Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

Jeg digger været nå! :) Dessverre har jeg ikke bevegt meg utendørs, men skal ut på joggetur om en liten time. Har fått ryddet litt i dag, sortert enda mer papirer, og skrevet søknader. Skal levere dem ut i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, seroxata! :) Deilig med ferie nå ja! Storkoser meg skikkelig om dagen. Var på cafè med ei venninne i dag, vi kunne faktisk sitte ute, varmt & godt. Så kom regnet da.... :roll:

På mandag drar jeg og to venninner til Oslo (roadtrip!). Skal nok bli gøy. Har fått låne leiligheten til min venninnes storesøster og samboeren hennes. Har i allefall bestemt oss for å gå i Tusenfryd den ene dagen (øhm, vi er 19 ja), også får vi se hva resten av tiden går med på. Litt-på-sparket-tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fi! Nå har jeg endelig forstått hvor dritt egentlig nattelivet i Stavanger er. Nettopp komt hjem fra en-helt-på-trynet-kveld, og har mistet helt lysten på å gi den et nytt forsøk. Har ikke vært ute på byen på år og dag, men kanskje jeg har vokst litt i fra hele greia. Eller at jeg kanskje er litt for ung. Jeg vet ikke. Uansett, nå skal jeg helle i meg litervis av vann, så er senga neste. Fi, føler jeg har fått i meg litt for mye av det gode. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

road-trip? høres artig ut:D

Dårlig natteliv i stavanger? Jeg har bare vært ute der ei gang, og det var på Checkpoint charlie(er det det det heter forresten?)

Kunne gjerne flyttet der jeg, elsker den plassen, av en eller annen grunn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, rett før jeg glemte ut dagboka mi jo!

Osloturen var helt KANON! Vi hadde det så utrolig gøy, og jeg skulle egentlig ønske vi kunne vært et par dager til. Tusenfryd var morro; følte meg übertøff som klarte å karre meg opp i Thundercoaster (?) (etter mye om og men....). Ellers har jeg fått shoppet en hel del, det har faktisk forsvunnet 5000 bare på shopping. Kanskje det er på tide å begrense forbruket litt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får absolutt ikke til å sove i kveld. Er egentlig drittrøtt, men hodet er proppet med tanker. Hører på musikk, mimrer, tenker og grubler. Æsj, i grunn liker jeg ikke slike melankolske kvelder. :roll: Kanskje det er på grunn av at exen fortalte meg i dag at han har angret på bruddet i to måneder nå, at han savner meg og ønsker at jeg kan komme tilbake igjen. Nå som jeg endelig har klart å gi slipp, hvorfor nå? Er litt usikker på hvilke skritt jeg bør ta, men jeg er nesten fast bestemt på at bruddet var til det beste selv om det var hardt.... Og fremdeles er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp komt hjem fra trening, og sitter nå med en rar følelse av å være sinnssykt sliten (tross alt en time siden avsluttet trening). Pleier aldri å ha det slik, men er nok på grunn av forkjølelsen som sitter litt igjen. Blir en tidlig kveld kjenner jeg.... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fryktelig lat dag. Føler jeg nærmest forfaller, og irriterer meg til stadighet grønn over at jeg alltid får jobbtider i helgene. Irriterende, og har tenkt å ta det opp med sjefen. Det er bare litt kjipt dersom jeg blir kalt inn til intervju, får en ny jobb, og hun har stresset ræva av seg. :roll: Vel, time will tell.

Nå tror jeg det er tid for å ta et tak; bytting av sengetøy, vasking av flater og gulv. Trengs sårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og i like måte! :) Været har utrolig skiftende i dag. Gikk fra å være supervarmt (holdt på å omkomme i bilen da jeg kom tilbake etter en kjapp tur innom kjøpesenteret) til å begynne å regne og tordne kort tid etter. Litt frustrerende ja.

Var innom hos Optikeren i dag for en sjekk, og jeg fikk luftet tanken om at jeg ikke helt føler linsene passer til meg. De skurrer, og jeg føler i grunn jeg ikke ser noe bedre. Og det hadde jeg sannelig rett i, han tok en ny test og nå har jeg falt ned på -1. Kjøpte nye linser i samme slengen, og merket stor forskjell da jeg prøvde dem da jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da åpnet det nye forumet, og jeg må innrømme at jeg har vært litt rastløs de siste dagene. :P Tar nok litt tid å vende seg til de nye funksjonene.

Senere i dag skal mor og jeg ta en liten bytur, spise og shoppe litt. Blir nok koselig, sjelden vi gjør slikt nå for tiden. Har hver vårt å rutte med. Ellers må jeg få tatt meg en joggetur i kveld, gjorde nemlig det i går, og det var deilig. Har blitt litt for mange inneaktiviteter i det siste, men heldigvis ser det ut som om sommeren faktisk er i ferd med å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet ikke før 11.00 i dag, selv om jeg faktisk la meg tidlig, og merker at jeg ikke har godt av for mye søvn heller. Hvorfor er jeg alltid enten trøtt eller altfor utsoven? Ser ut som om det ikke finnes en mellomting.

Dagen skal brukes til litt shopping, har en del ting som trengs før jeg reiser til Frankrike, og tror jeg dropper trening i dag. Motivasjonen er ikke helt til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Nå har jeg huset til egen disposisjon i en uke, noe jeg har sett fram til en stund. Trenger virkelig litt fred og ro rundt meg nå, mor og jeg har gått hverandre på nervene nå i noen uker. :icon_mad:

Har funnet ut at sukker er noe jeg må kutte helt ut, magen får helt fnatt bare av å høre navnet. Har lagt merke til en del uro og oppblåshet når jeg inntar større mengder enn vanlig (selv om jeg i grunn ikke har sååå sansen for søtsaker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr. Hadde en skikkelig ekkel opplevelse i går, og den har fått følger. Har gått rundt i hele dag, vært redd og ikke klart å tenke på annet. Vet ikke helt hvorfor jeg reagerte slik, men.....

Saken er: jeg er som sagt er hjemme alene. Hadde komt hjem fra jobb, og satt foran PC`en og hørte på musikk. Plutselig hører jeg en dør som smeller igjen, hørtes ut som kjellerdøren (jeg satt i øverste etasje). :sjokkert: Fikk helt panikk, og satt i frysstilling i sikkert en halvtime. Tørte i hvertfall ikke å bevege meg ut fra sengen, selv om jeg ikke hørte noen nede. Det blåste jo ikke, og alle vinduer var igjen, så det kan ikke ha vært vinden som slo en dør igjen eller noe sånt. Har vurdert om det kanskje har vært en bildør? Hmmm..... vanskelig å bli klok på. Uansett er jeg enda redd, kan det ha vært et spøkelse?! Huff, ikke vet jeg. Men det må kanskje leggest il at jeg jo er ganske observant på lyder når jeg er alene hjemme også da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hatt gått av å komt meg ut litt, men uten bil gidder jeg ingenting. Trening kan jeg derfor bare droppe, for senteret ligger et stykke unna. Og buss frister ikke, dessuten har busskortet gått ut. Joggetur i skogen? Tja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

uha! ekkelt med slike opplevelser når en er alene hjemme! :hår:

Som regel har det vel en logisk forklaring, men skjønner veeeldig godt den teorien om å være var lyder når en er alene!

spooky:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var skikkelig nifst. Kan tro jeg er litt vel observant, låser til og med døra om jeg bare skal kaste søppelet. :redd:

Dagen har gått med på lite og ingenting. Har fått syklet litt da, også tatt noen styrkeøvelser hjemme. Det gjorde godt. Kun jobb i morgen og på torsdag som gjenstår, og på fredag reiser jeg til Frankrike. :) Gleder meg! En del venner som har reist på ferie og driver på med flytting, så jeg føler jeg er den eneste som sitter igjen her hjemme. Kjedelige dager, mao.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa sitter jeg paa tante sin PC i Frankrike, en liten tur innom KG for aa oppdatere meg litt. Vaeret er selvsagt fint, kanskje litt for varmt, men jeg fryder meg i grunn over er det. Har vaert ute aa slikt litt solstraaler, men naa staar start lunch for tur.

Vi har bestilt rafting til fredag, det skal bli spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vaert 35 grader i skyggen i hele dag, og jeg har ikke orket noe annet enn aa sitte inne, samt aa ta en liten tur innom butikken. Tenkte aa ta en jogge- eller sykkeltur, enten i kveld eller i morgen tidlig. Altfor varmt midt paa dagen. Men jeg föler meg slapp, kvalm og innmari vondt i hodet. Skyldes kanskje varmen - eller p-pillene? Tok i hvertfall to Ibux, men kan ikke fortsette slik. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...