Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Ida08 skrev (På 16.3.2023 den 19.27):

Jeg lastet nettopp ned den nye pakken, men nå klarer jeg ikke å løfte spedbarnet. Flere som har dette problemet/bugen?

Jeg har lest at veldig mange på diverse andre forumer har den bugen akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny Sims-utfordrer lansert! Early acess kommer nå i september, så tar det nok ett år-halvannet års tid til før spillet er ferdig.

 

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limte inn feil video, dette er traileren som er litt kjappere å se 😅

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Limte inn feil video, dette er traileren som er litt kjappere å se 😅

Anonymkode: cba65...83e

(oooog glemte linken)

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

For de som ikke vet det, spiller du på PC og via EA appen så får du en bundle gratis i dag. Du må lage deg en epic games konto og linke kontoen med EA apps.

Det er disse 3 du får. Personlig så hadde jeg ikke, og har ikke, brukt penger på disse 3, men ja takk når de er gratis. 
EGS_TheSims4TheDaringLifestyleBundle_Max

Det er enkelt gjort. Lag deg konto/logg inn på Epic store appen på pc'en - kjøp bundle til 0 kr (den er på forsiden et sted, bare se etter den) og velg start spillet via library - EA appen åpnes automatisk og ber deg linke kontoene - ferdig. 

Står om det her. 
https://simscommunity.info/2023/05/04/the-sims-4-daring-lifestyle-bundle-free-packs-epic-games/

Anonymkode: bceb6...86a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For de som ikke vet det, spiller du på PC og via EA appen så får du en bundle gratis i dag. Du må lage deg en epic games konto og linke kontoen med EA apps.

Det er disse 3 du får. Personlig så hadde jeg ikke, og har ikke, brukt penger på disse 3, men ja takk når de er gratis. 
EGS_TheSims4TheDaringLifestyleBundle_Max

Det er enkelt gjort. Lag deg konto/logg inn på Epic store appen på pc'en - kjøp bundle til 0 kr (den er på forsiden et sted, bare se etter den) og velg start spillet via library - EA appen åpnes automatisk og ber deg linke kontoene - ferdig. 

Står om det her. 
https://simscommunity.info/2023/05/04/the-sims-4-daring-lifestyle-bundle-free-packs-epic-games/

Anonymkode: bceb6...86a

Det er så hyggelig når de eksluderer Mac og konsoll-spillere 😑

Anonymkode: cba65...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaida
On 5/11/2023 at 7:04 PM, AnonymBruker said:

For de som ikke vet det, spiller du på PC og via EA appen så får du en bundle gratis i dag. Du må lage deg en epic games konto og linke kontoen med EA apps.

Det er disse 3 du får. Personlig så hadde jeg ikke, og har ikke, brukt penger på disse 3, men ja takk når de er gratis. 
EGS_TheSims4TheDaringLifestyleBundle_Max

Det er enkelt gjort. Lag deg konto/logg inn på Epic store appen på pc'en - kjøp bundle til 0 kr (den er på forsiden et sted, bare se etter den) og velg start spillet via library - EA appen åpnes automatisk og ber deg linke kontoene - ferdig. 

Står om det her. 
https://simscommunity.info/2023/05/04/the-sims-4-daring-lifestyle-bundle-free-packs-epic-games/

Anonymkode: bceb6...86a

Takk! Dette hadde ikke jeg fått med meg! Hadde ingen av dem fra før.

Epic Games altså... Fått mye gratis av dem opp igjennom. Får nesten dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ryktene sier at neste expansion pack; Hester.

Blir spennende å se da 😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan de skal greie å få en hel EP utifra det! De har tatt én Sims 3 EP (pets) og så langt laget fire pakker ut av det?! (Cats and dogs, cottage living, my first pet stuff, og nå hester!). Blir helt sliten 😅

Anonymkode: cba65...83e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da blir det hester, om en måned. Dette blir spennende. Jeg er redd hester i virkeligheten, hadde aldri fått meg inn i en stall, for å være sammen med dem 😅 men gleder meg til hester i spillet 🐴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hester!!😍 Kan jo hende jeg begynner å spille Sims igjen da, etter et år eller to uten å ha spilt det i det hele tatt. Håper det minner en smule om hestespillene mine fra barndommen, hehe.

Anonymkode: 6f86e...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg fikk barn i går og opplevde da at småbarnet mitt ikke kan lære ting sånn som før? Det var umulig å lære de noe som helst og den bare satt på gulvet og kunne ikke interakte med leker eller noe. Skal det være sånn eller er mitt spill bugga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk barn i går og opplevde da at småbarnet mitt ikke kan lære ting sånn som før? Det var umulig å lære de noe som helst og den bare satt på gulvet og kunne ikke interakte med leker eller noe. Skal det være sånn eller er mitt spill bugga?

Du må ha magetid med de før de kan begynne å leke selv 😄

Anonymkode: 649c8...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du må ha magetid med de før de kan begynne å leke selv 😄

Anonymkode: 649c8...f4c

Hvordan gjør man  det? :ler: lenge siden jeg har spilt tydeligvis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fame skrev (På 4.7.2023 den 10.25):

Jeg fikk barn i går og opplevde da at småbarnet mitt ikke kan lære ting sånn som før? Det var umulig å lære de noe som helst og den bare satt på gulvet og kunne ikke interakte med leker eller noe. Skal det være sånn eller er mitt spill bugga?

Det er noe nytt nå mellom spedbarn og småbarn: infants 🙂 De lærer på en annen måte og har helt andre ferdigheter enn småbarn.

Anonymkode: c0e80...572

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (På 4.7.2023 den 10.25):

Jeg fikk barn i går og opplevde da at småbarnet mitt ikke kan lære ting sånn som før? Det var umulig å lære de noe som helst og den bare satt på gulvet og kunne ikke interakte med leker eller noe. Skal det være sånn eller er mitt spill bugga?

Som noen andre nevnte har de lagt til et nytt livsstadie. De har nå et barn som ikke er nyfødt, men heller ikke en småunge som kan gå og alt slikt.

Før de kan gjøre noe som helst må man ha magetid/tummy time. Barnet må lære deg ting som å gripe etter, løfte hodet, snu seg rundt, sitte oppreist ol. Ja alt babyer skal lære seg. Man kan ex. ikke gi de mat i stolen før de kan sitte oppreist selv.

Babyer er dog veldig bugga. Folk sliter delux med å få voksne simmer til å gjøre det vi ber dem om.

Det virker som om de voksne simmene er blitt koda litt hardt til å «ta seg av barnet», når de skriker, og de avfeier ting man ber dem om å gjøre. Om du opplever problemer med det å gi melk, bade babyen ol. prøv å få babyen til å be om hjelp fra noen. Det funker ofte bedre den veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg savner det at embargo pleide å oppheves noen dager før ny release, nå virker det som om det skjer kun 24 timer før release.

Nå må man vente og vente i en evighet 😅 Blir ikke noe spilling på meg før fredag kveld, men gleder meg kjempe mye til å se hva denne pakken har å tilby! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...