Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fjellulven skrev (57 minutter siden):

Jeg har spilt sims 4 nå de siste dagene. Jeg har nå nylig kjøpt de 3 nyeste utvidelsespakkene som kom ifjor så nå har jeg alle utvidelsespakkene til spillet.. men kjenner at jeg, som mange andre her, har gitt litt opp å spillet dette. Savner åpen verden, familietrefunksjonen, det å spillet i dagesvis uten å bli lei. Jeg var så dum å solgte alle sims 3 spillene mine for noen år siden for hadde spilt det så mye at jeg ble lei. Men nå kjenner jeg at jeg savner sims 3 og vil heller spillet det enn sims 4! Vet noen om hvor man kan få kjøpt sims 3 spillene? Eller er de ut av produksjon? Finner de ingensteder.. Har innerst inne et håp om at sims 5 kommer snart og at de gjør det mest mulig likt sims 3. For nå er jeg bare så lei sims 4:pasha:

Sims 3 er på steam! :hoppendeglad:

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krakilsk skrev (7 timer siden):

Er Sims 4 veldig mye bedre enn Sims3? :sjenert:

Nei! Eneste jeg liker bedre er egentlig byggemodus. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (5 minutter siden):

Hva synes dere om de nye Kit-pakkene da? Jeg er litt usikker på hva jeg synes om bittesmå stæsjpakker med rare temaer, og jeg er også spent på hva prisen på disse blir. Jeg gjetter 50 kr pr pakke.

https://simscommunity.info/2021/02/25/the-sims-4-is-launching-a-new-pack-type-kits/

Merker at jeg er litt skeptisk. Føler ikke det er verdt det å betale 50kr for en pakke med bare ting når det finnes så mye som kan lastes ned av CC som ser minst like bra ut. Samtidig er det jo et fint tilbud for de som ikke spiller på PC og dermed ikke kan laste ned CC.

Jeg er spent på prisen og på hva selve innholdet blir, men har ikke de alt for store forhåpningene. 

Anonymkode: 3c4de...f44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått en sykt irriterende bug i spillet. Simmen min vil ikke sove! Hun er utmattet og når jeg klikker på sengen og klikker «sov» så går hun å legger seg også spretter hun opp av sengen igjen etter 2 sek selvom hun ikke er uthvilt og sove-måleren hennes er på rødt.. Har prøvd å restarte spillet, skifte seng og alt men ingenting funker. Håper det forsvinner snart og at det kommer en ny oppdatering eller noe som kan fikse det. Noen som har samme problem? Er ikke gøy å spillet når hun er utmattet hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellulven skrev (48 minutter siden):

Har fått en sykt irriterende bug i spillet. Simmen min vil ikke sove! Hun er utmattet og når jeg klikker på sengen og klikker «sov» så går hun å legger seg også spretter hun opp av sengen igjen etter 2 sek selvom hun ikke er uthvilt og sove-måleren hennes er på rødt.. Har prøvd å restarte spillet, skifte seng og alt men ingenting funker. Håper det forsvinner snart og at det kommer en ny oppdatering eller noe som kan fikse det. Noen som har samme problem? Er ikke gøy å spillet når hun er utmattet hele tiden..

Dette har jeg pleid å få dersom man har musikkspiller i samme rom og ikke skrur den av. 

Anonymkode: a15cc...f45

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (15 timer siden):

Hva synes dere om de nye Kit-pakkene da? Jeg er litt usikker på hva jeg synes om bittesmå stæsjpakker med rare temaer, og jeg er også spent på hva prisen på disse blir. Jeg gjetter 50 kr pr pakke.

https://simscommunity.info/2021/02/25/the-sims-4-is-launching-a-new-pack-type-kits/

Jeg er litt skeptisk og blir ikke fooor gira. For sims 4 har skuffet jævlig hittil, uten unntak. 
Men de to siste der høres veldig spennende ut. Spesielt det med rydding og slikt, for det er så realistisk som du får det og det har jeg virkelig savnet.
"Country kitchen".. det går perfekt med en gårdsdyr-pakke! Er lov å drømme. 

Om det er en rimelig pris på disse to, så kommer jeg til å kjøpe. Spesielt den bust the dust. 

Anonymkode: aa653...214

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Dette har jeg pleid å få dersom man har musikkspiller i samme rom og ikke skrur den av. 

