Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

Enda en tiltaksløs dag.... Det er rett før jeg blir flau. Har riktignok fått ryddet litt, men det skal visst være så uhorvelig vanskelig å få unnagjort det lille som er igjen. :murvegg:

Skal i hvertfall ut å kjøpe burstagsgave til kjæresten etterpå. Vet omtrent hva jeg skal kjøpe, så da slipper jeg å gå rundt i kjøpesenterkaos. Planene for kvelden er usikre. Har blitt bedt med ut på fest (lysten har forsvunnet), men kjæresten kommer muligens hjem. Tror nok jeg reiser dit.

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæreste kommer ikke hjem før i morgen, så jeg har sagt ja til fest i stedet. Litt delte følelser der, men vi får håpe på det beste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde kjæresten burstag, men feiringen er ikke noe å skryte av. Han fikk lov (av meg) å spille litt ekstra WoW, og det falt i hvertfall i smak. :ler:

Ellers har været vært nydelig, så det kunne jo ikke annet enn å utnyttes. Tok en liten tur ut, og gikk for å bowle etterpå. Koselig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deeeilig, avslappet helg. :) Nettopp komt hjem fra kjæresten. I går spiste vi pizza, spilte litt PC-spill og så film. Dessuten har jeg fått overført mye godmusikk over på PC'en min, så jeg skal snart gå i gang med å overføre videre til Mp3-spilleren. Kanskje jeg da blir mer fristet til å gå i gang med joggetur tidlig i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner jeg forøvrig på "legge-på-meg-noen-ekstra-kilo"-kur. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg, men det må visst til. Er nede i 48 kg, og det er langt i fra bra for meg......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner jeg forøvrig på "legge-på-meg-noen-ekstra-kilo"-kur. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg, men det må visst til. Er nede i 48 kg, og det er langt i fra bra for meg......

Hva gjør du, da? Gainer i tillegg til måltidene funker i hvertfall bra, og er ikke spesielt usunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør du, da? Gainer i tillegg til måltidene funker i hvertfall bra, og er ikke spesielt usunt.

Gainer gikk jeg til innkjøp av i dag. Smaker j..... etter min menng, men jeg får vel gi det en ny sjangs. I tillegg går jeg i (middels) kalorioverskudd. Tenker å jobbe meg gradivis oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen i dag er helt elendig. :( Skremmende vont i magen, hodet og føler meg kvalm. Skal egentlig på jobb senere i dag, men jeg tviler på jeg orker. Har ikke engang bevegt meg ut av senga.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre nå heldigvis, så jeg skal prøve å karre meg på jobb. Først må jeg få i meg dagens første måltid bestående av kylling, bakte poteter og salat. Det frister så lite. :grine:

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg klarte å komme meg på jobb i går, men det hjelper lite når jeg kun holder ut en liten time. Hadde ikke annet valg enn å dra hjem igjen, så jeg la meg tidlig i håp om å få energien tilbake igjen i dag. Too much to ask, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk! Sannssynligvis bare en to-dagers-sykdom, og jeg kan ikke akkurat si jeg er lei meg for at det er over. To FÆLE dager, men nå føler jeg meg bedre enn noengang. :)

Er litt lysten på å trene kl. 09.00 i morgen, men jeg kjenner meg selv rett; kommer til å slite med å stå opp. I hvertfall når jeg ikke har komt meg i seng til en brukbar tid. Har fullt program hele dagen, så enten eller. Kanskje jeg burde komme meg i seng NÅ, men det er lettere sagt enn gjort. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk i gang med litt husarbeid, men jeg kjenner fort at kroppen ikke er helt med på det. Den foretrekker heller ro og hvile, tror jeg. Skal stå på i hele dag, så må spare litt energi til den tid.

Været er nydelig ute i dag. Snø som har lagt seg, blå himmel og sol. :) Begynner å lukte påskevær på disse kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::sur::murvegg:

Laaaaang histore, men dette er sannssynligvis den mest stressende dagen i hele mitt liv. Har hatt seriøse problemer med bilen. Måtte blant annet tilkalle Falken, pga. ratt som hadde låst seg og altfor glatt føre. Nå er jeg i hvertfall i hus, og alt er vel med bilen.

Er totalt utmattet, og energi er jeg helt tappet for. Dessverre MÅ jeg på jobb kl. 17.00, men kanskje det får meg over på andre tanker.

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj! Helt tydelig at magen har begynt å krangle igjen. Antageligvis er det kunstig søtmiddel jeg ikke tåler, samt sukker. Nå må jeg derfor holde meg borte fra alt som finnes av søte ting. Pepsi Max'en må jeg også gi i fra meg. :(

Har vært flink å trent i dag. Har hatt mye å gjøre i det siste, pluss at jeg har følt meg litt lat, så det gjorde virkelig godt for kroppen. Dessuten har jeg sittet på skolen i tre timer, og det er litt for lenge for min del (rastløs til tusen). Men da slapp jeg hjemmestudium, og det er en fin ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er fin i form igjen. Pleier ikke å vare så lenge, men det er vondt når det først pågår.

Planen var egentlig å gå på spinning kl. 09, men jeg kom meg aldri opp. Da får jeg heller ta det igjen etter skolen, selv om det frister heller lite. Er alltid trøtt og lei etter en skoledag. Før den tid må jeg begynne å få litt orden på rotet her, samt begynne å pakke. Reiser til London på torsdag! :) Dessuten må jeg innom Politistasjonen for å hente pass. Har altså en de å gjøre, og klokka går, men det ser ikke ut til å irritere meg.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med magen i dag også. Tror ikke jeg holder ut så mye lenger. En legetime hadde nok vært på sin plass, men jeg nevnte det litt vagt sist gang, men så ikke ut til at det brydde henne noe særlig. Denne gang må jeg ta det opp på skikkelig vis.

Nettopp farget håret, og jeg er storfornøyd med fargen. :) Endelig funnet en hårfarge som virkelig kler meg. Nå er det snart senga. Håper på en treningsøkt i morgen tidlig, hvis jeg har litt mer viljestyrke enn i dag. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rene berg-og-dal-banen her, for nå er magen i toppform. Merkelige greier. Skal gå til innkjøp av Miniform senere, men bare som en foreløpig løsning. Vil for all del ikke oppleve magesjau på tur, det har jeg vært utfor før. :forvirret:

To timer til jeg skal ut dørene for en del ærend, skole og cafèbesøk, men jeg er allerde så klar jeg kan bli. :) Ikke likt meg, jeg pleier som regel å braste ut dørene i siste sekund. Jaja, nå får jeg i hvertfall gjort litt lekser før jeg drar. Om jeg klarer å løse oppgavene som jeg sleit med i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du har ikke laktoseintoleranse, da? Magen min er jo også så veldig kranglete (oppblåsthet, av og til diare, magesmerter for et godt ord), og jeg merker at så lenge jeg ikke får i meg søte melkeprodukter, går det MYE bedre. I tillegg forsøker jeg å holde meg unna hvitt hvetemel, for det aller meste.

Bare et råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte melkeprodukter (melkeprodukter generelt, unntatt yoghurt naturell og biola) har jeg holdt meg unna en god stund. Det samme med hvetemel. Har blitt en spelt-tilhenger jeg også. ;) Likevel ser jeg ikke et mønster på det, utenom at jeg reagerer negativt på sukker og kunstig søtningsmiddel, som nevnt.

Skal bestille legetime i neste uke, så får jeg ta det der i fra. Vil komme til grunn i dette her, koste hva det koste vil. Nå er jeg lei av daglig pine. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er pakket og klart til i morgen, og jeg skal ta meg en dusj snart, og en runde selvbruning. Gruer meg.... Kjedelig med alt klisset, men man må visst lide for skjønnheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...