Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe. No problem. :) God helg til deg også!

P-pillene som jeg knasker på, er i ferd med å fucke opp hjernen min. Har hatt et par (veldig!) mentalt ustabile dager nå, hvor jeg blir sur og lei og sint og forbanna for den minste ting. Må nesten bare le litt av meg selv, for jeg har jo ingen grunn til å føle meg nedfor. Ting ser ut til å bli litt bedre, men jeg må seriøst vurdere et annet alternativ.

Jeg vil ikke få rykte på meg som sur-kjerring. :grine:

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis andre som også har dårlig erfaringer med Yasmin (ref: Kropp & Helse). Har bestilt legetime nå, så da håper jeg det ordner seg!

Nå skal jeg snart til byen for å treffe en venninne. Skal spise lunch sammen, også vil jeg få unnagjort noen julegaver før jeg bruker opp pengene selv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en kjempefin helg!

Først og fremst skyldes det fri fra jobb, i tillegg til at jeg har slippet å tenke på eksamensøving. En nesten ukjent følelse, men nå merker jeg hvor etterlengtet. Fredag var det Ringenes Herre-maraton, men jeg sloknet før vi var nådd halvparten. I går var det fest, og etterpå byen. Koselig med godt selskap. :) Vi sov til nærmere fire i dag ettermiddag, og det gjorde godt. Ikke kommer det til å forstyrre nattesøvnen min heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble julehandel på meg i dag, selv om det var langt i fra planlagt. Tenkte å vente til neste lønning, men jeg får heller leve på vann & brød fram til den tid.

I morgen reiser kjæresten hjem. For å sette det litt på spissen; han kommer ikke tilbake før den 6. januar. :grine: Jeg skal riktignok på besøk i romjula, og kanskje feirer vi nyttår sammen. Likevel kommer savnet til å krype innpå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite oppdatering for tiden. Kanskje fordi det ikke skjer så mye? Har vært på jobb i dag, og grunnet lite trafikk, fikk jeg faktisk føyet over to filmer. Å slappe av på jobb er jeg ikke vant med, men jeg har funnet ut at det er høyt å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp komt hjem fra trening, og ikke nok med det; hjemturen tok jeg meg av, og gikk i nærmere en time. Sitter igjen med en god samvittighet nå.

Har blitt invitert på jentekveld til ei venninne senere i kveld. Har vært lite sosial med "gjengen" i det siste (jobb, eksamen, kjæreste and so on), så det ser jeg fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er julestresset i ferd med å senke seg.... Ikke at jeg har hatt hæla i taket i år, men i dag ble jeg ferdig med alle presangene. Antallet har økt gradvis (uheldigvis), så jeg har måtte stadig vært ute på jakt. Får besøk av deler av slekten i kveld, så rengjøring og pynting er også i boks.

Tror jeg har fått trenings-syndromet over meg. Har vært aktiv i fire dager på rad nå, og jeg har en anelse om at det ikke er så bra for kroppen min. Overgangen fra null trening til MYE er stor påkjenning, men jeg kommer nok til å roe meg i julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig kveldsmat! Parmaskinke, grønn pesto, parmesanost, ruccola og olje, samt ristet brød. Har fått en kokk i hus (onkelen min), og han er mester på alt fra småretter til mer avanserte middager. Han er god å ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto nærmest nettopp opp, og selv om jeg skal på jobb kl 15, er jeg gira på å gjennomføre joggeturen jeg hadde planlagt. Har fått i meg en liten matbit, og skal overføre litt musikk til mp3-spilleren før jeg går i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med å levere ut julegaver (mangler kun en), så nå er tiden inne for å slappe av. :) Har allerede vært på spinning, og jeg satte meg selv foran en skikkelig utfordring i dag. Kanskje litt for mye? Litt problemer med framside legg, men jeg håper det gir seg.

Senere er det jobb, men jeg slutter heldigvis litt tidlig. Dukket opp enda en gave, så da har jeg ikke noe annet valg enn å dra ut på gavejakt igjen. Hmfr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julen har vært innmari koselig, selv om det har gått i ett. Kjipt å jobbe, men det har betydd mer penger i lommeboka. Mye mer.

For å veie litt opp, tok jeg og to venninner turen ut på byen i går. Det har satt store fotspor i dag, såpass at jeg har slitt med en dundrene hodepine i hele dag. :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været har vært herlig de siste dagene! Sol, noen få minusgrader og vindstille. Har dessverre ikke dratt så stort utbytte av det, men planen er å ta en spasertur litt senere. Sjelden prioritering.

I dag har jeg ryddet og vasket (tok opptil flere timer), samt fått byttet en julegave. Nå står ingenting på plakaten de neste timene, og følelsen av å kjede seg får jeg angst av, selv om jeg sikkert har godt av det.

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:frustrert: Jobben tar snart knekken på meg. Lite som skjer i dag, og jeg har absolutt ingenting å bedrive tiden med. Dessuten er jeg trøttere enn noengang. Fysj. Lurer på om fristelsen om å bare gå hjem, overtar snart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! :vinke: Ser at du har en del å slite med for tiden, men jeg håper du finner ut av ting til slutt. Det er en vanskelig situasjon, vil jeg tro.

Koste meg skikkelig i går. Endte først opp på middag hos ei venninne (hvor resten av "gjengen" befant seg), og reiste på fest til en kamerat etterpå. En haug med kjentfolk, så tiden gikk fort, og plutselig var klokka tolv. Reiste hjem, sammen med ei venninne, realativt tidlig. Ikke noe hangover i dag, så jeg priser meg lykkelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

jeg finner nok ut av det, må bare ha litt tenketid :)

gøy å våkne opp uten hangover, ikke alltid en er så heldig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...