Gå til innhold

Så dukket det opp en dame på døren og sa at min samboer har blitt pappa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det tar ikke 2-3 dager å få svar på en DNA test via det offentlige. DET er vel det eneste som er bombesikkert i denne saken.

Anonymous poster hash: f256b...9d1

TS her, vi har ikke fått svar på DNA testen fra det offentlige enda, bare en sånn nett- test, men de er jo sikker da... Og vi er mer og mer sikker på at hun brukte så lang tid på å si noe, fordi det var flere potensielle fedre som hun måtte utelukke først... Ettersom hun ikke førte opp min samboer som far, på fødselsattesten, med en gang...

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ashanti

TS her, vi har ikke fått svar på DNA testen fra det offentlige enda, bare en sånn nett- test, men de er jo sikker da... Og vi er mer og mer sikker på at hun brukte så lang tid på å si noe, fordi det var flere potensielle fedre som hun måtte utelukke først... Ettersom hun ikke førte opp min samboer som far, på fødselsattesten, med en gang...

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Hvilken nettside bestilte dere testen fra? Det tar vel fortsatt litt tid å få den tilsendt i posten, dra hjem til moren og babyen for å ta testen, sende den tilbake til dette firmaet og få svar? Hvor lang tid tok det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Det er jo det TS sier selv. Hvorfor så mange nekter å tru på henne aner jeg ikke.

Jeg tror på TS, men jeg tror ikke på typen hennes. Han tror jeg ikke har vært ærlig.

Anonymous poster hash: f256b...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på TS, men jeg tror ikke på typen hennes. Han tror jeg ikke har vært ærlig.

Anonymous poster hash: f256b...9d1

Så du påstår indirekte at TS er dum og naiv?

Nå har jo TS tilogmed kommet frem og sier at mora også ikke var sikker selv på hvem som var faren ettersom hun ikke førte opp dette på fødselsatesten med engang. Altså at hun har knulla rundt og hadde flere menn som potensielle fedre.. Rart det er flere her inne som fremdeles mener det er typen som er den "gale" her. Det burde være åpenlyst for lenge siden hvem som ikke har hodet sitt skrudd riktig på plass.

Endret av Timza
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken nettside bestilte dere testen fra? Det tar vel fortsatt litt tid å få den tilsendt i posten, dra hjem til moren og babyen for å ta testen, sende den tilbake til dette firmaet og få svar? Hvor lang tid tok det for dere?

Vi brukte noe som heter "Pappatest", det tok vel ca 10 dager tror jeg...

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er vell grunnen til at han ble kontaktet? Som sakt, hun var forbannet over at hun måtte huke tak i han og ikke NAV, det har da TS selv sagt.

Ja, men han ble kontaktet pga hun lurte på hvorfor ikke barnebidraget hadde dukket opp, det betyr jo at fyren visste om ungen, men at han leikte dum, pga hun får jo papirer på at han har underskrevet som far fra NAV, f.eks. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men han ble kontaktet pga hun lurte på hvorfor ikke barnebidraget hadde dukket opp, det betyr jo at fyren visste om ungen, men at han leikte dum, pga hun får jo papirer på at han har underskrevet som far fra NAV, f.eks. ;)

Nei, hun MÅTTE kontakte han for å få barnebidraget og var forbannet pga hun måtte gjøre det og ikke NAV.
Du har lest siste oppdatering også?
Her:

TS her, vi har ikke fått svar på DNA testen fra det offentlige enda, bare en sånn nett- test, men de er jo sikker da... Og vi er mer og mer sikker på at hun brukte så lang tid på å si noe, fordi det var flere potensielle fedre som hun måtte utelukke først... Ettersom hun ikke førte opp min samboer som far, på fødselsattesten, med en gang...

