Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Matas skrev (8 timer siden):

Så lenge du tar ut mods-mappa før du oppdaterer spillet blir ingenting ødelagt. Så oppdaterer man bare modsene hvis det trengs og putter de inn igjen i Sims 4-fila. 

Ja, dette har jeg gjort og det fungerer. Men jeg har en bug som ikke lar meg gå på prom 🤔 Meget kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vill bringebær skrev (4 timer siden):

Ja, dette har jeg gjort og det fungerer. Men jeg har en bug som ikke lar meg gå på prom 🤔 Meget kjedelig. 

Jeg vet mange sliter med at Slice of life mod gir bugs når det kommer til prom, hvis du har den. Den trenger oppdatering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått aldrings-bugen i favorittsaven min 😒 Og fortsatt ikke en lyd fra EA på når vi kan forvente en fiks på det problemet.

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 15.10):

Jeg har fått aldrings-bugen i favorittsaven min 😒 Og fortsatt ikke en lyd fra EA på når vi kan forvente en fiks på det problemet.

Anonymkode: cba65...83e

Har den bugen selv, endret til «Normal lifespan» isteden for «Long lifespan» og det fikset problemet mitt.

Men det skal komme en fix på problemet i slutten av uken:

 

2B8B1E09-1A86-4547-BB11-782CABC476B4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden simmen  min allerede er forbi det som er normalt lifespan, så eldes hun uansett om jeg endrer livslengden. Husker ikke nøyaktig hva tallene faktisk er, men om normalt lifespan er 20 dager, er hun på 24 dager. Jeg prøvde nemlig, hun ble fortsatt gammel, og barnet mitt ble også aldret opp da siden hun også er forbi "normalt" lifespan lengde.

Anonymkode: cba65...83e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 18.36):

Siden simmen  min allerede er forbi det som er normalt lifespan, så eldes hun uansett om jeg endrer livslengden. Husker ikke nøyaktig hva tallene faktisk er, men om normalt lifespan er 20 dager, er hun på 24 dager. Jeg prøvde nemlig, hun ble fortsatt gammel, og barnet mitt ble også aldret opp da siden hun også er forbi "normalt" lifespan lengde.

Anonymkode: cba65...83e

Man skal kunne jukse de tilbake i alder.

Bruke: testingcheats on

for så å bruke: cas.fulleditmode

Shift + klikk på sim - «Modify in CAS», og da skal man kunne velge alder på simmen (uten at jeg har prøvd det). Jeg klarte å stoppe tenåringen min fra å bli voksen, så da hadde jeg aldri behov for å teste dette ut 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som tror det kommer hest på sims 4 eller på sims 5 når den kommer ut ? 

Anonymkode: a2548...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spilte jeg da jeg var ung 😁 Savner det litt sammen med andre gamle klassikere som forskjellige Tycoon-spill eller HMM3.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Ikke spilt på et års tid. Lagde meg ny person, da jeg har ny pc osv. så starter jeg å spille. Skal få personen fra tenåring til voksen og det går ikke. Først står det 7 dager til overgang, så 6, så tilbake til 7 osv. sånn går rulla. Wtf er dette? Er det pga den nye oppdateringen? Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 1fcab...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk fornøyde med tenåringspakka? 

Har hatt en lang pause fra Sims nå, men vurderer å kjøpe den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 1.20):

Hjelp! Ikke spilt på et års tid. Lagde meg ny person, da jeg har ny pc osv. så starter jeg å spille. Skal få personen fra tenåring til voksen og det går ikke. Først står det 7 dager til overgang, så 6, så tilbake til 7 osv. sånn går rulla. Wtf er dette? Er det pga den nye oppdateringen? Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 1fcab...669

Jeg har ikke spilt siden siste oppdatering. Men før den hadde de problemer med at simmene «mistet liv» hver gang man gikk i CAS ol. og plutselig bare aged up uten videre, for plutselig var alle dagene de egentlig hadde brukt opp. Den nye oppdateringen skal ha fikset dette, men kanskje noe mer er blitt ødelagt som en del av det.

Du kan alltid tvinge en sim til neste livsstadie ved å bake en bursdagskake og ha dem blåse ut lysene på kaka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowan skrev (På 7.8.2022 den 14.26):

Er folk fornøyde med tenåringspakka? 

