Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 10.9.2023 den 18.28):

hørte rykter på tiktok at hotell er det neste

Anonymkode: bceb6...86a

Da begynner jeg kanskje å spille igjen, gått lei. Muligens lade opp med restaurantpakken enn så lenge, faktisk aldri spilt den ordentlig  🤔

Synd man ikke kan spille sims 2 på mac, savner å ha eget bakeri.

Anonymkode: de586...cdc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

de har ikke en gang troen på sitt eget produkt, så de gir det vekk gratis. Nice. 

sims 5 er en flopp før de i det hele tatt har laget det. Har ikke sett en eneste person på tiktok eller youtube som gleder seg til sims 5. 

Anonymkode: bceb6...86a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvordan de holder på med The Sims Mobile, der det selges tomter for 15 dollar og hus for 40 dollar (virkelige penger, ikke sims-penger), så tror jeg Project Rene/Sims 5 kommer til å bli så pengesluk at folk ikke gidder. Det er fint med gratis spill, helt til man går lei og får lyst på noe nytt innhold, og må kjøpe svindyre tomter/hus, klær, møbler, hårsveiser osv. for virkelige penger, i verste fall for bruk i et spill man ikke eier en faktisk kopi av men bare har tilgang til på nett.
Project Rene skal jo dessuten eksistere parallelt med Sims 4, så det er vel ikke tenkt som et Sims 5-spill.

Ut i fra det jeg har hørt om Project Rene så langt, tror jeg kanskje at de går såpass langt bort ifra Sims sånn som jeg liker det at jeg ikke lenger er i målgruppen deres. Jeg kommer nok til å fortsette å spille Sims 4 så lenge det varer, og så gå over til Paralives eller Life By You når de kommer ut.

Anonymkode: 844e8...2d7

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med tanke på hvordan de holder på med The Sims Mobile, der det selges tomter for 15 dollar og hus for 40 dollar (virkelige penger, ikke sims-penger), så tror jeg Project Rene/Sims 5 kommer til å bli så pengesluk at folk ikke gidder. Det er fint med gratis spill, helt til man går lei og får lyst på noe nytt innhold, og må kjøpe svindyre tomter/hus, klær, møbler, hårsveiser osv. for virkelige penger, i verste fall for bruk i et spill man ikke eier en faktisk kopi av men bare har tilgang til på nett.
Project Rene skal jo dessuten eksistere parallelt med Sims 4, så det er vel ikke tenkt som et Sims 5-spill.

Ut i fra det jeg har hørt om Project Rene så langt, tror jeg kanskje at de går såpass langt bort ifra Sims sånn som jeg liker det at jeg ikke lenger er i målgruppen deres. Jeg kommer nok til å fortsette å spille Sims 4 så lenge det varer, og så gå over til Paralives eller Life By You når de kommer ut.

Anonymkode: 844e8...2d7

Var ikke meningen å være anonym da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg så en dame spille sims på TikTok. Hun fødet på et sykehus. Er det eget spill? Het har alltid ungen alltid kommet uten å ligge på sykehus å føde.

Også hadde hun noe som hun kalte mods. Eller mod. Hva er det for noe?

Anonymkode: f3bcf...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg så en dame spille sims på TikTok. Hun fødet på et sykehus. Er det eget spill? Het har alltid ungen alltid kommet uten å ligge på sykehus å føde.

Også hadde hun noe som hun kalte mods. Eller mod. Hva er det for noe?

Anonymkode: f3bcf...328

Get to work har sykehus, du kan også velge å jobbe på et. Tilleggspakke.

Mods er ting/spilltillegg laget av privatpersoner, feks ny karriere (alt fra stripper til nattevakt på sykehus), nye klær, møbler… jeg har brukt det mye til sims 4 fordi det er grusomt kjedelig uten.

Anonymkode: de586...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Get to work har sykehus, du kan også velge å jobbe på et. Tilleggspakke.

Mods er ting/spilltillegg laget av privatpersoner, feks ny karriere (alt fra stripper til nattevakt på sykehus), nye klær, møbler… jeg har brukt det mye til sims 4 fordi det er grusomt kjedelig uten.

Anonymkode: de586...cdc

Takk👍🏼 Hvordan får man mods?

Anonymkode: f3bcf...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (På 26.9.2023 den 23.06):

Ser du på SatchOnSims på youtube, Ardwinna? 😁

Av og til ja :D Synes han er litt artig.


Synes merkelig nok det var litt trivelig å få vaffeljern i sims. hadde ikke trodd jeg skulle bli så glad av noe så lite og enkelt :ler:
Er veldig spent på hva neste pakke er. Jeg håper virkelig en ny by med flere leiligheter, og mulighet for å leie ut leiligheter og drive hotell! Det hadde vært helt perfekt. Ser det spekuleres i at en ny livsfase kommer; tweens. I tillegg er det mange som tolker nudlene som at vi får en asiatisk verden med utvidelsespakken. Kanskje en sør-koreansk by? Jeg er ikke så opptatt av hvilken type by vi får, bare vi får mer by og flere leiligheter. Gjerne en by med masse leiligheter i sentrum, men også hus/rekkehus i utkanten av byen.

