Gå til innhold

Irriterende ting på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Chlorophyll

For de fleste oppegående mennesker, så er skoposer en selvfølge. Men vi er tydligvis i mindretall :P

Det er så mye dritt i skapene hos oss, fordi folk setter skoa sine der inne. Og en person valser alltid inn i sine Ilse Jacobsenstøvler. De står alltid på gulvet i garderoben og skitner ned gulvene der. En vakker dag skal jeg finne på noe faenskap med de støvlene...

En annen ting er de damene, som bytter tamponger eller bind i garderoben. Vær så snill å gjør dette på do der vi slipper å se deg dingle med en blodig propp *kvalmt*

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Morsom tanke med de støvlene, Haha, men er jo hærverk da.

Seriøst? :haar: Er det virkelig noen som skifter tamponger/bind i garderoben? Hva med håndvask? Håper dette er unntaket. Kanskje det er Trådstarter av en annen tråd, som får lov av typen å ha en pose til å kaste brukte bind i på soverommet du har sett. :lur:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chlorophyll

Det må for pokker være mulig å gå på do på hjemme, jobb, skole, eller hvor man enn kommer fra, i stedet for å spare seg til treningssenteret, der det stort sett alltid er stor pågang og ofte kø til toalettene.

Ikke bare blir det ufyselig stank for en mengde mennesker som kommer etter, men det skaper også enda mere kø.

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Er du helt teit? Hvor gammel er du egentlig? Ingen som tisser blomster, fiser roseduft, og driter regnbuer. Selvfølgelig stinker det, men jeg tviler på at noen sparer seg til de kommer på treningssenteret. Ingen som kan velge når de må på do, men det hjelper litt å trekke ned med en gang, for så å tørke seg, og trekke ned en gang til etterpå.

Dessuten er det ikke noe lurt å undertrykke dritetrangen. Da presses den tilbake fra endetarmen opp i tykktarmen, der enda mer væske suges opp, og man vil kunne pådra seg forstoppelse over tid. For ikke å snakke om at treningsøkten blir uutholdelig, og helt umulig å gjennomføre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du seriøst sett folk runke på treningssenteret? :sjokk:

Ikke uvanlig at folk napper litt diskret i løken for å øke størrelsen og selvtilliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg trener er de aller fleste jentene på området rett ved inngangsdøra, der alle tredemøllene, elipsemaskinene og syklene står. "Gutteavdelingen" er der alle vektene og de store maskinene er. Selvfølgelig er det noen gutter i "jenteavdelinegn" og jenter i "gutteavdelingen", men det er ganske lett å se at de deler seg opp.

Er det lenge siden du har trent? Er HVERTFALL et år siden det utjevnet seg de stedene jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett jenter med orgasme på treningssenter, inntil jeg så de bare drev å løftet på noen jernstenger.



Anonymous poster hash: 25359...27b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir grenseløst irritert når jeg ser disse som sitter på en ergometersykkel, sykler på laveste motstand, ikke andpusten overhodet, ikke antydning til en svetteperle i pannen.....mens de leser et ukeblad. Hva er vits å gå til trening da? når du ikke trener..

Og så har vi disse superheltene som kommer på tredemølla ved siden av meg som MÅ stille høyere hastighet enn meg...men som kun holder ut i noen få min.

Anonymous poster hash: 25359...27b

Som vi har nevnt hundre ganger: Du vet ikke grunnen til at de tar det i rolig tempo. Stopp å dømme.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne er ekkel. Var på gruppetrening i sal og der var det en taxisjåfør som hadde jobbet hele natte og kom direkte på morgentrening kl 0800. Han hadde hygieneproblemer og det stinket gammel svette. Det luktet rett og slett så ille at jeg brakk meg. Seriøst! Overdriver ikke. Han var der noen ganger før han forsvant heldigvis.

Hygiene er utrolig viktig :)



Anonymous poster hash: 62fe9...3e6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tanke med de støvlene, Haha, men er jo hærverk da.

Seriøst? :haar: Er det virkelig noen som skifter tamponger/bind i garderoben? Hva med håndvask? Håper dette er unntaket. Kanskje det er Trådstarter av en annen tråd, som får lov av typen å ha en pose til å kaste brukte bind i på soverommet du har sett. :lur:

Har sett dette ja... og også sett tamponger ligge i søpla med den blodig snora hengende over kanten :P Vi har en håndvask i garderoben, men folk som er så grisete, bryr seg vel ikke om håndvask. Den håndvasken ser forresten helt jævli ut. Full av pudderrester og hår. Vi har et eget sminkespeil der, så hvorfor kan de ikke helle stå der med pudderkvasten sin? Nå må man jo sloss for å komme frem til vasken for å vaske henda (noe jeg gjør ofte når jeg er på treningssenteret) fordi noen skal rette opp sminka før de skal trene. Selv fjerner jeg all make-up før jeg skal trene.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Er det lenge siden du har trent? Er HVERTFALL et år siden det utjevnet seg de stedene jeg trener.

