Gå til innhold

Irriterende ting på treningssenteret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt treningssenter ligger i samme bygg som en videregående skole og de har en avtale med skolen om at alle elver får bruke senteret i skoletiden gratis. Dette fører med seg at gym-lærere tar med seg store grupper med elever inn på treningssenteret i gym-timene hvorpå halvparten sitter på apparatene og trasser, tenker ikke på at vi som faktisk BETALER (ganske mye også) i måneden kanskje vil bruke det apparatet som de sitter på og prater om WOW på i dongeribukse, uten å trene...

De samme, har også egne garderober på skolen som de egentlig er pliktige til å bruke. Har sett de ansatte på treningssenteret sagt ifra når de tar de på fersken i å bruke "gjeste-garderobene", men dette gir de blanke faen i, noe som fører til at jeg som BETALER for å trene der må stå i en halvtime å vente på ett ledig skap mens skoleungdommen som har en egen garderobe 50meter uti gangen står der og hyler mens de bruker hele rommet til å sparkle de kvisete trynene sine...

Uff, jeg kjenner at jeg blir litt små-irritert bare å av å se det for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- De som tar seg "runder" rundt apparatet og i rommet mens de har en pause mellom repitisjonene. Du eier ikke apparatet...

- Unge gutter som pumper og digger seg selv i speilet

Herregud, når jeg "går rundt apparatet" så er det for å gi andre en mulighet til å ta et set mellom, samt få rørt meg så jeg ikke blir sittende å tenke eller stivne for mye. Eksempel i dag var en jente som satt på nedtrekksapparatet og skulle fullføre 6-7 set med tre-fire minutters pause mellom og okuperte hele dritten. Hva skal man med det?

Plager det deg så forferdelig at noen liker det de ser i speilet? Har du ikke noe å speile selv?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, når jeg "går rundt apparatet" så er det for å gi andre en mulighet til å ta et set mellom, samt få rørt meg så jeg ikke blir sittende å tenke eller stivne for mye. Eksempel i dag var en jente som satt på nedtrekksapparatet og skulle fullføre 6-7 set med tre-fire minutters pause mellom og okuperte hele dritten. Hva skal man med det?

Plager det deg så forferdelig at noen liker det de ser i speilet? Har du ikke noe å speile selv?

Det er nok noen som går rundt for at andre skal få sjans til å bruke apparatet, men jeg tenker mer på de som okkuperer det ved å feks. legge håndkle oppå, og sverme rundt apparatet tydelig for å passe på.

Når det gjelder speilingen, så er det ikke noe som irriterer meg veldig, synes bare det er rart at folk ser mer i speilet enn de trener...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så satt ut av folk som tar helt av på ellipse-maskinen, det er ikke irriterende, men det er bare rart.

Sånn typ flakser skikkelig med arm og bein som om de må flykte for som faen...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wait, what?! Du kan ikke mene at folk ikke skal få gjøre sitt fornødne på do?!

Ingen som klarer å trene med dritt oppi tarmen. Selvfølgelig skal man drite hvis man må.

Det må for pokker være mulig å gå på do på hjemme, jobb, skole, eller hvor man enn kommer fra, i stedet for å spare seg til treningssenteret, der det stort sett alltid er stor pågang og ofte kø til toalettene.

Ikke bare blir det ufyselig stank for en mengde mennesker som kommer etter, men det skaper også enda mere kø.

Anonymous poster hash: 5b890...b83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Unge jenter og gutter, gjerne 2-4 i følge, som kniser og skravler høyt. Dette har ikke blitt bedre ettersom aldersgrensen er senket.

  • På gruppetimer med step, matte eller utstyr, hvor man opptar et visst areal, og folk installerer 1 meter fra deg! Hold avstand, for ...!

  • Enig: Folk som viser for mye hud! (Ikke fordi synet nødvendigvis er så ubehagelig, men fordi det er grisete med naken hud på treningssentere.)

  • Folk som går med utesko i salene. (Man snubler i småstener, eller får hendene fulle av skitt ved armhevninger osv.)

  • Folk som stinker, det være seg parfyme, etterbarberingsvann, gammel svette eller ny svette. Alt er like kvalmende.

  • Det mest aktuelle for mitt nærsenter: unge bimboer av begge kjønn, som ikke eier vanlig dannelse og albuer seg vei forbi deg for å komme først.

  • Folk som bare MÅ bæsje på do på treningssenterne. (Gjør det på jobb eller hjemme!) Og folk som legger ned toalettlokket slik at man blir nødt til å ta opp lokket. (Hvorfor gjør de det? Føler de glede ved å berøre et skittent, fellestoalett?)

