Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Håper noen her kan hjelpe meg! Jeg har spilt med CC en stund og i går lastet jeg ned mine første mods: Better Build Buy og T.O.O.L. Problemet er at mye av CC ble borte 😯 Jeg har filtrert så det skal vises, og det gjør det jo også forsåvidt, for det er ikke alt som er borte. Kanskje 80 %

Alt av CC er lastet ned fra samme sted hvis det har noe å si... 

Anonymkode: a957b...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei’ hvordan endrer jeg språk, hadde norsk før. Men så måtte jeg installere på nytt, og finner ikke ut av hvordan jeg endrer det tilbake til norsk, 

Anonymkode: edadd...96b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Håper noen her kan hjelpe meg! Jeg har spilt med CC en stund og i går lastet jeg ned mine første mods: Better Build Buy og T.O.O.L. Problemet er at mye av CC ble borte 😯 Jeg har filtrert så det skal vises, og det gjør det jo også forsåvidt, for det er ikke alt som er borte. Kanskje 80 %

Alt av CC er lastet ned fra samme sted hvis det har noe å si... 

Anonymkode: a957b...94f

Jeg vil tro at den forsvant pga den jevnlige oppdateringen som du sikkert oppdaterer hver gang det står at du må oppdatere. Det skjedde hos meg, og jeg ble så demotivert av å laste ned mods fordi nesten alt alltid forsvant etter oppdatering :( vil tro at skaperen av cc har noe å si, så det er sikkert verdt å gjøre research på hvilke skapere som lager cc som ikke forsvinner når man oppdaterer

Endret av Qtispe
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 8.09):

Hei’ hvordan endrer jeg språk, hadde norsk før. Men så måtte jeg installere på nytt, og finner ikke ut av hvordan jeg endrer det tilbake til norsk, 

Anonymkode: edadd...96b

Slik jeg forstod det når jeg lasta ned spillet på en ny pc, så må man velge norsk idet man skal laste ned på EA-appen. Den har ikke noe form for endring av språk i etterkant slik Origin har. Så leste jeg på sims-forumer på nett at mange strever med å få riktig språk uansett hva de gjør, så vet ikke om det fungerer å velge språket du ønsker helt på begynnelsen av nedlastinge, men det er nok verdt et forsøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 8.00):

Håper noen her kan hjelpe meg! Jeg har spilt med CC en stund og i går lastet jeg ned mine første mods: Better Build Buy og T.O.O.L. Problemet er at mye av CC ble borte 😯 Jeg har filtrert så det skal vises, og det gjør det jo også forsåvidt, for det er ikke alt som er borte. Kanskje 80 %

Alt av CC er lastet ned fra samme sted hvis det har noe å si... 

Anonymkode: a957b...94f

 

Qtispe skrev (På 15.2.2024 den 20.43):

Jeg vil tro at den forsvant pga den jevnlige oppdateringen som du sikkert oppdaterer hver gang det står at du må oppdatere. Det skjedde hos meg, og jeg ble så demotivert av å laste ned mods fordi nesten alt alltid forsvant etter oppdatering :( vil tro at skaperen av cc har noe å si, så det er sikkert verdt å gjøre research på hvilke skapere som lager cc som ikke forsvinner når man oppdaterer

Man bør alltid ta ut mods og CC før oppdateringer, eller så blir de ødelagt og forsvinner. Så putter man det tilbake igjen etter oppdatering. Mods må som regel oppdateres uansett ved nye oppdateringer. 

Evt. sjekk på siden til skaperen av better build og T.O.O.L om hun har fått den beskjeden fra noen andre, og se om det da har blitt nevnt noen løsninger. 

Endret av Matas
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (2 minutter siden):

Slik jeg forstod det når jeg lasta ned spillet på en ny pc, så må man velge norsk idet man skal laste ned på EA-appen. Den har ikke noe form for endring av språk i etterkant slik Origin har. Så leste jeg på sims-forumer på nett at mange strever med å få riktig språk uansett hva de gjør, så vet ikke om det fungerer å velge språket du ønsker helt på begynnelsen av nedlastinge, men det er nok verdt et forsøk. 

sliter med det samme etter jeg fikk ny pc, men det går greit på engelsk og.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille39 skrev (Akkurat nå):

sliter med det samme etter jeg fikk ny pc, men det går greit på engelsk og.

Ja, var bare veldig uvant her😅 Jeg spiller mest på norsk ettersom jeg spiller mest på den stasjonære hvor spillet ligger fra før av, men på laptopen ble det jo engelsk, og det går jo fint så lenge man venner seg til det😊

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (5 minutter siden):

Ja, var bare veldig uvant her😅 Jeg spiller mest på norsk ettersom jeg spiller mest på den stasjonære hvor spillet ligger fra før av, men på laptopen ble det jo engelsk, og det går jo fint så lenge man venner seg til det😊

Ja det er sant, men må jo si jeg savner det norske på det.

Er du bygger eller spiller du senarioer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille39 skrev (20 minutter siden):

Ja det er sant, men må jo si jeg savner det norske på det.

Er du bygger eller spiller du senarioer?

Jeg spiller aldri scenarioer, men jeg bygger en del, prøver ihvertfall, også prøver jeg å spille generasjoner😅 Det failer ganske ofte, for jeg starter ofte på nytt. Har prøvd en del challenges også, siste var Berry-challenge. Fullførte til fargen gul, også var jeg lei. Veldig normalt til meg å være og bli lei ved 3. eller 4. generasjon. Jeg synes det er gøy med rags to riches da, det spiller jeg innimellom. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (Akkurat nå):

Jeg spiller aldri scenarioer, men jeg bygger en del, prøver ihvertfall, også prøver jeg å spille generasjoner😅 Det failer ganske ofte, for jeg starter ofte på nytt. Har prøvd en del challenges også, siste var Berry-challenge. Fullførte til fargen gul, også var jeg lei. Veldig normalt til meg å være og bli lei ved 3. eller 4. generasjon. Jeg synes det er gøy med rags to riches da, det spiller jeg innimellom. 

Jeg bygger også, prøver å lage ny husholdning men blir fort lei.

Ja den challegen har jeg testet, den er gøy.

Tok for meg å dive i dumster og ble rik på det, neste er å samle skjellene på island livving.

Men jeg blir så fort lei😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille39 skrev (4 timer siden):

Jeg bygger også, prøver å lage ny husholdning men blir fort lei.

Ja den challegen har jeg testet, den er gøy.

Tok for meg å dive i dumster og ble rik på det, neste er å samle skjellene på island livving.

Men jeg blir så fort lei😂

Da har du gjort omtrent det samme som meg😂 Er den måten jeg har spilt rags to riches på også😅

Jeg også blir veldig fort lei. Skulle ønske jeg hadde mer lyst og tålmodighet til å sette meg mer inn i pakkene slik jeg gjorde med Sims 3😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (Akkurat nå):

Da har du gjort omtrent det samme som meg😂 Er den måten jeg har spilt rags to riches på også😅

Jeg også blir veldig fort lei. Skulle ønske jeg hadde mer lyst og tålmodighet til å sette meg mer inn i pakkene slik jeg gjorde med Sims 3😅

Har bare spilt Sims 4. men jeg vil egentlig ja alle pakkene selv om jeg bare bygger. Alltid gøy med nye møblet og vinduer 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille39 skrev (3 minutter siden):

Har bare spilt Sims 4. men jeg vil egentlig ja alle pakkene selv om jeg bare bygger. Alltid gøy med nye møblet og vinduer 🤣

Ja, det er helt klart gøy med nye ting😂 Man får mer lyst til å bygge også da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matas skrev (54 minutter siden):

Ja, det er helt klart gøy med nye ting😂 Man får mer lyst til å bygge også da😊

Så sant🤣🤣. Men det varer bare noen uker så blir en lei🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg på EA... Hvilke pakker/addons er verd å kjøpe? Jeg har strangerville, realm of magic, paranormal? Og den karriere. Ikke interessert i dyr eller familieliv (oppdra barn). 

Anonymkode: bfe4a...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille39 skrev (20 timer siden):

Så sant🤣🤣. Men det varer bare noen uker så blir en lei🤣

Haha, ja😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Salg på EA... Hvilke pakker/addons er verd å kjøpe? Jeg har strangerville, realm of magic, paranormal? Og den karriere. Ikke interessert i dyr eller familieliv (oppdra barn). 

Anonymkode: bfe4a...627

Dream Home Decorator hvis du er glad i å endre på interiør/bygge. Det er en av mine favorittpakker:)

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (25 minutter siden):

Dream Home Decorator hvis du er glad i å endre på interiør/bygge. Det er en av mine favorittpakker:)

 

har lyst på strangerville, har bare ikke komt til å kjøpe den enda. har dream home, kjøpte universitete og den andre bare pga en stol😂

kunne tenkt meg ranch pakken, ville og ha leie pakken. men det er vist mye tull med den sådet gidder jeg ikke

Elsker kitene, har ikke castle enda.

Håper drivhus blir gratis snart jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matas skrev (På 18.2.2024 den 13.02):

 

Man bør alltid ta ut mods og CC før oppdateringer, eller så blir de ødelagt og forsvinner. Så putter man det tilbake igjen etter oppdatering. Mods må som regel oppdateres uansett ved mye oppdateringer. 

Evt. sjekk på siden til skaperen av better build og T.O.O.L om hun har fått den beskjeden fra noen andre, og se om det da har blitt nevnt noen løsninger. 

Takk for tipset, jeg skal gjøre det neste gang 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille39 skrev (5 timer siden):

har lyst på strangerville, har bare ikke komt til å kjøpe den enda. har dream home, kjøpte universitete og den andre bare pga en stol😂

kunne tenkt meg ranch pakken, ville og ha leie pakken. men det er vist mye tull med den sådet gidder jeg ikke

Elsker kitene, har ikke castle enda.

Håper drivhus blir gratis snart jeg da.

Veeldig typisk at det er mye bugs på nye pakker. Ranch og Leie-pakka er de to jeg ikke eier av utvidelsespakker samt Reisen til Batuu. Sistnevnte kommer jeg nok aldri til å skaffe meg😅 De to andre har jeg avventa med grunnet bugs. Det er alltid greit å kjøpe de etter et par fix, så slipper man slitsomme bugs. 

Strangerville er gøy, og en av mine favorittverdener å bygge i😊

Kit er gøy! Men det er så veldig varierende hvor mye de inneholder. Synes det er så teit med samme pris når noen inneholder 10 ting imens andre inneholder 30, ikke at det stopper meg, da😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...