Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Uuuh, da er det kanskje håp for min gamle Macbook Pro. Hvis det kommer til Mac i nærmeste fremtid da, vel og merke :(

hvor gammel? du kan installere Windows på den hvis den bruker en Intel prosessor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MissWinter

hvor gammel? du kan installere Windows på den hvis den bruker en Intel prosessor

Tidlig 2011 MacBook Pro 13 tommer med 2.3GHz dual-core Intel Core i5 og standard spesifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig 2011 MacBook Pro 13 tommer med 2.3GHz dual-core Intel Core i5 og standard spesifikasjoner.

mer enn nok futt for The sims 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

mer enn nok futt for The sims 4

Ah, supert! Da kan jeg bare kjøpe Windows 8 og innstallere det via Boot Camp og så innstallere TS4 via Windows?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg kjempe mye!! :-)

Har dere bestilt via origin eller venter dere til den kommer ut og få kjøpt den i butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

Jo, forresten, er det slutt på å få registrert seg for å få CAS-demoen? Jeg finner ikke hvor man skal registrere seg lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Tror det er for sent :( Men hørte et rykte om at det skulle komme ut for alle den 12. august! Krysser fingrene for at det er sant!

Jeg tror jeg kommer til å kjøpe det etter at jeg har lest litt anmeldelser av folk som ikke er så innmari sponset (sims-sidene er jo som regel bare fulle av lovord, stoler ikke på dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, supert! Da kan jeg bare kjøpe Windows 8 og innstallere det via Boot Camp og så innstallere TS4 via Windows?

ja, Windows XP, Vista 7 og 8.1 fungerer også så hvis du har en installasjonsdisk for en av disse kan de komme til nytte. ny Windows lisens vil koste deg minst 800. hvis du er under utdanning kan det hende du har rett på en Windows lisens, jeg vet i alle fall at elever ved videregående har det. noen arbeidsplasser tilbyr også windows til de ansatte. det er heller ikke umulig at du kan låne en Windows 8 lisens fra en i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

ja, Windows XP, Vista 7 og 8.1 fungerer også så hvis du har en installasjonsdisk for en av disse kan de komme til nytte. ny Windows lisens vil koste deg minst 800. hvis du er under utdanning kan det hende du har rett på en Windows lisens, jeg vet i alle fall at elever ved videregående har det. noen arbeidsplasser tilbyr også windows til de ansatte. det er heller ikke umulig at du kan låne en Windows 8 lisens fra en i familien.

Det ble så jeg bestillte meg iMac idag, med kraftigere system. Ser Windows kan kjøpes og lastes ned til fem hundre kroner hvis man er student, så tenkte å benytte meg av tilbudet hvis det fungerer til Bootcamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amortentia

Synes at simmene ser ut som leire jeg :S
Litt skuffende. For de har gått litt tilbake til sims 2, med loading screens for vært skritt du tar og håret ser ut som leire.

Veldig skuffende at dem har valgt å droppe toddlers! WTF!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble så jeg bestillte meg iMac idag, med kraftigere system. Ser Windows kan kjøpes og lastes ned til fem hundre kroner hvis man er student, så tenkte å benytte meg av tilbudet hvis det fungerer til Bootcamp.

det fungerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig demoen slippes for alle i dag! Blir så misunnelig på alle som har fått prøvd den allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøvde så godt jeg kunne å lage en selv-sim (jeg elsker at man kan endre størrelse på pupillene, så simmen også kan ha sirkellinser på!), og det var jammen ikke lett! Jeg utfordrer alle her til å gjøre det samme og poste bilde :biggrin: Evt. bare poste bilde av dem dere lager, trenger ikke å være basert på dere selv.

08.08.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...