Gå til innhold

Tusselines mystiske hule


Tusseline

Anbefalte innlegg

Da var jeg tilbake fra London! Har hatt en kjempeflott tur. Bare positive minner jeg sitter igjen med. :) Turen gikk med på sightseeing, shopping, musical, resturant- og cafèbesøk og ellers bare avslapping. Kjenner at kroppen hadde utrolig godt av andre omgivelser.

Har klart å svi av 3000,- på bare klær, sko og sminke på to dager. :sjenert: Nå er bankkortet helt tomt, og jeg lurer fælt på hvordan jeg skal holde ut til neste lønning, som er i slutten av måneden. Regninger som skal betales, penger som skal ruttes med osv. Heldigvis har jeg en snill mamma. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter å nyter musikken til Zakk Wylde. :) Herlig! Nå er det snart senga, for jeg skal nemlig tidlig opp. MÅ få mye ut av dagen i morgen, siden de siste dagene kun har vært kosedager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har klart å fått unnagjort masse i dag. Fornøyd! Nå skal jeg straks på skolen, men vurderer (som vanlig) å droppe det, men det blir sjelden realitet. Så jeg bærer nok avgårde, og satser på å få gjennomført en god styrkeøkt etterpå. Blir veldig sent, men det får heller la gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været er helt nydelig i dag. Skinnende sol, men jeg har ikke vært flink til å utnytte det. Vil ut på tur senere, aller helst frister det med joggetur, men det passer seg ikke på glatt føre. Får prøve meg på en spasertur i raskt tempo, selv om jeg synes det kan være litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp komt hjem fra tre-dagers-tur hos kjæresten, og vi har kost oss masse. :) Han reiser hjem i helgen, så da får jeg legge opp en timeplan for meg selv, noe som egentlig passer meg bra. Skolearbeid må blant annet bli (meget) høyt prioritert.

Været er ennå helskjønt, så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg heller går på treningsstudio i stedetfor å benytte friluft. Fristelsen hadde definitivt vært større om det ikke var så glatt ute, men jeg satser på at neste uke blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What a night. :forvirret: Rastløsheten min er i ferd med å ta alvorlig overhånd, men det er litt så rart, for jeg har stort sett sittet på samme stol i x antall timer nå (tørr ikke regne ut). Planen var å holde meg hjemme i kveld, slik at jeg kunne få redusert litt på arbeidet mitt. Men det ble dessverre ikke helt som jeg hadde tenkt.... Bombe? :sjenert:

Jeg henger i en litt tynn trå nå, så jeg burde virkelig få rævva i gir. Heldigvis har jeg morgendagen, så håper på bedre lykke da. Skal på jobb på ettermiddagen, men før den tid er det mye skolearbeid + styrketrening. Ingen vei utenom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har enda ikke klart å karre meg i seng.... Sliter litt med døgnrytmen for tiden, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor. Er aldri trøtt når jeg BURDE være trøtt, og er aldri våken når jeg BURDE være våken. Merkelig greie.

Må på jobb i morgen formiddag, så jeg kan ikke dra det ut i det uendelige. Ellers har jeg ingen spesifikke planer for helgen. I morgen satser jeg på å få ryddet og sortert diverse rot, kanskje en spasertur og litt lekser må til. Spørs hvor mye som blir unnagjort. Bedre med litt for lave forventninger enn for høye, har jeg lært. For mye på plakaten får jeg hetta av, så jeg har begynt å senke kravene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såpass lat i dag, at jeg dropper forelesning. I går satt jeg å gjespet meg gjennom store deler timen (kombinasjon av kjedsom- og trøtthet), så jeg har nok ingenting å gjøre der i dag heller. I stedet kan jeg heller lese og skrive notater fra boka, og få dobbelt så stort utbytte. Forelesninger er kun for samvittighetens skyld.

Så nå er planen å besøke farmor på sykehuset. Hun ble lagt inn på fredag, men heldigvis ingenting alvorlig å frykte. Kanskje tar jeg meg en tur på spinning etterpå? Får se.

