Teyla Skrevet 29. juni 2019 #5981 Del Skrevet 29. juni 2019 Lurer på om noen kan hjelpe meg med litt tekniske svar. Har forsøkt å lese gjennom tråden her i tilfelle det allerede er svart på, men jeg er ikke tålmodig nok 😅 For å spille TS4, må man ha en konto på Origins? Som koster penger per måned? Kan jeg lage en kontor, laste ned spillet, og så stoppe kontoen? Fordi man kan jo spille offline, har jeg lest meg fram til. Jeg spiller egentlig aldri, men har blitt skikkelig gira på TS4 den siste tiden. Jeg startet med det aller første Sims og var helt hektet da. Hadde vært så gøy å prøve igjen, men jeg orker ikke betale for en konto jeg bare kommer til å bruke en gang 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #5982 Del Skrevet 29. juni 2019 3 minutter siden, Teyla skrev: Lurer på om noen kan hjelpe meg med litt tekniske svar. Har forsøkt å lese gjennom tråden her i tilfelle det allerede er svart på, men jeg er ikke tålmodig nok 😅 For å spille TS4, må man ha en konto på Origins? Som koster penger per måned? Kan jeg lage en kontor, laste ned spillet, og så stoppe kontoen? Fordi man kan jo spille offline, har jeg lest meg fram til. Jeg spiller egentlig aldri, men har blitt skikkelig gira på TS4 den siste tiden. Jeg startet med det aller første Sims og var helt hektet da. Hadde vært så gøy å prøve igjen, men jeg orker ikke betale for en konto jeg bare kommer til å bruke en gang 😛 Nei, du må ikke ha konto som koster penger. Jeg har originkonto men betaler ingenting for det. Jeg lasta ned origin, laga meg konto og kjøpte alle sims spillene. Anonymkode: 4ccd7...579 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 29. juni 2019 #5983 Del Skrevet 29. juni 2019 (endret) 6 minutter siden, Teyla skrev: Lurer på om noen kan hjelpe meg med litt tekniske svar. Har forsøkt å lese gjennom tråden her i tilfelle det allerede er svart på, men jeg er ikke tålmodig nok 😅 For å spille TS4, må man ha en konto på Origins? Som koster penger per måned? Kan jeg lage en kontor, laste ned spillet, og så stoppe kontoen? Fordi man kan jo spille offline, har jeg lest meg fram til. Jeg spiller egentlig aldri, men har blitt skikkelig gira på TS4 den siste tiden. Jeg startet med det aller første Sims og var helt hektet da. Hadde vært så gøy å prøve igjen, men jeg orker ikke betale for en konto jeg bare kommer til å bruke en gang 😛 Det koster ingenting å ha en origin konto. Men du må ha kontoen, for å kunne kjøpe spill hos origin Jeg har selv origin access (som koster litt hver mnd) men det er langt i fra nødvendig. Når jeg startet å spille sims 4, da betalte jeg ikke for noe annet enn kun spillene jeg kjøpte Endret 29. juni 2019 av Ariana807 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 30. juni 2019 #5984 Del Skrevet 30. juni 2019 Jeg er veldig glad over at flere er negative til denne pakken. Deligracy har nå mange twitter meldinger der ute som sier mye om hvor skuffet hun er over at pakken bare «mangler» så mye. Håper ikke vi ser slike feil igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #5985 Del Skrevet 30. juni 2019 Hvis man laster ned ting fra https://www.thesimsresource.com/ er det da mulig å få brukt dem dersom man spiller via Origin? Hvis ja, kan noen forklare hvordan man går frem? Har lastet med mye der i fra, og brukt under spilling av Sims 3, men disse spillene har jeg lagret på selve PC'n, og ikke via Origin. Hilsen noob 🤓 Anonymkode: 8b7d8...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #5986 Del Skrevet 30. juni 2019 Savner forresten veldig den rediger-som-man-selv-vil-funksjonen fra Sims 3, altså at man kan endre farger og mønster på så godt som alle ting, akkurat slik man vil selv. Anonymkode: 8b7d8...37e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #5987 Del Skrevet 1. juli 2019 På 29.6.2019 den 20.10, AnonymBruker skrev: Må lagre som vanlig, er ikke auto save. Anonymkode: 4ccd7...579 Har trykket på lagret som man alltid har gjort, men når jeg skulle inn igjen for å spille så var familiene borte. Anonymkode: bb0fe...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 1. juli 2019 #5988 Del Skrevet 1. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man laster ned ting fra https://www.thesimsresource.com/ er det da mulig å få brukt dem dersom man spiller via Origin? Hvis ja, kan noen forklare hvordan man går frem? Har lastet med mye der i fra, og brukt under spilling av Sims 3, men disse spillene har jeg lagret på selve PC'n, og ikke via Origin. Hilsen noob 🤓 Anonymkode: 8b7d8...37e Du lagrer det i Mods mappen til Sims 4 på pcen din. Også velger du tillat mods eller noe lignende under innstillinger når du er inne på spillet. Husker ikke nøyaktig hva det står, men det er lett å finne under innstillinger😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #5989 Del Skrevet 1. juli 2019 4 timer siden, Kristanna skrev: Du lagrer det i Mods mappen til Sims 4 på pcen din. Også velger du tillat mods eller noe lignende under innstillinger når du er inne på spillet. Husker ikke nøyaktig hva det står, men det er lett å finne under innstillinger😊 Tusen takk! 😁 Anonymkode: 8b7d8...