Har hatt en lang pause fra Sims nå, men vurderer å kjøpe den. :)

Jeg er kjempe fornøyd med den😊 synes faktisk det er en av de beste😊 menne noen som vet om det er kommet flere klikk på sims? Har ikke spilt på en stund pga aldringsproblemene å syntes jeg hørte at det var kommet flere klikk?

Anonymkode: a2548...92d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowan skrev (På 7.8.2022 den 14.26):

Er folk fornøyde med tenåringspakka? 

Har hatt en lang pause fra Sims nå, men vurderer å kjøpe den. :)

Kort svar ja.

Har ikke fått spilt like mye som jeg skulle ønske, var syk i helga (enda syk), og orket ikke å spille noe mer.

Når jeg spilte så var det bugs med aldring, og jeg slet meg at spillet bare ville aldre opp simmen min fra tenåring før jeg var klar. Var og en bug der jeg har 2 verdner av den nye, da også dobbelt opp med de samme folka 😅

Men jeg elsker at man kan dra på skolen med simmene. Elsker at det plutselig er mer som skjer med tenåringer. Har aldri brukt noe særlig tid på det stadiet før, da jeg ikke har sett vitsen med det, men nå er det mye som man kan gjøre. Liker den nye verdenen også. Og ikke minst hår som vokser 🤩 fantastisk!

Jeg har ikke spilt mye med pakken, og det er bugs. Men jeg har likt det jeg har sett til nå 😄

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det andre som har problemer med prom fra High School Years? Jeg kjøpte pakka med en gang den kom ut, og har spilt gjennom minst 4 sim-uker, men ikke hatt prom en eneste gang. Eneste som skjer er at simmen min blir bedt på et prom-forspiel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaromei skrev (På 15.8.2022 den 14.51):

Er det andre som har problemer med prom fra High School Years? Jeg kjøpte pakka med en gang den kom ut, og har spilt gjennom minst 4 sim-uker, men ikke hatt prom en eneste gang. Eneste som skjer er at simmen min blir bedt på et prom-forspiel..

Jepp, samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Vill bringebær said:

Jepp, samme her

Har dere mods installert? eller bare rein the sims + tilleggspakker? 

Vet at the rulles ut hotfixses fra EA støtt og stadig, er jo noe som kræsjer eller ikke fungerer som det skal etter nye tilleggspakker, etc.

Men om dere har mods, så kan noen være utdaterte/ikke oppdaterte, som da skaper trøbbel. 

Anonymkode: 40018...d2a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette med proms er en kjent bug, selv i mods-frie spill. Så vi må bare vente på at de fikser det. Tok vel fire patches før My Wedding Stories funka sånn halvveis 🙄

Anonymkode: cba65...83e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaromei skrev (På 15.8.2022 den 14.51):

Er det andre som har problemer med prom fra High School Years? Jeg kjøpte pakka med en gang den kom ut, og har spilt gjennom minst 4 sim-uker, men ikke hatt prom en eneste gang. Eneste som skjer er at simmen min blir bedt på et prom-forspiel..

 

Vill bringebær skrev (På 17.8.2022 den 23.48):

Jepp, samme her

 

AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 11.34):

Har dere mods installert? eller bare rein the sims + tilleggspakker? 

Vet at the rulles ut hotfixses fra EA støtt og stadig, er jo noe som kræsjer eller ikke fungerer som det skal etter nye tilleggspakker, etc.

Men om dere har mods, så kan noen være utdaterte/ikke oppdaterte, som da skaper trøbbel. 

Anonymkode: 40018...d2a

Det er problemer med MCCC (den nyeste versjonen) og prom, så har dere MCCC, så er det mest sannsynligvis årsaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt den nye pakken, men kan anbefale Morbid's Ultimate Decades Challenge 😄 Startet i år 1300 og har aldri (siden sims 2) vært så avhengig av sims!

Anonymkode: 0b78b...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke kjøpt den nye pakken, men kan anbefale Morbid's Ultimate Decades Challenge 😄 Startet i år 1300 og har aldri (siden sims 2) vært så avhengig av sims!

Anonymkode: 0b78b...404

Husker jeg så på når Zombie Cleo spilte denne challangen langt tilbake i tid 😄 Morsom challange 😄 Og særlig nå om man har alle gårdsdyrene kunne det blitt veldig interessant 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...