AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #5901 Del Skrevet 9. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt problemer med at ingen dusjer fungerer for mine simmer. Det kommer bare opp «oppgradere» på alle dusjene utenom campingdusjen. Noen som var vært borti det? Anonymkode: 9a87a...bc7 Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg ser på internet at det er flere som har hatt dette problemet. Har du noe nedlastet innhold? Har du "faster bath and shower mod"? Om du har noe CC ville jeg prøvd å starte spillet uten det for å se om det gjør noe forskjell. Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #5902 Del Skrevet 10. juni 2019 Jeg er nesten mer spent på Game Packen som kommer til høsten! Realm of Magic! It's gonna be sweeeeeeet. Anonymkode: 10047...8d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 10. juni 2019 #5903 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke opplevd det selv, men jeg ser på internet at det er flere som har hatt dette problemet. Har du noe nedlastet innhold? Har du "faster bath and shower mod"? Om du har noe CC ville jeg prøvd å starte spillet uten det for å se om det gjør noe forskjell. Anonymkode: 10047...8d Endret 10. juni 2019 av Nettejea Rota det til... jeg har også opplevd dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 12. juni 2019 #5904 Del Skrevet 12. juni 2019 Jeg skal i alle fall kjøpe den nye pakken med en gang den kommer ut. Det ser ut som verden er delt i tre, og at man kan svømme fritt innenfor hver del. Jeg er så sjalu på Deli som får spillet spillet før oss andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #5905 Del Skrevet 12. juni 2019 Hei. Jeg er ny i the Sims verden. Kjøpte nylig the sims 4, har ingen utvidelsespakker. Når det står at min som karakter er ute og reiser med en venn, hvordan får jeg sett hvor de reiser? Det står bare at de er på reise, men de kommer jo aldri hjem igjen... Anonymkode: ee0bd...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #5906 Del Skrevet 12. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ny i the Sims verden. Kjøpte nylig the sims 4, har ingen utvidelsespakker. Når det står at min som karakter er ute og reiser med en venn, hvordan får jeg sett hvor de reiser? Det står bare at de er på reise, men de kommer jo aldri hjem igjen... Anonymkode: ee0bd...1bd Er det en sim du ønsker å spille med? Hvis du klikker på huset til simmen, kan du klikke på simmen? Om du er inne på tomten så kan du tvinge simmen til å komme hjem. Anonymkode: 10047...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 13. juni 2019 #5907 Del Skrevet 13. juni 2019 Er det noen andre som har Laundry Stuff? Jeg bare lurte på: Kan dere vaske klær i den baljen uten å ha vaskemaskin? Jeg ville ha en fattig sim som måtte vaske klær for hånd, men kleskurvene fylte seg ikke uten vaskemaskin på tomten. Jeg tenker det må være en bug eller noe, fordi det gir jo ikke mening at man MÅ ha vaskemaskin om man vil være miljøvennlig og kjøpe en billig vaskebalje. Jeg ser at i Island Living så skal en tomt kunne få trekket "Off the grid", som vil si at man ikke har strøm eller vann i huset (man får ikke regninger heller siden man ikke har noe forbruk). Jeg syns det virker veldig kult! 😮 Lurer på om det kommer med en utedo eller noe. Jeg vet at det er en foss på Sulani man kan dusje i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #5908 Del Skrevet 14. juni 2019 Det er salg på origin nå, så nå er tiden inne for å kjøpe sims tilleggspakker! Anonymkode: ed70d...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #5909 Del Skrevet 16. juni 2019 Gleder meg kjempe mye til den nye pakken. Gleder meg også til oppdateringen med nye swatches til møbler osv, noen som vet om den kommer ut samtidig som spillet? Anonymkode: 4ccd7...579 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffy123 Skrevet 17. juni 2019 #5910 Del Skrevet 17. juni 2019 På 13.6.2019 den 14.53, Chiyo skrev: Er det noen andre som har Laundry Stuff? Jeg bare lurte på: Kan dere vaske klær i den baljen uten å ha vaskemaskin? Jeg ville ha en fattig sim som måtte vaske klær for hånd, men kleskurvene fylte seg ikke uten vaskemaskin på tomten. Jeg tenker det må være en bug eller noe, fordi det gir jo ikke mening at man MÅ ha vaskemaskin om man vil være miljøvennlig og kjøpe en billig vaskebalje. Jeg ser at i Island Living så skal en tomt kunne få trekket "Off the grid", som vil si at man ikke har strøm eller vann i huset (man får ikke regninger heller siden man ikke har noe forbruk). Jeg syns det virker veldig kult! 😮 Lurer på om det kommer med en utedo eller noe. Jeg vet at det er en foss på Sulani man kan dusje i. Tror det er en bug, jeg har flere familier med bare balja og skittentøyskurv. Du trenger ikke ha skittentøyskurv heller. Men hvis du har flere så er det kun den som er nærmest simmen når de skifter klær som fylles. Derfor kan noen være helt tomme og andre være overfylte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 17. juni 2019 #5911 Del Skrevet 17. juni 2019 13 timer siden, puffy123 skrev: Tror det er en bug, jeg har flere familier med bare balja og skittentøyskurv. Du trenger ikke ha skittentøyskurv heller. Men hvis du har flere så er det kun den som er nærmest simmen når de skifter klær som fylles. Derfor kan noen være helt tomme og andre være overfylte. Jeg får prøve igjen. Tenker jeg prøver når den nye pakken kommer ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mehr Skrevet 17. juni 2019 #5912 Del Skrevet 17. juni 2019 Når kokken i bryllupet kun kan lage yoghurt parfait i ok kvalitet..... Ostesmørbrødet vet jeg ikke hvem er sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #5913 Del Skrevet 17. juni 2019 38 minutter siden, Mehr said: Når kokken i bryllupet kun kan lage yoghurt parfait i ok kvalitet..... Ostesmørbrødet vet jeg ikke hvem er sitt. Nå skal ikke jeg være slem mot interiørdesigneren i deg. Men det der er et trist kjøkken 😛 Anonymkode: ed70d...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mehr Skrevet 17. juni 2019 #5914 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå skal ikke jeg være slem mot interiørdesigneren i deg. Men det der er et trist kjøkken 😛 Anonymkode: ed70d...822 Det er ikke jeg som har bygget kjøkkenet. Det er i sentrumsparken, Myshuno Meadows, i San Myshuno. Jeg er flinkere enn det der... Endret 17. juni 2019 av Mehr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakecry Skrevet 17. juni 2019 #5915 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) 5 minutter siden, Mehr said: Det er ikke jeg som har bygget kjøkkenet. Det er i sentrumsparken, Myshuno Meadows, i San Myshuno. Jeg er flinkere enn det der... Oja, unnskyld 😛 Får vi se bilde? (Glemte vist anonymknappen, oh well) Endret 17. juni 2019 av Quakecry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. juni 2019 #5916 Del Skrevet 18. juni 2019 6 timer siden, Mehr skrev: Det er ikke jeg som har bygget kjøkkenet. Det er i sentrumsparken, Myshuno Meadows, i San Myshuno. Jeg er flinkere enn det der... Det så jeg med en gang. Jeg hater de lampene. De henger så langt ned, at de blir mørkt i rommet. Er det rart at kokken bare lager yoghurt da. Er det ikke det vi alle drømmer om å få servert i et bryllup? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 18. juni 2019 #5917 Del Skrevet 18. juni 2019 På 16.6.2019 den 23.10, AnonymBruker skrev: Gleder meg kjempe mye til den nye pakken. Gleder meg også til oppdateringen med nye swatches til møbler osv, noen som vet om den kommer ut samtidig som spillet? Anonymkode: 4ccd7...579 Har ikke sett gjennom hele filmen, men det kommer en update idag så regner med det er denne vi venter på! https://simscommunity.info/2019/06/18/the-sims-4-june-2019-update-video-preview/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mehr Skrevet 18. juni 2019 #5918 Del Skrevet 18. juni 2019 28 minutter siden, Ardwinna skrev: Har ikke sett gjennom hele filmen, men det kommer en update idag så regner med det er denne vi venter på! https://simscommunity.info/2019/06/18/the-sims-4-june-2019-update-video-preview/ 350 swatches kun til dørene....... Er det mulig. Hva med vinduene f.eks? Ble skikkelig skuffa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mehr Skrevet 18. juni 2019 #5919 Del Skrevet 18. juni 2019 14 timer siden, Quakecry skrev: Oja, unnskyld 😛 Får vi se bilde? (Glemte vist anonymknappen, oh well) Kjøkkenet i huset til husstanden jeg spiller nå er relativt enkelt (og det er meningen), men bedre enn kjøkkenet i sentrumsparken.... Noen her som laster opp hus, familier osv til galleriet og vil dele brukernavnet sitt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mehr Skrevet 18. juni 2019 #5920 Del Skrevet 18. juni 2019 Nå er oppdateringen ute. Jeg holder på å oppdatere spillet mitt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå