Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

Dagen i dag har ikke inneholdt nevneverdige sprell, men jeg liker å ta ting litt med ro, har nok godt av det.

Kjæresten har reist hjem til foreldrene en tur i helga, og meg i et nøtteskall; har allerede begynt å merke savnet, hva går det av meg tro?

Har nettopp hatt besøk av ei god venninne. Har bestemt oss for å gå på vennefest i morgen + konsert. Blir nok bra, lenge siden jeg har snakket ordentlig med henne, og vennskap er det viktig å ta vare på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Været er grått, og til nå har det vært en uhorvelig kjedelig dag. Blæh. Kanskje en joggetur hadde gjort susen? I grunn burde jeg ta til fornuft, og begynne så smått å nærme meg inn på eksamensforberedelsene. Men motivasjonen er ikke til stede i det hele tatt, så kanskje jeg burde vente i håp om at den dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnetkonserten var kjempebra! Nå er jeg sliten i beina (har hatt på meg høye hæler i hele dag, noe som er uvant), og i hodet. Mamma har burstag i dag, så her står huset litt på hodet. Skulle ønske jeg kunne fått fred og ro til å sove nå. Er trøøøt. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er været fantastisk, mildt og godt, samtidig som det er skyfri himmel. I like! :) Skal prøve å få trene litt, men først og fremst skal jeg en tur innom farmor. Har ikke sett henne på en stund, og jeg vet at hun er utrolig selskapsyk for tiden.

I kveld MÅ jeg gjøre komme meg litt videre når det gjelder eksamensforberedelsene, ingen vei utenom. :se-streg-ut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-hey! Jeg kan være flink, om jeg bare vil. Har fått unnagjort flere oppgaver nå, og det ser ut som om det går lekende lett. Dersom jeg fortsetter i samme tempo, skal jeg rose meg selv med støvletter om et par uker. :ler: Liker å ha noen mål å se fram til, selv om jeg er den eneste kontrollheaden her.

Neste uke er jeg hjemme alene. Familien reiser til Frankrike, skal være borte i en uke, så da har jeg huset for meg selv. Har lett for å føle meg litt ensom (ikke rart, ettersom jeg har folk rundt meg 24/7), men jeg kan alltid få kjæresten til å holde meg med selskap. Han er ikke vanskelig, sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: Hater tannlegbesøk! Hadde fått time til i dag, og jeg tørr ikke engang nevne antall hull. Anyways, jeg fikk kvittet med meg et par, også fikk jeg en ny time om noen uker. Greitgreit, jeg har sikkert ikke vært flink nok med tanntråd, ettersom hullene lå mellom tennene, men jeg skal ta meg i sammen fra nå av.

Er ultrasliten etter spinningtime, selv om det bare var minispinn, men jeg fikk god respons fra instruktøren etterpå. ;) Nå skal jeg ta noen styrkeøvelser med egne apparater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg sånn passe lei etter fem timer på kurs (innlagt en liten pause på noen minutter). I grunn ingen gode konklusjoner å trekke heller, dessuten var det så som så med maten. *furte* På toppen av alt fikk jeg melding fra Merra (kollega) om at hun hadde farget håret i går, noe som ikke var helt vellykka, og var i hvertfall ikke i stand til å stille opp i dag. Kjenner jeg begynner å oppnå kokepunktet innvendig.

Skal tidlig i loppekassen i kveld, i morgen skal jeg nemlig starte TIDLIG med forberedelsene til eksamen. Er godt i gang nå, så kan ikke gi slipp. Senere skal jeg til kjæresten. Har ikke sett han på en uke nå.....

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar med glede over tannlegetimene dine...

:overrasket: Huh? Gjør du?! Da skal i hvertfall ikke jeg være en hindring, jeg bekymrer meg heller over tannlegens dom.

