Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Bare husk at det er tråder med fixes på hvordan du kan spille sims 2 "smooth" om det skulle være problemer. I tillegg bør dere også besøke reddit.com/r/thesims

er et par tråder der om det samt mods og slikt som anbefales å bruke. Kan jo tenke meg til at dere er glade i masse unike hårfrisyrer og div møbler og slike ting. Så er en god plass for sånt! Er jo gøy dere kan kose dere med sims 2 iallefall. Har mange minner fra det :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uuææ, hvor får jeg tak i dyr? Jeg bor i Belladonnabukta, men finner ingen fellestomter med hundesalg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuææ, hvor får jeg tak i dyr? Jeg bor i Belladonnabukta, men finner ingen fellestomter med hundesalg :(

På sims 2 eller 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er systemkravene for The Sims 4

Windows XP/Vista/7/8

2GB RAM

9GB ledig hardiskplass

Directx 9.0c

2 kjernet 2.0GHz prosessor

128MB videominne

Pixel shader 3.0

NVIDIA GeForce 6600, ATI Radeon X1300 eller Intel GMA X4500 eller bedre

i korte trekk, har du en som er mindre enn 6 år gammel, kan du nesten garantert kjøre Sims 4. hvis du er usikker kan jeg sjekke dersom du gir meg navnet på maskinen

Endret av Jonencloud
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, EA liker ikke mac brukere.

Med god grunn ;)

Neida.(joda) Forhåndsbestilte Sims 4 nå, endelig lønningsdag :fnise: Kommer til å sitte som en hauk før midnatt 31. August.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med god grunn ;)

Neida.(joda) Forhåndsbestilte Sims 4 nå, endelig lønningsdag :fnise: Kommer til å sitte som en hauk før midnatt 31. August.

Hvorfor midnatt da? Spillet slippes jo 4. september :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor midnatt da? Spillet slippes jo 4. september :P

Æsj, blanda tidene. Det kan lastes ned fra 19:00 1. september, og da er det bare en crack som skal til før det kan spilles. Blingsa og trodde det stod midnatt 1. september :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, blanda tidene. Det kan lastes ned fra 19:00 1. september, og da er det bare en crack som skal til før det kan spilles. Blingsa og trodde det stod midnatt 1. september :P

Er ikke dette for USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette for USA?

Nedlastningsdatoen? I origin står det at jeg kan laste det ned 1. september

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt info om verdener/nabolag i sims 4 (Willow Creek og Oasis Springs):

http://www.thesims.com/no_NO/news/welcome-to-oasis-springs

Et artig lite apropos om Sims 4: de har lagt til animasjon på gardiner så gardinene rører på seg i spillet :ler: Ikke spesielt interessant men litt festlig detalj.

Blir det sånn at man kan reise mellom de forskjellige nabolagene med de samme simmene? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sims 2 ultimate edition (alle tillegsspakker o.l) er gratis på Origin nå. Bare løs inn denne koden:

I-LOVE-THE-SIMS eller I-LOVE-THESIMS

Sims 2, dog litt mer grafisk utdatert var utrolig bra.

funker det fortsatt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vil legge meg til på origins så vi kan spille litt online sammen og chatte? add Dimhirien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

her er systemkravene for The Sims 4

Windows XP/Vista/7/8

2GB RAM

9GB ledig hardiskplass

Directx 9.0c

2 kjernet 2.0GHz prosessor

128MB videominne

Pixel shader 3.0

NVIDIA GeForce 6600, ATI Radeon X1300 eller Intel GMA X4500 eller bedre

i korte trekk, har du en som er mindre enn 6 år gammel, kan du nesten garantert kjøre Sims 4. hvis du er usikker kan jeg sjekke dersom du gir meg navnet på maskinen

Uuuh, da er det kanskje håp for min gamle Macbook Pro. Hvis det kommer til Mac i nærmeste fremtid da, vel og merke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...