Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Noen andre som har troen på at vi snart for varulver?

Jeg husker ikke helt hvordan vampyrer var i sims 3, men husker at jeg var noe skuffet av Vampyr pakken til sims 4, og savnet det fra sims 3 (men er en del år siden nå, så kan ikke si hva jeg savnet og noe 😅).

Men jeg har et lite håp for varulvene. Jeg likte aldri dem i sims 3, så gror kanskje en varulv pakke kan få meg inn på varulv kjøret 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Kunne noen hjulpet meg? Prøver å bli "verdenskjent kjendis" men jeg forstår ikke hvordan jeg skal være vert for en hilseøkt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Its happening 🥳🥳

Med alle hintene så var kanskje ikke dette veldig overraskende, jeg gleder meg!!

Men er ikke stor fan av varulv looken 😬

A95430AE-131D-4F29-B462-D9B042F03C0E.jpeg

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficente skrev (På 31.5.2022 den 19.22):

Kunne noen hjulpet meg? Prøver å bli "verdenskjent kjendis" men jeg forstår ikke hvordan jeg skal være vert for en hilseøkt? 

Er lenge siden jeg har spilt som kjendis (når pakken kom ut). Men mener det er gjennom telefonen, planlegge en event, og en av typene event er en «meet and greet» event. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vet ikke om noen er interessert; det er livestream av den nye vaeulv pakken som kommer neste uke, i kveld. 11.00am PST, mener det er 20.00 norsk tid :)

Jeg liker ikke designet av varulvene, men er spent på om gameplay kan gjøre opp for det 🤞🏻

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli gøy å spille med den nye pakken. Men jeg hater at alt «varulv» greiene plent skal være «ødelagt» og «skittent» 😕 jeg forventet det, men liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg var ikke så veldig gira på varulver og kommer nok ikke til å spille særlig med varulver heller. Jeg kjøpte likevel pakken bare for å få alt det andre som følger med + den nye verdenen. Jeg synes utrolig nok at den skitne/ødelagte estetikken er litt kul og kan brukes til mye gøy. F.eks. er det jo gøy å bruke det når man jobber som interiørdesigner og skal pynte opp andre simmers hus :)

Er dessverre ikke spesielt gira på high school heller, men ser jo at den pakken også kommer til å inneholde mye som er interessant. Bare ny verden og systemet med designing av egne klær høres morsomt ut.
Men veldig amerikansk pakke da, så tror denne er artigst for amerikanere som enten er i HS-alderen eller som bare liker å mimre tilbake til tiden på HS.

Oppdaget forresten at EA har lagt inn bilde av skolemaskoten i traileren, skjult i en rekke bilder som fyker så fort forbi at jeg ikke merket det før jeg tilfeldigvis skulle klikke meg fremover i filmen og traff akkurat i det lille halvsekundet der bildet vistes. Søt liten sak :)

 

high school mascot.png

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellulven skrev (På 22.3.2022 den 18.38):

Føler sims 4 er mye mindre detaljert enn sims 3. Har installert sims 3 på nytt igjen nå og begynt å spille det igjen og synes det er så mye mer detaljert og har mye mer innhold enn sims 4. F eks at det kan komme tyver inn i huset og man må ringe politiet for å stoppe det og den åpne verden har jeg savnet ekstremt. Kjenner jeg har gitt opp sims 4 for lengst. Håper sims 5 blir mer likt 3.

Enig i at Sims 3 var mye bedre. Det eneste som er gøy i Sims 4 er å bygge. 

Anonymkode: 14c19...f24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sims 4 High School stream om få minutter 🤩

Jeg kjenner meg faktisk veldig gira på denne pakken! Er ikke i det hele tatt som den norske videregående skolen, men kan leve ut den amerikanske high school drømmen 🤩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg faktisk gleder meg veldig til High School pakken kommer ut! Jeg vet at det kommer til å være mange bugs, men jeg digger konseptet. Jeg elsker hele sosiale medier, sende meldinger, poste ting online, ja ting som vi faktisk gjør.

Jeg tror kanskje det kan bli litt mye å være med på skolen hver eneste dag i uka, men tror generelt dette kan bli gøy!! 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (På 20.7.2022 den 6.23):

Kjenner at jeg faktisk gleder meg veldig til High School pakken kommer ut! Jeg vet at det kommer til å være mange bugs, men jeg digger konseptet. Jeg elsker hele sosiale medier, sende meldinger, poste ting online, ja ting som vi faktisk gjør.

