Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

Har fri i dag, og tenkte å bruke dagen til noe litt fornuftig, men jeg har alltid problemer med å komme i gang. Klokka har jo allerede stått ett, så da er jeg jo innstilt på at hele dagen har gått i dass.... :sjenert:

Skal uansett på kino senere i kveld. Kjæresten er på skolen, og skal deretter trene, så jeg møter han i byen etterpå. Er i treningshumør jeg også i dag, men musklene mine sier noe helt annet. Glemte å strekke ut etter treningsøkten på fredag, og kjenner det enda i armene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, livstegn setter jeg pris på. ;) Har du det bra?

Endte opp med å se "Charlie og sjokoladefabrikken" (orginalvesjon, såklart), og jeg ble gledelig overrasket. Fin film, faktisk litt morsom også, så det var dagens underholdning. Kjæresten, stakkar, hadde hatt mageknipe i hele dag, så han bar det rett hjem med. Nå sitter jeg å koser meg med baguett med godt tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge vært på jakt etter joggesko, og i dag fant jeg endelig noen som jeg likte! :) Måtte jo selvfølgelig kjøpe dem, ettersom det er sko som fort forsvinner. De er faktisk fra Adidas, en modell fra Missy Elliots kolleksjon. Mørkt skinn, ahhh, disse kommer jeg til å elske. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått i ett bankende i dag, nå er jeg glad for å endelig kunne slenge beina på bordet.

Må innrømme at jeg ikke gleder meg til heltidsjobbing i helgen. Verst av alt er jo at arbeidstiden strekker seg til langt utpå kvelden.... I grunn er det god timing, for både kjæreste og en del venner er bortreist.

Skal prøve å presse inn en treningstime i morgen tidlig. Lett å si nå, kan tippe jeg bytter mening når alarmklokka skriker....

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tikket inn en melding fra arbeidsgiveren i dag morges. Hun er på ferie i Thailand, og fristet med late dager ved bassenget, 35 grader og kald pils. :roll: JEG VIIIL! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå får jeg tydeligvis svi litt for gjerningene mine. Tenkte å legge av noen timer med ansiktsmaske, peeling og hele den greia, og det har jeg forsåvidt også gjort, men nå sitter jeg igjen med eksem i enkelte deler av ansiktet. :rodme: Kjenner meg selv såpass godt, jeg tåler ikke for sterke produkter, men jeg lærer visst aldri. Noen ganger går det greit, mens andre ganger reagerer jeg på den miste ting. Disse produktene har jeg ikke brukt på år og dag da, så jeg har visst forandret hudtype i det siste.

I dag er det lammelår til middag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var visst bare en forbigående plage, men jeg tar det til meg fra nå av.

Sitter på jobb akkurat nå. Faktisk en del å gjøre i dag, men jeg unner meg en liten pause. Glemte matpakken hjemme, er skrubbsulten, så jeg må knaske i meg noe så næringsrikt som Snack chips. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme igjen. Fant ut at utvalget på mat her er elendig (på en lørdagskveld til og med), og har derfor bare fått i meg to knekkebrød. Ikke akkurat noe å bli mett på.

Skal legge meg nå. Er stuptrøtt, altfor travelt på jobb i dag. Kjenner det både i ryggen og i magen, typiske stressymtomer. Også savner jeg kjæresten så innmari, selv bare etter 12 timer. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggetur completed! Har lært èn ting; aldri mer på en søndag. Skulle tro enkelte valgte å ha slektsstevne der. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten uke (eller det er jo i grunn mandag nå) kan jeg legge opp helt etter mine behov og lyster, siden jeg nemlig har fri helt til torsdag, uken etter. Herlig!

Sitter å funderer litt på hva jeg skal gjøre på 19-årsdagen min på onsdag (hint, hint :ler:), tipper det blir en rolig kveld med kjæresten på restaurant eller noe sånt. Har ikke lyst eller ork til noe stort ståhei, så det hadde passet meg bra.

I morgen har jeg en del ærend å gjøre. Trening, henting av fargelinser (gleder meg til å prøve!), bake brød, gjøre litt oppgaveløsninger osv. Men jeg elsker i grunn å ha noe på plakaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal avgårde på trening om litt, først har jeg et par ærend å gjøre:

- hente linser

- innom parfymeri å kjøpe eyelinerspisser + teste ut parfymer

- bytte jakke

- kjøpe mat

Har ikke fått i meg mer enn to skriver i dag. Planen var jo å bake godt brød i dag, men melken hadde gått ut på dato for lenge siden (snakk om flere dager), så jeg får drøye det til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har virkelig fått mye ut av dagen, gitt. Har vasket hele huset, bakt brød og fått gjort en del andre daglige gjøremål. Nå skal jeg sette i gang med matteoppgaver, deretter blir det kanskje trening etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningen kan jeg bare droppe i dag. Har ikke bil, og er lite lysten på å ta buss. :kresen: Derfor har jeg tenkt å legge av kvelden til lesing, lesing og atter lesing. Hadde vært deilig å fått en del overstått før helgen.

I morgen skal jeg ut på restaurant med ei venninne, deretter har kjæresten en overraskelse til meg. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk så mye for gratulasjonshilsner. :) Har ikke fått tid til å stikke hodet innom før nå, dagen i går var riktig så travel. Phew.

Var som sagt ute med venninne ( r ) (som ble til tre etterhvert), og vi hadde det kjempekoselig. Satt på cafè i et par timer, og etter at vi hadde skravlet fra oss, dro jeg til kjæresten. Hadde hadde disket opp med levende lys, middag og hele den pakka. :hjerter: Han er ikke akkurat romantiker av natur, men han vet det bor en liten sånnen inni meg. :rodme:

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri i dag, også er jeg oppe når kl. er 07.00. :overrasket: Det er ikke akkurat hverdagslig, men jeg tipper legger meg nok nedpå igjen om et par timer.

Håper å få unnagjort en del arbeid i dag ang. eksamen. Har litt angst, selv om jeg har knappe to måneder på meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...