Sist gang jeg trente var i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Har sett dette ja... og også sett tamponger ligge i søpla med den blodig snora hengende over kanten :P Vi har en håndvask i garderoben, men folk som er så grisete, bryr seg vel ikke om håndvask. Den håndvasken ser forresten helt jævli ut. Full av pudderrester og hår. Vi har et eget sminkespeil der, så hvorfor kan de ikke helle stå der med pudderkvasten sin? Nå må man jo sloss for å komme frem til vasken for å vaske henda (noe jeg gjør ofte når jeg er på treningssenteret) fordi noen skal rette opp sminka før de skal trene. Selv fjerner jeg all make-up før jeg skal trene.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Æsj. Godt du er mer oppegående enn dem i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg trener er de aller fleste jentene på området rett ved inngangsdøra, der alle tredemøllene, elipsemaskinene og syklene står. "Gutteavdelingen" er der alle vektene og de store maskinene er. Selvfølgelig er det noen gutter i "jenteavdelinegn" og jenter i "gutteavdelingen", men det er ganske lett å se at de deler seg opp.

nei. fins faktisk ingen egne gutteområder eller jenterområder, sorry mate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo bli skremt av denne tråden. Man skal altså:

Ikke bruke parfyme, siden det gir en ubehagelig blandingslukt

Ikke la være å bruke parfyme, siden det gir ubehagelig svettelukt

Egentlig ikke trene om man svetter for mye i det hele tatt

...i hvert fall ikke om man har en svette som lukter sterkt.

- Nei vent, da kan man jo bare slå den i hjel med litt parfyme

...eller ikke, nei.

Alternativt svette mindre (selv om det går ut over treningseffekten)

Samtidig ikke trene så "døvt" at man ikke svetter, siden det ser dumt ut når man ikke tar i

(blir jo en liten konflikt mellom de to sistnevnte, men det så får man heller velge hvem man skal please...?)

Og dersom du har en tilstand som krever at du er i bevegelse og skal gjøre øvelser, men uten å legge på nok vekter eller fart til at det ser anstrengende ut, skal du selvsagt ikke oppta apparater fra de som først og fremst ønsker å bygge muskler eller maxe kondisen

Alternativt kan du late som du anstrenger deg (men blir vel avslørt av den manglende svetten, en mangel som for øvrig ikke vil gi deg de velfortjente kred-poengene for å unngå sjenerende svettelukt)

Passe på å ikke ta de deilige minuttene på max-kondis under løpeøkten din, dersom sidemannen råker til å ha en fart som er lavere enn hva du greier å prestere (tips: vent til vedkommende har gått av, selv om dette tar en time og du kun har en time til rådighet)

Ikke trene så hardt at det glipper ut av deg et og annet stønn

...samtidig som du må stønne akkurat passe for at folk ikke skal tro at du ikke tar skikkelig i.

Ikke gå på treningssenteret om du risikerer å få dritetrang i løpet av treningen. Egentlig burde det stå et digert skilt på do-dørene på treningssenteret med "BÆSJING FORBUDT".

Eller aller helst allerede ved inngangen. Slik at man har anledning til å snu om man skulle komme på det er noen timer siden sist man tømte tarmen.

...heller installere et asosialt og dyrt treningsstudio i kjelleren?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du helt teit? Hvor gammel er du egentlig? Ingen som tisser blomster, fiser roseduft, og driter regnbuer. Selvfølgelig stinker det, men jeg tviler på at noen sparer seg til de kommer på treningssenteret. Ingen som kan velge når de må på do, men det hjelper litt å trekke ned med en gang, for så å tørke seg, og trekke ned en gang til etterpå.

Dessuten er det ikke noe lurt å undertrykke dritetrangen. Da presses den tilbake fra endetarmen opp i tykktarmen, der enda mer væske suges opp, og man vil kunne pådra seg forstoppelse over tid. For ikke å snakke om at treningsøkten blir uutholdelig, og helt umulig å gjennomføre.

Har alder relevans i forhold til å tolerere unødvendig kø og stank på felles toaletter?

Jeg har vel ikke oppfordret folk til å undertrykke dritetrang, men å gjøre den type ærend før de ankommer senteret. Vanligvis er ikke det umulig!

Anonymous poster hash: 5b890...b83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Som allergiker , så sier jeg heller svettelukt enn parfyme. Men jeg skjønner jo de som heller vil lukte godt, enn svette.

* Jeg liker ikke at det spilles så høy musikk på treningssenterene at jeg ikke hører min egen musikk. Selv om den står på fullt.

* Jeg liker ikke at det tas i så fælt i kroker at de slipper ut visse lyder med lukt. Lyd er greit ala stønning og pesing, men drittlukten som siver ut bakveien kan jeg klare meg fint uten.

