Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Noen ganger må du slå av og på spillet for at de nye instillingene skal virke. Men å skru av autonomien burde virke med en gang. Jeg skjønner hva du mener. Min Sim var på Bjørne fest på pubben og en mann doggystylet en i bjørnedrakt (med kostyme på!)

Anonymkode: 10047...8d0

Har ikke turt å spille siden, men skal teste i kveld! Ikke gøy når naboene hadde trekant i senga til min sim,  det ble litt vel heftig 😂

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan funker det, og hvorfan laster du det ned? 🤔

Anonymkode: d1709...ff4

Det er en mod, så du går inn på whicked whims sin hjemmeside og følger de enkle instruksjonene der for nedlasting. Du får med et lite antall simulatorer i grunnpakken og så kan du laste ned flere av egen preferanse (alt fra milde til ganske heftige fetish-ting).

I grunnpakken er det også med nye ferdigheter, preferanser og andre morsomme ting. Simmene dine kan få mensen, de kan bli gravide på riktig sted i syklus, velge å bruke kondom eller p-pille og mye mer.

Og det er gratis! 

Anonymkode: de586...cdc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg pleier vanligvis å være ganske utålmodig, og oppretter som oftest nye spill før simmene rekker å bli gamle. Nå i det siste har jeg spilt ganske lenge med en hel by (med normal livslengde), og flere av NPC-ene rundt i de ulike verdenene har blitt gamle og dødd. Dette fant jeg ut er svært lite kompatibelt med interiørdesignerkarrieren, da simmen min stadig får oppdrag i hus der ingen bor lenger. Disse oppdragene kan dermed ikke gjennomføres, og simmen mister både inntekter og får dårlig rykte. Utrolig irriterende... Det burde da gå an at en annen sim kan møte opp som representant for husholdningen, på samme måte som de gjør når man får oppdrag på offentlige tomter.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Føler sims 4 er mye mindre detaljert enn sims 3. Har installert sims 3 på nytt igjen nå og begynt å spille det igjen og synes det er så mye mer detaljert og har mye mer innhold enn sims 4. F eks at det kan komme tyver inn i huset og man må ringe politiet for å stoppe det og den åpne verden har jeg savnet ekstremt. Kjenner jeg har gitt opp sims 4 for lengst. Håper sims 5 blir mer likt 3.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er interessert i å lære mer om opprinnelsen til Sims 4 og hvordan spillet startet opp så half-assed: 

 

 

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Ardwinna skrev (På 27.6.2016 den 21.31):

Det er roboten som er oppfinnelsesmaskinen. Klikk på den så får du opp valg om å finne opp forskjellige ting, blant annet momentkonservatoren :)

Tusen takk!!!

Anonymkode: a6fd6...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellulven skrev (På 22.3.2022 den 18.38):

Føler sims 4 er mye mindre detaljert enn sims 3. Har installert sims 3 på nytt igjen nå og begynt å spille det igjen og synes det er så mye mer detaljert og har mye mer innhold enn sims 4. F eks at det kan komme tyver inn i huset og man må ringe politiet for å stoppe det og den åpne verden har jeg savnet ekstremt. Kjenner jeg har gitt opp sims 4 for lengst. Håper sims 5 blir mer likt 3.

Bare så synd at de knapt har startet med Sims 5, og planlegger enda noen år til med Sims 4... 🙄

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (1 minutt siden):

Bare så synd at de knapt har startet med Sims 5, og planlegger enda noen år til med Sims 4... 🙄

Ja enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Kitty20 skrev (19 minutter siden):

Er det en sims 3 tråd her inne? eller kan jeg spørre om noe her?

Spør i vei! 

Anonymkode: d1709...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spør i vei! 

