Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Svigerfar har visst blitt litt bedre. Kanskje vi er heldige å få han hjem igjen likevel! :) Han har jo uansett kreft og vi har han på lånt tid, men flott om han klarer seg en stund til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Noen uker eller måneder har jo mye å si nå. :) Håper det fortsetter å gå denne veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer og ord jenter! :) Det er fint å ha noen å "snakke ut med". :)

I morgen skal O overnatte hos mamma, så skal jeg få litt etterlengtet meg-tid og ikke minst endelig tid til å sove ut om morgenen. Det er lenge siden nå! Det eneste som er kjipt er at når jeg har slike alenekvelder så liker jeg å kose meg med noe godt, men det kan jeg ikke gjøre. Kanke falle av vogna på dag tre med sunnere vaner :fnise: Kanskje spise middag på kvelden da, så føler jeg det blir noe mer enn bare kjedelig kvelds. :)

Hoff, i dag har jeg ikke vært supermamma altså! O har vært ganske krevende, både sutrete og skikkelig makkete i alle stelle-situasjoner, påkeldningssituasjoner osv. MASETE på butikken "æ vil ha yogdurt, æ vil ha yodhurt", "æ vil ha den siste biiiitn, æ vil ha den siste biiiiitn" (skalken fra brødmaskinen), "æ vil ha shææææss" (kjeks). Vel...Har ikke vært like tålmodig hele tiden.. :sjenert: Vi har jo nettopp hatt en kjempefin periode med lite grensetesting og en veldig fornøyd O, så når det kommer dager som dette kjenner jeg at tålmodigheten ikke helt er der. ;)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj.. HATER sutreperioder!! Og spes i stellestiuasjoner. Mor blir kanskje forbanna når det blir bæsj spredt over badet fordi mini nekter å ligge i ro :opplyser:

Eier faktisk ikke tålmodighet til det der jeg!! :klo:

Håper det blir for en kort periode :)

Og så bra med noen gode nyheter om svigerfar :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at det går litt bedre med svigerfar! :klemmer:

Hehe, en kan ikke være supermamma hver dag. ;) Mas er ille, jeg har veldig lav toleranse for det. Heldigvis har L funnet ut det, og maser så godt som aldri på meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det går litt bedre med svigerfar! :klemmer:

Hehe, en kan ikke være supermamma hver dag. ;) Mas er ille, jeg har veldig lav toleranse for det. Heldigvis har L funnet ut det, og maser så godt som aldri på meg. :ler:

Høres deilig ut! Tror O også har skjønt det , men i disse trasse-dager bryr han seg ikke :ler:

_________

Var nok litt rask på avtrekkeren. Svigerfar er ikke bedre. Røntgen viser ingen bedring av lungene. De lurer også på om cellegiften har fucka opp lungene hans, siden han enda hadde giften i kroppen da lungebetennelsen oppstod. Såå samboer kommer ikke hjem før søndag eller mandag, og da er trolig svigerfar død med mindre han blir bedre snart. Han har dårøig lungekapasitet så det kommer til å oppstå organsvikt etter hvert.

Sånn ellers så har jeg kjøpt meg bikini i dag. Sitter som et skudd! Men er egentlig ikke komfortabel med å gå i bikini, så tror det blir badedrakt på badeland i morgen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... så trist at han er så dårlig.... :klemmer:

Kanskje O merker hele situasjonen, at bestefaren er syk og at pappaen er borte, og reagerer med å teste grensene?

Det er herlig når en finner tøy som passer som et skudd! Iallefall i disse tider :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... så trist at han er så dårlig.... :klemmer:

Kanskje O merker hele situasjonen, at bestefaren er syk og at pappaen er borte, og reagerer med å teste grensene?

Det er herlig når en finner tøy som passer som et skudd! Iallefall i disse tider :klemmer:

En skikkelig berg og dalbane dette her! Nå viser prøvene at han er liiit bedre. Saturasjonen har visst steget, noe som vil si at gassutvekslingen mellom CO2 og O2 i lungene har blitt bedre slik at det kommer mer oksygen til blodet. Så får vi se da. Han ligger og vipper litt, kan man vel si.