Muligens reiser jeg på besøk hos kjæresten til helgen, som er hjemme på påskeferie. Men jeg skal jobbe også, så det blir dessvere en kort visitt. Lenge siden jeg har sett svigermor også nå, så jeg ser fram til koselig besøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen tur til kjæresten likevel.... Så da ser jeg han ikke før om en uke. :grine:

Bærer snart avgårde på jobb, så det går lørdagskvelden min med på. Det samme med morgendagen forøvrig. Jaja, været er uansett dårlig, og da blir jeg også automatisk i dårlig humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh. Gjett en gang om jeg er lei jobbing nå? Har jobbet intenst både lørdag og søndag, og det hjelper ikke akkurat med "jeg-vil-hjem-for-dette-er-gørrkjedelig"-innstillingen.

Neste uke (kanskje i morgen) satser jeg på å gå til frisøren. Husker knapt sist frisørbesøk, så det er sannelig på tide. Heldigvis har jeg ikke en frisyre som jevnlig på holdes ved like. Dessuten skal vi på visning på onsdag.... Har funnet en perfekt leilighet (tror vi), så får vi håpe den lever opp til forventningene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg tidlig opp i dag, til tross for å være sykelig trøtt, men jeg gikk en tur på 50 min og nå føler jeg meg ti ganger så mye opplagt.

Skal gå i gang med matteregning om litt, men først må jeg ha frokost. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heia tussa :klem:

Heldig du er som har vært i london, har så lyst til å ned der ei gang.. sukk...

Håper du har det bra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra her. :) Håper du også har det fint!

I dag skal vi på visning. Gleeeder meg! :-D Håper virkelig at leiligheten kommer til å falle i smak. Forventningen er kanskje litt for høye, men prisen er stiv, så den burde være ganske OK. Hvis ikke, er det langt i fra verdens undergang. Vi har god tid på oss (selv om jeg er planleggingsfreak og liker å ha ting i boks kjapt), og vi må lære å prøve og feile litt.

Etterpå drar jeg til venninne S som er hjemme på påskeferie. Har ikke sett henne på lenge, så det blir nok kos. Dessuten er jeg hjemme alene. Nyter dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen visning likevel. :( Sto å ventet på en buss som aldri kom, selv om det var noe jeg i god tid i forveien hadde forsikret meg om. Ringte busselskapet tidlig i morges, og bussene skulle visst gå til vanlige tider hele dagen. Det viste seg etterhvert at jeg hadde blitt feilinformert, og det er ikke første gang de driter på draget. :frustrert:

Visningen er derfor utsatt til neste uke. Passer meg dårlig, siden jeg har full timeplan hele uken..... Men jeg må vel klare å omprioritere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med meg selv etter å ha gått tur i to timer. :) Med god musikk på øret er det absolutt overkommelig, selv om jeg som regel kjeder meg i hjel på spaserturer. Ingen utfordringer, og heller ingen spenning.

Nå stikker jeg snart på jobb. Trist å jobbe når været er såpass fint, men jeg har i hvertfall dratt utnytte av det i dag. Fortsatt alene hjemme, og det er DEILIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

utrolig morro med feilinfo gitt!! :( det er altså ikke bare her jeg bor de er elendige til å få gitt riktig info! idiotisk, egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut til at jeg har blitt smittet av kjærestens forkjølelse. Nå har jeg også begynt med intens snufsing. :( Kjenner at hodet er tungt også, men jeg håper for all del ikke jeg kommer til å bli sengeliggende i dagene framover. Eksamen er rett rundt hjørnet nå, så jeg har ikke tid til å slappe av. Har bestemt meg for å gå gjennom ett kapittel for hver dag, så får jeg håpe at jeg klarer å gjennomføre det også. Lettere sagt enn gjort. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt håpløs. :murvegg: Sitter å spiser steinfrie druer for full guffe, og jeg vet så godt hva konsekvensene blir. Kjempevondt i magen. :grine: Men jeg har ikke vilkjestyrke til å slutte. Det er så GODT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg ikke i seng før kl. 03 i går, men allerede nå er jeg oppe å går. Skal snart trene, og deretter begynne med eksamensarbeid. Været er strålende, og jeg blir deppa av å isolere meg innendørs. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw: magen er i tipp-topp-form. :) Det er nesten for godt til å være sant. Må legges til at jeg begrenset inntaket mitt i går, men det skal alltid lite til før jeg merker konsekvensene dagen derpå. Kommer muligens av en noe ustabil og ikke-til-å-stole-på-mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...