Anonymkode: a15cc...f45

Klarte å fikse det. Måtte flytte for å få henne til å sove igjen :fnise: rart.

Endret av Fjellulven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (21 timer siden):

Hva synes dere om de nye Kit-pakkene da? Jeg er litt usikker på hva jeg synes om bittesmå stæsjpakker med rare temaer, og jeg er også spent på hva prisen på disse blir. Jeg gjetter 50 kr pr pakke.

https://simscommunity.info/2021/02/25/the-sims-4-is-launching-a-new-pack-type-kits/

Kvalmt. Snakk om å skulle skvise mest mulig penger ut av spillerne. De er tydelig grinete på at The Sims Resource tjener penger istedet for EA.

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen anbefale noen kule, morsomme mods? Har ikke spilt på en stund og tenker at nye mods kan gjøre at jeg får lyst til å spille igjen 😅

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellulven skrev (På 28.2.2021 den 17.34):

Klarte å fikse det. Måtte flytte for å få henne til å sove igjen :fnise: rart.

Til neste gang kan du prøve å planlegge antrekk med en kommode/skap, det fungerer ofte når spillet henger på den måten😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 22.13):

Kvalmt. Snakk om å skulle skvise mest mulig penger ut av spillerne. De er tydelig grinete på at The Sims Resource tjener penger istedet for EA.

Anonymkode: cba65...83e

Ja, eller så skjønner de at Sims 4 forlengst har utspilt sin rolle og at det er på tide å avlive den gamle bikkja, og pøser ut sånne mini-stæsjpakker for å skvise siste bloddråpen ut av spillerne før det er for sent.

Jeg er merkelig nok mest gira på pakka med 90-talls treningstøy! :ler: Men det kommer veldig an på prisen om jeg gidder å kjøpe den. Sjansen er vel stor for at de prøver å tvinge alle pakkene på oss ved å tilby alle tre i en bundle som koster bittelitt mindre enn å kjøpe alle hver for seg. 
Jeg venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pakkene hvor de har delt i 3 forskjellige, skjønner ikke hvorfor de ikke kunne solgt alt i én stuffpack? Føler alt de tenker på er penger og ofte lager forskjellige pakker som egentlig burde fulgt med i én.. Blir alt for dumt noen ganger asså😩

Anonymkode: 906a7...06d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte throwback og støv på hjernen. Elsker throwback grunnet klær og sko, det var jo grunnen til at jeg kjøpte den. Støv på hjernen er bare irriterende, og jeg tror jeg slo av funksjonene for støv etter 10 minutter😂 Ser i flere grupper at mange elsker den pakka, men jeg har andre ting å gjøre i Sims enn å støvsuge eller rydde støv hele tida😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Matas skrev (På 4.3.2021 den 16.02):

Jeg kjøpte throwback og støv på hjernen. Elsker throwback grunnet klær og sko, det var jo grunnen til at jeg kjøpte den. Støv på hjernen er bare irriterende, og jeg tror jeg slo av funksjonene for støv etter 10 minutter😂 Ser i flere grupper at mange elsker den pakka, men jeg har andre ting å gjøre i Sims enn å støvsuge eller rydde støv hele tida😅

Så for meg at den kunne bli irriterende, det er en grunn til at jeg ikke plasserer vaskemaskiner på tomtene mine for å si det slik. Men den throwback pakken den ser bare elsk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severus skrev (42 minutter siden):

Så for meg at den kunne bli irriterende, det er en grunn til at jeg ikke plasserer vaskemaskiner på tomtene mine for å si det slik. Men den throwback pakken den ser bare elsk ut.

Ja, jeg tror jeg spiller med vaskemaskiner sånn 15. minutter én gang i året eller noe sånt, for det er jo så irriterende og kjedelig. Jeg elsker throwback-pakka, og håper de kommer med flere eller evt. legger til mer etterhvert🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Om noen er interessert, fikk opp en annonse med «salg på sims 3 og 4 på origin» 😄 har ikke sjekket selv hvor mye og hvilke pakker det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre med whickedwhims her? Jeg må gå tilbake til verden og tilbake hver gang simmene mine har seg for å få de til å stoppe. Hjelper ikke å avbryte, de forsetter bare allikevel:fnise: Noen som vet hvordan jeg fikser det?

Anonymkode: d7ee0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...