Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

El test likens som i går. Mulig liiiitt sterkere, i tillegg til at urinen ikke var like konsentrert. Blir ikke EL i morgen i alle fall,så tar mmeg en velfortjent hvil fra ludoen i kveld. Spilte i går da så går nok bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Velfortjent hvil fra ludoen"... :skratte:

Er dette starten på en slik "Du vet du er prøver når..."-tråd? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Velfortjent hvil fra ludoen"... :skratte:

Er dette starten på en slik "Du vet du er prøver når..."-tråd? :fnise:

Hahaha! Jepp! Neida, det var jo sagt med et lite glimt i øye :fnise: Det er jo ikke noe negativt at man er aktiv på ludofronten, men det er klart at det er litt kjedelig når den største motivasjonen er for å bli befruktet. :P Men skal ikke bli sextørke når jeg er gravid i alle fall. :P Så ille er det ikke :ler:

Hmmm...Ingen EL-slim enda, så da får jeg vel ikke EL i morgen :klo: Får se hva EL-testen sier i ettermiddag. :)

Nettopp vært på joggetur. 7 km. :) I går kved kom svigermor hit og satt her mens jeg og R dro på tur. Det var koselig. :) Gjør godt for forholdet å komme seg ut og gjøre slike ting. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen altså, EL-testen er ca like rosa som i går! Det er en tydelig strek der, men den er ikke sterk nok til å være positiv. Som sagt har jeg heller ikke hatt noe EL-slim. Så da blir det ikke EL i morgen heller. Håper den kommer på lørdagen da! Eller i det minste på søndag. Vil ikke ha sykluser over 30 dager.. :P Forrige måned så var den helt blendahvit da jeg testet på mandagen, også var den helt positiv da jeg testet på torsdagen. Denne gangen har jeg hatt utslag siden tirsdag, men det utvikler seg liksom ikke noe videre...Rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nytt håp! :P Håper virkelig jeg får positiv EL-test i dag. :) Er veldig klar for å komme meg til dpo-land altså! :) Hvis EL-testen er halv-positiv i dag også så kommer jeg til å bli paranoid og begynne å lure på om jeg er gravid, men det er jeg jo ikke for jeg hadde jo mensen som normalt for to uker siden. ;)

Vanskelig å ikke bli opphengt i denne prøvinga altså! Dvs. hadde jeg bare visst når EL kommer, så ville dette vært langt mer avslappende, så om denne prøvingen blir å ta litt tid så håper jeg i det minste at jeg blir veldig regelmessig slik at jeg slipper å gå rundt og leite etter EL.

Edit: Må bare legge til at jeg har gått fra 71 kg til 70,1 kg på to uker :nigo: Fortsetter dette kommer jeg meg tilbake til 6-tallet! :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo sagt det før, men jeg klarte aldri å få en tydelig positiv EL-test, av billigtestene ihvertfall. Den ble riktignok sterkere og sterkere, men aldri helt positiv. Skikkelig frustrerende! :bond: Håper du får positiv test snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo sagt det før, men jeg klarte aldri å få en tydelig positiv EL-test, av billigtestene ihvertfall. Den ble riktignok sterkere og sterkere, men aldri helt positiv. Skikkelig frustrerende! :bond: Håper du får positiv test snart!

Jeg fikk jo positiv test forrige måned, så skulle tro det gikk denne måneden og? :klo: Dessuten fikk jeg EL-slim sist, og det har jeg ikke hatt enda. Men noe skjer i kroppen i alle fall. Har regelmessig vondt/murring i korsryggen, stikninger i magen og også tidvis kvalm.. :klo: Så EL er nok rett rundt svingen uansett, vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på helt positiv test i dag!! Og du er veldig flink!!!! Her går det oppover på vekta, hehehe.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på helt positiv test i dag!! Og du er veldig flink!!!! Her går det oppover på vekta, hehehe.. :D

Håper det!

Og takk for det! :) Hehe, ja, men du er jo gravid! :P

Gått tur i terreng i dag! ca 400 kcal forbrent tipper jeg. Skal ha hamburger i kveld, så kompenserer med å spise litt mindre i løpet av dagen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn her har testen vært i 4 dager nå. At det ikke skal utvikle seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så frustrerende. Dersom jeg skal teste etter EL igjen skal jeg spandere på meg digital EL test fra CB. Bare irriterende med de dumme strekene som en må tolke selv. Men du kan jo prøve et par dager til for å se.

Dere har iallfall gjort en god innsats så langt! Bare å finne frem ludobrettet igjen og fortsette noen dager til :danse: .

GOD HELG og kos deg med burgere i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Her blir det ludo annen hver dag helttul mensen/to blå dersom det ikke dukker opp noen klare tegn på EL. :P

Takk! De var gooode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner egentlig jeg begynner å bli ganske så frustrert nå. Hadde jeg visst med sikkerhet at syklusen min blir på 33 dager slik som sist, så hadde jeg visst at EL er på onsdag i neste uke, men når jeg ikke aner når den er, og får halv-positive, helt likense tester fire dager på rad, så blir jeg leeeeei! :P

I dag har jeg hatt masse stikninger, men stikningene har vært i livmora og ikke i eggstokk.området. En ting er sikkert, og det er at dersom jeg ikke blir gravid denne måneden, så skal jeg innstille meg på å være mer avslappet neste måned, for dette er ikke noe artig. ;) Da skal jeg bare sørge for å ha regemessig sex fra og med dag 11 i syklusen. :)

Men jeg skal fortsette EL-testingen til jeg er fri for tester. Har vel sånn 9 stk igjen eller noe sånt. Håper virkelig jeg har fått EL innen de er brukt opp :fnise: I morgen skal jeg på jobb på kvelden, så da må jeg ta med test på jobb. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det jeg har sagt!! EL testing er noe dritt!! Bare å slutte med det med en gang. Smil, pul og vær glad så blir det nok resultater :nigo:

Og du har jo nettopp slutta på pilla. Det er faktisk unormalt at man hopper rett inn i normale 28 dagers sykluser da. Er jo en grunn til at mange sier det kan ta et helt år. Selv om jeg virkelig håper du slipper det!!

Jeg skal i hvertfall IKKE røre en eneste EL test igjen!! Lytt til kroppen og slapp av så skjer det nok. Kan jo hende at du er litt anspent og at det tøyser med syklusen? Min syklus blir i hvertfall lett påvirka av psyken min :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...