Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i gang med eksamensmaratonarbeid. Har ikke annet valg enn å isolere meg helt fram til eksamen, som går av stabelen om en uke, men det overlever jeg nok. Føler jeg har mye å lære fram til den tid, og må innrømme at jeg føler at jeg sliter litt. "Heldigvis" sikter jeg ikke så altfor høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Været er nydelig i dag. Dessverre må jeg på jobb til sent på kveld, samt drive med eksamensarbeid (kombinere, om mulig). Gledesdrepende. :(

Tanken om at jeg sliter en del, skremmer vettet av meg. Jeg stresser og svetter som bare juling, og tenker det aller verste. Hjelper ikke akkurat på motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er supertett i nesa! Dessuten har jeg vondt i hodet, og jeg føler meg generelt sett ganske så slapp. Eksamen og dårlig form er ingen god kombinasjon. Håper det gir seg snart.

Kanskje ikke like lurt, men jeg har bestemt meg for å bruke kvelden/natten på å gjøre matteoppgaver. Eneste tiden på døgnet jeg kan nyte stillheten, dvs. bedre konsentrasjon. Får heller sove lenger i morgen, men da kan jeg i hvertfall sove med god samvittighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg ganske fin i form igjen. Går litt i bølgedaler tydeligvis, så jeg kan ikke bekrefte at jeg er helt frisk enda.

Var ute i går. Til tross for et realativt høyt alkoholinntak, kjenner jeg ikke ettervirkningene i det hele tatt. Priser meg lykkelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står eksamen for tur i morgen. :overrasket: Jeg har, som vanlig, ikke klart å finne motivasjonen, så vi får se hvordan resultatet blir. Har gått rundt å somlet i hele dag, selv om jeg vet at jeg ikke har alt under kontroll. Hvorfor skal det være så himla vanskelig å sette seg ned med ei bok, å bli sittende der for en stund? Greit nok er det kjedelig, men ikke DREPENDE kjedelig. Pussig.

Skal kanskje på visning til helgen. :) Sist visning gikk heller dårlig, så vi får satse på bedre lykke denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen gikk rett i vasken. Krysser fingrer og tær for at jeg står, men jeg tviler. :grine: Alle planene mine må omprioriteres om jeg ikke har gjennomført, så jeg håper virkelig på et under.

Ikke en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Været er diggbart om dagen. :) Jeg er av typen "avhengig-av-lys (sol)", så jeg trives lite om vinteren. Synd at jobb og eksamenslesing kommer i veien, men i morgen er planen en lang sparsertur i nytt terreng. Forandring fryder.

Er inne på tanken om å kanskje gå inn for å skaffe meg en ny jobb i nærmeste framtid.... Vet ikke hvor lurt det er, men jeg trenger definitivt noen forandringer. Den følelsen har jeg hatt lenge, og jeg VET at det ville vært godt for meg. Forandringer, altså. Ny leilighet blir det uansett til midt-sommeren/høsten, så kanskje det skal såpass lite til. Muligens bør jeg vente litt, men jeg klør i fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er visst fryktelig dårlig på oppdatering. Skjer ikke noe spennende om dagen, for jeg sliter meg stort sett bare gjennom eksamenslesing. :murvegg: Begynner å bli en smule lei. Er godt i gang med eksamen som går av stabelen den 30. mai, så jeg håper å unngå stress.

Har fått tilbud om ny jobb nå. :) Var på intervju for noen dager siden, og jeg fikk forespørsel der og da. Sjefer pleier jeg (av eller eller annen grunn) alltid å være skeptiske til, og denne gang er heller ingen unntak. Men de positive sidene veier mer enn de negative, så da blir det nok jobbskifte i løpet av de neste ukene. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det pågått konstant eksamenslesing i en hel uke. Blir skikkelig uggen og kvalm når jeg ser på notatene nå.... kjenner jeg er lei.

