Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Hver bidige gang jeg åpner det fordømte spillet, så er det noe galt!  

Andre som ikke får debug til å funke?! Jeg har prøvd ALT! Slått av og på spillet, prøvd alle mulige måter og juksekoder. Jeg har endret hele spillet til Engelsk, ingenting funker. Får opp én idiot trapp som heter debug, ingenting annet kommer opp. 

Jeg.hater.sims.4!!! 😡

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hver bidige gang jeg åpner det fordømte spillet, så er det noe galt!  

Andre som ikke får debug til å funke?! Jeg har prøvd ALT! Slått av og på spillet, prøvd alle mulige måter og juksekoder. Jeg har endret hele spillet til Engelsk, ingenting funker. Får opp én idiot trapp som heter debug, ingenting annet kommer opp. 

Jeg.hater.sims.4!!! 😡

Anonymkode: aa653...214

Har du prøvd å reparere spillet/ oppdatere det? Avinstallere mods?

Anonymkode: 1bc6d...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har du prøvd å reparere spillet/ oppdatere det? Avinstallere mods?

Anonymkode: 1bc6d...c78

Alt. Til og med avinstallerte hele skiten i sinne, for så å installere alt på nytt. Ingen forskjell. Møkka spill. 

Anonymkode: aa653...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sims 3 vs Sims 4? Var storspiller av Sims 3 før, men er usikker på 4’ern. Jeg trives med dyrene og alt det overnaturlige på sims 3, føler ikke alt er som det skal på sims 4😂Det at man teleporterer seg også fjerner litt av morroa for min del. Noen som liker Sims 3 best? Hva burde jeg kjøpe om jeg skal begynne å spille igjen? Elsket dessuten øyparadis pakken, så føler jeg burde ta 3’ern🤨

Anonymkode: 70803...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skal kjøpe ny pc, og spiller stort sett bare sims. Har alle pakkene, og liker godt å bruke mods og cc i tillegg. Noen som kan hjelpe meg med hvilke krav pcen må ha for dette, eventuelt komme med gode tips? Skal ha bærbar. 

Anonymkode: 5e19e...1da

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hei! Skal kjøpe ny pc, og spiller stort sett bare sims. Har alle pakkene, og liker godt å bruke mods og cc i tillegg. Noen som kan hjelpe meg med hvilke krav pcen må ha for dette, eventuelt komme med gode tips? Skal ha bærbar. 

Anonymkode: 5e19e...1da

Det samme lurte jeg også på! Jeg vurderer å kjøpe Macbook Air med M1 prosessor, men er litt redd for at den blir for varm, særlig siden den ikke har vifte. For den jeg har nå (Macbook air 2015) bråker noe voldsomt og blir veldig varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei! Skal kjøpe ny pc, og spiller stort sett bare sims. Har alle pakkene, og liker godt å bruke mods og cc i tillegg. Noen som kan hjelpe meg med hvilke krav pcen må ha for dette, eventuelt komme med gode tips? Skal ha bærbar. 

Anonymkode: 5e19e...1da

Jeg har en Acer Aspire 5 og spiller med nesten alle pakkene (mangler en del stuff-pakker, men ellers ingen) og den fungerer meget bra til det. Jeg har ikke mods da, men har hatt litt CC innimellom. 

Anonymkode: 3c4de...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som vet om en mod som gjør at man får kollegaer i spillet? Som fyller stillingene med townies eller noe? Det er så kjedelig når simmen har en jobb og de ikke har en eneste kollega..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Flere som opplever at spillet krasjer etter den siste oppdateringen? Spiller et par minutter, også fryser skjermen helt. Håpet det skulle hjelpe å reparere spillet, men det gjorde det ikke. 

Anonymkode: b8f9a...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye pakken som kommer ut 1 juni, med ny karriere som interiørdesigner virker lovende ut da!!

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

«Breed out the ugly» challange. Nesten litt for enkelt. Startet med den blå personen, den neste personen (den gamle med grått langt hår) er barnet hun fikk.

Hun fikk den første til venstre på nederste rekke, som igjen fikk tvillinger, de to siste. Vil si meg «ferdig», med den siste tvillingen. Tok færre generasjoner enn jeg hadde trodd 😅

1452FFF7-77C8-44ED-BF18-856BC153C546.jpeg

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (2 timer siden):

«Breed out the ugly» challange. Nesten litt for enkelt. Startet med den blå personen, den neste personen (den gamle med grått langt hår) er barnet hun fikk.

Hun fikk den første til venstre på nederste rekke, som igjen fikk tvillinger, de to siste. Vil si meg «ferdig», med den siste tvillingen. Tok færre generasjoner enn jeg hadde trodd 😅

1452FFF7-77C8-44ED-BF18-856BC153C546.jpeg

Reglene for den challengen? :) 

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Reglene for den challengen? :) 

Anonymkode: 5e0b9...4a3

Jeg vet ikke «reglene». Men spilte etter egne regler. Kort liv, jeg startet med en «stygg» sim, så unaturlige proporsjoner man får til. Og så er det å finne simmer ute i verden som har normale proporsjoner, som kan nulle ut ex. nesen jeg startet med. 
 

https://forums.thesims.com/en_US/discussion/952071/breed-out-the-weird-ugly-challenge-official-rules-thread

Om man skal følge disse reglene, brøyt jeg dem 😅😂  Men man står jo alltid fritt til å lage egne regler.

En ting for å gjøre det litt enklere for meg selv, jeg fikk tak i jordbær for å nesten sikre med jente baby, da det er vanskeligere å gjøre challangen om man er mann 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.5.2021 den 9.06):

Den nye pakken som kommer ut 1 juni, med ny karriere som interiørdesigner virker lovende ut da!!

Anonymkode: c0e80...572

JA!!!! :)

Dette er noe av det beste de kunne ha funnet på, etter min smak og spillestil! Det gøyeste med Sims 4 er bygging og interiør, så det å kunne la simmen jobbe som interiørdesigner og ordne i andre simmers hus, er perfekt!
Jeg gleder meg som en unge og har allerede laget en sim som skal jobbe som interiørdesigner :)

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ardwinna skrev (21 timer siden):

JA!!!! :)

Dette er noe av det beste de kunne ha funnet på, etter min smak og spillestil! Det gøyeste med Sims 4 er bygging og interiør, så det å kunne la simmen jobbe som interiørdesigner og ordne i andre simmers hus, er perfekt!
Jeg gleder meg som en unge og har allerede laget en sim som skal jobbe som interiørdesigner :)

Skal også kjøpe pakken, håper den ikke skuffer 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill bringebær skrev (På 30.5.2021 den 17.02):

Skal også kjøpe pakken, håper den ikke skuffer 🙂

Det ser lovende ut, utifra videoene til de som har fått tidlig tilgang til pakken :) Har sett både Lil Simsie og James Turner spille, og det ser veldig bra ut! Masse fine møbler (noe nytt til nesten hvert eneste rom) og utrolig mange muligheter i interiørdesigner-karrieren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke pakken på Origin? 😕

Anonymkode: c0e80...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en utvidelsespakke med fetisher? tenker på sims 4

Anonymkode: ecde9...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...