Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Matas skrev (16 timer siden):

Ja, man må reinstallere det, og til og med da er det ikke sikkert du får opp alternativ med å velge foretrukket språk. Mye klager på dette i Simsforum og på grupper. Den er jo så fantastisk den appen😅

Æsj, jeg som hadde kommet så langt i spillet også!😅 

Anonymkode: 26152...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et av de største problemene jeg har sett folk beskrive om For Rent, er at du får ikke betalt som utleier. Så da er jo mye av vitsen borte!

Anonymkode: cba65...83e

Ja det har jeg merket da jeg testet det med en utleiebolig. Fikk betalt en gang bare. 

Anonymkode: bceb6...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (15 timer siden):

Aha ja da trur jeg at jeg skal gjøre det når jeg var fått kjøpt meg en ny og bedre pc ☺️👌

Mm! Sims 3 må absolutt være den beste sims "versjonen" hadde helt glemt biler morsomt og så mye vi liksom fikk med sims 3 vær nye pakke var omtrent en ny verden og spenningen med å sitte å vente og se på skjermen før man kunne spille osv. Morsom bug med bil greiene da de bruker lang tid på bil /buss/båt /sykling osv 🤭plutselig begynner å løpe i stedet over store avstander fordi de var et sted og plukket epler feks 😂🤭👌spilte med en familie med et barn han var på overnatting hos en venn og på morningen etter tok han ikke bussen derfra til skolen nei måtte jo selvsagt løpe hele veien hjem for å ta bussen fra eget hus🤭😂

Så noen få ulemper med den store åpne verden 🤭men aller mest masse spill glede❤️

Ja absolutt❤️🤭er egentlig en litt unik greie disse sims oppvekstene til vår generasjon og utviklingen man har vært med på av pc, mobil, Internett osv. 

 

Sønnen min elsker å høre meg fortelle om "gamle dager" og hvordan ting var da (er 36 😇🤭). Trur han synes det er veldig gøy med en mamma som har spilt siden hun var tenåring. Han viste meg et nydelig spill i går på switchen husker ikke hva det het men du kræsjer ned i en planet og skal overleve hovedsakelig i vannet og finne ressurser under vann. Jeg brukte første halvtime på å fange en fisk 😂👌men koste meg skikkelig med spillet 🤭han som måtte runde av og si det var leggetid nå (han er 17🤭) så finnes nok mye der ute som kan gi spilleglede også ☺️ jeg har alltid prøvd nye spill innimellom men kommer alltid tilbake til sims til slutt☺️

Haha, hadde glemt de bugsa i sims 3, men de var jo ingenting i forhold til hva mange opplever med Sims 4. Jeg har vært heldig som ikke har opplevd noe særlig med bugs, men så venter jeg også til de har fiksa de verste bugsa på store pakker før jeg kjøper dem😅 Sims 3 ga helt klart med spillopplevelse, jeg hadde ikke så mye tilleggspakker da heller ettersom jeg synes grunnspillet ga så mye i seg selv. 

Ja, det er helt sant. Sims har jo fulgt utviklingen helt fra start! Vi er like gamle, og jeg hører ofte barn snakke om gamle dager når de snakker om VHS og kassetter🥲😂

Så gøy, og så hyggelig at dere kan oppleve slikt sammen!😊 Ja, det finnes mye bra spill der ute, men det er Sims jeg alltid ender tilbake på selv😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Æsj, jeg som hadde kommet så langt i spillet også!😅 

Anonymkode: 26152...45b

Ja, jeg sjekket det opp da jeg lasta det ned til på laptopen og fikk engelsk språk selv. Vet ikke om det er verdt å reinstallere det ettersom det ikke er sikkert at språkvalget kommer opp😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...