Vet ikke helt hvor god kontroll jeg har over notatene jeg har skrevet, men vi får se. Ikke en av de verste eksamenene, og det er en trøst i seg selv. Siste eksamen også nå, så jeg burde henge i. Motivasjonen og hodet sier to forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen completed. :tommelsmil:

Er fornøyd med resultatet, og nå er det skoleferie på meg en stund framover. Ikke verst. Blir en del jobbing da, men det er pice of cake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet ikke før fire i natt. Likevel er jeg våken..... NÅ? :overrasket:

Planen var å gjennomføre ditt og datt etter eksamen. "Da har jeg endelig tid!", men jeg har ikke komt så langt som ønsket, dessverre. Treningen har jeg fremdeles lagt på hylla, men første styrkeøkt håper jeg på i dag. Dessuten trengs det seriøs rydding og rengjøring her, men jeg er fristet å la meg rive med på tanken om at jeg snart flytter ut, og da er det heller liten vits i å sette i gang med strevet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen rumler som en vulkan til tross for at jeg nettopp har spist.... Blir den aldri fornøyd? :sur:

I dag skal jeg gå i gang med trening igjen. Fikk ikke gjort noe forrige uke, heller ikke denne uka. Kall det gjerne latskap. Formen har ikke vært helt på topp i det siste. Både fysisk og psykisk. Føler meg blant annet trøtt stort sett hele tiden. Og ikke minst, svimmel.

Var forresten på en liten jeanshunting i går. Falt pladask for en ny (?) modell til Replay. Fant ikke ut modellnavn, men den var i hvertfall helt mørk, stram og helt smal nederst. Akkurat en slik jeg har sett for meg. Prisen er jeg derimot ikke helt fornøyd med.... 1300 kr er en del, men man får hva man betaler for. Erfaring, speaking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi falt pladask for leiligheten på dagens visning. :hjerte: Så vi legger inn alle kort, og håper på det beste. Svar får vi enten i kveld eller på onsdag. *krysser fingrene*.

Været er NYDELIG her i dag! Har tilbringt litt av tiden ute på terrasen, ellers er det nesten for varmt til å gjøre noenting. Klær, papir og sekker slenger rundt overalt, men det får vente til været snur om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra å få dagene til å gå til å havne i en periode med å alltid ha noe å gjøre, travel hele tiden osv., tærer litt på. Kan ikke akkurat si jeg takler overgangen noe særlig. Jeg fordrar ikke stress overhodet, og er heller ingen ekspert i å få det til å gå rundt. Men men..... Gjør sikkert ingen skade. Nå har jeg tre aktive jobber, samt venner og kjæreste å ta meg av + leilighethunting, så jeg kan ikke akkurat klage på kjedsomhet for tiden.

Dårlig nyhet, forresten. Vi fikk ikke leiligheten vi hadde sett for oss. :( Eieren virket veldig positiv til oss på visning, og hun sa vi hadde potensiale, men hun ombestemte seg visst. Så da er det bare å sette i gang med enda flere visninger, selv om jeg kvier meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange baller i lufta om dagen, og jeg priser meg lykkelig over å ha en kveld for meg selv. :) Skal gå i gang med rydding og vasking (in time!), og se 24 på TV litt senere. Spørs hvor mye som blir unnagjort før jeg slokner, for hodet verker og jeg er trøtt.

Begynte på den nye jobben på mandag, og jeg vil gi det litt tid for å kunne si om jeg trives eller ei. Til nå heller jeg kanskje litt mer mot sistenevnte. :sjenert: Ikke akkurat drømmejobben, men jeg er vel for utskjemt med min tidligere/nåværende jobb. Der er det slakking på rimelig høyt nivå. Kommer sikkert til å savne jobben, men praktisk sett veier ulempene opp for fordelene, så da får jeg heller følge fornuften.

I morgen blir det fest. Gleder meg! Lenge siden sist nå..... Trenger å få senket skulderene litt. Også kommer kjæresten hjem igjen på mandag. Har ikke sett ham på to uker nå, og det er aaaaaltfor lenge. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været gjør meg deppa! Regn, regn og atter regn. Takk Gud for at jeg reiser til Frankrike neste fredag. Trenger litt sol og andre omgivelser, kjenner jeg.

Den nye jobben går meg snart på nervene, eller rettere sagt: den nye sjefen går meg snart på nervene. Egentlig en kombinasjon av begge deler, men jeg lurer på hvor jeg lenge jeg holder ut. Heldigvis trenger jeg bare å slite meg gjennom to kvelder i uken, men dog. Medarbeiderne er greie nok, men sjefen, jobben...... alt, det passer meg ikke. Tok kontakt med et vikarbyrå i går, og har avtalt møte på tirsdag. Håper på positiv respons. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg nyter dagene her i Frankrike. :) Burde sikkert ikke klage, men jeg er i ferd med aa smelte bort. I dag har temperaturen ligget paa ca. 40 grader, og det er litt i overkant, for min del. Men vi tilbringer dagene paa stranden for det meste. Soling er ikke min sterke side, saa rastlösheten min faar satt seg litt paa pröve. Men belönningen er solbrenthet og hodeverk..... Festlig. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...