Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Ting er litt på vent nå som dere sikkert har skjønt, så blir jo ikke så mye prøvesnakk. Annet enn at jeg gleder meg. ;)

I dag var vi og så svigerfar. Det var rart, og veldig trist selvsagt. Men jeg overdriver ikke et sekunn når jeg sier at jeg overhode ikke kjente han igjen. Han var jo blitt veldig ttnn før han døde, men døden i seg selv gjør en ugjenkjennelig. Har sett døde før, men det har vært kort tid etter. De ser anderledes ut da og, men etter nesten to uker så har virkelig døden satt sine spor. Veldig synd, skulle ønske han hadde sett ut som seg selv..men sånn er det bare.

Begravelse i morgen. Alt er klart så er i grunn bare å levere O i bhg (har valgt å ikke ha han med), ordne seg og dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må ha vært veldig rart å se han kan jeg tro :( Tøft av dere. Når besteforeldrene mine har dødd så har alltid mamma lurt på om vi ville se de etterpå, men jeg har aldri turt det. Redd for at det skal bli et vondt minne som brenner seg fast :(

Håper dagen gikk ok. At dere fikk sluppet ut en del av sorgen og sagt farvel på en fin måte :klemmer:

Skjønner veldig godt at dere valgte å ikke ha med O. Hadde jo ikke vært noe særlig i kirka vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært veldig rart å se han kan jeg tro :( Tøft av dere. Når besteforeldrene mine har dødd så har alltid mamma lurt på om vi ville se de etterpå, men jeg har aldri turt det. Redd for at det skal bli et vondt minne som brenner seg fast :(

Håper dagen gikk ok. At dere fikk sluppet ut en del av sorgen og sagt farvel på en fin måte :klemmer:

Skjønner veldig godt at dere valgte å ikke ha med O. Hadde jo ikke vært noe særlig i kirka vil jeg tro.

Jepp, var rart, og ubehagelig, på en måte. Trist. Men jeg angrer ikke, og har ikke vært plaget av det i ettertid, selv om jeg har tenkt litt på det.

Det var en veldig fin begravelse. Masse blomsterkranser, mange folk som kom og en solist som sang blant annet Amazing grace. Det var helt nydelig. Når vi gikk med kisten til gravplassen snødde det faktisk. Sånn rolig, stille julesnø, som bare daler rett ned. Var jo kaldt, men var også veldig fint egentlig. Heller det enn at nedbøret skulle kommet i regn. Alt i alt en veldig fin begravelse.

Mamma spurte om ikke O skulle bli med hjem til dem i går, så fikk vi slappet av og fordøyd dagen. Det sa vi ja til. :) O elsker å være der, og ble veldig glad da jeg fortalte at han skulle få sove der i i går. :) Jeg og R var hos svigermor til nitiden på kvelden (var en del slekt der også), så dro vi hjem og fråtset i ost og kjeks :ler: At det går an å konsumere TO pakker Ritz-kjeks med ost på på EN kveld! Tror jeg spiste sånn fire Babybell-oster og to tykke skiver Ridderost. Plus en del druer. Ikke så ille i seg selv, men med all den kjeksen :sjenert: Jaja...Sånn kan det gå. Dødsfall med x antall middager og kaffe-besøk hos svigermor har gjort at jeg har havnet helt på kjøret kostholdsmessig. :sjenert: Skal begrense helgekosen, og på mandag må jeg bare komme meg tilbake til sunne vaner.

Kosten i dag har vært slik:

Frokost: Ett (lyst) rundstykke med speilegg og skinke og et halvt med syltetøy

Middag: Hjemmelagd tomatsuppe meg egg og flatbrød

På kaffebesøk hos vennepar: En amerikans pannekake og halvannen kule yoghurtis

Kvelds: Hjemmelagd tomatsuppe og to lyse rundstykker

I morgen skal jeg i praksis, men har IKKE motivasjonen altså. Er i helgemodus, men jeg har jo arbeidshelg, så blir jo strengt tatt ikke helg før neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle om da mannen skulle servere meg ost og kjeks! Vi hadde vært i lag i bare en måned tror jeg, skikkelig nyforelska og med en søt rosévin i glassene. Mannen kom fra kjøkkenet med en pakke ritzkjeks og en hel Norvegia som han slang på bordet med ostehøvelen flyvende etter.... :ler:

Så fint at dagen har vært sånn fintrist og ikke bare trist :klemmer: Og helt enig i at det har vært julesnø i dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle om da mannen skulle servere meg ost og kjeks! Vi hadde vært i lag i bare en måned tror jeg, skikkelig nyforelska og med en søt rosévin i glassene. Mannen kom fra kjøkkenet med en pakke ritzkjeks og en hel Norvegia som han slang på bordet med ostehøvelen flyvende etter.... :ler:

Så fint at dagen har vært sånn fintrist og ikke bare trist :klemmer: Og helt enig i at det har vært julesnø i dag!