Når jeg søkte på koreanske byer, kom jeg over et nytt konsept; Ubiquitous cities - "U-city". Her er det fokus på nyskapende byer der bærekraftighet og god infrastruktur er viktig og at det skal være et sted å bo for alle. Kanskje Sims-folkene drar på med en sør-koreansk U-city der folk bor tett og har det "neighbourly" (som de hintet med i oversikten over tida frem til desember)?

Det er vel for mye å håpe på biler, men det hadde selvsagt vært gøy det også. Antar det kommer i en egen gamepack hvis det noen gang kommer til Sims 4.

Endret av Ardwinna
La til litt mer tankespinn og teorier
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har hørt rykter om at vi snart får vite mer om hva denne «Neighbourly expansion» er for noe 👀

Klarer ikke å huske hvilken dag i uka vi pleier å få nyheter på, men tirsdager og toradager er dager ting ofte pleier å skje. Krysser fingrene for at det kanskje blir noe i dag 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet flere mulige lekkasjer av expansion pakken som kommer ut snart. Legger det i spoiler, da ikke alle ønsker å vite om noe før det er offisielt.

Spoiler

The Sims 4 For Rent/Rental er mulige navn på pakken. Virker som om det nå vil være mulig å ha flere familier boende på samme sted, men uten å ha dem i samme familie med max 8. man kan flytte ut eldre familier, lage en rekke med hus, og ha foreldre i et hus, søsken i andre og en selv i et eget hus.

Jeg har litt blandede følelser, tror jeg må vente helt med å se hva som faktisk er ekte her før jeg vet hva jeg føler. Men det høres jo litt gøy ut.

Release er satt til begynnelsen av desember, dessverre. Jeg hadde håpet på release i November, da jeg skal ha litt ferie nå. Men nei, det ser ikke slik ut. Med tanke på at vi som regel får vite om expansion pakker 1 måned før tiden, forsto jeg jo egentlig at tiden renner ut for november 😅

Vil tro at vi kanskje får høre noe offisielt neste uke, eller uken etter. 

 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (57 minutter siden):

Det har kommet flere mulige lekkasjer av expansion pakken som kommer ut snart. Legger det i spoiler, da ikke alle ønsker å vite om noe før det er offisielt.

  Skjul innhold

The Sims 4 For Rent/Rental er mulige navn på pakken. Virker som om det nå vil være mulig å ha flere familier boende på samme sted, men uten å ha dem i samme familie med max 8. man kan flytte ut eldre familier, lage en rekke med hus, og ha foreldre i et hus, søsken i andre og en selv i et eget hus.

Jeg har litt blandede følelser, tror jeg må vente helt med å se hva som faktisk er ekte her før jeg vet hva jeg føler. Men det høres jo litt gøy ut.

Release er satt til begynnelsen av desember, dessverre. Jeg hadde håpet på release i November, da jeg skal ha litt ferie nå. Men nei, det ser ikke slik ut. Med tanke på at vi som regel får vite om expansion pakker 1 måned før tiden, forsto jeg jo egentlig at tiden renner ut for november 😅

Vil tro at vi kanskje får høre noe offisielt neste uke, eller uken etter. 

 

 

Høres spennende ut! 
 

Jeg skulle gjerne ha spilt mer, men sliter med den bug’en med at simmene dør av sult på null komma niks…prøvd å Google og reparert spillet, samt installert det på nytt men virker som om EA ikke gjør mye for å fikse dette.

Anonymkode: de586...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Det kommer gjerne spørsmål; hvilke pakker bør man kjøpe. James Turner på YT har hatt en undersøkelse pågående, og nå er resultatene klare:

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei! Lasta ned sims 4 igjen , ikke spilt mye, men nå finner jeg ikke ut hvor man skriver inn cheat kodene. Skjer ikke no når trykker, ctrl+ shift+c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg ser at det har kommet en ny utvidelsespakke som heter til leie. Jeg har veldig lyst til å laste den ned, men når jeg finne den så går det ikke an å kjøpe den. Det er ikke noe last ned "knapp". Det står bare se trailer. Frustrerende!! Hva gjør jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H a n n e skrev (5 minutter siden):

Jeg ser at det har kommet en ny utvidelsespakke som heter til leie. Jeg har veldig lyst til å laste den ned, men når jeg finne den så går det ikke an å kjøpe den. Det er ikke noe last ned "knapp". Det står bare se trailer. Frustrerende!! Hva gjør jeg??

Nå fikk jeg det til. Måtte bare restarte origin. puh! Gleder meg til å spille 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H a n n e skrev (11 timer siden):

Nå fikk jeg det til. Måtte bare restarte origin. puh! Gleder meg til å spille 😃

Den gleden var kortvarig. Fikk ikke til å kjøpe spillet. Gikk ikke an å betale med kort eller paypal 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H a n n e skrev (20 timer siden):

Den gleden var kortvarig. Fikk ikke til å kjøpe spillet. Gikk ikke an å betale med kort eller paypal 😞

Vet du hvorfor?

Anonymkode: de586...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...