AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7161 Del Skrevet 14. mars 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det kommer jo an på hvilken tidssone man bor i🤦🏼♀️ Hvis dere går inn på EA sin side, så har de lagt ut oversikt over tidspunkt uansett hvor man bor i verden, så det er lett å finne ut av for alle. Her i Norge blir den kunngjort 19:00 fordi vi bor i den tidssonen. Anonymkode: 0c7db...95b På de sidene jeg fant så tilsvarte det klokken 18.00 og ikke 19.00. Så det må ha vært en feil med en time. Har ingenting med tidssone å gjøre. Anonymkode: bceb6...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #7162 Del Skrevet 14. mars 2023 Huff, leste at oppdateringen er på 19 GB? Det har jeg ikke ledig diskplass til 😔 Anonymkode: 0c7db...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 14. mars 2023 #7163 Del Skrevet 14. mars 2023 Jeg mangler to nye build-items etter oppdatering. Én lampe og et bord. Av det jeg veit. Så tydelig noe bug etter oppdatering, noe som er vanlig. Skal prøve og reparere det i helga, og se om tingene dukker opp igjen da. Jeg har slitt en del med at debug ikke fungerer som det skal en stund nå, men har aldri opplevd at vanlige ting forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7164 Del Skrevet 15. mars 2023 Matas skrev (7 timer siden): Jeg mangler to nye build-items etter oppdatering. Én lampe og et bord. Av det jeg veit. Så tydelig noe bug etter oppdatering, noe som er vanlig. Skal prøve og reparere det i helga, og se om tingene dukker opp igjen da. Jeg har slitt en del med at debug ikke fungerer som det skal en stund nå, men har aldri opplevd at vanlige ting forsvinner. Fikk også opp varsel da jeg startet spillet om at to ting var fjernet fra spillet.. Anonymkode: 0c7db...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15. mars 2023 #7165 Del Skrevet 15. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fikk også opp varsel da jeg startet spillet om at to ting var fjernet fra spillet.. Anonymkode: 0c7db...95b Har du tatt ut CC før oppdatering? Det kan være årsaken til varselet. Jeg fikk ingen varsel, jeg oppdaget det ettersom jeg dobbeltsjekka med det Lilsimsie viste fra oppdateringen på YouTube. Endret 15. mars 2023 av Matas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7166 Del Skrevet 15. mars 2023 Så klart, den ene tingen jeg virkelig ventet på, mangler. Stellebordet. 🙄 Jeg lurer også på hvorfor vi ikke har fått smokker enda... veldig rart. Anonymkode: bceb6...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7167 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 6.1.2023 den 9.27): Noen her som spiller via EA-appen? Jeg får ikke til å spille på norsk lenger! Det er så ufattelig irriterende. Har googlet meg ihjel, men får ikke til å fikse det. Noen som har samme problem eller som vet hva man kan gjøre? Anonymkode: 54b7e...d42 Det samme har skjedd med mitt spill. Plutselig var det engelsk. Bruker EA-appen. Var norsk når det var i origin. Vil gjerne ha norsk tilbake😅 Anonymkode: 466a8...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15. mars 2023 #7168 Del Skrevet 15. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fikk også opp varsel da jeg startet spillet om at to ting var fjernet fra spillet.. Anonymkode: 0c7db...95b Jeg fikk opp de tingene nå som jeg reparerte spillet. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så klart, den ene tingen jeg virkelig ventet på, mangler. Stellebordet. 🙄 Jeg lurer også på hvorfor vi ikke har fått smokker enda... veldig rart. Anonymkode: bceb6...86a Helt enig, jeg forstår ikke poenget med alle babytingene som bleier og våtservietter dersom man ikke har et stellebord. Klart, jeg vet man får det i Growing Together, men stellebord skulle vært en del av base game oppdateringen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 15. mars 2023 #7169 Del Skrevet 15. mars 2023 (endret) Jeg gleder meg til helga og til jeg kan spille med oppdatering og my pakke 😄 Jeg er glad jeg ikke satt å prøvde å oppdatere i går, ser fra både her og reddit at det har vært massive problemer med å få lastet ned, logge inn ol. Jeg må innrømme at jeg ikke har spilt kjempe mye med den nye EA appen, men forrige gang jeg spilte så ble jeg tvunget til å oppdatere til den fra Origin. Jeg har aldri vært kjempe glad i Origin, men tror jeg liker EA appen mindre 😅 Jeg gleder meg til å se hvordan denne oppdateringen og pakken kommer til å endre hvordan man spiller spillet. Jeg tror virkelig at mye kommer til å bli annerledes 😄 Og infents ser ut til å være utfordrende å ha, særlig mange av dem. Så James Turner spille 7 infent challange i går og det var komisk vanskelig 😅😂 En ting jeg reagerer litt på er mengden hår de har gitt disse infents. Jeg liker jo at man kan gi simmer «hår», men disse småbarna kan ikke gå, de kryper rundt, de lærer å bruke stemmen, oppdager hendene, «tummy time». Altså det virker som om dette stadiet er snakk om barn som er under 1 år. Og det er heller sjeldent at så små har så mye hår som de har gitt de fleste hårstilene 😅 Men men, skal ikke henge meg opp i detaljene 😅 Endret 15. mars 2023 av Ariana807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2023 #7170 Del Skrevet 15. mars 2023 Fordelen med å ha Mac; fortsatt Origin 😅 de gidder ikke lage den nye EA appen for Mac nemlig…. Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 15. mars 2023 #7171 Del Skrevet 15. mars 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Fordelen med å ha Mac; fortsatt Origin 😅 de gidder ikke lage den nye EA appen for Mac nemlig…. Anonymkode: cba65...83e Virkelig? Bra å vite! Det pleier gå en lang stund i mellom hver "fase" jeg får hvor jeg er hekta på Sims, så har ikke spilt på flere måneder. Har drøyd det fordi jeg tenkte at jeg kom til å måtte bruke EA appen, men om den ikke er for Mac er det jo supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7172 Del Skrevet 16. mars 2023 Noen som vet når pakken kommer ut i dag? 🙂 Anonymkode: c0e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7173 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som vet når pakken kommer ut i dag? 🙂 Anonymkode: c0e80...572 18.00 eller 19.00 tror jeg 😊 Anonymkode: 649c8...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7174 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): 18.00 eller 19.00 tror jeg 😊 Anonymkode: 649c8...f4c Sjekket nå, klokka 18 Anonymkode: 649c8...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7175 Del Skrevet 16. mars 2023 Åååå, gleder meg!! Pleier å kjøpe når pakkene kommer på salg, men denne gangen kan jeg ikke vente 🤩 Anonymkode: 0c7db...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7176 Del Skrevet 16. mars 2023 Hadde ikke fått med meg at default eyes er buggy etter infant oppdateringa, så jeg skjønte ingenting om hvorfor babyen min hadde demonøyne som ikke kunne endres 😆 Så hvis noen andre opplever det... Fjern default eyes CC 😅 Anonymkode: cba65...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2023 #7177 Del Skrevet 16. mars 2023 Synes det er fryktelig merkelig at de har endret på dette med release. Expansion packa har tidligere alltid vært midnattsrelease siden den kan forhåndsbestilles. Nå har jeg ikke sjanse til å spille før i morgen uansett, så for meg betyr det fint lite. Men litt merkelig at de har endret på det. De andre typepakkene har alltid blitt sluppet klokken 19.00. (Evt 18.00 om det har skjedd akkurat i disse tidene, der USA stiller klokka 2 uker før vi her i Norge gjør det). Anonymkode: 4829b...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. mars 2023 #7178 Del Skrevet 16. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er fryktelig merkelig at de har endret på dette med release. Expansion packa har tidligere alltid vært midnattsrelease siden den kan forhåndsbestilles. Nå har jeg ikke sjanse til å spille før i morgen uansett, så for meg betyr det fint lite. Men litt merkelig at de har endret på det. De andre typepakkene har alltid blitt sluppet klokken 19.00. (Evt 18.00 om det har skjedd akkurat i disse tidene, der USA stiller klokka 2 uker før vi her i Norge gjør det). Anonymkode: 4829b...df3 Noen ganger lurer jeg på hvor mange ganger jeg skal poste noe her inne, før jeg klarer å unngå å klikke på anonymknappen 😅😂🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Jeg har gjort det uendelig ganger, og jeg burde ha lært, men nei ikke enda 😅😂🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ida08 Skrevet 16. mars 2023 #7179 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg lastet nettopp ned den nye pakken, men nå klarer jeg ikke å løfte spedbarnet. Flere som har dette problemet/bugen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 17. mars 2023 #7180 Del Skrevet 17. mars 2023 Ida08 skrev (19 timer siden): Jeg lastet nettopp ned den nye pakken, men nå klarer jeg ikke å løfte spedbarnet. Flere som har dette problemet/bugen? Jeg har ekstremt masse bugs. Barnet kan ikke forsyne seg med mat, ikke bygge ferdigheter, ingenting. En annen sim i husholdningen kan jeg plutselig ikke gjøre noe som helst med (til tross for at jeg har resatt henne mange ganger). Generelt veldig irriterende. Jeg har ikke growing together engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå