ikke kunne jeg risikere at det rant ut igjen i trusa og det kunne fort bli ekkelt..

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.5.2016 at 21.17, MapleSirup skrev:

Fantastisk...

Men så er jo også butikkansatt i garnbutikk regnet som høystatusyrke,...Ikke rart hun er høy på pæra!

Kanskje det er hun som er eieren av butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Honey Dew skrev:

Kanskje det er hun som er eieren av butikken?

Det er jo ikke relevant :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sykt dårlige erfaringer med egon... Unngår å spise der så godt det lar seg gjøre. 

Kan jo fortelle om mine besøk på Egon (både i kr.sand, i oslo og på sørlandssenteret.)

- Var på Egon kr.sand. En venninne av meg ville bestille barnemeny med burger og pommes frites. Hun fikk da beskjed om at hun ikke fikk lov for det var kun barn under 12 som kunne få barnemeny. (Helt latterlig, men greit nok.) Da sa hun at hun ville ha akkurat den samme menyen i voksen meny istedet. Det skulle hun få. Selv bestilte jeg en mozzarella-pizza.

Da maten kom, fikk ikke venninnen min pommes frites, og hun sa ifra om dette. Hun fikk da et skarpt svar om at hun ikke hadde bestilt dette. "Jo, jeg bestilte burger med pommes frites, det sa jeg i kassen." Jeg nevnte at jeg også hadde hørt at hun bestilte pommes frites. Servitøren svarte ikke noe, gikk, og kom tilbake med pommes frites. "Neste gang må du være tydligere på å si hva du skal ha. Du får ikke gratis pommes frites neste gang." Pizzaen min var forresten så seig at den ikke var mulig å tygge, og det lå en svett vanndam oppå som så helt ufyselig ut. Den var ikke litt god en gang... Spiste under halvparten.

- Var på Egon sørlandssenteret og bestilte spagettie carbonara, men spurte om jeg kunne få ekstra sjampingjong istedet for bacon. For det første tok de betalt for ekstra sjampingjong, noe jeg aldri har trengt før, og da maten kom fikk jeg den MINSTE porsjonen jeg noensinne har fått. Har bestilt spagetti på egon før, aldri fått så liten porsjon. Ble langt i fra mett. Og jeg telte 3 sjampingjong-biter... Sausen var også supertynn og ekkel. 

- Var på Egon i oslo og måtte vente en stund på kompisen min. Det var skikkelig kaldt og minusgrader ute. Bestilte meg en kakao og gikk å satte meg på et lite 2 mannsbord. Da jeg hadde sittet der i mindre enn 5 minutt (kakaoen hadde ikke blitt kald nok til å drikkes engang) kom det en servitør og lurte på om jeg snart kunne gå siden de trengte plass til andre gjester. Ble helt paff... Og nei, jeg gikk ikke.... 

Syns det er en uting at de kommer å spør om maten smaker også. Har så lyst til å kaste maten etter dem å rope ut at jeg syns den er heselig og vil ha igjen alle pengene mine. Men jeg kan jo liksom ikke gjøre det heller. Så er de ofte dritsure når de står i kassen, men når de spør om maten smaker, kliner de på seg verdens mest falske smil... 

Må bare få lagt til at de gangene jeg har vært på egon å kjøpt mat, så har det vært pågrunn av at nære venninner vil feire bursdager osv der. Sånne ting som jeg ikke kan si nei til liksom. Ellers liker jeg virkelig ikke Egon... 

Anonymkode: a3a04...6fc

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Syns det er en uting at de kommer å spør om maten smaker også. Har så lyst til å kaste maten etter dem å rope ut at jeg syns den er heselig og vil ha igjen alle pengene mine. Men jeg kan jo liksom ikke gjøre det heller. Så er de ofte dritsure når de står i kassen, men når de spør om maten smaker, kliner de på seg verdens mest falske smil... 

Anonymkode: a3a04...6fc

Hvis du synes maten er så fæl så må du da si i fra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare god erfaring med Egon, har hatt med meg en del barn- de har ALLTID stilt opp for å gjøre det beste for dem, det skal de ha. Har derimot dårlig erfaring med Peppes pizza.. snakket med dem 2 uker i forveien om de hadde en spesiell type mat, de sa det var i orden og alt var ok. Så kommer jeg den aktuelle dagen med en del barn, da hadde de plutselig ikke.. pizzaen var kald og vi gikk på Mc Donalds etter det, med skuffede barn.

Anonymkode: a7f64...ca3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på et lite sted og en dame har startet opp en kombinert blomsterbutikk/interiørbutikk. Jeg og flere har virkelig prøvd å bruke denne, for å støtte opp under lokalt næringsliv. Men hun gjør det virkelig ikke enkelt... Hun kommer stort sett alltid for sent til åpningstiden. Hvis man mot formodning skulle komme dit når det er åpent, så sitter stort sett hun og typen hennes og spiser middag i en sofa midt i rommet, eller den er fylt med venner og kjente som sitter og skravler og koser seg. Det er jo forsåvidt greit nok, men det er aldri et spørsmål om man skal ha hjelp, eller så mye som et hei. Som regel bare stirrer hun på deg, for så å vende oppmerksomheten tilbake til det hun holdt på med før. Jeg har vært inne i denne butikken til sammen fem ganger, aldri blitt hilst på og har kommet ut uten varer selv om jeg faktisk virkelig har hatt plan om å legge igjen noen kroner. Den første gangen kom jeg med noen hyggelige konverserende ord om ny butikk, vedkommende bare stirret tomt på meg.