Det kan jo hende, men han forstår jo ikke selv at bestefaren er syk. Eller jeg har fortalt han at bestefar har "aua" i kroppen, og at pappa er i Bergen og besøker han, men bortsett fra det så vet han ikke at noe er galt med svigerfar.

Ja det var flott å finne en bikini som passet. Skulle bare helst sett at det var litt mindre fett på hoftene, hehe. Magen er helt grei den, men synes jeg har litt for mye fett på hoftene :sjenert: Gidder ikke slanke meg siden jeg skal bli gravid snart, så jeg fokuserer egentlig bare på å innprente sunne vaner igjen FØR jeg blir gravid slik at det blir lettere å holde seg på matta den dagen jeg ER gravid :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så fantastisk når roen senker seg. Det eneste jeg hører er O som sutter på smokken rett ved siden av meg. Plutselig fant han ut at han skulle sove :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner til det lille ekstra på mageområdet :fnise: men som deg så stresser jeg ikke fælt med å gjøre noe med det før sommeren. Prøver også å bli litt sunnere nå før svangerskap. Er nødt til å trene opp rygg og korsrygg,sliter nå jeg.... og den blir nok ikke bedre med mageboer nei!

Håper du fikk slappet av litt og nytt roen :) God Påske, Teriaki :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan nok være hardt for ryggen som gravid hvis man allerede sliter, men jeg vet om folk som har slitt med ryggen, men som har vært helt fin i graviditeten.

Ja det var en koselig stund. God påske. :)

_____

Det var som jeg fryktet. Den oppturen svigerfar hadde i går og i dag, det var bare den der typiske terminale oppturen som mange pasienter får før de får en drastisk nedtur og dør.

Han er komatøs nå, ikke kontaktbar og vil sannsynligvis dø i løpet av natten. Fikk nettopp sms hos samboer hvor han skrev at han ikke forstod dette, at han var jo så bra i formen tidligere i dag, og at han rett og slett ikke klarte å forstå. Får så vondt i meg. Skulle så gjerne vært der og støttet han. Heldigvis har han moren og søsteren der, så han er jo ikke alene. Må bare støtte han og trøste han mest mulig når han kommer hjem. Stakkars stakkart samboer :hjerte: Er jo vondt for meg og, men...Det kan bare ikke sammenlignes, så jeg tar meg liksom ikke tid til å kjenne på hva JEG føler.

Æsj!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Uff, det var noe sånt, ja? Fryktet det.

Stor klem til deg og dere! :klemmer:

(Jeg kommer forøvrig ikke over at vi er ca. like gamle, utifra alt jeg har lest fra deg på forumet har jeg alltid innbildt meg at du er 10 år eldre enn meg :sjenert:)

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla! Hvor gamle er dere?

Jeg er 31... sikkert da 10 år eldre enn dere :ler::daane:

(Jeg kommer forøvrig ikke over at vi er ca. like gamle, utifra alt jeg har lest fra deg på forumet har jeg alltid innbildt meg at du er 10 år eldre enn meg :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Gurimalla! Hvor gamle er dere?

Jeg er 31... sikkert da 10 år eldre enn dere :ler::daane:

90-modell? :sjenert:

23, blir 24 i november! :opplyser:

Men gift, vært sammen i 6,5 år+, snart to unger og skulle vært ferdig med masteren om under en måned, om jeg ikke fikk barn i stedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Så ufattelig trist at det kan jo ikke forstås om man ikke har opplevd det selv.

Utrolig snodig med den oppturen før de plutselig dør fort. Min farfar hadde det samme. Og da trodde farmor og tantene mine at han var så bra at de torde ta turen hjem imens og sove og spise. I mellomtiden døde han.. helt alene :(

Er mye rart med dette livet man aldri kommer til å forstå :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...