Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

Aaaaah, dagene er hektiske! Har knapt hatt tid til å sette meg ned, det har gått i ett, men nå kan jeg endelig få puste litt ut. Hadde min første jobbdag i dag, og det gikk over all forventning! Ungene var greie og snille; håper bare ikke det blir for mye mas, for da får jeg rimelig kjapt vondt i hodet. ;):tunge1:. Det blir en del jobbing på meg nå, både på den gamle og den nye, men til nå så ser det ut som om det klaffer bra.

Savner kjæreste nå. Han er på konsert i Oslo, og kommer ikke hjem før på lørdag. Da slutter jeg på jobb i fire tiden, og tar turen inn til ham etterpå. Han advarte meg om at han etter all sannsynlighet har søvnunderskudd til de grader, så tipper jeg rett, kommer vi til å ligge langflate begge to (tross alt slutten av uka). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle bare tilfeldigvis innom jobb for å levere noen saker nå nettopp, men da ble jeg møtt av låst dør, og frustrerte kunder som sto utenfor. Hadde ikke med meg nøkler, så da kom vi ikke så mye lenger. Den Merra (kollega :evil:) har såklart "glemt" ut at hun skulle jobbe i dag, og jeg ringer som en gal for å få tak i henne. Ikke noe svar, så da bar det rett til sjefen. Tipper Merra vil få svi nå, ja. :grine2:

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg tenkt å isolere meg litt, har kjøpt inn chips & dip som jeg skal kose meg med. :) Dessuten burde jeg ha gått over med både vaskeklut og støvsuger her, men jeg utsetter det helt sikkert til i morgen (om ikke lenger). Som mamma sier; heldigvis er det ikke så lett å legge merke til skitt og støv om kvelden, da er det mørkt, og nesten usynlig. :ler:

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis ikke helt frisk enda. På jobben gikk det greit, men på vei hjem kjente jeg at kvalmen begynte å stige igjen. Dessuten er jeg kald og varm om hverandre, og har nå en feber på 38. Hodet verker også som bare fy.

Derfor ble jeg hjemme i kveld. Droppet kosekveld med kjæresten (han som hadde planlagt middag og stor ståhei, stakkar :(), men han skal komme på sykebesøk til meg i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag føler jeg meg jo riktig så fin i form! :) Det går litt i bølgedaler, tror jeg.

Skal opp tiiiiidlig i morgen. Skal kjøre mamma på jobb, deretter må jeg få trent litt (sorry, jeg holder ikke ut lenger), så må jeg kjøre moren til onkelen min (som har vært her i noen dager) til flyplassen, så kan jeg kanskje få slappet av litt før jeg reiser til kjæresten. Hektisk, mao. Jeg som skulle være mye i ro, ikke stresse, slik at jeg holder influensaen borte? :sjenert: Vanskelig for en rastløs person, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæh. Prøver å få tak i kjæresten, men uten hell. Mobilen hans er helt ute av drift (skjedde for noen uker siden, da), så jeg får rett og slett ikke tak i ham. Irriterende! Hadde planlagt at jeg skulle komme på besøk i kveld, men liker ikke å ringe på døra helt uforventa heller, så jeg får vente til han logger seg på MSN. Dette kan bli festlig. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, jeg fikk tak i ham etter en del styr og stell. Internetten hadde lagt seg flat, og han husket ikke det nye mobilnummeret mitt, men jeg fikk endelig tak i ham da, når jeg ringte til kameraten (som han bor sammen med).

Etter jobb i dag var jeg blant annet innom på H&M, og falt pladask for en skjønn, litt brunaktig tweed-dressjakke. Prisen var overkommelig, men jeg får ikke lønn før om noen dager, og de hadde bare en igjen i min størrelse. :sur: Fikk ikke legge den av ut uka, men krysser fingrene for at den fortsatt er der når jeg får råd.

Var dessuten innom parfymeriet, og uten at jeg var på let etter noe spesielt, kom jeg i prat med hun som jobbet der. Vi hadde mye å diskutere tydeligvis, for vi snakket i over en time om alle mulige produkter, erfaringer osv. Som kjæresten sier; det er meg i et nøtteskall. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det personalmøte med alle de ansatte, og jeg sitter litt å grubler på om sjefen muligens vurderer å sparke Megga. :roll: Hun gikk på en skikkelig tabbe her om dagen, dessuten er hun uansvarlig og passer bare ikke inn i en jobb som denne. Håper virkelig at sjefen endelig har tatt til fornuft.