  • Og sist, men ikke minst:

    Elendig renhold, lodotter og hår som fyker langs gulvene, klissete apparater, matter og vekter, toalett som man nesten ikke orker bruke. - Se TV2 hjelper deg f.k. torsdag!

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Jeg vet ikke med deg, men jeg kan ikke forutse når tarmen vil gjøre sitt. Dette til tross for at jeg foretrekker å kable hjemme. Hehe.

Anonymous poster hash: e8609...51f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle som kan velge når man må på dass, da...

Jeg vet ikke med deg, men jeg kan ikke forutse når tarmen vil gjøre sitt. Dette til tross for at jeg foretrekker å kable hjemme. Hehe.

Anonymous poster hash: e8609...51f

Jeg trodde man begynte å få kontroll på slike ting når man passerte 10-års alderen..

Anonymous poster hash: 5b890...b83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man begynte å få kontroll på slike ting når man passerte 10-års alderen..

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Så du mener det er bedre at de kabler på jobb eller skole, og plager kollegaer/medstudenter istedet? Hvorfor er det bedre å plage disse, enn en fremmed på et treningssenter?

Må man så må man. Tviler på at de fleste finner det mer behagelig å drite på et treningssenter fremfor hjemme hos seg selv.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man begynte å få kontroll på slike ting når man passerte 10-års alderen..

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Mange, inkludert meg, har matvarer man ikke tåler. Av og til hender det at man uvitende får i seg dette uten at man er klar over det, og da må man gjerne på do. Og det er bare en av mange grunner til at sånt ikke alltid er lett å ha full kontroll på.

Anonymous poster hash: f6083...668

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Dere med skap-problemer; hvor trener dere? Jeg er bare innom treningssenteret i cirka rundt en time hver dag, men uansett tidspunkt (etter 16:00), er det ALDRI over folksomt i garderobene. ALLTID plass.

Nei, men noen er så teite at de på død og liv skal ha skapet ved siden av selv om det er plenty med andre ledige skap.

Endret av Chlorophyll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener det er bedre at de kabler på jobb eller skole, og plager kollegaer/medstudenter istedet? Hvorfor er det bedre å plage disse, enn en fremmed på et treningssenter?

Må man så må man. Tviler på at de fleste finner det mer behagelig å drite på et treningssenter fremfor hjemme hos seg selv.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

Fordi alle treningsentre jeg har erfaring med, har mye dårligere avtredekapasitet enn det som finnes på de fleste andre steder som arbeidsplasser, skoler osv.!

Og så lenge det er så få toaletter for så mange trengede, kan man forsøke å gjøre det man skal før man ankommer senteret!

Anonymous poster hash: 5b890...b83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle treningsentre jeg har erfaring med, har mye dårligere avtredekapasitet enn det som finnes på de fleste andre steder som arbeidsplasser, skoler osv.!

Og så lenge det er så få toaletter for så mange trengede, kan man forsøke å gjøre det man skal før man ankommer senteret!

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Tja jeg har helt stikk motsatt erfaring på akkurat det der. På jobb har det ikke vært avtrekk i det hele tatt og alle vet når jeg er på do, og hvor lenge jeg er der. På senteret er det veldig godt avtrekk og ingen vet hvem som er der inne. Er også flere doer der.

Men jeg har heldigvis sluppet å kable på trening. Men må jeg, så må jeg. Og jeg hadde driti i om noen syntes at det hadde vært forferdelig.

Anonymous poster hash: 39524...4e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Unge jenter og gutter, gjerne 2-4 i følge, som kniser og skravler høyt. Dette har ikke blitt bedre ettersom aldersgrensen er senket.

  • På gruppetimer med step, matte eller utstyr, hvor man opptar et visst areal, og folk installerer 1 meter fra deg! Hold avstand, for ...!

  • Enig: Folk som viser for mye hud! (Ikke fordi synet nødvendigvis er så ubehagelig, men fordi det er grisete med naken hud på treningssentere.)

  • Folk som går med utesko i salene. (Man snubler i småstener, eller får hendene fulle av skitt ved armhevninger osv.)

  • Folk som stinker, det være seg parfyme, etterbarberingsvann, gammel svette eller ny svette. Alt er like kvalmende.

  • Det mest aktuelle for mitt nærsenter: unge bimboer av begge kjønn, som ikke eier vanlig dannelse og albuer seg vei forbi deg for å komme først.

