Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noe som finnes til MAC? Klødde i fingrene nå :fnise:

sannsynligvis ikke, men ingen hindrer deg i å installere Windows på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det husker jeg og! sååå stas :laugh:

Jeg og hehe har liksom blitt en greie å ha alle :P I tilegg til tradisjon om å ha ny pc vær gang en ny "generasjon" av spillene kommer, kjøpte ny pc da jeg fikk 2ern og når jeg fikk 3 ern. 1ern spilte jeg på mamma sin husker jeg :) Men nå har jeg gått mere over til origin for da har jeg spillene selv om de blir rota bort :) Bestilt 4ern på origin :) Spent på hva slags krav til pc 4ern vil stille.

kan den kjøre Sims 3 kan den kjøre sims 4. de har ikke gjort særlig mye med grafikken og bruker en mer optimalisert spillmotor. du trenger sannsynligvis ikke navigere til en nettbutikk og bestille nytt skjermkort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg har satt av hele lørdagskvelden til å sims-mimre!

Uheldigvis må jeg installere alle spillene på nytt, da pc'n min kræsja etter å ha oppdatert til windows 8.1, men snaaaart får jeg leke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten speidet litt på priser og lanseringsdatoer.

På Spaceworld.no koster Limited Edition 399 kr og lanseringsdatoen er satt til 01.11.2014.

På Komplett.no koster Limited Edition 499 kr og lanseringsdatoen er satt til 20.08.2014.

På Gamezone.no koster Limited Edition 448 kr og lanseringsdatoen er satt til 15.09.14.

På Platekompaniet.no koster Limited Edition 449 kr og lanseringsdatoen er satt til 30.10.14

Jeg sjekket litt selv, og på platekompaniet.no spaceworld.no står det følgende:

Kommer 01.11.2014

Dette er et forhåndssalg hvor du betaler for spillet ved bestilling. Med mindre leverandøren setter et annet tidspunkt kan spillet lastes ned kl 00:01 på releasedagen.

Komplett.no står med lansering 20.08.14, faktisk. Selv om jeg tviler på at denne er reell.

Gamezone og Platekompaniet har 4.09.14, som er den samme som resten.

Endret av Adele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok 04.09 er den reelle datoen. Men ting kan jo skje ble utsatt en del ganger da 3ern kom husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fakta at den "åpne verden" kommer til å bli borte? Er det bekreftet eller er det noe noen tror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fakta at den "åpne verden" kommer til å bli borte? Er det bekreftet eller er det noe noen tror?

Rykter. Jeg tror dog det bunner ut i at de denne gangen har gått for en åpen verden med mulighet for å besøke andre delsteder i en verden. Typ bydeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig de ikke fjerner den, de burde heller lage mer av den hvor vi kan være med de på jobb, være med inn på skolene, sykehusene osv. Det hadde vært kjempegøy! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den åpne verdenen var hovedgrunnen til at jg ikke gikk tilbake til ts2 igjen. Hvis åpen verden blir borte i ts4, så kommer jeg kanskje til å holde meg til ts3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer uansett til å spille ts4, siden det er "det Nye" jr kommer til å få denne pcen med ts3 og kan spille det hvis han vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så i tvil på hvem av pakkene jeg skal bestille. Den "vanlige" eller den med noe ekstra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt på origin og jeg tok den med noe ekstra. :danse:

Tenkte som så at det er ikke vær dag sims4 kommer :bolledeig: I tilegg så har jeg vell alltid gjort det for vær nye "generasjon" av sims så litt tradisjon over det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva forskjellen på the sms 4 premium og den vanlige? Er jo rundt 200 kr forskjell i pris.. Syntes 700 kr for spillet kan bli litt mye :sjokkert:

Syntes det kan komme NÅ :danse: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

syns og det kan komme NÅ :danse:

Er evigheter siden jeg forhåndsbestilte så husker ikke, men er det SÅ stor forskjell altså? kan jeg ikke huske. Jeg bestilte på origin da. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke fordeler er det egentlig med den til 700,-? Det er en altfor stiv pris for meg. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe aner ikke, eeevigheter siden jeg bestilte på origin :fnise: var noe ekstra greier som vanlig :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor dere får 700,- fra. På origin koster spillet med ekstra 599,-.
Uansett, det er nedlastbar innhold - Oppe hele natta, Festens midtpunkt, Fete dyrehatter og musikken til sims4. Ikke store greiene, så vidt jeg har skjønt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...