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 1. juli 2019 #5990 Del Skrevet 1. juli 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Savner forresten veldig den rediger-som-man-selv-vil-funksjonen fra Sims 3, altså at man kan endre farger og mønster på så godt som alle ting, akkurat slik man vil selv. Anonymkode: 8b7d8...37e Jeg savner også den funksjonen, litt kjedelig at de har begrenset det der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5991 Del Skrevet 7. juli 2019 Kan en av dere som har Strangerville installert på engelsk hjelpe meg med noe? Jeg lurer på navnet på en outfit. Det er en kjole for vokse kvinner, som består av et seleskjørt og en crop top. Jeg liker skjørtet så godt og vil se om noen har laget det om til bare skjørt, men jeg har ikke Strangerville selv så da finner jeg ikke ut hva hele outfiten heter. Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5992 Del Skrevet 7. juli 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan en av dere som har Strangerville installert på engelsk hjelpe meg med noe? Jeg lurer på navnet på en outfit. Det er en kjole for vokse kvinner, som består av et seleskjørt og en crop top. Jeg liker skjørtet så godt og vil se om noen har laget det om til bare skjørt, men jeg har ikke Strangerville selv så da finner jeg ikke ut hva hele outfiten heter. Anonymkode: cba65...83e Øøh glem det, jeg hadde en brainfart og tenkte at man kunne se navn på klær slik man kan på møbler :himle: Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #5993 Del Skrevet 7. juli 2019 Hva, har de fjernet KG-smileyene og? Nå må jeg gå og legge meg tror jeg! Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imjohansen Skrevet 8. juli 2019 #5994 Del Skrevet 8. juli 2019 Usikker på om dette er riktig plass å spørre, men håper noen av dere kan hjelpe meg! Per dags dato spiller jeg ts4 på macbook pro 2015, med alle utvidelsespakker, og det går egentlig helt greit, selv om macen blir utrolig varm. Tiden er nå inne for en ny pc/mac, og da vil jeg fokusere på at jeg kan kjøre ts4 med mange (alle) utvidelser, cc, og god grafikk. Noen som har tips til bra bærbar pc/mac? 😅 Helst ikke den dyreste, men kan strekke meg ganske langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SiiZim Skrevet 8. juli 2019 #5995 Del Skrevet 8. juli 2019 3 minutter siden, imjohansen skrev: Usikker på om dette er riktig plass å spørre, men håper noen av dere kan hjelpe meg! Per dags dato spiller jeg ts4 på macbook pro 2015, med alle utvidelsespakker, og det går egentlig helt greit, selv om macen blir utrolig varm. Tiden er nå inne for en ny pc/mac, og da vil jeg fokusere på at jeg kan kjøre ts4 med mange (alle) utvidelser, cc, og god grafikk. Noen som har tips til bra bærbar pc/mac? 😅 Helst ikke den dyreste, men kan strekke meg ganske langt. https://www.komplett.no/product/1102384/gaming/gaming-pc/baerbar/asus-k570zd-156-fhd-matt?offerId=KOMPLETT-310-1102384# Kjøpte denne for 2-3mnd siden, har sims 3 og 4 pluss alle pakkene, veldig fornøyd med den! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imjohansen Skrevet 8. juli 2019 #5996 Del Skrevet 8. juli 2019 2 timer siden, SiiZim skrev: https://www.komplett.no/product/1102384/gaming/gaming-pc/baerbar/asus-k570zd-156-fhd-matt?offerId=KOMPLETT-310-1102384# Kjøpte denne for 2-3mnd siden, har sims 3 og 4 pluss alle pakkene, veldig fornøyd med den! ☺️ Takk for tips, lagret denne til senere! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 9. juli 2019 #5997 Del Skrevet 9. juli 2019 15 timer siden, imjohansen skrev: Usikker på om dette er riktig plass å spørre, men håper noen av dere kan hjelpe meg! Per dags dato spiller jeg ts4 på macbook pro 2015, med alle utvidelsespakker, og det går egentlig helt greit, selv om macen blir utrolig varm. Tiden er nå inne for en ny pc/mac, og da vil jeg fokusere på at jeg kan kjøre ts4 med mange (alle) utvidelser, cc, og god grafikk. Noen som har tips til bra bærbar pc/mac? 😅 Helst ikke den dyreste, men kan strekke meg ganske langt. https://www.komplett.no/product/876278 Denne bruker jeg. Ser den er utgått, men regner med det er kommer en nyere versjon. Jeg har nesten alle pakker+mods. Den blir ikke varm😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imjohansen Skrevet 9. juli 2019 #5998 Del Skrevet 9. juli 2019 4 timer siden, Kristanna skrev: https://www.komplett.no/product/876278 Denne bruker jeg. Ser den er utgått, men regner med det er kommer en nyere versjon. Jeg har nesten alle pakker+mods. Den blir ikke varm😊 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5999 Del Skrevet 10. juli 2019 Jeg har nettopp bestilt denne. Er veldig spent! Tror nok den skal takle Sims 4 mer enn godt nok, i tillegg til andre oppgaver. https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/laptop/laptop-17-tommer/lenovo-ideapad-330-17ich-81fl008pmx/1006827.10998/ Anonymkode: 844e8...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 12. juli 2019 #6000 Del Skrevet 12. juli 2019 (endret) 10 timer til Maxsis monthly, der vi vist nok skal få «exciting news». Blir skuffa hver eneste gang de hyper opp disse streamene, så prøver å ikke glede meg for mye. Men kanskje vi får noen «magi-pakke» nyheter Endret 12. juli 2019 av Ariana807 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå