Kath H. Skrevet 17. juli 2014 #221 Del Skrevet 17. juli 2014 Håper virkelig at det blir mulig å følge og å spille med flere familier igjen, sånn som det var på TS2. Irriterte meg fra vett og forstand at det var fjernet fra TS3! Liker å spille med hele familien, selv når de er flyttet hjemmefra, uten at de driver rundt på egenhånd og ødelegger mine planer for dem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 17. juli 2014 #222 Del Skrevet 17. juli 2014 Gikk det ikke ann å skru av story progression for de andre simmene som bodde i byen da? Mener at det går ann,men har alltid story progression på selv for jeg liker det best. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 17. juli 2014 #223 Del Skrevet 17. juli 2014 Gikk det ikke ann å skru av story progression for de andre simmene som bodde i byen da? Mener at det går ann,men har alltid story progression på selv for jeg liker det best. Jo. Jeg bytter gjerne på, litt avhengig av hvilken verden jeg spiller i. Har laga en i Create a World selv nå, og der bor det omkring 6 forskjellige familier. Supert å kunne skru story progression av og på :) Det kan de ikke fjerne. Da gidder jeg ikke spille. En av de bedre forbedringene fra TS2 til TS3. Enkel, men genial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 18. juli 2014 #224 Del Skrevet 18. juli 2014 Nei har du sett; der fikk jeg sannelig tilgang til simskaperdemoen til Sims 4! Dette blir interessant. Fikk mailen nå nettopp og kunne laste ned demoen fra Origin. Jeg fikk den også i går :D gleder meg til sims4 kommer for blir nesten frustrert over å kunne lage simmer men ikke spille dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. juli 2014 #225 Del Skrevet 18. juli 2014 Fikk dere innløsningskode, eller fikk lå demoen bare på mine spill? Har ikke tilgang til eposten min lenger se, så om jeg blir utvalgt så er jo det litt kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 18. juli 2014 #226 Del Skrevet 18. juli 2014 Fikk dere innløsningskode, eller fikk lå demoen bare på mine spill? Har ikke tilgang til eposten min lenger se, så om jeg blir utvalgt så er jo det litt kjedelig Ingen kode, bare beskjed om at den nå lå inne under "mine spill" på Origin og var klar til nedlasting. Du får sjekke Origin jevnlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 18. juli 2014 #227 Del Skrevet 18. juli 2014 (endret) Ååå, misunnelig. Hvor kan man melde seg på nyhetsbrev? Føler jeg har sett overalt. Endret 18. juli 2014 av Kaida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 18. juli 2014 #228 Del Skrevet 18. juli 2014 Jeg likte demoen godt er ikke så lett som det så ut på videoer først,men med litt øvin så får man det til får nok lekt meg litt mer med demoen i helga. Prøvde også å lage et par simmer så rare som mulig bare for å se hvor rare simmer man kan lage så ekstremt morsomt ut da jeg gjorde øynene store med amå pupiller Elsker også det at man kan skape en tvilling eller søsken for det har jeg savnet tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 18. juli 2014 #229 Del Skrevet 18. juli 2014 Har lekt meg masse med demoen i dag og lagd maaange familier. Liker den bedre og bedre etterhvert som jeg setter meg inn i funkjsonene. Blir mere gøy når man kan lage de forskjellige alderstrinnene og kan spille selve spillet! Tror dere vi kan bruke de simmene vi lager nå i selve spillet når det kommer? håper det Syns det med at man kan velge forskjellig ganglag til simmene feks tar spillet til et nytt nivå. Likte og søskenfunksjonen lagde en hel familie med mange søsken som lignet på hverandre men samtidig ulike. Det der er og en forbedring syns jeg. Ble litt lei av klærne da lite klær å velge mellom men det er jo en demo så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 18. juli 2014 #230 Del Skrevet 18. juli 2014 Gikk det ikke ann å skru av story progression for de andre simmene som bodde i byen da? Mener at det går ann,men har alltid story progression på selv for jeg liker det best. Nei, fikk ikke spilt med flere familier sånn jeg kunne i TS2.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 18. juli 2014 #231 Del Skrevet 18. juli 2014 Åå jeg gleder meg!! Håper macen min tåler det da :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWinter Skrevet 19. juli 2014 #232 Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg var egentlig veldig skeptisk etter alle de skuffende nyhetene, men på gameplay'en ser det jo veldig bra ut! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 19. juli 2014 #233 Del Skrevet 19. juli 2014 Hjelp, dubbet til tysk og greier! Her er en uten dubbing: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 20. juli 2014 #234 Del Skrevet 20. juli 2014 Virker som vi kan bruke de simmene vi lager nå på demoen i spillet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #235 Del Skrevet 20. juli 2014 Åå jeg gleder meg!! Håper macen min tåler det da :o TS4 kommer ikke til mac med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 20. juli 2014 #236 Del Skrevet 20. juli 2014 For de som ikke har fått tilgang til demoen; her kan dere melde dere på og kanskje få tilgang: http://www.thesims.com/no_NO/news Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 20. juli 2014 #237 Del Skrevet 20. juli 2014 For de som ikke har fått tilgang til demoen; her kan dere melde dere på og kanskje få tilgang: http://www.thesims.com/no_NO/news Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #238 Del Skrevet 20. juli 2014 Noen som vet noe om de tilleggene man får i versjonen for 599,-? Tenker på de to som ligger ute på Origin. Vet ikke om jeg orker å betale 100 kr for noe tull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 21. juli 2014 #239 Del Skrevet 21. juli 2014 Elsker også det at man kan skape en tvilling eller søsken for det har jeg savnet tidligere. Har ikke det alltid vært en mulighet? "lek med genetikk" og "dupliser" (tror jeg) i sims 3 hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 21. juli 2014 #240 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Har ikke det alltid vært en mulighet? "lek med genetikk" og "dupliser" (tror jeg) i sims 3 hvertfall.Da har jeg aldri sett det isåfall :O skal sjekke det straks. Men da er jeg glad for at det er synligere i ts4 da edit: der fant jeg det ja. Men i ts4 får man ihvertfall andre klær og frisyrer på tvillingen med en gang Endret 21. juli 2014 av Shinigami 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå