Gå til innhold

Så dukket det opp en dame på døren og sa at min samboer har blitt pappa!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ja.

Det tenkerjeg også.

Denne moren har nok vært i kontakt med sin saksbehandler hos NAV mange ganger, før hun begynte å ringe tusen ganger personlig og tilslutt kom på døra.

At en mann ikke tar telefoner fra en dame han har hatt ONS med for ett år siden, er direkte usannsynlig når hun ringte så mye. Da ville man tatt telefon for å fortelle at man er i et fast forholdnå, og at hun ikke skal ringe en.

TS bør ta en kikk på barnets fortvilte og rasendes mamma og se hvordan hennes egen framtid med denne mannen etterhvert vil se ut...

Det er mitt råd til henne, hvis jeg skulle gi noe råd.

Jeg tenker det samme som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er seriøst hele livet mitt snudd opp ned! Det kom en dame på døren som sa at min samboer (vi har bare vært sammen i 6 mnd) er far til hennes barn! Dette er en dame som min samboer hadde en natt med før han ble kjent med meg, og siden ikke hørte noe fra, før nå siste uken hvor hun har ringt og ringt.Min samboer har ikke tatt telefonen da han jo hadde fått seg ny kjæreste, og ikke hadde hatt kontakt med henner på nesten et år.

Han skal selvfølgelig kreve DNA test, men det er jo en god mulighet for at det kan være hans da. Men hvorfor kommer dette kvinnemennesket nå!??? Hun har jo vært gravid i 9 mnd. og så født ungen (tror den er 2-3 mnd. gammel) Hvorfor har hun ikke sagt noe???? Hun var forøvrig veldig sint og insinuerte at han var en dårlig far som ikke hadde betalt barnebidrag, hvordan han skulle få til det, vet jeg ikke da han ikke visste noen ting...

Vet ikke helt hva jeg vil med denne posten, er bare så utrolig sjokket. Utrolig flaut å skulle fortelle til folk da... Jeg vet ikke om jeg takler å være sammen med en sm har barn....

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Det er såååååå mange syke kjærringer der ute. Hun har valgt dette selv. Din mann kan ta fullt avstand fra dette hvis han vil. Hun har valgt dette selv og må ta konsekvenser selv. Men bidrag kommer han ikke unna. Dessverre. Men ta dna test. Du vet ikke hvor mange hun har forsøkt å prakke på farskapet.

Det burde vært pålagt at man samtykker til å få barn.

Anonymous poster hash: 19654...0d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såååååå mange syke kjærringer der ute. Hun har valgt dette selv. Din mann kan ta fullt avstand fra dette hvis han vil. Hun har valgt dette selv og må ta konsekvenser selv. Men bidrag kommer han ikke unna. Dessverre. Men ta dna test. Du vet ikke hvor mange hun har forsøkt å prakke på farskapet.

Det burde vært pålagt at man samtykker til å få barn.

Anonymous poster hash: 19654...0d8

Huff nei, please ikke gjør dette til en sånn tråd da... Det er han som valgte å ha ubeskyttet sex med henne, det er hans ansvar (og han kommer til å ta ansvar) om barnet er hans. Både barnebidrag og samvær må selvfølgelig med. Jeg hadde i hvert fall ikke blitt hos han om han var typen til å stikke av fra ansvaret sitt. Jeg bare syntes at måten og omstendighetene var ekstreme....

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, please ikke gjør dette til en sånn tråd da...

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

"En sånn tråd"?

Det vil si at du var forberedt på en bestemt type tråd.

Litt dumt å leke offer, når du har forutsett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er såååååå mange syke kjærringer der ute. Hun har valgt dette selv. Din mann kan ta fullt avstand fra dette hvis han vil. Hun har valgt dette selv og må ta konsekvenser selv. Men bidrag kommer han ikke unna. Dessverre. Men ta dna test. Du vet ikke hvor mange hun har forsøkt å prakke på farskapet.

Det burde vært pålagt at man samtykker til å få barn.

Anonymous poster hash: 19654...0d8

Helvetes sjuke fyrer som ikke trer noe på kuken sin når de har ONS en lørdagsnatt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så ufattelig mange som skriver at hun må godkjenne barnet med åpne armer, og bare akseptere det etc. TS har all rett til å være sur å vet ikke hvem som nevnte at stefar var sjalu på sin kjære grunnet barn fra tidligere forhold. Men da har denne Stefaren din tabbet seg ut. Om han ikke likte det skulle han ha valgt en kvinne uten barn. Jeg selv hadde blitt forbanna om en kvinne plutselig hamrer på døren og krever ditten å datten hvis det har seg slik at barnefaren ikke fikk beskjed. Å hvem føder et barn fra et ONS? Syns det i seg selv er et tema jeg irriterer meg over.

