Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bitten68 skrev (3 timer siden):

Er det noen som har funnet interiørpakken?

Ja, den ble sluppet kl 19 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk spilt litt interiørdesigner i går kveld etter jobb, og har litt mixed feelings... I utgangspunktet en kjempemorsom pakke som passer min spillestil perfekt, men var ikke helt som forventet. Jeg tar før- og etterbilder, men når jeg kaller tilbake huseierne for å vise frem oppussinga, så blir det liksom bare "tadaa" fra simmen min, og så får jeg opp beskjed om at jobben er godkjent og at eierne er fornøyde. Ikke noe visning av før- og etterbilder og ikke noen mulighet for å vise dem nye ting og spørre hva de synes. Det virker også som om at eierne blir fornøyde uansett hva man gjør. En på Youtube testet dette ut ved å sette inn flere badekar i stua og legge en kjæledyrbæsj på gulvet, og eierne elsket det. De elsket til og med bæsjen på gulvet.
det eneste unntaket var vel Plumbella som gjorde så godt hun kunne, men endte opp med 0 simoleoner og minuspoeng i omdømme.

Man får jo i tillegg helt tullete hint om hva de liker og ikke liker.

Muligens er dette for det meste bugs, og det håper jeg virkelig. Det er jo ikke noe gøy om man får samme positive reaksjonene hele tiden, eller aldri treffer på simmer som liker og misliker konkrete farger og stiler og dermed gir dårlig tilbakemelding om man ikke følger disse.
Jeg skal gi pakken en sjanse til, for det er veldig gøy å reise rundt og endre på interiøret til andre simmer! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (4 timer siden):

Jeg fikk spilt litt interiørdesigner i går kveld etter jobb, og har litt mixed feelings... I utgangspunktet en kjempemorsom pakke som passer min spillestil perfekt, men var ikke helt som forventet. Jeg tar før- og etterbilder, men når jeg kaller tilbake huseierne for å vise frem oppussinga, så blir det liksom bare "tadaa" fra simmen min, og så får jeg opp beskjed om at jobben er godkjent og at eierne er fornøyde. Ikke noe visning av før- og etterbilder og ikke noen mulighet for å vise dem nye ting og spørre hva de synes. Det virker også som om at eierne blir fornøyde uansett hva man gjør. En på Youtube testet dette ut ved å sette inn flere badekar i stua og legge en kjæledyrbæsj på gulvet, og eierne elsket det. De elsket til og med bæsjen på gulvet.
det eneste unntaket var vel Plumbella som gjorde så godt hun kunne, men endte opp med 0 simoleoner og minuspoeng i omdømme.

Man får jo i tillegg helt tullete hint om hva de liker og ikke liker.

Muligens er dette for det meste bugs, og det håper jeg virkelig. Det er jo ikke noe gøy om man får samme positive reaksjonene hele tiden, eller aldri treffer på simmer som liker og misliker konkrete farger og stiler og dermed gir dårlig tilbakemelding om man ikke følger disse.
Jeg skal gi pakken en sjanse til, for det er veldig gøy å reise rundt og endre på interiøret til andre simmer! :)

Så rart, jeg får vist dem før og etter bilder. Foreløpig så har jeg vare misfornøyde kunder og har ikke fått betalt 😂

Anonymkode: c0e80...572

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så rart, jeg får vist dem før og etter bilder. Foreløpig så har jeg vare misfornøyde kunder og har ikke fått betalt 😂

Anonymkode: c0e80...572

Spilte mer og da skjedde det litt mer forskjellig. Fikk endelig vist frem før/etterbilder, og har nå opplevd alt fra null betaling og sure simmer, til full pott og en sim som ble så fornøyd at hun gråt og klemte simmen min etterpå! :ler:

Er fremdeles veldig vanskelig å skjønne hva simmene egentlig vil, men gøy likevel. :)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt pakken, men ikke spilt noe særlig på den ettersom jeg spiller på en legacyfamilie der eldste barnet nå er tenåring. Tenker jeg skal spille det ordentlig med henne. Men en ting jeg har lagt merke til er at simmenes behov er ekstremt uforutsigbare nå, noen av simmene har helt vanlige behov som synker gradvis, men noen har behov som nesten ikke synker i det hele tatt eller synker alt for fort. Den ene simmen min måtte dusje to ganger i løpet av kort tid, og hun satt bare og så på tv. Så jeg håper det er en bug som kan fikses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet å spille Sims for mange år siden (tror jeg var på Sims 3), men har nå lyst til å begynne igjen. Hva er siste utgave? Hva er den beste? 

Anonymkode: acd53...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker den nye pakken. Kanskje litt for mange bugs, som at man stjeler objekter fra de man jobber hos uten å mene det, og at man ikke alltid får bildeshowet ol. men kjekk pakke. Her er min andre renovering. *Jeg er ikke en bygger, men en «rags to ritches» spiller, så er ikke den flinkeste på å bygge 😅

De litt mørke til venstre bildene er før, de gule og lyse til høyre er etter 😄 de ville ha gult, snowboard og handiness. Fikk oppfylt 2 av 3 ønsker 😄

02440A1C-8B2C-475D-BF72-D8C2E12DE03C.jpeg

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå har jeg lagt merke til en sykt irriterende bug. Skulle pusse opp et rom i en pent house leilighet, men kom meg ikke inn i bygningen, så jeg måtte bare avbryte hele jobben. Håper de fikser det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bippo skrev (4 timer siden):

Åh, nå har jeg lagt merke til en sykt irriterende bug. Skulle pusse opp et rom i en pent house leilighet, men kom meg ikke inn i bygningen, så jeg måtte bare avbryte hele jobben. Håper de fikser det. 