Hahaha! Noe sier meg at han ikke er den romantiske typen? :fnise: Det er for øvrig ikke min heller. Har vært et par ganger jeg har furtet over det "hvorfor finner du ikke på noe kjempekoselig, en overraskelse med barnepass, romantisk mat og rooomantisk steming??". Men det er nok bare å glemme, selv om jeg hadde satt stor pris på det. :P

_________________

Uuuææææ...Sitter bare og venter på resultatet på Bachelor-oppgaven! Har klart å overbevise meg om at det ikke blir mer enn en C. Målet vårt var jo B, men jeg føler ikke den god nok. Hver gang ellers når jeg har fått B så har jeg hatt en skikkelig god følelse, det har jeg ikke nå. Selv om vi samarbeidet bra, så tror jeg det er vanskeligere å jobbe seg til en B når man må jobbe to og to enn alene. Det blir mye fortere rotete når det er to personer med forskjellige meninger som jobber på samme oppgaven.

Nå skal jeg snart se nest siste episode av Greys, også skal jeg på joggetur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sensurfrist snart? Det går nok uansett bra ;) Jobb får du vel uansett ;)

Jeg hadde begynt å jobbe da jeg fikk sensur på min masteroppgave, og jobben har aldri bedt om å få se det komplette vitnemålet mitt :fnise:

Kos deg på joggetur! Du er flink! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sensurfrist snart? Det går nok uansett bra ;) Jobb får du vel uansett ;)

Jeg hadde begynt å jobbe da jeg fikk sensur på min masteroppgave, og jobben har aldri bedt om å få se det komplette vitnemålet mitt :fnise:

Kos deg på joggetur! Du er flink! :trene:

Sensurfristen er i dag, så det er hvert øyeblikk! :) De ser ikke på karakterer når man søker jobb nei, men jeg skal videreutdanne meg, så vil ha så høyt snitt som mulig. :) Har to D-er fra førsteåret, fire C-er, fire B-er også får vi se hva Bacheloren blir. Håper på å kunne si 5 B-er og fire C-er, men har mine tvil. ;)

Takk for det! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten i beina! 8 km joggetur i terreng med masse bakker. :) Ny rekord! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faeeen! Visste vi tok oss vann over hode med det dumme temaet og problemstillingen!!! Fikk bare C på bacheloren. Den største oppgaven! Faen faen faen! Jeg har jo bare fått B siden jeg begynte andre året på spl etter permisjonen med O. Kjedelig at siste karakteren ble en C. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hvis det hjelper på skuffelsen: C er faktisk en helt ok karakter! En C er jo det de forventer av en "gjennomsnittlig" student :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hvis det hjelper på skuffelsen: C er faktisk en helt ok karakter! En C er jo det de forventer av en "gjennomsnittlig" student :klemmer:

Joda, men når man har satt seg et høyere mål, så er det noe drit å ikke oppnå det.. :sjenert: Menmen. Har kommet over den verste skuffelsen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( kjedelig å bli skuffet. Hva har du tenkt til å videreutdanne deg som? :)

Romantikk her i huset i følge gubben er at han gidder å kile meg på føttene :fnise: Har gitt opp å forvente noe mer for maaaange år siden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt med skuffelse da! C er jo ikke dårlig, men det er jo alltid litt kjipt når ting ikke blir helt som en håper på. Hva var tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest me2u

Så kjedelig at du ikke fikk karakteren du ville :( Skjønner du er skuffet.

Håper uansett at du får en herlig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sympati :) vi skrev om ikke medikamentell smertelindring av premature spedbarn. Var lite forskning å finne dessverre. Veilederen kom ikke med noen konkrete ting vi burde endre på da vo haddr siste veiledning, så vet ikke hva vi skulle gjort bedre.

-------

Hvordan er det med festesmerter? Det er jo høyst usannsynlig at jeg er gravid, for vi hoppet av i svingen fredag, lørdag hadde jeg el. Men muligheten er jo der.

I dag har jeg hatt masse sting regelmessig på høyre side av magen. Er det slik festesmerter føles? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså rundt områder hvor eggstokken befinner seg. Litt lenger ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om jeg er gravid eller ikke, så skulle jeg ønske jeg ikke hadde disse smertene (feste-smerter eller ei), for nå begynner jeg å tenke på hva hvis osv. Så jeg kommer vel til å være på DEN symptomjakten kommende uke, noe som er sååå kjedelig når jeg vet at det er liten sannsynlighet. :P

Jaja...Ifølge babyverden kan en test være positiv på fredag, som da er 13 dpo. Får se om jeg klarer å å vente til lørdag eller søndag, vil helst ikke svi av tester unødvendig i fall jeg ikke er gravid og trenger dem til neste syklus. ;)

Hvis denne smerten fortsetter i morgen så kan jeg vel anta at det ikke er festesmerter, for de varer vel ikke mer enn en dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man klør etter å snakket om mulige festesmerter/graviditet...DA er KG helt dødt!! :ler::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser! Bare vet ingenting om festesmerter, og tror sånn halvveis at det ikke eksisterer :fnise: Men symptomjakt tenker jeg det blir uansett, nå du tenker såpass mye på graviditet. Det er jo helt naturlig :) Jeg kjente på hele kroppen at jeg var gravid denne gangen, leeenge før jeg kunne teste. Mener jeg fikk ømme pupper under en uke etter eggløsning. Det var helt merkelig...

Tipper du blir gravid i neste syklus, jeg, når dere prøver på ordentlig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...