  • Folk som bare MÅ bæsje på do på treningssenterne. (Gjør det på jobb eller hjemme!) Og folk som legger ned toalettlokket slik at man blir nødt til å ta opp lokket. (Hvorfor gjør de det? Føler de glede ved å berøre et skittent, fellestoalett?)

  • Og sist, men ikke minst:

    Elendig renhold, lodotter og hår som fyker langs gulvene, klissete apparater, matter og vekter, toalett som man nesten ikke orker bruke. - Se TV2 hjelper deg f.k. torsdag!

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Fordi det blir mindre bakterier i resten av rommet dersom man legger ned lokket før man spyler ned. Derfor man alltid skal gjøre det. Det er ingen som vasker vegger og døren like ofte som toalettet, så du får rett og slett bakterier fra toalettet rundt i rommet som IKKE gjør det mer hygienisk å la være å berøre et toalett som blir vasket ofte.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det blir mindre bakterier i resten av rommet dersom man legger ned lokket før man spyler ned. Derfor man alltid skal gjøre det. Det er ingen som vasker vegger og døren like ofte som toalettet, så du får rett og slett bakterier fra toalettet rundt i rommet som IKKE gjør det mer hygienisk å la være å berøre et toalett som blir vasket ofte.

Men det er lettere å unngå å berøre vegger og dører, enn å unngå å berøre et toalettsete som ligger nede, når du skal bruke toalettet!

Det er flott, hvis bare vedkommende som legger ned lokket for å spyle, også løfter det opp etterpå! Da ville jeg være veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 5b890...b83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er lettere å unngå å berøre vegger og dører, enn å unngå å berøre et toalettsete som ligger nede, når du skal bruke toalettet!

Det er flott, hvis bare vedkommende som legger ned lokket for å spyle, også løfter det opp etterpå! Da ville jeg være veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Du skal jo uansett vaske hendene etterpå? :klo: Så lenge man ikke setter seg til for å innta lunsj, er det ikke et problem at du har vært borti lokket. At rommet er preget av "dråpesmitte" er et problem, særlig på steder der folk bruker toalettene mer eller mindre konstant.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er lettere å unngå å berøre vegger og dører, enn å unngå å berøre et toalettsete som ligger nede, når du skal bruke toalettet!

Det er flott, hvis bare vedkommende som legger ned lokket for å spyle, også løfter det opp etterpå! Da ville jeg være veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Når utviklet dette seg til en bæsje-diskusjon?

Det er forresten normal folkeskikk å ta ned lokket og å prøve å "time" det slik at man ikke går nr. 2 på offentlige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er lettere å unngå å berøre vegger og dører, enn å unngå å berøre et toalettsete som ligger nede, når du skal bruke toalettet!

Det er flott, hvis bare vedkommende som legger ned lokket for å spyle, også løfter det opp etterpå! Da ville jeg være veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 5b890...b83

Når utviklet dette seg til en bæsje-diskusjon?

Det er forresten normal folkeskikk å ta ned lokket og å prøve å "time" det slik at man ikke går nr. 2 på offentlige steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe utenom det vanlige:

1. Dårlig kroppslukt! Litt svette er helt greit, men hvis du lukter som en gammel brukt gymsokk, så får du bruke bedre deodorant eller vaske gymklærne etter HVER økt, ikke la de marinere i en hermetisk forseglet treningsbag!

2. Sminkedamer. Greit at du vil føle deg fresh, men falske øyenvipper og et kilo sminke og parfyme kan du spare deg for!

3. Folk som aldri blir ferdig! Ja jeg gjør 20 sett med knebøy, så jeg kommer til å være her til i over imorgen...

4. Er du sterk nok til å køle på med 400kg på benpress maskinen, så er du faen meg sterk nok til å sette nevnte kilo på plass etter deg også!! (gjelder i å for seg alle stenger, benker etc)

5. IKKE bruk senteret som et sjekkested!

6. IKKE ronk i dusjen! Ja jeg vet den er uimponerende i slapp tilstand, men det gir deg ikke rett til å valse rundt i garderoben med en halvstå for å imponere...

7. Skal du ha lange telefonsamtaler mens du trener, så gi fra deg apparatet/vektene du trener med, så oss andre kan få trent.

8. Litt pust og pes er greit, men ikke brøl lightweight baby! eller lignende du har sett på en bodybuilder youtube video.

9. Må du søle proteinpulver over hele vasken?

10. Prøv å ikke ha sex med ditt eget speilbilde!

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å sjekke på treningssenteret, og jentene elsker å bli sjekket opp av meg. Det kan ha noe med fremgangsmåten deres å gjøre, som gjør at dere blir avvist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...