Det skjer hver gang jeg får et oppdrag i en leilighet. Men om jeg lar simmen min styre selv, sp finner hun ut at hun skal «banke på», og da får jeg komme meg inn 😄 Er utrolig mange bugs i denne nye pakken. Vet at det er en del av sims, men det er nesten som at det ikke er spillbart 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (18 timer siden):

Det skjer hver gang jeg får et oppdrag i en leilighet. Men om jeg lar simmen min styre selv, sp finner hun ut at hun skal «banke på», og da får jeg komme meg inn 😄 Er utrolig mange bugs i denne nye pakken. Vet at det er en del av sims, men det er nesten som at det ikke er spillbart 😬

Okey, takk for tips! Jeg får sjekke at full autonomi er slått på og krysse fingrene neste gang.

Ja, jeg hadde forventet litt bugs, men syns det er litt i meste laget nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny expansion kommer til Sims. Noe med «countryside» å gjøre. Er det «farmlife» 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Mest sannsynlig ikke 😅🥺

Men jeg gleder meg. Mener vi får en trailer eller noe den 10 juni 😄

69CF0F94-7F2B-48C9-8998-BD2E5CC2C636.jpeg

Endret av Ariana807
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter til mulig «farmlife» 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 🤩🤩🤩

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (12 minutter siden):

30 minutter til mulig «farmlife» 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 🤩🤩🤩

Krysser fingrene, men har lite håp

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en eller annen gårds greie 🤩

Lama, ku, kaniner, kyllinger 😄 mer grønnsaker type åker 😄 jeg gleder meg. Men er faktisk litt overrasket over at det ikke kommer ut før 22 juli. De har sluppet ting såpass fort de siste årene, at over en mnd er lenge å vente. Men jeg gleder meg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... hva slags pakke er dette da? Lama, ku, kylling og kanin... Liker ikke helt feelingen og stilen, men sammen med den nye mini pakke greie med kjøkken, så blir det nok bra.

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ariana807 skrev (1 time siden):

Det ble en eller annen gårds greie 🤩

Lama, ku, kaniner, kyllinger 😄 mer grønnsaker type åker 😄 jeg gleder meg. Men er faktisk litt overrasket over at det ikke kommer ut før 22 juli. De har sluppet ting såpass fort de siste årene, at over en mnd er lenge å vente. Men jeg gleder meg 😄

Jeg gleder meg også, håper vi ikke blir skuffet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 kr for den pakken, ikke pokker om jeg betaler fullpris. Må nok hold ut til den kommer på tilbud. Må hold meg hard, ikke verdt 400 kr for jeg kjenner sims 4, de skuffer alltid. Kjenner jeg er skeptisk på kuene. For konseptet høres kult ut, men hvor er kalvene? Får du bare ei voksen melkeku som gir melk... og det er det? Blir de som et dødt objekt? Må de sove og spise? Får de kalver? Har de noe annet funksjon enn å bare se pent ut og gir melk når du ber om det?
Er så sykt skeptisk og er ganske sikker på at de klarer å ruinere denne også. 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som stusser på at "Cottage living" er oversatt til "Hytteliv" på norsk? Jeg synes det er en helt elendig oversettelse av navnet. "Livet på landet" eller noe lignende hadde passet bedre.
Jeg ble ikke akkurat veldig oppgira av den pakka. Jeg bor jo utpå bondelandet, midt i møkkalukta fra bøndene, så dette er egentlig ikke så interessant for min del. Men tror det kan bli en bra pakke for de som har ventet på bondegård-livet i Sims.
Med mindre de plutselig kommer med en ekstra trailer der feer/fairies blir presentert som en del av pakka, så tror jeg nok at jeg venter til pakken kommer på tilbud.
Det som frister mest for min del med denne pakka er ny verden, dam-verktøy (endelig!) og det at simmene kan være selvforsynte. Og så har jeg litt lyst på de der belønningene for å bestille før 2. september, spesielt sykkelen og treet med lys i.

Interiørdesigner-simmen min har nå kommet seg så opp og frem at hun har flyttet inn i en toppleilighet i San Myshuno :)
Interiørdesigner-pakka er virkelig vanedannende! Beste så langt for min del.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg reagerer på, er at den nye traileren har potensial til å trigge trypophobia hos mange 😅jeg blir ikke trigget av det, men gjenkjenner at vanningen ligner veldig på den blomsten som ofte er brukt når det snakkes om denne fobien 😅

Fra Sims 4 traileren:

Spoiler

AD037333-7992-4217-ABD6-8DD5FB8E5757.thumb.jpeg.3573548a36164647129998f912a8f8ae.jpeg

Hva trypophobia er (om du ikke har hørt om det) *ikke åpne spoilertaggen og se om du har denne fobien:

Spoiler

47969020-63C8-483B-8B33-D2CB89BC71BB.jpeg.d97aafd7c50decfd240d3bfc53d9519a.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...