Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Har ikke spilt på hvem vet så lenge og har egentlig mistet spille gleden for lenge siden. Men har fått litt lyst siden high school years kom ut og har ventet på at den skal komme ut på salg. Alle sims 4 spill er på salg nå, bortsett fra den ene så klart. Er vell tvilsomt at den kommer til julesalget, eller hva tenker dere?... er den verdt fullpris? 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.10.2022 den 13.37):

Har ikke spilt på hvem vet så lenge og har egentlig mistet spille gleden for lenge siden. Men har fått litt lyst siden high school years kom ut og har ventet på at den skal komme ut på salg. Alle sims 4 spill er på salg nå, bortsett fra den ene så klart. Er vell tvilsomt at den kommer til julesalget, eller hva tenker dere?... er den verdt fullpris? 

Anonymkode: aa653...214

Litt sent ute med å svare, og du har sikkert gjort det du ville gjøre.

Men tenkte jeg kunne dele denne videoen, både for deg og alle andre.

15000 simmere har delt sine meninger om alle pakkene, i en stor spørreundersøkelse;

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Noen her som spiller via EA-appen? Jeg får ikke til å spille på norsk lenger! Det er så ufattelig irriterende. Har googlet meg ihjel, men får ikke til å fikse det. Noen som har samme problem eller som vet hva man kan gjøre?

Anonymkode: 54b7e...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er salg på sims spill nå, hvis noen er intressert :D

Anonymkode: 2425e...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ny EP annonsert: Growing together kommer 16. Mars 🙂

Anonymkode: c0e80...572

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

On 2/3/2023 at 7:03 AM, AnonymBruker said:

Ny EP annonsert: Growing together kommer 16. Mars 🙂

Anonymkode: c0e80...572

Jeg gleder meg til den pakka, og har forhåndsbestilt den allerede! :D

Det blir spennende med babyoppdateringen også. Det er jo så og si en skam at babyer hadde mye mer funksjon i The Sims 2, og det begynner jo bli et relativt gammel spill. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som vet når infant oppdateringen skal komme? Skal den ikke komme i dag? 

Anonymkode: bceb6...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida08 skrev (4 minutter siden):

Trodde den skulle komme i dag kl 18? Jeg har ikke fått noe

Ifølge google så, men jeg finner ingenting nytt i spillet... sjekket cas nå. 🤷‍♀️

Anonymkode: bceb6...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ifølge google så, men jeg finner ingenting nytt i spillet... sjekket cas nå. 🤷‍♀️

Anonymkode: bceb6...86a

Jeg så for en stund siden at det stod 19.00. Det er sånn hver gang… sier 18 rett før, men er egt 19.00. I mellomtiden kan det være lurt å lagre alle savefiles og Mods en annen plass😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida08 skrev (8 minutter siden):

Trodde den skulle komme i dag kl 18? Jeg har ikke fått noe

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ifølge google så, men jeg finner ingenting nytt i spillet... sjekket cas nå. 🤷‍♀️

Anonymkode: bceb6...86a

EA-appen har kræsja og mange opplever feil nå. Tok meg 25 minutter med å bli kasta ut av appen og å logge inn rundt 5 ganger med mange feilmeldinger per innlogging før jeg endelig fikk opp at det var en oppdatering tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Matas said:

 

EA-appen har kræsja og mange opplever feil nå. Tok meg 25 minutter med å bli kasta ut av appen og å logge inn rundt 5 ganger med mange feilmeldinger per innlogging før jeg endelig fikk opp at det var en oppdatering tilgjengelig. 

Meg og! Har restarta pc-en 3 ganger og må logge inn hver gang, er ennå ikke inne. Må jeg bare fortsette, eller?

Endret av Ida08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida08 skrev (4 minutter siden):

Jeg så for en stund siden at det stod 19.00. Det er sånn hver gang… sier 18 rett før, men er egt 19.00. I mellomtiden kan det være lurt å lagre alle savefiles og Mods en annen plass😅

Det kommer jo an på hvilken tidssone man bor i🤦🏼‍♀️ Hvis dere går inn på EA sin side, så har de lagt ut oversikt over tidspunkt uansett hvor man bor i verden, så det er lett å finne ut av for alle. Her i Norge blir den kunngjort 19:00 fordi vi bor i den tidssonen. 

Anonymkode: 0c7db...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida08 skrev (Akkurat nå):

Meg og! Har restarta pc-en 3 ganger og må logge inn hver gang, er ennå ikke inne. Må jeg bare fortsette, eller?

Aner ikke hva som er best, jeg bare venta ett par minutter mellom hver gang jeg prøvde. Kom inn to ganger først hvor spilla var borte, noe som visstnok er et vanlig problem med appen, men jeg har aldri opplevd det før nå. Jeg restartet appen to ganger hvor spillet kom opp uten oppdatering, og tredje gangen fungerte det. 

Det er veldig mange som prøver å logge inn samtidig nå, noe som mest sannsynlig er årsaken til at appen tuller, så det er kanskje best å vente sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kommer jo an på hvilken tidssone man bor i🤦🏼‍♀️ Hvis dere går inn på EA sin side, så har de lagt ut oversikt over tidspunkt uansett hvor man bor i verden, så det er lett å finne ut av for alle. Her i Norge blir den kunngjort 19:00 fordi vi bor i den tidssonen. 

Anonymkode: 0c7db...95b

Nei, den lå klar kl. 18, jeg laster ned oppdateringen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere som ikke får logga inn på EA? Får opp at "Your network failed to do its network thing", men internett fungerer jo helt fint.... 

Anonymkode: 5e19e...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kommer jo an på hvilken tidssone man bor i🤦🏼‍♀️ Hvis dere går inn på EA sin side, så har de lagt ut oversikt over tidspunkt uansett hvor man bor i verden, så det er lett å finne ut av for alle. Her i Norge blir den kunngjort 19:00 fordi vi bor i den tidssonen. 

Anonymkode: 0c7db...95b

Stod den skulle være klar 18.00 i Paris, og siden Paris har samme tidssone som Norge så regner jeg med den skulle komme 18.00🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Flere som ikke får logga inn på EA? Får opp at "Your network failed to do its network thing", men internett fungerer jo helt fint.... 

Anonymkode: 5e19e...1da

Ja, som skrevet over her så har EA probemer med appen ettersom veldig mange Sims-brukere prøver å logge på en og samme gang grunnet oppdateringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Flere som ikke får logga inn på EA? Får opp at "Your network failed to do its network thing", men internett fungerer jo helt fint.... 

Anonymkode: 5e19e...1da

Jaa. Noen skrev det tidligere i denne tråden at det er mange som logger seg på og oppdaterer og det sikkert blir for mye for serveren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...