Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

I tillegg fikk jeg luftet tankene ang. dritt-kollega. Sjefen var mer eller mindre frustrert, og sa at hun skulle få sin andre advarsel på torsdag. Dersom hun ikke tar det til seg da, vil hun ryke ut rett som det er. For å være litt ond, håper jeg faktisk at hun driter på draget enda en gang, og at det er det som skal til. :rodme:

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter å nyter en kopp kaffe latte, har Vamp på øret, og det ser ut til at været er i ferd med å bedre seg betraktelig. Herlig!

I dag er det ikke mye på plakaten, utenom et fåtall praktiske ting. Må ned på Posten å hente pakken fra lookfantastic eller Asos (muligens førstenevnte), blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg har blitt kalt inn til intervju i morgen! Listen på kandidater er sikkert lang, men jeg må holde motet oppe. Tilbakemeldingene fra søknadene jeg har sendt i det siste har heller vært dårlige, så det er betryggende med noen lysglimt innimellom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, seroxata. :) Kjenner jeg begynner å skjelve litt i beina allerede, men jeg snakket med sjefen/intervjueren på telefon nå, og hun virket veldig hyggelig. Har lagt opp litt høye forventninger til meg selv tror jeg; har vært på to jobbintervju i mitt liv, og fikk begge jobbene. Nedtur om jeg får avslag, i tillegg til at jeg virkelig brenner for denne jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet gikk bra det, men tror ikke jeg kommer til å takke ja om jeg får jobben. Det var ikke helt slik jeg hadde sett for meg, dessuten var sjefen rar. :forvirret: Det kommer til å bli få jobbdager i uken, og da har jeg ingenting å vinne uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg plutselig i tvil. :overrasket: Fikk telefon nå nylig, og det står visst mellom meg og ei annen. Når det kommer litt sånn brått, måtte jeg tenke meg grunding om, før jeg spyttet ut det jeg hadde planlagt. Nå står jeg derimot i et lite dilemma (ref. Karriere og utdanning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh..... jeg prøvde å legge meg til å sove, men det er visst klin umulig. For mange tanker ang. jobben som surrer rundt i hodet, og i morgen må jeg ta en avgjørelse. Iiiik.

Å ha min nåværende sjef som referanse, syter jeg fælt meg. Kanskje jeg bare er prippen, men jeg bestemte meg (før jeg søkte jobben) å holde sjefen min utenfor dette. Det må da kunne gå an å se seg om, etter nye muligheter, uten at man skal risikere noe som helst? Vet at livet er et sjangsespill, men nå som jeg er førstprioritert (jaddajadda) på min nåværende jobb, får mange goder osv. er jeg redd til å synke ned til sisteprioritert, logisk nok. Har både fått flere arbeidsoppgaver + lønnsøkning. Dessuten er det dette med lønn, da. Jobben jeg søkte på dreier seg bare om ekstrahjelp, men mulighet til mer. Den intr. meg mer, og gir meg mer, men det vil bli betraktelig lite jobbing (= lav lønn).

Drittsituasjon! :sur: Har forhørt meg litt rundt omkring, og det er delte meninger. Enkelte mener at jeg burde la sjefen være referanse, og evt. feie for egen dør. Andre mener at hun ikke burde kreve referansen fra sjefen, og at hun burde ha litt mer forståelse.

Til syvende og sist er det jeg som må ta en avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var avgjørelsen tatt, og jeg sitter igjen med en lettet følelse. :) Angrer ikke, og tror nok jeg har gjort det rette. Sa neitakk til jobben (selv om hun ville ansette meg, og til og med ville ofre litt ekstra i lønn), men alt i alt tror jeg ikke det lønner seg. Som sagt; lite jobbing, så hva skal jeg bedrive dagene med?

I dag blir det slapp-av-dag, igjen. Skal dra med kjæresten på kino, om jeg klarer å mestre det.

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært helt konge! :-D MYE tid sammen med kjæresten, og det gjorde godt. På fredag klarte jeg å overtale til kino. Hadde bestilt billetter og alt, men da vi kom dit hadde det seg slik at plassene var spredt, så vi droppet hele greia. Mistet lysten på det meste, så vi kjørte hjem. Satt på Band of Brothers, lagte noe mat, og sovnet realativt tidlig.

I går bestemte vi oss for å gå på konsert, og stelte i stand et lite vorspiel for oss selv. Begge deler ble meget vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk dag. Har vært innom begge jobbene, og har vært alvorlig søvnig i hele dag. Voknet opp ti minutter før bussen skulle gå, så da var det bare å hoppe i klærne. Fikk verken tid til å spise frokost, dusje eller sminke meg. Men men, jeg har i hvertfall lært at det nytter ikke bare med ÈN vekkerklokke.

Skal tidlig opp på trening i morgen tidlig, også få gjort mest mulig ut av dagen. Eneste fridagen min på lenge, og den må utnyttes til det ytterste (men ikke med ting jeg selv ønsker :().

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har fått gjort en del i dag, men har fortsatt mye igjen. Deprimerende. :( Fikk ikke utført den planlagte treningsøkten i dag morges, så da får jeg heller ta den nå. En pause skader ikke, skulle jeg tro.

Matmangel i huset, og det har ført til at jeg ikke har fått i meg noenting i dag. Litt ananas er det eneste, men det er kanskje ikke verdt å nevne engang. Er nødt til å hive innpå noe før jeg skal på trening i hvertfall, jeg skal ikke utsettes for svimmelhet og lite energi igjen. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe må være riv ruskende galt en plass; jeg fryser meg snart i hjel! :grine:

Nå har jeg pakket meg inn med.... Hum, fleecejakke og bukse (synet diskuterer vi ikke). Dessuten er ovnen på full guffe, men jeg fryser fortsatt. Hvor er logikken?

Skal tilbringe tiden oppe i natt, prøve å få gjort litt arbeid. Trenger seriøs ro når jeg skal konsentrere meg, og natten er et perfekt tidspunkt.

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er helt på bånn. Er trøtt, hodet verker og kvalmen stiger bare mer og mer. Har aller helst lyst til å sove nå, men det føles som om jeg nettopp sto opp? Har fått ti timer på øret i natt, så om det er "oversøvn" , overrasker meg ikke.

Matlysten er heller ikke noe å skryte over. Har fått i meg en pannekake i dag, that's it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå skyldes kanskje den (tidligere) elendige formen min, mitt minimale inntak av mat (+ for mye søvn = min teori). Har fått i meg noe litt mer næringsrikt, og jeg føler meg som et nytt menenske. Kjæresten frister med å gå ut, men jeg sitter stuck på jobb. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er skadet, og ser skamslått ut. Har blåmerke og stort, stygt sår, og ikke nok med det; det har plantet seg midt i ansiktet! :grine: Vel, var utfor en litt uheldig hendelse i morges, og nå sitter jeg igjen med et merkbart resultat. Var hos legevakten, slapp heldigvis å sy, men det kommer visst til å få varige mèn (arr). Festlige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å komme seg nå, heldigvis. Klarte å snofle i en stol, og landet med ansiktet på stolryggen, og en spiss del borret seg inn rett under øyet. Flax at jeg ikke fikk den I øyet, det hadde nok vært verre.

Var ute på fest i går, og i dag føler jeg meg redusert. Selv om jeg ikke drakk store mengder, er ikke hodet helt med, og jeg merker at jeg er sliten. Nå skal jeg straks gå i gang med litt arbeid, etter at jeg har lagt meg en kopp te, vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er eksamenslesingen i gang for fullt, og jeg merker at jeg ikke har helt roen. Har enda noen dager å hente meg inn på, men jeg er tom for motivasjon. Hater å tvinge meg selv, og lever i håpet om at en gnist vil dukke opp (noe den pleier å gjøre etterhvert), men kan ikke akkurat hvile på det.

Mye jobbing, konsert i helga + lesing. Dvs. at stresset vil angripe meg om noen dager, og jeg ser for meg følgene. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...