* Liker ikke at de svette kroppene legger igjen dammer på apperatene og IKKE vasker det bort etter seg.

Men jeg liker:

* Å se hvor mange som faktisk vil trene.

* Se på alle de flotte kroppene. Både de veltrente og de uveltrente. Vel og merke ute i aktivitet, ikke i dusjen!!

*Jeg liker energien som er rommet.

Trening er topp!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alder relevans i forhold til å tolerere unødvendig kø og stank på felles toaletter?

Jeg har vel ikke oppfordret folk til å undertrykke dritetrang, men å gjøre den type ærend før de ankommer senteret. Vanligvis er ikke det umulig!

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Aktivitet kan gjøre at tarmene jobber mer. Dermed er det ikke sikkert at de må drite før de kommer, men at de faktisk må det underveis i treningen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jo bli skremt av denne tråden. Man skal altså:

Ikke bruke parfyme, siden det gir en ubehagelig blandingslukt

Ikke la være å bruke parfyme, siden det gir ubehagelig svettelukt

Egentlig ikke trene om man svetter for mye i det hele tatt

...i hvert fall ikke om man har en svette som lukter sterkt.

- Nei vent, da kan man jo bare slå den i hjel med litt parfyme

...eller ikke, nei.

Alternativt svette mindre (selv om det går ut over treningseffekten)

Samtidig ikke trene så "døvt" at man ikke svetter, siden det ser dumt ut når man ikke tar i

(blir jo en liten konflikt mellom de to sistnevnte, men det så får man heller velge hvem man skal please...?)

Og dersom du har en tilstand som krever at du er i bevegelse og skal gjøre øvelser, men uten å legge på nok vekter eller fart til at det ser anstrengende ut, skal du selvsagt ikke oppta apparater fra de som først og fremst ønsker å bygge muskler eller maxe kondisen

Alternativt kan du late som du anstrenger deg (men blir vel avslørt av den manglende svetten, en mangel som for øvrig ikke vil gi deg de velfortjente kred-poengene for å unngå sjenerende svettelukt)

Passe på å ikke ta de deilige minuttene på max-kondis under løpeøkten din, dersom sidemannen råker til å ha en fart som er lavere enn hva du greier å prestere (tips: vent til vedkommende har gått av, selv om dette tar en time og du kun har en time til rådighet)

Ikke trene så hardt at det glipper ut av deg et og annet stønn

...samtidig som du må stønne akkurat passe for at folk ikke skal tro at du ikke tar skikkelig i.

Ikke gå på treningssenteret om du risikerer å få dritetrang i løpet av treningen. Egentlig burde det stå et digert skilt på do-dørene på treningssenteret med "BÆSJING FORBUDT".

Eller aller helst allerede ved inngangen. Slik at man har anledning til å snu om man skulle komme på det er noen timer siden sist man tømte tarmen.

...heller installere et asosialt og dyrt treningsstudio i kjelleren?

Jeg er overrasket og skuffet over at dette innlegget i skrivende stund har fått 10 +er.

Jeg syns absolutt de fleste irritasjonsmomenter nevnt i tråden her er saklige, og vitner om at mange ikke tar hensyn til andre (evt. at treningsenterne burde ta mer ansvar for akseptabel oppførsel). Unntaket er de som irriterer seg over andres innsats, enten den er for intens eller for slapp.

Anonymous poster hash: 5b890...b83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alder relevans i forhold til å tolerere unødvendig kø og stank på felles toaletter?

Jeg har vel ikke oppfordret folk til å undertrykke dritetrang, men ågjøre den type ærend før de ankommer senteret. Vanligvis er ikke det umulig!

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Jeg tror du har gått glipp av det solide motargumentet her; noen ganger lever kabelen sitt eget liv. Det er ikke alltid like enkelt å sette seg på dass før trening og kommandere kabelen ut av tarmen.

Men du har vel superkrefter, du

Anonymous poster hash: e8609...51f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det ytterst fascinerande hvordan enkelte her inne vil ha seg frabedt fysiologiske reaksjoner som egentlig er særs vanskelig å hindre. Det er ikke BARE å snurpe inn en fis på vei ut når man trener bøy eller mage. Og det er ikke BARE å drite før man skal på trening. Mange faktorer som må tas i betrakning her. Dessuten tror jeg de færreste finner det moro å drite på gymmet eller slippe ut tarmgass i andres nærvær. Ei heller er det ingen på gymmet som er herre over egen svette.



Anonymous poster hash: e8609...51f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har gått glipp av det solide motargumentet her; noen ganger lever kabelen sitt eget liv. Det er ikke alltid like enkelt å sette seg på dass før trening og kommandere kabelen ut av tarmen.

Men du har vel superkrefter, du

Anonymous poster hash: e8609...51f

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...