Anonymkode: d1709...ff4

Prøver å ta inn koden til sims 3 spillene som jeg har kjøpt fysisk for evigheter siden på Origin. Men får bare opp at koden kan ha blitt brukt før? 🫤 hva søren gjør jeg da?😭

Har klart å få igjennom grunnspillet og årstider men de andre pakkene vil ikke slås inn😭

Anonymkode: dc68b...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 18.10):

Har ikke turt å spille siden, men skal teste i kveld! Ikke gøy når naboene hadde trekant i senga til min sim,  det ble litt vel heftig 😂

Det er en mod, så du går inn på whicked whims sin hjemmeside og følger de enkle instruksjonene der for nedlasting. Du får med et lite antall simulatorer i grunnpakken og så kan du laste ned flere av egen preferanse (alt fra milde til ganske heftige fetish-ting).

I grunnpakken er det også med nye ferdigheter, preferanser og andre morsomme ting. Simmene dine kan få mensen, de kan bli gravide på riktig sted i syklus, velge å bruke kondom eller p-pille og mye mer.

Og det er gratis! 

Anonymkode: de586...cdc

Risikere man virus og sånt med mods? Har lenge hatt lyst til å prøve, men jeg er så paranoid når det kommer til slikt 😅

Anonymkode: 48c3f...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg med å finne en mod? Har prøvd å google, men blir ikke klok. En mod der oppdagelsen av en graviditet varierer? Noen blir glade, noen blir lei seg osv. 

Anonymkode: 45c00...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan noen hjelpe meg med å finne en mod? Har prøvd å google, men blir ikke klok. En mod der oppdagelsen av en graviditet varierer? Noen blir glade, noen blir lei seg osv. 

Anonymkode: 45c00...bc5

PandaSama sin realistic childbirth-mod? 

Jeg har/hadde den du snakker om iallefall, men måtte slette den som ikke er PandaSama sin da simmen min ble gravid gang på gang uten opphold til tross for null sex i tillegg til p-piller. Måtte ta abort 4 ganger før jeg omsider sletta mod'en. 

Anonymkode: de586...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 23.17):

Risikere man virus og sånt med mods? Har lenge hatt lyst til å prøve, men jeg er så paranoid når det kommer til slikt 😅

Anonymkode: 48c3f...bb9

Jeg spiller på Mac og aldri fått virus.

Anonymkode: de586...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitronmelis skrev (På 12.4.2015 den 0.20):

Jeg har ikke sett snurten av romvesener jeg :vetikke: Ikke blitt kidnappet eller noe.. Er det noe spesielt man kan gjøre for å bli det?

Ja, du må først bygge et romskip så reise mangen ganger. Også oppgradere romskipet. Fly igjennom et sort hull, så når du først har landet og hilset på et romvesen er det ikke lenge til du blir kidnappet🤣

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg spiller på Mac og aldri fått virus.

Anonymkode: de586...cdc

Nei ingen virus. Men bruker man cheats får man ikke trofeer på sims4. Anbefaler og spille uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Kan noen hjelpe meg med å finne en mod? Har prøvd å google, men blir ikke klok. En mod der oppdagelsen av en graviditet varierer? Noen blir glade, noen blir lei seg osv. 

Anonymkode: 45c00...bc5

Lumpinou sin Relationship & Pregnancy Overhaul/WooHoo Wellness mod, kanskje? Har den selv, og vet at den har en lignende funksjon i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned Sims 4 for 3 dager siden(har ikke spilt sims siden sims 2 på barneskolen) og er det så få steder å reise til? Og kommer det ikke tyver lengre? Er sims 3 bedre?🤷‍♀️ Vurderer å gi opp Sims 4, savner 2!!

Anonymkode: fe139...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Lastet ned Sims 4 for 3 dager siden(har ikke spilt sims siden sims 2 på barneskolen) og er det så få steder å reise til? Og kommer det ikke tyver lengre? Er sims 3 bedre?🤷‍♀️ Vurderer å gi opp Sims 4, savner 2!!

Anonymkode: fe139...d35

Har du bare grunnpakken? Sims4 er dessverre helt avhengig av ekstrapakker og mods for å være gøy. 

Anonymkode: de586...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...