Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Kaida

Wow, de har ikke bare fjernet mye fra spillet, men nå har de fjernet basseng og småbarn. Så da tror jeg at jeg melder pass. Det merkes at dette skal melkes for alle pengene.

http://simsvip.com/2014/06/25/the-sims-4-no-toddlers-no-pools-in-september/

Nei, det var spesielt. Hva har de tenkt? Nå har jeg aldri vært så glad i småbarnsdelen av spillet da men allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:omg:

Jeg håper babyene blir mer spillbare da, virker rart hvis de skal gå tilbake til sånn som det var i TS1... Jeg som håpte på at de skulle utvikle småbarna til å kunne gjøre enda mer, trodde aldri i verden de kom til å fjerne dem :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye eldre enn deg, for å si det sånn :nigo: Du er jo fremdeles ung og fager ;)

Tihi takk :blomst: Hvor gammel er du da? Nyskjerrig :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, blir 29 i sommer. Og jeg spiller sims i perioder. Sims er jo fantastisk :-D

Kult. Jeg blir 27 i sommer, har bursdag 9 august. Når i sommer har du bursdag ? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Jeg blir 27 i sommer, har bursdag 9 august. Når i sommer har du bursdag ? :blomst:

21 august :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer nok ikke til å savne småbarn i spillet, men jeg skjønner overhodet ikke poenget med å fjerne det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner ikke jeg poenget med heller.......

For min del så spiller jeg mye med å lage familier og generasjoner så blir kjipern når de forandrer på noe som jeg syns var et fremskritt i å gjøre sims mere "levende".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så skuffa. De kommer til å sette det i spillet gjennom utvidelsespakker eller no bare for å tjene mer penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke poenget med å ta det bort, men småbarn var den mest irriterende fasen å spille for meg iallefall. Så for min del er det helt greit.

Ser ikke noen grunn til å ta bort bassenget heller, selv om jeg kun brukte det for å lage flotte hus og hager. Svært sjeldent simmene mine svømmer rundt oppi der. (Bortsett fra når de er i fri vilje modus, og absolutt ikke vil gjøre noe annet enn å plaske rundt.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! Er meget missfornøyd med at de tar bort så mange ting, og at de får tilbake load-screen i nabolaget og sånn :( Er for at de skulle gjøre det mulig å bo i en verden og jobbe i en annen feks, men da vil jeg heller holde meg til en verden som i TS3 altså..

Har forresten spilt siden TS1 kom ut jeg også, selv om jeg ikke var så gammel da :P Kjøpt alle spillene helt til det siste i TS3(med et par unntak), så moro å se åssen det egentlig blir :D

Likte også ideen om gårds dyr, det hadde vært moro! At tenåringer kan ha sex og bli gravide er også noe jeg ville likt å sett! Med konsekvensene av det også da. Men at man ikke kunne velge å ha "årnings" og "å få barn med..", men heller med eller uten beskyttelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bare kult det :blomst:

Mm ja blir spennende å se hvordan hele greia med sims4 blir. Men jo de er jo så klart alltid ute etter å tjene mest mulig penger.. sånn er det jo bare :glare:

Bassenget ja det blir ikke så mye brukt når jeg spiller heller men rart de tar det bort alikevell. Håper de har været naturlig med da og ikke som en tillegspakke det syns jeg absolutt er noe som burde være en del av grunnpakka. Spennende å se når vi får mer offisiell informasjon :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og til alle dere som spør om mac - ts4 ser ut til å kun være på pc inntil videre dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

Og til alle dere som spør om mac - ts4 ser ut til å kun være på pc inntil videre dessverre.

Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe stasjonær Mac og ha Windows på den i tillegg. Da kan jeg vel fint kjøre The Sims 4 via Windows?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe stasjonær Mac og ha Windows på den i tillegg. Da kan jeg vel fint kjøre The Sims 4 via Windows?

Windows går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre Gud! I følge denne artikkelen har Russland merket The Sims 4 med 18 + aldergrense på grunn av loven deres for å "beskytte" mindreårige mot homofili. :rolleyes:

Svaret til EA var:

One of the key tenets of The Sims is that it is up to the player to decide how to play the game. We provide the simulation sandbox and player choice and creativity does the rest.

Syns veldig synd på Russiske barn som har gledet seg til å spille. :omg: Jeg håper foreldrene deres kjøper det til de uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kule blir jo at de har gjort det mer realistisk da. Om man ikke betaler regningene så mister man først strømmen osv! Og livsendringer blir mer seriøse, ikke bare litt dårlige humør noen timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...