Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Håper virkelig at det blir mulig å følge og å spille med flere familier igjen, sånn som det var på TS2. Irriterte meg fra vett og forstand at det var fjernet fra TS3! Liker å spille med hele familien, selv når de er flyttet hjemmefra, uten at de driver rundt på egenhånd og ødelegger mine planer for dem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk det ikke ann å skru av story progression for de andre simmene som bodde i byen da? Mener at det går ann,men har alltid story progression på selv for jeg liker det best.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det ikke ann å skru av story progression for de andre simmene som bodde i byen da? Mener at det går ann,men har alltid story progression på selv for jeg liker det best.

Jo. Jeg bytter gjerne på, litt avhengig av hvilken verden jeg spiller i. Har laga en i Create a World selv nå, og der bor det omkring 6 forskjellige familier. Supert å kunne skru story progression av og på :) :) Det kan de ikke fjerne. Da gidder jeg ikke spille. En av de bedre forbedringene fra TS2 til TS3. Enkel, men genial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har du sett; der fikk jeg sannelig tilgang til simskaperdemoen til Sims 4! Dette blir interessant. Fikk mailen nå nettopp og kunne laste ned demoen fra Origin.

Jeg fikk den også i går :D gleder meg til sims4 kommer for blir nesten frustrert over å kunne lage simmer men ikke spille dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere innløsningskode, eller fikk lå demoen bare på mine spill? Har ikke tilgang til eposten min lenger se, så om jeg blir utvalgt så er jo det litt kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Fikk dere innløsningskode, eller fikk lå demoen bare på mine spill? Har ikke tilgang til eposten min lenger se, så om jeg blir utvalgt så er jo det litt kjedelig :P

Ingen kode, bare beskjed om at den nå lå inne under "mine spill" på Origin og var klar til nedlasting. Du får sjekke Origin jevnlig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaida

Ååå, misunnelig. Hvor kan man melde seg på nyhetsbrev? Føler jeg har sett overalt.

Endret av Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte demoen godt :) er ikke så lett som det så ut på videoer først,men med litt øvin så får man det til :) får nok lekt meg litt mer med demoen i helga. Prøvde også å lage et par simmer så rare som mulig bare for å se hvor rare simmer man kan lage :P så ekstremt morsomt ut da jeg gjorde øynene store med amå pupiller :P

Elsker også det at man kan skape en tvilling eller søsken for det har jeg savnet tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lekt meg masse med demoen i dag og lagd maaange familier. Liker den bedre og bedre etterhvert som jeg setter meg inn i funkjsonene. Blir mere gøy når man kan lage de forskjellige alderstrinnene og kan spille selve spillet! Tror dere vi kan bruke de simmene vi lager nå i selve spillet når det kommer? håper det :)

Syns det med at man kan velge forskjellig ganglag til simmene feks tar spillet til et nytt nivå. Likte og søskenfunksjonen lagde en hel familie med mange søsken som lignet på hverandre men samtidig ulike. Det der er og en forbedring syns jeg.

Ble litt lei av klærne da lite klær å velge mellom men det er jo en demo så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det ikke ann å skru av story progression for de andre simmene som bodde i byen da? Mener at det går ann,men har alltid story progression på selv for jeg liker det best.

Nei, fikk ikke spilt med flere familier sånn jeg kunne i TS2.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

Jeg var egentlig veldig skeptisk etter alle de skuffende nyhetene, men på gameplay'en ser det jo veldig bra ut! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå jeg gleder meg!! :)

Håper macen min tåler det da :o

TS4 kommer ikke til mac med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet noe om de tilleggene man får i versjonen for 599,-? Tenker på de to som ligger ute på Origin. Vet ikke om jeg orker å betale 100 kr for noe tull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker også det at man kan skape en tvilling eller søsken for det har jeg savnet tidligere.

Har ikke det alltid vært en mulighet? "lek med genetikk" og "dupliser" (tror jeg) i sims 3 hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det alltid vært en mulighet? "lek med genetikk" og "dupliser" (tror jeg) i sims 3 hvertfall.

Da har jeg aldri sett det isåfall :O skal sjekke det straks. Men da er jeg glad for at det er synligere i ts4 da :)

edit: der fant jeg det ja. Men i ts4 får man ihvertfall andre klær og frisyrer på tvillingen med en gang :P

Endret av Shinigami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...