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Hun brukte lang tid på å ta kontakt ettersom hun har knulla rundt og var usikker på hvem barnefaren er. Da er det vell på tide at du gir deg? Selv om jeg forstår at det kan være vanskelig. :)

Endret av Timza
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun MÅTTE kontakte han for å få barnebidraget og var forbannet pga hun måtte gjøre det og ikke NAV.
Du har lest siste oppdatering også?
Her:

Hun brukte lang tid på å ta kontakt ettersom hun har knulla rundt og var usikker på hvem barnefaren er. Da er det vell på tide at du gir deg? Selv om jeg forstår at det kan være vanskelig. :)

Nettest===`???? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettest===`???? :daane:

Den er 95% sikker den altså... Den offentlige tar så lang tid...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hadde broren din bare tatt ansvar i utgangspunktet og brukt kondom hadde dere slippi hele greia... Enkelt og greit!!!

Anonymous poster hash: 84406...55e

Ei jeg vet om stakk hull på kondomene til sin kjæreste med nåler for å bli gravid. Det er ikke alltid det hjelper å bruke kondom dersom de blir sabotert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er idiotskap å lene seg på en netttest! Og nå er jeg 100% sikker på at denne tråden er bare tull fra byrjan til slutt..

vi skal jo ikke lene oss på noe som helst.en vanlig test er tatt, men som sagt så tar dette tid og det er ikke kult å sitte i dag etter dag å lure... Det har faktisk vært helt forferdelig den tiden vi har hatt nå, hvor vi ikke VET noen ting...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal jo ikke lene oss på noe som helst.en vanlig test er tatt, men som sagt så tar dette tid og det er ikke kult å sitte i dag etter dag å lure... Det har faktisk vært helt forferdelig den tiden vi har hatt nå, hvor vi ikke VET noen ting...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Jeg forstår ikke at du gidder å bli i dette forholdet.

Anonymous poster hash: cde29...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er idiotskap å lene seg på en netttest! Og nå er jeg 100% sikker på at denne tråden er bare tull fra byrjan til slutt..

Det er en fordel å lese hele postene. Hun sier da at de har tatt vanlig test også, men at de tok en netttest i tillegg for å få et rimelig sikkert svar litt på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er 95% sikker den altså... Den offentlige tar så lang tid...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Vel, men det offentlige er likevel nødt til å ha sin egen test, det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel...

Been there done that

Omtrent identisk historie her hvor jeg sto i samme situasjon som deg.

Og min x var uvitende til det hele. Noe som viste seg å ikke stemme helt likevel.

Den gang valgte jeg å tro på x.

1 år senere dukket barnemor nr 2 opp, og da la han alle kortene på bordet, samtidig som han innrømte å ha enda ett barn med en tredje mor :sjokkert:

Når jeg blir stor skal jeg bli mausforfatter til Hotel Cæsar eller noe sånt...

Men altså; magefølelsen sier at samboeren din ikke har fortalt alt. Det er mange grunner til at barnemor har brukt tid på å kontakte barnefar uten at hun skal beskyldes for å ha "knullet rundt", det har jo vitterlig samboeren din også.

Uansett, lykke til og håper det ordner seg for alle parter. Husk at det ikke er barnefar sin "rett" til samvær det handler om, men barnets rett til samvær med sine foreldre.



Anonymous poster hash: 2c03f...581
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...

Been there done that

Omtrent identisk historie her hvor jeg sto i samme situasjon som deg.

Og min x var uvitende til det hele. Noe som viste seg å ikke stemme helt likevel.

Den gang valgte jeg å tro på x.

1 år senere dukket barnemor nr 2 opp, og da la han alle kortene på bordet, samtidig som han innrømte å ha enda ett barn med en tredje mor :sjokkert:

Når jeg blir stor skal jeg bli mausforfatter til Hotel Cæsar eller noe sånt...

Men altså; magefølelsen sier at samboeren din ikke har fortalt alt. Det er mange grunner til at barnemor har brukt tid på å kontakte barnefar uten at hun skal beskyldes for å ha "knullet rundt", det har jo vitterlig samboeren din også.

Uansett, lykke til og håper det ordner seg for alle parter. Husk at det ikke er barnefar sin "rett" til samvær det handler om, men barnets rett til samvær med sine foreldre.

Anonymous poster hash: 2c03f...581

Hva i helvete er det med menn? Kan jo ikke stole på noen av dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...