Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

huffda, ser ut som det har vært dager med mye tenking, men godt du fikk bestemt deg, og ikke angrer :)

lykke til! får håpe du ikke stresser deg helt i stykker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

får håpe du ikke stresser deg helt i stykker :(

Jeg er redd for det. :sjenert: Har regnet på det, og har funnet ut at jeg har fem lesedager igjen, og de kan jeg ikke annet enn å utnyttes. Dessverre er det en del jobbing som kommer i veien, men det gjelder bare å jobbe konstruktivt (om jeg klarer).

Selv om eksamen ikke er før på onsdag, har jeg unnet meg konsert på lørdag. Fortjener det gjør jeg kanskje ikke, men siden kjæresten og jeg har hvert vårt å slite med på hver vår kant for tiden (eksamen), skal det bli hyggelig å gjøre noe sammen, som en pause i alt peset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, for en dag! Satt på bussen på vei til jobb da jeg fikk telefon om at jeg ikke trengte å komme likevel i dag. "Åh, trodde jeg nådde deg akkurat.... Synd at du hadde tatt den tidlige bussen". Great. :roll:

Nå må jeg inn til kjæresten, stakkarsen, som stresser med eksamen i morgen. Har glemt noen filmer hos ham, som skulle vært inne for flere dager siden. Når det gjelder eksamen har jeg ikke fått gjort noenting. Ting står litt på halv åtte akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg har vært flink i dag, men jeg føler jeg har LITT mer ro på det nå. Det er jo betryggende, men jeg bør sette av de kommende dagene til maratonlesing. Blir fort trøtt og lei av det, men jeg har jo ikke noe valg.

Skal snart hoppe i dusjen, også bærer det avgårde til jobb. Tar trolig med meg bøkene dit, slik at jeg kan lese litt dersom det skulle være lite liv (høy sannsynlighet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konserten i går var meget vellykket! Storkoste meg skikkelig, men nå er det tilbake til eksamensarbeid igjen. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på jobb i hele dag, og føler meg temmelig utslitt. Må hoppe rett inn i en mengde eksamensarbeid, og jeg har ikke motivasjon for fem øre. Lite å gjøre med det, jeg må rett og slett bare tvinge meg selv. Først skal jeg få i meg noe mat, også starter jeg opp. Aller helst har jeg lyst til å ta en lang ettermiddagslur. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det på'n igjen. Ble lite frokost på meg i dag (et knekkebrød med Cottage Cheese og syltetøy), men i allefall nok energi til å starte dagens økt. Faktisk tar jeg det nokså med ro, eksamensangsten kjenner jeg enda ikke noe til, men den kommer kanskje i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaddajadda, eksamen gikk som noenlunde forventet; rett i dass. Prøver å tenke minst mulig på det, men det er ikke til å unngå at jeg er rimelig sinna på meg selv. Kurerte det med et cafèbesøk og litt shopping med ei venninne, og det fikk litt løft på humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at eksamen på onsdag går bedre, men da må jeg jaggu jobbe litt også. :sjenert: Er litt lat for tiden, men jeg har satt av morgendagen til konstant oppgaveløsning. Håper jeg klarer å holde ut. Skal belønne meg selv med en gå-ut-på-fest-tur om kvelden, men da må jeg jobbe effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på fest i går, og selv om jeg fikk i meg et par glass for mye, har formen vært på topp i hele dag. :) Ikke verst. Passet meg ypperlig ettersom jeg både hadde eksamensarbeid + jobb å utføre.

Nå har jeg nettopp spist deilig middag bestående av lammekjøtt, gratinerte poteter og grønnsaker. Nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobb er driiiiiit! :sur:

Er LITE forberedt til eksamen på onsdag, men jeg håper at kjæresten kan hjelpe meg. Han har mer enn nok eksamensarbeid selv, og jeg gleder meg til begge er ferdige. Er lei av alt stress nå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått kjæresten til å hjelpe meg i morgen, det satt jeg stor pris på. Han er snill som faktisk tar seg tid, oppi alt eksamensstresset sitt. :hjerte:

Skal på jobb tidlig i morgen, og har lyst å trene etterpå, men det går ikke. Har ikke fått trent på flere uker nå, og jeg gleder meg til å begynne igjen etter onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig magevondt, igjen. :( Som regel pleier det å skyldes sukker, men det spiser jeg sjelden, og har ikke rørt på lenge. Har ikke puttet i meg noe merkverdig heller i det siste, men det kan jo komme av så mangt. Kanskje en legesjekk hadde vært på tide? Føler mageproblemene har begynt å bli hyppige i det siste.

Skal likevel karre meg gjennom nok en tidligere eksamensoppgave før jeg gir opp for i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg blitt syk, og mer typisk kan det virkelig ikke bli. Har fremdeles vondt i magen, og er sinnssykt kvalm. Formen er generelt helt j....., og jeg føler det er like før jeg må spy. Har ikke så mye energi til overs til å øve heller nå, selv om jeg har en del igjen som jeg føler meg usikker på. Gjorde noen andre eksamensoppgaver nå nylig, og de var helt uforståelige for meg. Hadde ikke sammenheng med pensum, så jeg vet hvilke resultater jeg bør forberede meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen gikk faktisk fint. :) Oppgavene gikk lekende lett, selv om det var et par jeg sto litt fast på. Alt i alt, er jeg fornøyd.

Nå er det skoleferie for min del, men kan ikke riktig kalle det helt ferie, siden jeg skal jobbe en del i julen. Nå skal jeg bruke tid på ting jeg virkelig har lyst til, og ting som har blitt nedprioritert i det siste. Feks. trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Så bra at eksamen gikk bra! Tror mange får sånne psykosomatiske traumer i forbindelse med eksamen og overfører mentalt stress til kroppen og blir kvalme og lignende. Har i alle fall det slik selv, så du er ikke alene!

Hva var det du hadde eksamen i, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvalmen har heldigvis gitt seg nå. Sikkert pga. at jeg kan stresse litt mer ned, og matlysten har også komt tilbake. :) Hadde eksamen i 3MX.

Nå skal jeg gå i gang med å rydde. Ser ut som om en bombe har eksplodert her, og jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...