Gå til innhold

Så dukket det opp en dame på døren og sa at min samboer har blitt pappa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kommer nok dessverre ikke til å skje, hun vil ikke at min kjæreste skal ha noe med barnet å gjøre, bare betale... Så der ikke for meg at det kommer til å bli noen enighet med henne, må nok en objektiv tredjepart inn for å mekle.

Men skjønner jo at det er lenge til vi kan ha barnet her hos oss... Barnet er jo enda veldig lite...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Da kontakter han familievernskontoret. Moren må faktisk legge til rette for samvær. Men jeg vil anbefale deg å holde deg unna. Tror ikke hun blir mer samarbeidsvillig hvis du blander deg inn og du har jo heller ingen rettigheter til barnet.

Anonymous poster hash: a6092...212

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer nok dessverre ikke til å skje, hun vil ikke at min kjæreste skal ha noe med barnet å gjøre, bare betale... Så der ikke for meg at det kommer til å bli noen enighet med henne, må nok en objektiv tredjepart inn for å mekle.

Men skjønner jo at det er lenge til vi kan ha barnet her hos oss... Barnet er jo enda veldig lite...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Vel, jeg må innrømme at jeg faktisk ikke forstår at du gidder å være i det her forholdet mer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg må innrømme at jeg faktisk ikke forstår at du gidder å være i det her forholdet mer.

Men tøff er hun, som ikke "straffer" fyren for dette, nå som han har fått denne babyen på skuldrene ufrivillig :danse: Tydelig at de gjør det beste ut av situasjonen som et team, det skal de ha :vin:

Anonymous poster hash: 67fe9...413

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kontakter han familievernskontoret. Moren må faktisk legge til rette for samvær. Men jeg vil anbefale deg å holde deg unna. Tror ikke hun blir mer samarbeidsvillig hvis du blander deg inn og du har jo heller ingen rettigheter til barnet.

Anonymous poster hash: a6092...212

Nei, takk gud for det!

Men han får høre med familievern kontoret da....

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tøff er hun, som ikke "straffer" fyren for dette, nå som han har fått denne babyen på skuldrene ufrivillig :danse: Tydelig at de gjør det beste ut av situasjonen som et team, det skal de ha :vin:

Anonymous poster hash: 67fe9...413

Team????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team????

Har jeg gått glipp av noe? Virker som de (TS og typen altså) utgjør et team i denne situasjonen.. Husker ikke alt som er skrevet her i tråden :plystre:

Anonymous poster hash: 67fe9...413

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg gått glipp av noe? Virker som de (TS og typen altså) utgjør et team i denne situasjonen.. Husker ikke alt som er skrevet her i tråden :plystre:

Anonymous poster hash: 67fe9...413

Du kan jo velge å kalle det for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har broren din vært egoistisk.

Hvorfor det? Barnet og moren er kjempefornøyde de :)

Anonymous poster hash: 32932...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotten

Noe av det kvalmeste jeg vet om er damer som krever barnebidrag av en fyr de knullet tilfeldig eller på den måten TS forteller. Også kommer hun på døren og per om barnebidrag? Herregud så patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Barnet og moren er kjempefornøyde de :)

Anonymous poster hash: 32932...21d

Så enig! Jeg vokste opp med 50/50 ordning. Mamma og pappa ble enige om det. De bodde nærme og tilrettela for meg da. Beste som kunne skjedd! Jeg kunne bare løpe mellom dem. Det var helt herlig!

Anonymous poster hash: 207fd...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tøff er hun, som ikke "straffer" fyren for dette, nå som han har fått denne babyen på skuldrene ufrivillig :danse: Tydelig at de gjør det beste ut av situasjonen som et team, det skal de ha :vin:

Anonymous poster hash: 67fe9...413

Enig. Det er vel det beste utgangspunktet man kan ha i en slik situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun bevisst har ført barnefaren bak lyset, for så å møte opp sur og aggressiv på døren vår, og beskylde han for å være en dårlig far. Er ikke det nok til å få lov til å bli till sur?