Hadde absolutt gått ifra kjæresten min om noe slikt oppstod. Ingen kan kreve at jeg skal prøve å være noen stemor for et barn fra en annen kvinne. Jeg hadde ikke orket å måtte håndtere situasjonen. Jeg kjenner meg selv såpass at jeg velger å dra. For alt vi vet hadde hun aldri nevnt denne ungen om hun ikke trengte penger. Så igjen jeg forstår at du er sint på dette kvinnemennesket.

Anonymous poster hash: da2d5...1e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"En sånn tråd"?

Det vil si at du var forberedt på en bestemt type tråd.

Litt dumt å leke offer, når du har forutsett det.

"en sånn tråd" som "alle-kvinner-er-hekser-som-er-ute-etter-å-lure-alle-menn" det er så mange sånne synspunkter her på KG, og jeg ønsket ikke med denne tråden å starte en sånn diskusjon, det var bare i ren frustrasjon at jeg skrev her...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"en sånn tråd" som "alle-kvinner-er-hekser-som-er-ute-etter-å-lure-alle-menn" det er så mange sånne synspunkter her på KG, og jeg ønsket ikke med denne tråden å starte en sånn diskusjon, det var bare i ren frustrasjon at jeg skrev her...

TS

Anonymous poster hash: 96ff4...fd2

Jeg tror du visset utmerket godt at det ville bli "en sånn tråd."

Men det er nå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke det for det sier ingenting om HVORDAN ts skal prøve. det er jo en enkel sak å si "prøv" men hvordan utføre dette i praksis? og hvorfor skal ts PRØVE å omvende seg i det hele tatt?

om barn ikke er viktig for ts så er ikke dette noe ho skal bruke tid på å prioritere heller. da er det bedre om barnefar finner seg noen som virkelig vil være stemor

Ok.....

Endret av Madelene B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig ikke det et godt nok svar? Prøv? Herligheten.

DU er kun ute etter å diskutere med meg. Syns heller at du skal bruke tiden din bak pcen, til å prøve å få ts på gode tanker. Eks som "Prøv å tenk at dere er HELDIGE" "Det er ikke alle som kan FÅ BARN.

Er ikke dette svaret godt nok, så får du bare fortsette, men jeg er ikke interessert i å ha en diskusjon med deg, om hvorfor de skal prøve, eller i ditt tilfelle, Hvorfor de ikke skal prøve....

I mine øyne, så kommer alltid barn før seg selv og sine egne følelser. Noe jeg også syns i denne saken.

Punktum finale.

Det er heller ikke alle som ser på barn som en gave. Når skal du skjønne det?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pottepalme, herligheten. Hvor sier jeg det?

Det er heller ikke alle som ser på barn som en gave. Når skal du skjønne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Bidraget er ikke grunn til at hun skulle stå på døren til barnefaren. Nav krever inn bidraget for henne hvis hun ber dem om det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har skjedd med meg også, barnemoren holdt det sjult og vi hørte rykter om det, så kjæresten(eksen) min tok kontakt utallelige ganger uten å nå frem. Samtidig som at brødrene hennes truet han med juling fordi han ikke tok ansvar for ungen sin. Jeg elsket eksen min, og etter dette skjedde var vi sammen i 4 år, og det var et rent helvete med bare problemer. Og det er ikke alle som kan leve sån

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pottepalme, herligheten. Hvor sier jeg det?

Vet du ikke selv hva du skriver?

"Å ha et barn er nydelig, og det er en gave. Selv om dette er et sjokk for dere, så prøv å se på det som at dere er heldige. Du er stemor han er far."

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Enten er dette troll, eller så tror jeg barnefaren har vært informert. For om hun har unnlatt å fortelle at hun var gravid med hans barn kan hun umulig konkludere med at han er en dårlig far. Det jeg tror hun har ment, er at hun har fotalt ham at hun var blitt gravid og han har ikke stilt opp og etter å ikke ha fått endene til å møtes og kanskje er sliten og lei så har hun valgt å ta turen til han personlig og for å få ut litt frustrasjon ved å fortelle hvor dårlig far han er som ikke har stilt opp for barnet. Så som sagt mener jeg da at hvis ikke dette er troll så har han visst om barnet, men ikke giddet å bry seg (ergo; er en dårlig far.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om det viser seg at han er faren, og han ønsker å ha jevnlig kontakt med barnet, så håper jeg du støtter samboeren din og tar godt imot barnet, og aldri er negativ om barnets mor foran barnet.

Barnet er helt uskyldig i dette, så bær over med det.

Kanskje du blir glad i barnet også? Det er kanskje bare meg som har et stort hjerte, men jeg klarer ikke hate noen barn ... uansett.

Om du gjør slutt med samboeren din pga dette, så var nok ikke kjærligheten sterk nok...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du gjør slutt med samboeren din pga dette, så var nok ikke kjærligheten sterk nok...

Nåja. Eller et reflektert og intelligent valg, til tross for kjærligheten.

Jeg hadde nok takket for de 6 månedene og gått videre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...