Jeg tror kanskje det kan bli litt mye å være med på skolen hver eneste dag i uka, men tror generelt dette kan bli gøy!! 🤩

Jeg gleder meg sykt til den pakka kommer, ikke mange dagene igjen nå🤩 Tror det kommer til å bli en av favorittpakkene mine🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kan jeg være glad jeg ikke tok it ferie fra jobb i dag også.

Bår begynte de med at expansionpakker ikke gis ut ved midnatt? 😳

Det har jo alltid vært en greie før vet jeg. Men kanskje noe nytt de har begynt med… vet at de andre pakke-typene pleier å slippes kl.19.00. Men jeg vet jeg har begynt å spille andre expansion pakker ved midnatt før. 

EA6E5347-9668-468D-A52C-B7CA39185C8B.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som hadde problemet med at simmene automatisk opp i alder når man gikk ut av skapermodus? Ser de endelig har annonsert feilen nå, men alle de eldre i nabolaget mitt døde jo. Har klart å gjenopplive de viktigste med ambrosia, men er ikke alle jeg kan finne urnen/gravstenen til. 😭

Anonymkode: d23d4...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer til å spille intenst i kveld, og så blir det pause frem til mandags kveld. Jeg reiser bort i helga og tar ikke med pc. Får nok sikkert litt Sims-abstinens :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om den nye pakken? Har ikke rukket å spille noe særlig, skal prøve i dag 😅

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He spilt litt i dag, blir mer i morgen.

Jeg har en bug, som jeg ikke helt vet hvordan vil påvirke spillet mitt om den fikses:

93439E93-53D0-4A54-865A-FE25D786D1F8.thumb.jpeg.2c74d3fc801ec95552e0d7747598945b.jpeg

 

Jeg har 2 stk av den nye verdenen. Jeg bosatte meg i en av dem, og kan spille i den. Men etter «prom» så ble jeg med på en fest, som var på brygga, bare da i den andre verdenen 😅😬

Føler nesten jeg kanskje bør flytte før de oppdaterer og fikser bugs, men har jo ikke lyst til det heller da, da jeg vil bo i det mye nabolaget 😅 får se hva som skjer når jeg skrur på spillet i morgen 😅

Men utenom, liker pakken. Små bugs da, som forventet. Midt i eksamen fant simmen min ut at hun skulle gå å spille på pc-ene nede i kjelleren.

Sliter også med at alle vil være «beste venn» med simmen min, og hun er «socially awkward», så forstår ikke helt at hun er så populær 😅

Elsker at vi nå har kroppshår i sims, men veldig trist at de ikke kunne få til «mensen» også i samme slengen. Tenkte nå med kalenderen, månefaser ol. at de ville ha de rette verktøyene for å implementere det, men sukk nei 🥺 Det kommer nok aldri til sims, da jeg tviler sterkt på at de lager et kit med «mensen» som tema 😂😅 Jeg vet at mods finnes, men jeg ønsker ikke å bruke ting som kan ødelegge spillet hver gang spiller oppdateres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (22 timer siden):

He spilt litt i dag, blir mer i morgen.

Jeg har en bug, som jeg ikke helt vet hvordan vil påvirke spillet mitt om den fikses:

93439E93-53D0-4A54-865A-FE25D786D1F8.thumb.jpeg.2c74d3fc801ec95552e0d7747598945b.jpeg

 

Jeg har 2 stk av den nye verdenen. Jeg bosatte meg i en av dem, og kan spille i den. Men etter «prom» så ble jeg med på en fest, som var på brygga, bare da i den andre verdenen 😅😬

Føler nesten jeg kanskje bør flytte før de oppdaterer og fikser bugs, men har jo ikke lyst til det heller da, da jeg vil bo i det mye nabolaget 😅 får se hva som skjer når jeg skrur på spillet i morgen 😅

Men utenom, liker pakken. Små bugs da, som forventet. Midt i eksamen fant simmen min ut at hun skulle gå å spille på pc-ene nede i kjelleren.

Sliter også med at alle vil være «beste venn» med simmen min, og hun er «socially awkward», så forstår ikke helt at hun er så populær 😅

Elsker at vi nå har kroppshår i sims, men veldig trist at de ikke kunne få til «mensen» også i samme slengen. Tenkte nå med kalenderen, månefaser ol. at de ville ha de rette verktøyene for å implementere det, men sukk nei 🥺 Det kommer nok aldri til sims, da jeg tviler sterkt på at de lager et kit med «mensen» som tema 😂😅 Jeg vet at mods finnes, men jeg ønsker ikke å bruke ting som kan ødelegge spillet hver gang spiller oppdateres. 

Så lenge du tar ut mods-mappa før du oppdaterer spillet blir ingenting ødelagt. Så oppdaterer man bare modsene hvis det trengs og putter de inn igjen i Sims 4-fila. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...