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Absolutt! !! Hadde blitt forbannet. !!

Anonymous poster hash: 19654...0d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Noe av det kvalmeste jeg vet om er damer som krever barnebidrag av en fyr de knullet tilfeldig eller på den måten TS forteller. Også kommer hun på døren og per om barnebidrag? Herregud så patetisk.

Er du alvorlig nå?

Kan du forklare hvorfor han ikke skal ta ansvar for eget barn? Såkalt ons eller ikke, så var han da vel klar over hvordan barn blir til? Hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg tror ingenting på denne historien. Hvor ofte skjer det at folk bare trapper op på døra til folk på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotten

Er du alvorlig nå?

Kan du forklare hvorfor han ikke skal ta ansvar for eget barn? Såkalt ons eller ikke, så var han da vel klar over hvordan barn blir til? Hjelpe meg.

Dama valgte å ikke si ifra eller informere om barnet i det hele tatt før etter det var født, da gikk hun og ville ha penger fra fyren. Var ikke snakk om å ha han involvert i livet til barnet, det var snakk om penger. Hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Dama valgte å ikke si ifra eller informere om barnet i det hele tatt før etter det var født, da gikk hun og ville ha penger fra fyren. Var ikke snakk om å ha han involvert i livet til barnet, det var snakk om penger. Hjelpe meg.

Enig. Utrolig frekt å ikke en gang diskutere med barnefar om alternativer da hun fant ut om graviditeten, men heller holde kjeft om graviditeten, beholde og føde ungen i all hemmelighet, for så lenge etterpå komme å si: Hei du er blitt pappa. Hand over barnebidraget, takk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ts. Syns du fraskriver samboeren din ethvert ansvar for det at hun dukket opp hos ham. Om noen hadde ringt og ringt meg, så hadde jeg jo forstått at det var noe spesielt? Særlig om det hadde skjedd så pass lenge etter. Eller trodde han at hun plutselig begynte å få lyst på ham igjen..ett år etter?

Nei, får være måte på..innbilskhet. I så fall.

Men har sagt mitt om dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Syns du fraskriver samboeren din ethvert ansvar for det at hun dukket opp hos ham. Om noen hadde ringt og ringt meg, så hadde jeg jo forstått at det var noe spesielt? Særlig om det hadde skjedd så pass lenge etter. Eller trodde han at hun plutselig begynte å få lyst på ham igjen..ett år etter?

Nei, får være måte på..innbilskhet. I så fall.

Men har sagt mitt om dette nå.

Men det er da normalt å kontakte en eventuelt barnefar før et år har gått!!!? Jeg syntes det er merkelig å skulle gå ut fra at "hun har sikkert gått 9 mnd. gravid og født for 3 mnd. siden og vil ha tak i meg pga. hun nå har funnet ut at hun tror jeg er faren", det er nok den mest logiske grunnen til at noen tar kontakt etter et år :sarkasme:

Det sagt så har han og tar han ansvaret for barnet nå som det viser seg at det er hans. Han var uansvarlig i forhold til prevensjon, men jeg klandrer han ikke for å ikke syntes at han skylte en ONS en god forklaring på hvorfor han lot være å svare på tlf. etter et år...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Dama valgte å ikke si ifra eller informere om barnet i det hele tatt før etter det var født, da gikk hun og ville ha penger fra fyren. Var ikke snakk om å ha han involvert i livet til barnet, det var snakk om penger. Hjelpe meg.

Enig at hun kunne informert da hun oppdaget graviditeten.

Men han skal likevel ta ansvar!

Og hvorfor skal ikke barnet vite hvem som er faren dets? Og vite at han ikke gir faen?

Tenker du på det da? Og ingen vet om faren blir involvert på andre måter. Han har rett til det om han vil.

Uavhengig av hva moren måtte mene og ville. Han kan kreve det, men blir kanskje noen runder med famlievernkontor el.

For at de skal kunne bli enige og samarbeide. Det hadde vært det beste for barnet? Eller? Vi vet jo også bare denne siden av saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...