Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Hinkelpinkel

Er det kun de som har PC som kan forhåndsbestille på Origin?

Står bare "PC" under TS4, men under alle de andre TS3 spillene står det "PC/MAC"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm det vet jeg ikke, kansje det kommer for mac senere? har selv pc så det har jeg ikke tenkt over :vetikke:

599 ja det hørtes mere normalt ut :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant prisen på cdon.no i vært fall ;) Men hvis det ikke er mer enn slike småting som er med på den premium pakka, så ser jeg ikke helt vitsen med den :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forhånds bestilt på GameStop når jeg kjøpte et annet spill, så mitt blir litt billigere. Men det er fordi litt av de pengene er sånn jeg har betalt for å ha holde av et spill som jeg kunne få tilbake eller overføre.



Anonymous poster hash: 10047...8d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og sett på sims4 trailer'ne, og innser at jeg kommer til å bruke timesvis på simmer og hus, siden det er så mange muligheter å kose seg med :)

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Jeg blir å vente med å kjøpe TS4 en god stund etter den er kommet ut :) Når den er billigere, haha. Jeg hadde TS2 helt til en uke siden. Da kjøpte jeg TS3, brukt. De funker helt supert og jeg fikk fem spill for 300 kroner. Så... Det var verdt det! :)

Jeg har ikke hatt noe problemer med TS3. Fungerer supert :)

Edit. Fører på noe :)

Jeg gleder meg da! Det ser utrolig gøy ut selv om det ser annerledes ut. Det ser mer tegneserie-aktig ut, og det gjør meg ingenting. :)

Endret av lillelarve
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

Men disse versjonene som en får forhåndsbestillt nå via Origin, CDON m.flere , fungerer de på Mac også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, denne tråden har jeg ikke sett før nå! :danse:

Husker jeg skulket tre dager i strekk da Sims 2 kom ut, måååtte jo bare spille!

Vet ikke helt hvorfor, men jeg har alltid ønsket at simmene kan bli alvorlig syke, og i verste fall dø. Liker når det er så realistisk som mulig. :laugh: Som flere andre også skriver her, så ønsker jeg flere utfordringer både innen økonomi og jobb. Blir litt kjedelig når man ikke engang trenger å jobbe pga. man har kommet til nivå 10 i jobb, og har nok penger for resten av livet. Håper de gjør noe med dette i Sims 4!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og liker at det er så realistisk som mulig! Synes det er gøyest når de er litt fattige, og må spare seg opp til bedre kjøleskap osv. Når de begynner å bli rike blir jeg alltid veldig fort lei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og liker at det er så realistisk som mulig! Synes det er gøyest når de er litt fattige, og må spare seg opp til bedre kjøleskap osv. Når de begynner å bli rike blir jeg alltid veldig fort lei :(

Slik spiller jeg også. Fra fattig til rik. Uten koder. Er mye morsommere da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker også motherlode en del. Når jeg vil ha en utfordring og spille fra fattig til rik, så hender.det at jeg jukser litt likevel og bruker kaching.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man først begynt å bruke juksekoder så klarer man ikke slutte :fnise: Litt sånn som når jeg har kanelboller i huset, klarer ikke la være å spise dem opp :vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Generasjoner

Hva gir egentlig den pakken? Har den innstallert, men aldri tenk over den.

Jeg kjøpte den på tilbud kun for å få sånne fine runde trapper (vindeltrapper?). Ellers synes jeg det var den mest unødvendige tilleggspakken noen sinne.

Jeg og liker at det er så realistisk som mulig! Synes det er gøyest når de er litt fattige, og må spare seg opp til bedre kjøleskap osv. Når de begynner å bli rike blir jeg alltid veldig fort lei :(

Ja enig! Ene simmen min vant plutselig én million i lotto og det ble egentlig litt kjedelig. Hun fikk jo råd til alt så det ble liksom litt for enkelt.

Jeg kjenner at jeg skammer meg over å like Sims siden jeg er såpass oppi åra men pyttsann. Noen gleder må man jo ha. Egentlig hadde jeg tenkt at nå var jeg såpass smålei av Sims 3 og hadde mer eller mindre sluttet å spille, så jeg skulle ikke kjøpe Sims 4. Men så har jeg jo sett presentasjonsvideoene og lest i tråden her, og så kjenner jeg at det rykker litt i simsentusiasten i meg :rolleyes:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at generasjoner var gøy jeg, men er mest fordi at det tilføyde småting som egentlig burde vært med i grunnspillet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte den på tilbud kun for å få sånne fine runde trapper (vindeltrapper?). Ellers synes jeg det var den mest unødvendige tilleggspakken noen sinne.

Ja enig! Ene simmen min vant plutselig én million i lotto og det ble egentlig litt kjedelig. Hun fikk jo råd til alt så det ble liksom litt for enkelt.

Jeg kjenner at jeg skammer meg over å like Sims siden jeg er såpass oppi åra men pyttsann. Noen gleder må man jo ha. Egentlig hadde jeg tenkt at nå var jeg såpass smålei av Sims 3 og hadde mer eller mindre sluttet å spille, så jeg skulle ikke kjøpe Sims 4. Men så har jeg jo sett presentasjonsvideoene og lest i tråden her, og så kjenner jeg at det rykker litt i simsentusiasten i meg :rolleyes:

Pft hvorfor skal menn få være lekne langt opp i alderdommen men ikke kvinner? Syns det er bra å beholde litt barnet i seg jeg :danse: selv er jeg 26, hvor gammel er du da `? :smoke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Pft hvorfor skal menn få være lekne langt opp i alderdommen men ikke kvinner? Syns det er bra å beholde litt barnet i seg jeg :danse: selv er jeg 26, hvor gammel er du da `? :smoke:

Mye eldre enn deg, for å si det sånn :nigo: Du er jo fremdeles ung og fager ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28, blir 29 i sommer. Og jeg spiller sims i perioder. Sims er jo fantastisk :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...