Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Det er jo bra da :) Blir spennende å se åssen det blir når vi først sitter der med spillet og gleder oss til å spille det for første gang :laugh:

og til svar om russlangreiene : herregud :fnise: er liksom 2014 vi lever i....håper russland kommer etter med åra for innbygerne sin skyld :blomst: snakk om å leve i feil tidsalder..og her i norge har vi nettop hatt "homseparaden" husker aldri hva de dagene heter. Men fint er det med alt dette mangfoldet! Tenk på de enorme kontrastene norge vrs russland har da! :sjokkert: her har vi en hel dag/uke eller hva det nå er til å feire at vi er ulike og kan elske hvem vi vil og der får ikke engang barna spille sims...for et land :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kule blir jo at de har gjort det mer realistisk da. Om man ikke betaler regningene så mister man først strømmen osv! Og livsendringer blir mer seriøse, ikke bare litt dårlige humør noen timer :)

Liker veldig godt dette. Hvor har du informasjonen fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har bekreftet at det blir ingen basseng, ingen småbarn, ladeskjermen fra ts2 er tilbake og spillet funker ikke på mac... :dry: :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har bekreftet at det blir ingen basseng, ingen småbarn, ladeskjermen fra ts2 er tilbake og spillet funker ikke på mac... :dry: :dry:

Hahaha! Jeg vedder på at de har alle oppgraderingene linet opp allerede! Nei, dette spillet skal jeg laste ned MED BESTE SAMVITTIGHET fra piratebay med samtlige tilleggspakker når de kommer. Jeg har jo betalt for dette ene spillet 16 ganger allerede (Full sims 1 og full sims 2).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt dette. Hvor har du informasjonen fra?

Liker The Sims Resources på facebook, å de legger ut informasjon ganske ofte fra feks simsvip.com og utviklerne sin twitter siden :)

Det som er værst er jo at CAS ikke kommer til TS4, i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst!? De skryter av at man kan endre størrelse på alt fra lår og pupper til føtter MEN man kan fortsatt ikke endre HØYDEN!? Det er for dårlig, det ser så unaturlig ut når alle er like høye. Vi vet jo alle hva EA gjorde med nye simcity, redd for at dette blir en like stor skandale :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke poenget med å ødelegge et spill så mye. Vi vil ikke akkurat ha sterkere personligheter bla bla. Vi vil ha en utvikling innen jobb, økonomi og muligheter.

Men jeg er bombesikker på at de har fjernet dette for at vi skal kjøpe alle tilleggspakkene. Er jo idiotisk å "nedgradere" noe som var en "utvikling" fra Sims 1/2?

Snakk om å drepe interessen hos oss forbrukere. Jeg har ikke forhåndsbestilt dette, og venter til jeg får høre litt om hvordan spillet er før jeg velger å bruke penger på det. Har allerede Sims 3 med alle pakkene, så jeg bruker ikke en eneste krone før jeg vet at man ikke blir skuffet. Må vel ha tilleggspakke for hvert dyr man ønsker å sikkert :s Bare tull



Anonymous poster hash: 8ebc3...a48
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sims-frelst og spilt siden sims 1. Men en ting jeg virkelig hater er hvordan EA drar penger ut av lommene på folk... Det er ekstremt lite som kommer med i tilleggspakkene etter min mening. I tillegg til dette er det mange av pakkene som burde vært i grunnspillet. Er bestandig skuffet etter å ha kjøpt stæsj pakkene. Så jeg blir ikke å invistere i sims 4 før etterhvert.. Kjedelig nok. Gleder meg veldig til å prøve spillet ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke kjøpe det før jeg vet mer (noe som det er helt utrolig med tanke på tidspunktet og når spillet kommer. snakk om elendig markedsføring.) og før eventuelt moddere har begynt å lage finere ting. Hårene EA lager er helt krise, alltid. Øynene er også så følelsesløse. Klærne er også ganske triste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er værst er jo at CAS ikke kommer til TS4, i det hele tatt :(

Hæ??? Men hvordan skal man kunne endre farge og mønster på ting?! :bond: Det er jo helt latterlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ??? Men hvordan skal man kunne endre farge og mønster på ting?! :bond: Det er jo helt latterlig.

Er ikke mulig lenger :( Ikke kommer det senere heller, det må være i grunnspillet sa han :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mulig lenger :( Ikke kommer det senere heller, det må være i grunnspillet sa han :(

Tipper at noen kanskje lager et verktøy. Husker det var så kjedelig å laste ned recolours til ALT av tøy osv til Sims 2.

Endret av Vinduskarmen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at noen kanskje lager et verktøy. Husker det var så kjedelig å laste ned recolours til ALT av tøy osv til Sims 2.

Hadde aldri internett når jeg spilte TH2, så det kan jeg ikke uttale meg om :P Men håper hvert fall at de har masse bra utvalg da, siden de er så teite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke mulig lenger :( Ikke kommer det senere heller, det må være i grunnspillet sa han :(

Men i The Sims 2 kunne man lage klær selv. Kanskje det går?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i The Sims 2 kunne man lage klær selv. Kanskje det går?

Håper det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i The Sims 2 kunne man lage klær selv. Kanskje det går?

Men med Bodyshop måtte man jo bruke annen programvare for å virkelig få laget de fine tingene. Programvare skapt av moddere og dyre adobe-programmer. Fryktelig tungvint løsning også, når det ikke er in-game. Håper de tar til seg kritikken og inkluderer CASt. All fokus ligger jo på småbarn og svømmebasseng nå, bytter lett ut de to mot CASt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...