Mamma hadde vært så snill i dag, og gått å kjøpt noen støvletter som hun vet jeg har siklet etter lenge. :hjerte: Forskuddspresang, ettersom jeg har burstag om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare verdens beste bestevenninne! :hjerter_rundt:

Da hun ringte meg i dag, fortalte hun at hun hadde en overraskelse til meg. Det hadde seg nemlig slik at hun hadde kjøpt Dieseljeans til meg (som jeg har ønsket meg i..... gudvethvorlenge!). Prisen er stiv (1100,-), og hun skulle visst ikke ha et øre igjen. :overrasket: Hun er daglig leder på Bik Bok, og får virkelig gode avslag.

To kjekke overraskelser på en dag. Ikke verst. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto ikke opp før 13.00, og jeg som har så masse på plakaten. :roll: Skal til byen en tur; kjøpe en bok (pensum, vel og merke), kjøpe billett til konsert på lørdag, også trening etterpå. Nå derimot skal jeg få gjort litt husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forelsket meg totalt i Subway, og spiste meg stappmett på en HEL sub, så jeg var altfor mett til å gå å trene. Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, kanskje begynne så smått å lese litt pensum igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg ekkel kvalm, og ellers litt PMS-tendenser (WTF?!). Jeg som hadde mensen sist uke, og trodde alt var i skjønneste orden, men det er kanskje ikke det? :sjokkert: Kanskje en test hadde gjort seg, men jeg som er så punktlig? Burde jo ikke gå an.

Det må vel kanskje legges til at jeg er hypokonder (og meget paranoid) av de verste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg ta livet med ro, og lene meg litt tilbake. Fikk bekreftet at mistanken bare var tøv i dag morges, så da er alt i orden. :)

Har nettopp smørt meg inn med St. Tropez. Lenge siden sist nå, men tenkte å stæsje meg litt opp til i kveld. Skal ut på konsert med guttegjengen (gjengen til kjæresten, vel og merke), og det er første gang på lenge at jeg er i skikkelig festhumør. :hoppe: Satser på en dunderende bra kveld!

Nå er det helgehandel som står for tur....

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom en venninne og hentet med meg et lass med klær, trenger seriøst noe nytt å ha på meg i kveld. Hun er Bik Bok-guruen (sjefen) i gjengen, det må hun virkelig lide for. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har observert at du er ca. like jeansgal som meg, og jeg tar GJERNE imot tips på bra jeans. Jeg prøvde en helt rett modell fra Levi's i dag, men den var litt rar i fasongen-jeg fikk flat rumpe i den, og normalt har jeg skikkelig sprettrumpe. Jeg er ute etter mørk og litt slitt jeans med relativt rette bein,gjerne smale, men ikke så smale at de kun kan brukes til støvletter. Og de bør være små i størrelsene (bruker en liten 26, evt. 25).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elphaba! :)

Jeg går vel under katogorien jeansgal ja, det kan vel sies å være min store last i livet. Husker du hvilken modell fra Levis du prøvde? Er det den som det er et lite hull i på kneet? Har ikke prøvd den ut selv, men den var kul, men det er noen ganger slik at man blir utrolig skuffa når den først fås på.

Har du sjekket ut den nye modellen, Junnie, til Diesel? Den har jeg forelsket meg i, og passer veldig godt til beskrivelsen til hva du er ute etter. Den er mørk, LITT slitt framme på lårene, rette bein og lavt liv.

Dessverre er det få butikker som fører den. Her i Stavanger er den kun å finnes på en Bik Bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Levi's-modellen var en standardmodell som var helt rett i beina. Husker ikke navnet, tror den bare hadde et nummer, noe med 24? Prisen var 899,- Uansett, den var ikke noe fin på, jeg fikk flat rumpe i den. Den nye Diesel-modellen har jeg ikke sett, men jeg har ikke sjekket seriøst, heller. Lee hadde en ganske fin smal modell (ikke Maddox, en annen), men det minste jeg så var 27, og de er jo litt store i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye modellene til Lee har jeg ikke sjekket helt ut enda, men dersom du har funnet en modell du liker, pleier det ikke å være noe problem å få den tilsendt i din str.

Har forresten en råkul Levisjeans som jeg kjøpte i Frankrike. Nå husker jeg ikke hva modellen heter, men uansett er den ikke å få tak i her i landet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...