Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

God dag, alle sammen...

Inspirert av de fleste andre her inne, går jeg også løs på å starte en dagbok. Kan ikke love dypt og hellig, at jeg kommer til å være en flittig skribent, men skal gjøre det beste jeg kan.

I min skrivende tilstand, føler jeg meg en smule tiltaksløs. Dagen har stort sett vært preget av sløvhet, og med tanke på eksamen som går av stabelen på mandag føler jeg en viss angst som kryper sakte men sikkert innpå meg. Nåja, jeg har tross alt rundlest hele boka, men har likevel enda litt igjen.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsner, dere.

En ussel halsbetennelse og tette bihuler har rammet med de siste dagene, og hva er ikke mer typisk rett før en eksamen? Burde virkelig ha tenkt meg om to ganger før jeg blottet meg foran den etterlengtende sola for et par dager tilbake :roll: Uheldigvis, er det lite som kan gjøres i ettertid. Har nå disket opp med en varm kopp te, og håper det hjelper litt på den såre halsen. Må saktens innrømme at jeg nyter fredelige lørdagskvelder, sånn i ny og ne. Har egentlig ganske godt av det også, skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O lykke! Eksamen er i boks og til tross for min alvorlige nervøsitet, hosteanfall og lite kunnskap om emnet (som følge av min diagnose som skolelei) gikk det faktisk overraskende bra! Nå står det kun et par aktivititesdager igjen på timeplanen, til det virkelig begynner å lukte ferie på disse kanter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da. Enda en bunch med hilsner. Hyggelig :)

Fridager er en fin ting. Når man appåtil har klart å karre seg gjennom et helt skoleår uten altfor mye rusk på samvittigheten, for ikke å snakke om karakterene. Så, velfortjente fridager er en fin ting. Kun en idrettsdag igjen nå, til man på ordentlig kan erklære det som ferie for min del. Fryyyd!

Ettersom foreldre retter snuten mot Praha til helgen, har jeg huset for meg selv. Riktignok ikke helt for meg selv, har nemlig fått ei venninne til å ligge over grunnet min kanskje overdrevne tendens til å være husredd, til tider. Til tross, for at eksamen er unnagjort og jeg som sagt har huset til egen disposisjon, hadde det virkelig vært en fair sjangs til å utnytte det på best mulig måte. Tingen er, at jeg rett og slett er litt giddalaus. Føler meg seriøs slapp og lite ivrig, men ikke så altfor absurd ettersom jeg endelig har falt litt til ro etter en nokså hektisk tilværelse. Nuvel, trenger muligens bare et dytt i ryggen for å få meg på velkjente trakter og rett kjør igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er søndag, og det betyr selvsagt bare en ting: sløvedag! Til tross, for at klokka er i ferd med å slå kveld ( :roll: ) er jeg enda innført shabbyklær og ikke en eneste fornuftig matbit har vært gjennom fordøyelsesystemet mitt de siste tjuefiretimene. Ikke rart, ettersom jeg var ute på kjøret igår og sitter igjen med den såkalte søndagssyken idag. Er nå på bedringens vei, heldigvis. Shit au, litt må man da regne meg etter at en heller vellykka eksamen er gjennomført...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer med dagbok!

Det er sånn en søndag skal være :wink: jeg har også gått rundt i joggetøy i hele dag og småspist ting som ikke skulle vært spist.

Ønsker deg en fortsatt god søndags-kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere også, Mylian og GreenSky! :ekstra kul:

Ikke før nå har jeg virkelig innsett at ferien står for tur, og jeg føler ikke annet enn glede på dens vegne. Tenkte kanskje at en dose tiltaksløshet ville krype innpå meg, men i grunnen har jeg en del å rutte med om dagen og ettersom jeg hater å gi slipp på rutiner, er jeg er avhengig av å holde jernet varmt.

Det er jammen bare knappe uker til jeg setter min fot på Kreta sammen med venninnegjengen, og ettersom jeg så og si er råblakk føler jeg en viss bekymring. Og det med grunn. Har da snille foreldre som påtar seg å være backupere i slike situasjoner, men det er da ikke noe gøy å føle seg som en rapper heller. Men generelt sett, utenom økonomiske problemer og uteblitt trening (arg, det lille fettlage nederst på magen skulle gjerne ha vært fjernet!), ser jeg virkelig fram til turen. Må vel innrømme at jeg var litt skreptisk til hele greia en periode, men har virkelig vendt med litt til tanken og gjør nå ikke annet enn å glede meg som en liten (dritt?)unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trulselinemor

Du har sikkert vært flink å funnet sengen for lengst. Mens jeg har blitt et nattmenneske.

Jeg håper du har hatt en god natt og at onsdagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah! Har vært uten nett i nærmere en uke, og det skal saktens ikke mer til for å få meg på tuppa. Noen som sa at jeg befinner meg i en nettavhengighetsfaresone? :roll:

Det råtne været på disse kanter, frister meg nesten til å gå i hi. Heldigvis nærmer sydenturen (fysj, høres en smule harry ut i mine ører) seg med stormskritt, og jeg er nesten ferdig med alt som skal være unnagjort før avreise. Og det eneste jeg bedriver dagene med er rett og slett å sløve. Litt herlig også, for ikke å glemme, velfortjent.

Eksamenskarakteren har jeg fått plassert i hendene nå, og jeg er ikke fornøyd i det hele tatt. Har sikkert fått payback for at eksamenforberedelsestiden (æh, langt ord) min var preget av mer eller mindre giddalaushet. Nuvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaahh! Reisefeberen er i full sving, og jeg gleder meg som en unge til å ta farvel til drittvær (les: regn, regn og atter regn!) og milelange sløvedager på sofaen. Hellas here I come! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

*livstegn* Hjemme igjen- med en drøss av myggstikk, enkelte solbrente partier på deler av kroppen og fattig (ere?) som en uteligger! Jeg har hatt det så utrolig, ubeskrivelig, ufattelig gøøøøyy!!

Vil tilbake! NÅ! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...