Grensen var nådd rett før jul, da jeg deltok i en lokal nettdebatt, og der denne personen kom inn og skjelte meg ut på det groveste, over en mening jeg ikke hadde, og da jeg påpekte det så hadde hun "ikke orket å lese hele innlegget". Og da var det nok. Jeg setter aldri min fot mer der, og hvis du har personlighet som en stuegardin så kan det hende at du ikke skal drive butikk.

Anonymkode: 783cd...864

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. mai 2016 at 13.45, boblesaft skrev:

HVOR var dette? :laugh:
(Send PM om du ikke vil skrive det ut til alle)

Det het Dali. Finnes ikke lenger. Lå i Brattørgata.

Kjenner du til det?

Anonymkode: a4e44...626

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det het Dali. Finnes ikke lenger. Lå i Brattørgata.

Kjenner du til det?

Anonymkode: a4e44...626

Har nok sett det i forbifarten, men ikke vært der :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skin Tonic på Kløfta. Helt nyåpnet parfymeri, det åpnet 11.mai. Tre ganger siden det åpnet har jeg vært innom for å kjøpe solkrem. Alle gangene har de vært 2 ansatte på jobb, og jeg har vært den eneste kunden i butikken. Ingen av gangene har de hilst, eller vist tegn til at de har sett meg. Alle gangene har jeg funnet varen på egenhånd og tittet litt mens jeg har ventet på at de skal bli ferdige med å prate sammen. Den første gangen tok det 10 minutter før jeg la fra meg varen og gikk, den andre gangen tok det 5 minutter og i går ventet jeg faktisk bare i 2 minutter. I dag dro jeg heller til Vita exclusive og kjøpte den samme varen der, selv om det er et stykke ekstra å kjøre. Damen på Vita hadde 3 andre kunder i butikken, men hilste og smilte med en gang jeg kom inn døren. Fra og med nå kjører jeg heller lenger for å få handle av noen som faktisk legger merke til kundene sine. 

Anonymkode: 448a3...a74

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 10. mai 2016 at 8.58, Lyckeliten skrev:

Jeg går aldri inn på Maxbo for hver gang jeg har vært der så får jeg dårlig service. Dog måtte jeg inn der en dag for å kjøpe noe som ingen andre hadde og måtte evt kjøre 45 min for å finne en annen butikk som hadde varen. Kom inn og møtte på tre ansatte som bare sto og snakket. De så på meg, men sa ingenting. Gikk videre inn i butikken hvor det sto en mann og leste blad. Spurte han om hjelp og da fikk jeg som svar "ser du ikke at jeg er opptatt? Spør noen andre". Da gikk jeg rett ut og kommer aldri til å sette min fot inn der igjen.

Kan jeg spørre hvilken Maxbo dette var? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En brudekjolesalong på nordvestlandet. Skulle se på brudekjole der da jeg skulle gifte meg for noen år siden. Et lite trangt rom med gulnede gamle kjoler, og det luktet gammelt og støvete der. Innehaveren skulle ha 500 kr for å prøve en kjole, 1000 kr for å prøve flere kjoler!! Kunne få prøve kjolen på utstillingsdukka gratis, men som han sa: men du er jo altfor stor for den!! (jeg er str M). Da jeg ikke ville prøve noen kjoler, insisterte han på at han kunne bestille en kjole til meg på nett, og begynte å scrolle nedover masse bilder på dataskjermen sin. Han insisterte på at det skulle være kjole i havfruefasong. Det vil jeg ikke ha sa jeg. Da antydet han at jeg var snerpete. Gikk derfra i sjokk og uten kjole. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Christiania Belysning i Tromsø. Blir så frustrert når jeg er der. Når jeg prøvde å føre en samtale med en av de ansatte virket hun  sur og nølete. De klarer heller aldri forholde seg til bestillingstiden. Når de sier at en vare kommer om to uker så forventer jeg at den kommer om to uker, og om den er forsinket så burde vi få beskjed om det. Jeg hørte ikke en lyd om det i værtfall. Har også hørt de ansatte stå bak kassen å snakke ned om andre flere ganger og får en følese av at dette ikke er hyggelige mennesker utifra hva de sier.

Anonymkode: c6346...f78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fanteria skrev:

Kan jeg spørre hvilken Maxbo dette var? 

Maxbo på Holmen senteret i Asker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac cosmetics Oslo city! De fleste selgerne har ikke peiling på sminke! Og sier man nei takk til hjelp/mersalg gir de stygge blikk. Trangeste butikken overfylt av oversminkede fjortiser er det også. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay
4 timer siden, Tapas skrev:

Mac cosmetics Oslo city! De fleste selgerne har ikke peiling på sminke! Og sier man nei takk til hjelp/mersalg gir de stygge blikk. Trangeste butikken overfylt av oversminkede fjortiser er det også. 

Da var du uheldig. Jeg har alltid fått god hjelp der. Enig i at det er trangt.. jeg prøver å unngå butikker generelt på lørdager. Orker ikke alle folka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...