Gå til innhold

Så dukket det opp en dame på døren og sa at min samboer har blitt pappa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er jo ett av trollene.Haha

Nei er nok ikke det, jeg er bare uenig med deg og stusser på det du sier. Det kalles diskusjon.

Anonymous poster hash: 32932...21d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg ville klart å fortsette i et slikt forhold. All ære til dem som klarer det, men jeg er ikke en av dem.

Ungen kommer til å være en del av livet hans, og da følger dørfuria med som nissen på lasset.



Anonymous poster hash: ff114...96f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo ikke vært utro mot deg.ungen ble laget før du kom inn i bildet.

Hadde bedt han strengt om og stille opp som pappa hvis det er han som er faren. hadde selv tatt imot ungen med åpne armer.



Anonymous poster hash: fe38f...f63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne situasjonen har jeg vært i. Jeg råder deg(ts) til å snakke med noen om dette, noen utenforstående, og ikke bare på forumet her.

Regner med det er MYE følelser nå, opp og ned, og det kommer det til å være en god stund. Det er veldig lett å ta overilte beslutninger nå. Kjæresten din trenger deg sikkert veldig nå også, hvis han ikke er som noen menn, og blir innesluttet og ikke klarer å prate om følelsene.

Men viktigst av alt har magefølelsen din alltid rett. Man klarer ikke høre på fornuften, det er alltid følelsene som vinner til slutt. Det er hvertfall min erfaring.

Akkurat nå er det ikke lett å se at noen andre sitt barn kan berike livet ditt, men til slutt vil det gjøre det.

Stor god klem fra meg som vet hva du går igjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror ikke jeg ville klart å fortsette i et slikt forhold. All ære til dem som klarer det, men jeg er ikke en av dem.

Ungen kommer til å være en del av livet hans, og da følger dørfuria med som nissen på lasset.

Anonymous poster hash: ff114...96f

Det er like presis den der...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du burde lese igjennom det du har skrevet i denne tråden og samtidig ta en titt på forumreglene på hvilken regler som gjelder ang oppførsel. Om jeg irriterer deg så mye at du tyr til slikt språk nå med konstruktiv diskusjon så kommer du

garantert til å tilte når du møter på trollene her inne ;)

Anonymous poster hash: 32932...21d

Du er som et ddos angrep i din såkalte konstruktive diskusjon. Jeg er uenig med deg, måten du formulerte deg på var ikke så konstruktivt mot svarene du fikk. Klart Madeleine blir frustrert, hun må forklare om og om igjen hva hun mener, uten at det går igjennom. At du er uenig er jo ikke, utifra det jeg tolket, det hun ble frustrert over.

Nei er nok ikke det, jeg er bare uenig med deg og stusser på det du sier. Det kalles diskusjon.

Anonymous poster hash: 32932...21d

Måten du har argumentert og svart henne på gir inntrykk av at du diskuterer for å diskutere, eller er veldig treg med å faktisk skjønne hva hun mente.

Jeg kan fint forstå hva andre mener, uten å være enig. Diskutere hvorfor man er uenig og enig er jeg også for. Men du gjorde jo ingen av delene. Ergo er du et forumtroll.

Anonymous poster hash: 67fe9...413

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte du å gråte av glede når du fikk greie på det eller prøvde du å gjøre det beste ut av situasjonen for å ta i mot barnet på best mulig måte? Derfor jeg mener det er dobbeltmoralsk. Å i det hele tatt hevde at det er en gledens dag å få en sånn nyhet vitner om særdeles lite evne å sette seg inn i andres følelser. Anonymous poster hash: 32932...21d

Det var ikke det ho sa heller, ho sa man måtte prøve å se på det som en lykke og ikke at man følte den lykken umiddelbart

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihallo1998

Han er sikkert like sjokkert som deg. Bruk litt tid, snakk med ham, også finner dere ut hva dere vil sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye regler på NAV gjør at hun ikke får støtte hvis det ikke er oppført en far.... :) Just saying...



Anonymous poster hash: f2c65...e48
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nye regler på NAV gjør at hun ikke får støtte hvis det ikke er oppført en far.... :) Just saying...

Anonymous poster hash: f2c65...e48

Hvilken støtte er det som er trukket bort hvis det ikke er en far oppført da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er som et ddos angrep i din såkalte konstruktive diskusjon. Jeg er uenig med deg, måten du formulerte deg på var ikke så konstruktivt mot svarene du fikk. Klart Madeleine blir frustrert, hun må forklare om og om igjen hva hun mener, uten at det går igjennom. At du er uenig er jo ikke, utifra det jeg tolket, det hun ble frustrert over.

Måten du har argumentert og svart henne på gir inntrykk av at du diskuterer for å diskutere, eller er veldig treg med å faktisk skjønne hva hun mente.

Jeg kan fint forstå hva andre mener, uten å være enig. Diskutere hvorfor man er uenig og enig er jeg også for. Men du gjorde jo ingen av delene. Ergo er du et forumtroll.

Anonymous poster hash: 67fe9...413

Feil. Skrivemåten din er gjenkjennende for brukeren din btw ;)

Anonymous poster hash: 32932...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feil. Skrivemåten din er gjenkjennende for brukeren din btw ;)

Anonymous poster hash: 32932...21d

Det er ikke feil å skrive det JEG tolker, men du kan dele hva du mener er feil, enten her eller på PM ;)

Anonymous poster hash: 67fe9...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få han til å kutte ut dama og barnet? Han er kun pliktig til å betale bidrag, han må ikke å ha noe gjøre med dem bortsett fra det. Lykke til!



Anonymous poster hash: 7fde8...00f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få han til å kutte ut dama og barnet? Han er kun pliktig til å betale bidrag, han må ikke å ha noe gjøre med dem bortsett fra det. Lykke til!

Anonymous poster hash: 7fde8...00f

Ungen trenger å ha kontakt med sin far.

Anonymous poster hash: ff114...96f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nye regler på NAV gjør at hun ikke får støtte hvis det ikke er oppført en far.... :) Just saying...

Anonymous poster hash: f2c65...e48

Litt flaut å ta den tonen når du tar feil, eller? ;)

Anonymous poster hash: 440b7...47d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Om du gjør slutt med samboeren din pga dette, så var nok ikke kjærligheten sterk nok...

Nja, jeg hadde heller ikke blitt i det forholdet, selv om jeg hadde elsket fyren over alt på jord. Det er fordi jeg ikke ønsker barn, og det å plutselig ende opp med et barn som jeg for det første ikke ønsket og attpå til ikke er mitt, nei. Da hadde jeg nok gått. Til tross for kjærligheten.

Kan jo være at TS ikke ønsker barn selv for alt vi vet.

Jeg håper virkelig du finner ut av hvordan dette har gått til TS! Slik jeg ser det så er det godt mulig hun kun er ute etter penger, og anklager ham for å være en dårlig far i håp om at han ikke lager noen problemer og betaler. Ellers så har han visst det lenge og valgt å ikke bry seg. Uansett så må du komme til bunns idet, slik at du kan ta en beslutning om hva du skal gjøre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TS her.

nå er det bekreftet at det er hans barn!

Hvordan søker man om samvær? Nå vil vi prøve å få mest mulig samvær, hvor gammel må barnet være før man kan få 50 %? Noen som har erfaring?



Anonymous poster hash: 96ff4...fd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nå er seriøst hele livet mitt snudd opp ned! Det kom en dame på døren som sa at min samboer (vi har bare vært sammen i 6 mnd) er far til hennes barn! Dette er en dame som min samboer hadde en natt med før han ble kjent med meg, og siden ikke hørte noe fra, før nå siste uken hvor hun har ringt og ringt.Min samboer har ikke tatt telefonen da han jo hadde fått seg ny kjæreste, og ikke hadde hatt kontakt med henner på nesten et år.

Han skal selvfølgelig kreve DNA test, men det er jo en god mulighet for at det kan være hans da. Men hvorfor kommer dette kvinnemennesket nå!??? Hun har jo vært gravid i 9 mnd. og så født ungen (tror den er 2-3 mnd. gammel) Hvorfor har hun ikke sagt noe???? Hun var forøvrig veldig sint og insinuerte at han var en dårlig far som ikke hadde betalt barnebidrag, hvordan han skulle få til det, vet jeg ikke da han ikke visste noen ting...

Vet ikke helt hva jeg vil med denne posten, er bare så utrolig sjokket. Utrolig flaut å skulle fortelle til folk da... Jeg vet ikke om jeg takler å være sammen med en sm har barn....

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Tuller du? Er jo sånt som bare skjer på film jo..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...