Det var rett før jeg forsov meg til jobb. Kjæresten vekket meg, litt forsiktig og spørrende: "Du, skulle ikke du på jobb i dag?". Da kom jeg på, i en fart, at jeg hadde hørt alarmklokka tute, men i en litt borte-vekk-tilstand, slo jeg den av. Var nødt til å bokstavelig talt hoppe i klærne, og har vel forsåvidt ikke sett helt opplagt ut i dag. Sikkert ikke uten grunn at mamma smålo litt av meg da jeg ramlet inn dørene da jeg var ferdig for dagen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg snart klar til å ta kvelden. Skal opp kl. 0400 i natt for å kjøre familien til flyplassen. Tenkte å slenge på en treningsøkt (joggetur i skogen) i samme sleng, men kom på at jeg kanskje ikke er heeelt opplagt på den tid av døgnet. :roll: Så drastisk til verk kan jeg ikke gå, får heller ta et par timer på øret først.

Vært på jentekveld nå. Hilst på alle venninner som kom hjem fra folkehøgskoler, studieplasser osv. Det var kjempekoselig. :) Savner dem utrolig mye, siden vi var så knyttet. Gogjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele helgen har gått med på jobbing (lørdag + søndag), og jeg sitter igjen med fint lite energi. Skal på jobb i morgen også, tirsdag, onsdag, så er det slutt.

Skal prøve å karre meg opp litt tidlig i morgen. Skal jo ikke på jobb før 15.00, så håper at jeg rekker å få unnagjort det som er planlagt. Familien er vekkreist hele uka, så huset har jeg for meg selv. Er egentlig litt husredd, men har klart meg bra til nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen klarte jeg å stå opp tidlig i dag. :) Siden jeg voknet av solskinn som strømmet inn på soverommet, holdt jeg meg for god til å ligge å dra meg til langt utpå dagen. En tur ble det ikke noe av, men har derimot fått gjort alle ærend ferdig. Nå sitter jeg på jobb. Skal lage meg en kopp te før jeg går i gang med en telefonrunde og litt papirarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektiske dager, gitt. Har ikke klart å få slappet av på lenge. Planene hoper seg opp, og jeg kjenner at jeg trenger en rolig helg nå.

Var på pastarestaurant med ei venninne nå nettopp, nydelig pasta, men spiste meg kanskje litt for mett? Er i hvertfall sinssykt kvalm nå, og er fristet til å legge meg nedpå litt. Dessverre er jeg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlysten er lik null for tiden! Hva skjer med meg når ikke chips frister engang? Kan ikke trekke noen logiske beslutninger, men jeg har fått i meg to skiver i dag, så jeg sliter ikke så langt.

Har blitt bedt med på Sports Club (treningssenter)-fest på lørdag, men jeg gidder ikke. Arbeidsgiveren skal visst slå ut håret, så det er en grunn nok i seg selv å holde seg hjemme. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hentet familien på flyplassen, og snille mamma hadde hamstret med seg masse god ost, vin og sminke og til meg. :hjerte: Hva jeg finner på i kveld er usikkert. Drar kanskje til kjæresten, eller finner på noe sammen med ei venninne som jeg ikke har sett på flere dager nå (vi er soulmates).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da endte jeg opp med en slapp-av-kveld med venninne, og i morgen la vi av en treningsavtale. Spinning litt utpå ettermiddagen, og jeg er ikke akkurat vandt med selskap. Foretrekker helst trening alene, ellers blir det litt mye kosesnakking, men et engangstilfelle kan ikke gjøre vondt. Synes noen ganger synd på kjæresten som tilbyr seg å joine, men han har funnet ut at alt i alt er trening best hver for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så deilig det var med trening i dag! Har ikke satt av tid de siste dagene, så følelsen av å svette litt igjen, var god. Etter at vi tok oss (venninnen min og jeg) en rask dusj, kjørte vi innom en vietnamesisk restaurant. Nydelig mat, men jeg sleit litt med å feie over alt i sammen. Kombinasjonen av litt dårlig matlyst (fortsatt) + nettopp ferdig trening, er ikke akkurat å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...